Ik zie toch liever Shcaars andere speler ook.quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef cultheld het volgende:
Toen Schaars naar PSV kon, wilde PSV hem niet hebben (afkoopsom van 3 ton of zo). Jammer, maar helaas. Voor 8 miljoen kun je echter nog beter De Guzman proberen te halen: Die is talentvoller dan Schaars en toch ook al aardig constant aan het voetballen.
quote:PSV TOP KLASSE, kopt AD Sportwereld groot op de voorpagina van het katern, met een foto van doelpuntenmaker Timmy Simons. ‘Ook Ajax loopt zich stuk op Europese stugheid van titelverdediger uit Eindhoven’. In een analyse wordt de speelwijze van PSV opnieuw bewierookt. ‘Daarom genoot koeman zonder gêne van een, zoals hij het zelf noemde, Italiaanse overwinning: niks weggeven, weinig creëren, dodelijk effectief, gedoseerd spelen. Het is de norm die wordt gehanteerd in Italië, Spanje en Engeland, precies de regio’s in Europa waar PSV graag zijn kunsten vertoond. Opvallend aan de aardige, maar ook wel vlakke topper was het dat PSV in de laatste twintig minuten met slechts tien man niet in de problemen van Ajax. Het onderstreepte andermaal de kracht van de nieuwe koploper’.
De mooiste kop stond in de Volkskrant van vanochtend: Complimenten voor Ajax, punten voor PSV, stond boven het wedstrijdverhaal. Ook de analyse was helder: Realist Koeman verslaat romanticus Ten Cate. ‘Zakelijkheid, discipline en een ijzeren spelopvatting worden in het Nederlandse voetbal nog altijd van minder belang geacht dan aantrekkelijk, offensief voetbal. Maar kampioen PSV leeft niet in een geromantiseerde voetbalwereld. Laat Ajax maar de complimenten krijgen, zullen ze in Eindhoven hebben gedacht. PSV koestert het eindresultaat, op welke manier dat ook wordt bereikt. Zondag volstond een kopbal van middenvelder Simons, uit een vrije trap van Mendez, om het Amsterdamse optimisme te temperen. Ajax wekte slechts een goede indruk tot het vijandelijke strafschopgebied in zicht was. Daarna hield het abrupt op, als op een feest waar ineens het licht aanfloept. Het was al de vijfde keer op rij dat Ajax geen doelpunt maakte in een eredivisiewedstrijd tegen PSV’.
PSV grijpt de macht, schrijft De Telegraaf. ‘PSV heeft Ajax afgelost als koploper in de eredivisie dankzij een zwaarbevochten 1-0 zege in de directie confrontatie. De glansrijke wedstrijdenreeks van PSV tegen Ajax in de ArenA werd met de achtste zege in elf eredivisieduels verder opgepoetst. Het recept was als vanouds. Ajax had met name voor rust het overwicht in de wedstrijd, terwijl de ploeg van Ronald koeman vooral vertrouwde op de ijzersterke verdediging. PSV sloeg na ruim een uur dodelijk toe met een kopgoal van Timmy Simons uit een vrije trap’.
PSV blijkt beter bewapend dan Ajax, aldus dagblad Trouw. ‘Met een indrukwekkende onverstoorbaarheid als voornaamste wapen sloeg PSV gisteren opnieuw een grote slag in deze nog prille competitie. Ook de tweede uitdager, Ajax, moest zwichten na een dappere, maar uiteindelijk ontmoedigende poging. In de Arena zegevierde PSV met 0-1, nadat eerder AZ al in Alkmaar vakkundig terzijde was geschoven (1-3). Met alweer de negende achtereenvolgende overwinning nam de kampioen de koppositie over als (opnieuw) de in alle facetten onmiskenbaar best bewapende ploeg van Nederland’.
Vind ik ook, ben helemaal niet zo onder de indruk van de Guzman.quote:Op maandag 13 november 2006 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Shcaars andere speler ook.
Fysiek een stuk sterker en scoort toch ook makkelijker.
Schaars viel bij veel mensen ook niet op, toen hij bij Vitesse speelde. De Guzman is, samen met Lucius en Timmer, de enige reden dat Feyenoord niet met Sparta en ADO om de veilige plaatsen strijdt. Landzaat was de gevierde man in Alkmaar, maar bakt er niks van in Engeland. De Guzman presteert ondanks de Rotterdamse malaise vrij constant op hoog niveau. Ik zou hem wel eens willen zien spelen op een middenveld met Simons, Väyrynen en Aissati/Afellayquote:Op maandag 13 november 2006 13:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik ook, ben helemaal niet zo onder de indruk van de Guzman.
Maar dit komt misschien ook wel omdat hij alleen maar middelmatige voetballers om zich heen heeft staan.
Ik geloof nog eerder dat AZ Schaars aan PSV verkoopt dan feyenoord De Guzman aan PSV.quote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schaars viel bij veel mensen ook niet op, toen hij bij Vitesse speelde. De Guzman is, samen met Lucius en Timmer, de enige reden dat Feyenoord niet met Sparta en ADO om de veilige plaatsen strijdt. Landzaat was de gevierde man in Alkmaar, maar bakt er niks van in Engeland. De Guzman presteert ondanks de Rotterdamse malaise vrij constant op hoog niveau. Ik zou hem wel eens willen zien spelen op een middenveld met Simons, Väyrynen en Aissati/Afellay.
quote:'PSV volgt topscorer Belgische competitie'
De Telegraaf meldt dat vertegenwoordigers van PSV afgelopen vrijdag de topscorer van de Belgische competitie heeft bekeken. Ze zouden de 23-jarige Nigeriaan Patrick Ogunsoto van Westerlo al langer volgen. Hij scoorde tot nu toe 11 treffers in 12 wedstrijden.
quote:Belgische topscorer moet ruim een miljoen kosten´
BRON: VRT Teletekst
Naast De Telegraaf meldt ook Het Laatste Nieuws dat PSV de Belgische topscorer Ogunsoto volgt. PSV scouts zouden hem al enkele keren bekeken hebben en tot nu toe een gunstig rapport van hem hebben. PSV zou overwegen hem al in de winterstop aan te trekken. Hij heeft bij Westerlo een contract tot 2009 en zou meer dan 1 miljoen kosten.
Ken hem niet, maar als ik jou dus goed begrijp is het die blonde negert van hun?quote:Op maandag 13 november 2006 13:17 schreef cultheld het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Koné. Volgens het topic op PN is 't een diepe spits die erg goed speelt in de 16. Als deze Nigeriaan maar niet over die typische belabberde Afrikaanse traptechniek beschikt... maar dat zal wel niet met 11 treffers in 12 wedstrijden
.
Ik ken 'm ook niet, maar ik heb ff dat topic op PSV Netwerk doorgelezen en daar stond o.a. een foto van hem in. Een aantal PSV-fans dat 'm heeft zien spelen op Sporza was wel positief over hemquote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als ik jou dus goed begrijp is het die blonde negert van hun?
Zou wel behoorlijk wat verwarring veroorzaken denk ik, 2 van die blonde negerts bij PSV voorin
Hehe inderdaad. Ik kan me na de wedstrijd tegen Twente de reacties van de Ajacieden hier nog wel voor de geest halenquote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef leolinedance het volgende:
Leuk trouwens dat Koeman het zo goed doet! Iedereen was sceptisch bij zijn komst, maar hij heeft nu al heel wat vertrouwen gekweekt! Dit zullen ze in Amsterdam trouwens niet zo leuk vinden. Daar was iedereen ervan overtuigd dat Koeman de opzet van Hiddink zou verpesten. Niets is minder waar!
Hulde Koeman!![]()
Wacht nou maar af tot volgend seizoen wanneer de kern weggaat en Koeman de aankopen gaat doen. Theo Janssen is daar al een voorbeeld van.quote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef leolinedance het volgende:
Leuk trouwens dat Koeman het zo goed doet! Iedereen was sceptisch bij zijn komst, maar hij heeft nu al heel wat vertrouwen gekweekt! Dit zullen ze in Amsterdam trouwens niet zo leuk vinden. Daar was iedereen ervan overtuigd dat Koeman de opzet van Hiddink zou verpesten. Niets is minder waar!
Hulde Koeman!![]()
Ze zijn al goed aan het scouten, dus daar maar ik me niet zo druk om. De vervangers van alle door jou genoemde spelers staan zo ongeveer al op een lijstje, dus dat worden heus geen paniekaankopen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wacht nou maar af tot volgend seizoen wanneer de kern weggaat en Koeman de aankopen gaat doen. Theo Janssen is daar al een voorbeeld van.
De organisatie bij PSV zal nu echt niet zo sterk zijn als Van Raaij en Hiddink die Kezman, Stam, Vogel, Rommedahl, etc konden opvangen.
Farfan, Alex, misschien wel Kone, Cocu en Gomes zullen echt niet zo makkelijk te vervangen zijn.
Da Costa, Salcido en Mendez zijn tot nu toe ook niet echt tegen gevallen toch? Tardelli en Kluivert moeten we nog afwachten.quote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wacht nou maar af tot volgend seizoen wanneer de kern weggaat en Koeman de aankopen gaat doen. Theo Janssen is daar al een voorbeeld van.
De organisatie bij PSV zal nu echt niet zo sterk zijn als Van Raaij en Hiddink die Kezman, Stam, Vogel, Rommedahl, etc konden opvangen.
Farfan, Alex, misschien wel Kone, Cocu en Gomes zullen echt niet zo makkelijk te vervangen zijn.
Janssen is slechts een gerucht en ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat ie naar PSV komt.quote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De poen die binnenkomt kan voor een groot deel gebruikt worden voor nieuwe aankopen, daar de financiele situatie binnen PSV de goede kant op gaat. Goede vooruitzichten, al vraag je het mijquote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Janssen is slechts een gerucht en ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat ie naar PSV komt.
Het is gewoon een afleidingmanouvre om Schaars van AZ binnen te halen
Wie er ook op welke plaats zit, feit is gewoon dat het heel goed in elkaar steekt binnen de gehele organisatie van PSV.
Alex zal inderdaad wel vertrekken na dit seizoen, Cocu gaat misschien nog wel een jaartje door heeft hij aangeven.
Kone, Farfan en Gomes zullen geen van allen voor een bedrag beneden de 15 miljoen Euro vertrekken
Wishful thinkingquote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwa Kone en Farfan zullen denk ik zo'n 12-13 miljoen opleveren. Nederlandse clubs krijgen nu eenmaal geen 25 miljoen voor spelers, zo dom zijn ze in het buitenland niet.quote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Janssen is slechts een gerucht en ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat ie naar PSV komt.
Het is gewoon een afleidingmanouvre om Schaars van AZ binnen te halen
Wie er ook op welke plaats zit, feit is gewoon dat het heel goed in elkaar steekt binnen de gehele organisatie van PSV.
Alex zal inderdaad wel vertrekken na dit seizoen, Cocu gaat misschien nog wel een jaartje door heeft hij aangeven.
Kone, Farfan en Gomes zullen geen van allen voor een bedrag beneden de 15 miljoen Euro vertrekken
Mwa, Reiziger, Ball?quote:Op maandag 13 november 2006 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wishful thinking. Koeman gaat bij PSV niet echt over de aankopen; Hij heeft een soort laatste oordeel. De scouting brengt de spelers aan en die is bij PSV ietsje beter dan bij Ajax.
Da Costa is een uitstekende verdediger. Aanvallend brengt ie nog niet echt veel. Maar verdedigen is zijn 1e prioriteit en dat doet ie goed. Kromkamp doet het steeds beter gelukkig, vond hem in het begin van het seizoen niet best. Salcido is gewoon een geweldige speler, dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Da Costa vond ik een drama persoonlijk, vooral opbouwen. Kromkamp en Salcido waren in de eerste helft, en Kromkamp in de tweede, ook bezig met paniekvoetbal.
Farfan is in de zomer hoe dan ook weg. Gomes zie ik ook niet echt blijven en Kone lijkt me ook geen clubliefhebber.
Da Costa kan amper iets met de bal iddquote:Op maandag 13 november 2006 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Da Costa is een uitstekende verdediger. Aanvallend brengt ie nog niet echt veel. Maar verdedigen is zijn 1e prioriteit en dat doet ie goed. Kromkamp doet het steeds beter gelukkig, vond hem in het begin van het seizoen niet best. Salcido is gewoon een geweldige speler, dat moge duidelijk zijn.
Ik zeg het je, Kone, Farfan en Gomes zullen niet worden verkocht voor minder dan 15 miljoen Euro per speler.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa Kone en Farfan zullen denk ik zo'n 12-13 miljoen opleveren. Nederlandse clubs krijgen nu eenmaal geen 25 miljoen voor spelers, zo dom zijn ze in het buitenland niet.
Cocu is trouwens wel echt over zijn top heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |