Robben 19 miljoen euro.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa Kone en Farfan zullen denk ik zo'n 12-13 miljoen opleveren. Nederlandse clubs krijgen nu eenmaal geen 25 miljoen voor spelers, zo dom zijn ze in het buitenland niet.
Cocu is trouwens wel echt over zijn top heen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar PyTh, voor 45 miljoen koop je geen nieuwe Farfan, Gomes en Kone in een keer, plus een bekwame opvolger van Cocu en een 80% gelijkwaardige vervanger van Alex.
Er zullen eerst nog een Kralj, een Ten Rouwelaar, een Marcelinho, een Robert, een Reiziger, een Ball, een Lamey, een Kluivert, een Vayrinnen (die verre van slaagt) komen, voordat PSV, ondanks een aardige scouting, weer eens de jackpot raakt.
1 miljoen; da's zeker op te brengen om wat meer breedte voorin te krijgen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder dat AZ Schaars aan PSV verkoopt dan feyenoord De Guzman aan PSV.
Verder nog dit nieuwtje:
[..]
[..]
worshippy.gifquote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef dndiek het volgende:
Deze reeks dus:
zo 12-11 Ajax PSV 0 - 1
do 9-11 Vitesse PSV 0 - 4
za 4-11 PSV NAC Breda 3 - 0
di 31-10 PSV Galatasaray 2 - 0
za 28-10 RKC Waalwijk PSV 0 - 3
wo 25-10 PSV Sparta Rotterdam 7 - 0
zo 22-10 AZ PSV 1 - 3
wo 18-10 Galatasaray PSV 1 - 2
zo 15-10 PSV Roda JC 4 - 1
¤45 miljoen is dan ook een hoop geld, dan zitten er echt wel wat goeie spelers tussen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar PyTh, voor 45 miljoen koop je geen nieuwe Farfan, Gomes en Kone in een keer, plus een bekwame opvolger van Cocu en een 80% gelijkwaardige vervanger van Alex.
Er zullen eerst nog een Kralj, een Ten Rouwelaar, een Marcelinho, een Robert, een Reiziger, een Ball, een Lamey, een Kluivert, een Vayrinnen (die verre van slaagt) komen, voordat PSV, ondanks een aardige scouting, weer eens de jackpot raakt.
Tel jij eens bij elkaar op wat PSV betaald heeft voor de door jou genoemde spelers BSquote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat probleem hebben we al 3 a 4 jaar aan 1 stuk door kunnen oplossen.quote:
Vertel...quote:Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef ruud.nl het volgende:
Is het trouwens nog niemand opgevallen dat de naam van Mika Väyrynen al weet ik hoe lang fout gespeld wordt in de OP?![]()
Inderdaad dat is een heel acceptabel bedrag. Beter dan hem voor dat geld naar Roda te laten gaan en hem daarna voor veel veel geld van hen over te nemenquote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 miljoen; da's zeker op te brengen om wat meer breedte voorin te krijgen.
Totaal niet! Een speler met een zeer goede techniek en inzet. Zou wat mij betreft weleens een basisplaats mogen krijgen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens, Vayrynen vind ik echt geen miskoop Bliksemschigt!
Laat 'm toch lullen man, BS is gewoon nog steeds een beetje gefrustreerd.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens, Vayrynen vind ik echt geen miskoop Bliksemschigt!
Hopelijk krijgt hij zondag een kansquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totaal niet! Een speler met een zeer goede techniek en inzet. Zou wat mij betreft weleens een basisplaats mogen krijgen.
Het is allemaal verspild geld wat een club veel beter had kunnen gebruiken, zeker in de financiele slechte tijden die ze kennen/gekend hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tel jij eens bij elkaar op wat PSV betaald heeft voor de door jou genoemde spelers BS
De scouting van PSV zit gewoon heel erg goed in elkaar, overal en altijd maar weer weet PSV weer goede opvolgers te vinden voor spelers die vertrekken.
Ja, dat doe ik. Volgens mij ook nooit ontkend. Zijn er meer dan genoeg geweest. Mag ik dan wel kritiek leveren? Mooi. Altijd zo'n mooi kutargument van PSV'ers. Lever je kritiek is het gelijk "Ja maar, jullie dit. Ja maar, jullie dat."quote:En ik vind het wel grappig dat jij als ajacied over miskopen begint, kijk eerst naar je eigen cluppie en wijs dan naar anderen
quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat 'm toch lullen man, BS is gewoon nog steeds een beetje gefrustreerd.
Zegt toch genoeg dat hij met zo'n naam op de proppen komt alszijnde een miskoop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |