Ramzi heeft het uiteindelijk nooit helemaal gemaakt bij PSV. Er wordt gebouwd aan een nieuw elftal en daarin was geen plaats voor Ramzi, omdat deze (begrijpelijkerwijs) z'n contract niet wilde verlengen. Vergeet niet dat Ramzi onder Gerets is gehaald als grote meneer en een vorstelijk salaris ontving.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef gras het volgende:
Is Adil nou echt zoveel slechter dan ene Beasley?
Dit is een serieus topic hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb van het begin af aan al gezegd dat ze Lurling hadden moeten halen ( en nu heeft FEY hem ). Dat was een goeie oplossing geweest nu ( om Vennegoor en Sibon te voorzien van passes en zelf heeft ie ook scorend vermogen ).
quote:'PSV vreest afkeuring voor Jordi Hoogstrate'
Bij PSV verwacht men niet dat middenvelder Jordi Hoogstrate ooit nog zal terugkeren in de selectie van het eerste elftal, meldt het AD. De 21-jarige Groninger, voor wie inmiddels een afkeuringsprocedure is gestart, kampt voor de derde keer binnen anderhalf jaar met ernstige psychische problemen.
Aan het slot van afgelopen seizoen leken de problemen beheersbaar, nadat Hoogstrate intensieve therapie had ondergaan. Het gevolg daarvan was dat hij weer bij PSV in de A-selectie werd opgenomen, terwijl hij bovendien meteen weer werd geselecteerd voor Jong Oranje. Deze zomer liep het echter opnieuw fout en kreeg hij opnieuw psychiatrische hulp.
Volgens de krant is een extreme vorm van faalangst één van de oorzaken van de problematiek bij Hoogstrate, die vijf keer voor de Eindhovense ploeg in actie kwam. Bij FC Groningen verscheen zijn naam 24 keer op het wedstrijdformulier.
bron:VI.nl
en dr mist nog een supercupquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er klopt trouwens iets niet in de OP, de vriendschappelijke opening is in 2003 ook gewonnen dankzij goals van Robben, Kezman en Held Van Bommel
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb van het begin af aan al gezegd dat ze Lurling hadden moeten halen ( en nu heeft FEY hem ). Dat was een goeie oplossing geweest nu ( om Vennegoor en Sibon te voorzien van passes en zelf heeft ie ook scorend vermogen ).
mja klopt idd, had het overzicht van supver-psv.nl gehaald klopt het daar ook niet dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er klopt trouwens iets niet in de OP, de vriendschappelijke opening is in 2003 ook gewonnen dankzij goals van Robben, Kezman en Held Van Bommel
Hij was ziek, dan speelt het lastigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Hiddink gisteren Vonlanthen niet naast VoH heeft gezet
Das nou al de 2e domme opmerking van jequote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Hiddink gisteren Vonlanthen niet naast VoH heeft gezet
Qua kwaliteit doen ze idd echt niet onder voor DAVE VAN DEN BERGH (dient schreeuwend uitgesproken te worden ten teken van ongeloof). Het verschil is dat Van Basten spelers zoekt die specifieke kwaliteiten hebben die tot hun recht kunnen komen in de Hollandse School. Iig, dat neem ik aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maakt ook niets uit, maar jezelf te weinig prijsjes toeschrijven is natuurlijk niet handig
Als Van Den Bergh bij Oranje mag meedoen kunnen Lucius, De Jong, Sibon en VoH binnenkort ook een oproep verwachten
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:11 schreef Spideyman het volgende:
In dat licht is John de Jong wellicht geschikt voor nummer 10. Van der Vaart is al een jaar hopeloos uiit vorm en Seedorf is geblesseerd. En Ooijer is mi Neerlands beste rechtsback, die verdient gewoon een selectering.
ik dacht dat iemand zei dat dit een serieus topic wasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In dat licht is John de Jong wellicht geschikt voor nummer 10. . En Ooijer is mi Neerlands beste rechtsback, die verdient gewoon een selectering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |