abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21229227
Adil

Jordi

Zo begint de dag wel erg slecht...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21229292
Is Adil nou echt zoveel slechter dan ene Beasley?
pi_21229303
Volgende wedstrijd:
quote:
Zaterdag,19.30 uur:
RBC Roosendaal - PSV
pi_21229522
erg jammer van hoogstrate dat hij het psychisch niet aan kan....
pi_21229960
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef gras het volgende:
Is Adil nou echt zoveel slechter dan ene Beasley?
Ramzi heeft het uiteindelijk nooit helemaal gemaakt bij PSV. Er wordt gebouwd aan een nieuw elftal en daarin was geen plaats voor Ramzi, omdat deze (begrijpelijkerwijs) z'n contract niet wilde verlengen. Vergeet niet dat Ramzi onder Gerets is gehaald als grote meneer en een vorstelijk salaris ontving.

Het is m.i. dan ook een even logische als onvermijdelijke keuze om Ramzi te laten gaan. Goede voetballer, maar niet goed genoeg voor de absolute top en daaromn te duur.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21230008
Er klopt trouwens iets niet in de OP, de vriendschappelijke opening is in 2003 ook gewonnen dankzij goals van Robben, Kezman en Held Van Bommel
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 12 augustus 2004 @ 11:54:28 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_21230083
Ik heb van het begin af aan al gezegd dat ze Lurling hadden moeten halen ( en nu heeft FEY hem ). Dat was een goeie oplossing geweest nu ( om Vennegoor en Sibon te voorzien van passes en zelf heeft ie ook scorend vermogen ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_21230148
Er was één Feyenoorder die ze erbij hadden mogen halen en dat is Van Persie (Buffel ook wel, maar die wil niet weg). Lurling is te licht voor de top in de HCE, prima speler voor de subtop
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21230282
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb van het begin af aan al gezegd dat ze Lurling hadden moeten halen ( en nu heeft FEY hem ). Dat was een goeie oplossing geweest nu ( om Vennegoor en Sibon te voorzien van passes en zelf heeft ie ook scorend vermogen ).
Dit is een serieus topic hoor
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21230834
Ik weet niet of het hier al gemeld is, het is in ieder geval geen leuk nieuws voor Jordi.
quote:
'PSV vreest afkeuring voor Jordi Hoogstrate'

Bij PSV verwacht men niet dat middenvelder Jordi Hoogstrate ooit nog zal terugkeren in de selectie van het eerste elftal, meldt het AD. De 21-jarige Groninger, voor wie inmiddels een afkeuringsprocedure is gestart, kampt voor de derde keer binnen anderhalf jaar met ernstige psychische problemen.
Aan het slot van afgelopen seizoen leken de problemen beheersbaar, nadat Hoogstrate intensieve therapie had ondergaan. Het gevolg daarvan was dat hij weer bij PSV in de A-selectie werd opgenomen, terwijl hij bovendien meteen weer werd geselecteerd voor Jong Oranje. Deze zomer liep het echter opnieuw fout en kreeg hij opnieuw psychiatrische hulp.

Volgens de krant is een extreme vorm van faalangst één van de oorzaken van de problematiek bij Hoogstrate, die vijf keer voor de Eindhovense ploeg in actie kwam. Bij FC Groningen verscheen zijn naam 24 keer op het wedstrijdformulier.

bron:VI.nl
That's all folks!
pi_21230952
Stond idd al in het vorige topic, maar het blijft triest. Doodzonde voor die jongen zelf. Het zou de club sieren als ze hem na z'n carrière zouden blijven steunen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21230972
Erg jammer voor Hoogstrate .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 augustus 2004 @ 12:44:30 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21231460
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er klopt trouwens iets niet in de OP, de vriendschappelijke opening is in 2003 ook gewonnen dankzij goals van Robben, Kezman en Held Van Bommel
en dr mist nog een supercup
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef jpg97 het volgende:

Hoogstrate eeuwig zonde, hij was en talent.
Ramzi, goed dat hij weg is, was overbodig kost een schip geld en nu hebben we misschien nog at gevangen. k wou dat van der schaaf zo slim was om te gaan.

en Lee en Beasley lijken elkaar toch wel te gaan vinden op de linkerkant
Lee heeft altijd drang naar voren en Neasley kan ook in verdedigend opzicht wat op links dus dat kan nog een leuke combi worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21231786
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
mja klopt idd, had het overzicht van supver-psv.nl gehaald klopt het daar ook niet dus.
pi_21231803
de banner weer iets aangepast trouwens
pi_21231866
Maakt ook niets uit, maar jezelf te weinig prijsjes toeschrijven is natuurlijk niet handig

Als Van Den Bergh bij Oranje mag meedoen kunnen Lucius, De Jong, Sibon en VoH binnenkort ook een oproep verwachten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21232050
Bruggink terug in Oranje?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:09:03 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_21232153
Ik snap trouwens niet dat Hiddink gisteren Vonlanthen niet naast VoH heeft gezet
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_21232624
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Hiddink gisteren Vonlanthen niet naast VoH heeft gezet
Hij was ziek, dan speelt het lastig

Maar John De Jong heft gisteren wederom bewezen dat je hem altijd moet opstellen in belangrijke wedstrijden, hij scoort vrijwel altijd in dit soort duels
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21232844
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Das nou al de 2e domme opmerking van je
  donderdag 12 augustus 2004 @ 14:11:53 #22
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21233723
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maakt ook niets uit, maar jezelf te weinig prijsjes toeschrijven is natuurlijk niet handig

Als Van Den Bergh bij Oranje mag meedoen kunnen Lucius, De Jong, Sibon en VoH binnenkort ook een oproep verwachten
Qua kwaliteit doen ze idd echt niet onder voor DAVE VAN DEN BERGH (dient schreeuwend uitgesproken te worden ten teken van ongeloof). Het verschil is dat Van Basten spelers zoekt die specifieke kwaliteiten hebben die tot hun recht kunnen komen in de Hollandse School. Iig, dat neem ik aan.

In dat licht is John de Jong wellicht geschikt voor nummer 10. Van der Vaart is al een jaar hopeloos uiit vorm en Seedorf is geblesseerd. En Ooijer is mi Neerlands beste rechtsback, die verdient gewoon een selectering.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21233940
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:11 schreef Spideyman het volgende:

In dat licht is John de Jong wellicht geschikt voor nummer 10. Van der Vaart is al een jaar hopeloos uiit vorm en Seedorf is geblesseerd. En Ooijer is mi Neerlands beste rechtsback, die verdient gewoon een selectering.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21234034
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:11 schreef Spideyman het volgende:

[..]

In dat licht is John de Jong wellicht geschikt voor nummer 10. . En Ooijer is mi Neerlands beste rechtsback, die verdient gewoon een selectering.
ik dacht dat iemand zei dat dit een serieus topic was
  donderdag 12 augustus 2004 @ 16:18:02 #25
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21235296
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:20 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als van der Bergh in Oranje zit, mag John de jong ook wel mee. Sterker nog, dan MOET John de Jong mee.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')