abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55707741

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Jan Wouters (Tijdelijke Hoofdcoach)
Anton Janssen (Assistent-trainer)
Luc Nilis ( Assistent-trainer/Spitsentrainer )
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
11. Kenneth Perez
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: PSV - NAC

Datum: zondag 30 december
Tijd: 14:30

Karakteristieken

Uitslag: 2-0 (1-0)

Scoreverloop:
1-0 Danny Koevermans ('44)
2-0 Kenneth Perez ('89)

Eerstvolgende wedstrijd: Feyenoord - PSV

Datum: zondag 12 januari
Tijd: 20:00

Duel Ajax-PSV verplaatst naar 30 januari 2008

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven

OP PSV Topic

[ Bericht 98% gewijzigd door Pizzakoppo op 01-01-2008 19:56:21 ]
pi_55707787
Deze mag weg, die van sjimz is beter!

pi_55707791
Maar deze was eerder
pi_55707845
Boeiend deze sucks en ik zou toch alleen maar Ajax plaatjes in de op sleutelen
pi_55707906
post de OP eens man
pi_55708118
En is het nou afgelopen met het roepen over Perez die één van de beste spelers van PSV zou zijn?

14 wedstrijden en 8 doelpunten als aanvallende middenvelder, kom op zeg, dat is toch volkomen onder de maat?!?! En die paar assists, nounou, ik ben onder de indruk hoor!

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55708223
quote:
PSV geeft openheid van zaken
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 1 januari om 19:49

De overstap van Kenneth Perez naar Ajax heeft in de Nederlandse voetbalwereld voor de nodige consternatie gezorgd. Op de website van PSV geeft algemeen directeur Jan Reker openheid van zaken over de verrassende transfer van de Deen. Het vertrek van de middenvelder is namelijk niet door PSV geïnitieerd, maar door de speler zelf. “Zes weken geleden meldde Ajax zich bij PSV voor Ismail Aissati”, vertelt Reker. “Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Aissati is en blijft een groot talent van PSV en de club wil graag hij, en nog meer talenten uit de eigen jeugdopleiding zich in Eindhoven verder ontwikkelen.”

“Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de reservebank was beland na het vertrek van hoofdcoach Ronald Koeman. Daarna zijn de onderhandelingen tussen PSV en Ajax geopend en hebben we zaken gedaan.”

“Ik wil benadrukken dat de club er alles aan doet om het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten”, benadrukt het bestuurslid. “We hebben in korte tijd met Timmy Simons, Carlos Salcido, Ibrahim Afellay, Heurelho Gomes en Ismail Aissati een zeer belangrijk deel van de kern van ons team voor langere periode vastgelegd en ook dat is een duidelijk signaal dat we de selectie op een zo hoog mogelijk niveau willen houden.”

“We blijven ons dan ook inzetten voor de verdere ontwikkeling van de eigen talenten. In het geval van Kenneth Perez was duidelijk dat hij meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV. Het vertrek was geen initiatief van PSV, maar van de speler zelf.”

“Tevens heeft Sef Vergoossen ook geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen en hem bij PSV te houden, maar voor Perez stond zijn beslissing vast. Desalniettemin wil ik ook onderstrepen dat Kenneth Perez zich in het halve seizoen bij PSV altijd heeft opgesteld als een professional en een waardevolle inbreng heeft gehad voor de resultaten van de ploeg”, aldus Reker.
pi_55708303
Wat vinden jullie van de uitleg van Reker?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:11:23 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55708330
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En is het nou afgelopen met het roepen over Perez die één van de beste spelers van PSV zou zijn?

14 wedstrijden en 8 doelpunten als aanvallende middenvelder, kom op zeg, dat is toch volkomen onder de maat?!?! En die paar assists, nounou, ik ben onder de indruk hoor!

Het is schandálig natuurlijk! Wat een flutspeler zeg!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:12:04 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55708343
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
Waarom is Feyenoord een grotere concurrent dan Ajax dan?
En waarom noem je AZ wel en Groningen of Twente niet?
Dat eerste lijkt me duidelijk, ik vind Feyenoord ook een betere ploeg dan Ajax.
Maar AZ, Groningen en Twente zijn zo ongeveer gelijkwaardig naar mijn mening
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:14:05 #11
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55708395
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ga erom huilen zeg. Ik kan me er niet druk om maken.
WTF echt?

Pascal heeft dat concept voor die OP gemaakt, dat is toch leuk om dat aan te houden.

Enniehoe, we hebben nu een mooie OP.

Jezus hee, ik zal nog eens iets negatiefs over ajax en iets positiefs over PSV zeggen Alle ajacieden over de zeik, en alle PSV-ers over de zeik.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55708406
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat eerste lijkt me duidelijk, ik vind Feyenoord ook een betere ploeg dan Ajax.
Maar AZ, Groningen en Twente zijn zo ongeveer gelijkwaardig naar mijn mening
Feyenoord is denk ik ook wel beter op dit moment, vooral omdat Ajax totaal geen ploeg was niks bond het geheel als een team. Maar ontkennen dat Ajax een concurent is maar toch zeggen dat het een titelkandidaat is is een beetje een contradictie mijn inziens. Helemaal als je daarna claimt dat AZ wel een titelkandidaat is, maar in een andere post suggereert dat plek 1 2 en 3 verdeelt worden tussen Ajax Feyenoord en PSV.
pi_55708425
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef denthemen het volgende:
Wat vinden jullie van de uitleg van Reker?
Zakelijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:16:36 #14
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55708445
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Feyenoord is denk ik ook wel beter op dit moment, vooral omdat Ajax totaal geen ploeg was niks bond het geheel als een team. Maar ontkennen dat Ajax een concurent is maar toch zeggen dat het een titelkandidaat is is een beetje een contradictie mijn inziens. Helemaal als je daarna claimt dat AZ wel een titelkandidaat is, maar in een andere post suggereert dat plek 1 2 en 3 verdeelt worden tussen Ajax Feyenoord en PSV.
Ik neem aan dat je hier doelt op dingen die ik gepost heb. Ik heb iig nergens gepost dat ik ajax als titelkandidaat zie, dus die contradictie hoef je niet te zien.
En die post over plek 1,2,3 van mij wil ik wel eens zien. Die is niet van vandaag denk ik.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:19:36 #15
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55708519
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ja post maar zo'n smiley. Maar ondertussen ga je niet in op wat ik gepost heb. Wacht, ik pak het er wel even voor je bij:
1 reactie op jou:
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:44 schreef ErikT het volgende:

[..]

Okee sorry. Inderdaad, het vertrek van Perez betekent het einde der tijden voor PSV. Dit jaar geen kampioen, geen CL en dat is pas het begin van de neerwaartse spiraal. We mogen in onze handjes wrijven als we in 2018 nog in de Eredivisie uitkomen.

Al dat drama hier altijd. Net als met die contracten van Gomes, Afellay, Aissati. Het bestuur deed alles fout, alles, alles. Het resultaat: Simons, Salcido, Gomes, Afellay en Aissati tekenden bij.
Wat een kutbestuur hebben we toch...
en 1 reactie op leolinedance:
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:48 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik vind dat Koevermans, Gomes en Salcido belangrijker zijn geweest.
Afellay speelde bij vlagen ook heel goed en als Simons en Farfan weer normaal gaan doen hebben we een kampioensteam. Met of zonder Perez.
En eigenlijk ben ik heel blij dat Aissati en Bakkal nu meer speeltijd gaan krijgen. PSV zit niet in een periode van oogsten, maar in een periode van zaaien. Er moet een team gebouwd worden. Zodat we over 2, 3 jaar weer eens de kwartfinale CL kunnen spelen, voordat we weer leeggekocht worden en weer opnieuw moeten beginnen.

Cocu en Alex zijn weg he. Altijd op de top kan niet voor PSV.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 januari 2008 @ 20:21:58 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55708575
Morgen Huub Stevens bij DWDD
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55708587
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:16 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hier doelt op dingen die ik gepost heb. Ik heb iig nergens gepost dat ik ajax als titelkandidaat zie, dus die contradictie hoef je niet te zien.
En die post over plek 1,2,3 van mij wil ik wel eens zien. Die is niet van vandaag denk ik.
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:36 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik begon met het zeggen dat naar mijn mening Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. Dat alle ajacieden dan meteen op hun achterste benen staan zegt meer over hen dan over mij.
Afgelopen jaren zei ik dit over Feyenoord. Niks aan de hand. Kunnen ze gewoon tegen in Rotterdam.
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nou we gaan de komende maanden zien of het een rare constatering is. Misschien zit ik er faliekant naast en wordt Ajax dit jaar kampioen.
1. Ajax
2. PSV
quote:
Kan hoor. Maar ik denk dus van niet. Ik denk dat ze hooguit 2e worden. Of 3e, als PSV er ook boven staat.
1. PSV
2. Ajax
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja laten we het hier weer over gaan hebben. Nog één keertje voor jou: de discussie gaat over de concurrenten van PSV. Niet over PSV. Ik denk dat, PSV buiten beschouwing latend, AZ en/of Feyenoord hoger gaan eindigen dan Ajax.
1. Psv
2. AZ
3. Feyenoord
4. Ajax
quote:
Dit maakt Ajax een minder grote concurrent voor de titel. Zou goed kunnen dat Ajax wel een concurrent is voor de 2e of 3e plaats, want PSV speelt inderdaad bagger.
Maar dat vind ik niet erg, want het zijn magere tijden voor PSV. Die horen er ook bij.
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord of AZ
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:24:05 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55708619
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook niet zeggen.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:25:39 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55708657
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja post maar zo'n smiley. Maar ondertussen ga je niet in op wat ik gepost heb. Wacht, ik pak het er wel even voor je bij:
1 reactie op jou:
[..]

en 1 reactie op leolinedance:
[..]
Waarom 1 reactie op mij? Ik reageer toch gewoon normaal? Ik ben het alleen niet met je eens, dat is iets anders.
pi_55708681
Je kan zelden iedereen tevreden maken, maar dit is visionair van Valckx!

Perez wilde niet verder
Het elftal was niet blij met Perez
Supporters zagen Perez even goed op de bank zitten danwel vertrekken
Kampioen worden met slecht voetbal ziet de meerderheid van PSV niet zitten, zo bleek verleden jaar.

Dus kies je voor de jeugd, opbouw van een elftal. Alle vertrouwen geef je zo aan Aissati en al die anderen, die voorheen niet mochten spelen. Dat kan dus weer in Eindhoven. Voor een goede leerschool heb je ook een concurrent nodig. Dat je Ajax versterkt met Perez valt niet uit te sluiten. Dat is goed voor PSV Immers moet je internationaal durven denken en niet afhaken.
pi_55708684
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook niet zeggen.
Nee maar het ging niet over jou maar erikt
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:26:51 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55708689
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[..]

[..]

1. Ajax
2. PSV
[..]

1. PSV
2. Ajax
[..]

1. Psv
2. AZ
3. Feyenoord
4. Ajax
[..]

1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord of AZ

Dit vind ik wel grappig
pi_55708741
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:30:45 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55708781
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
1. Ajax
2. PSV
Deze is echt lachwekkend. Ik zeg dat het zou kunnen dat ik er naast zit. Ik relativeer mijn mening. Oioioi, wat een drama!
quote:
1. PSV
2. Ajax
Dat zou toch kunnen met een verschil van 13 punten? Is Ajax dan een concurrent? Nee.
quote:
1. Psv
2. AZ
3. Feyenoord
4. Ajax
Hieruit blijkt dat je niet kan lezen:
x.AZ
y.Ajax
z.Feyenoord

of:
x.Feyenoord
y.Ajax
z.AZ

of:
x.AZ
y.Feyenoord
z.Ajax

Met PSV erboven, ertussen, of eronder.
quote:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord of AZ
En weer mis.
1. Feyenoord, AZ of PSV
2. Feyenoord, AZ, Ajax of PSV
3. Feyenoord, AZ, Ajax of PSV

En de 2e en 3e plaats zijn niet boeiend in de Eredivisie, dus zie ik Ajax niet als concurrent. Moeilijk he, begrijpend lezen?
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dit vind ik wel grappig
Nou nog?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:31:34 #25
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55708806
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom 1 reactie op mij? Ik reageer toch gewoon normaal? Ik ben het alleen niet met je eens, dat is iets anders.
Ik post die om Grrrrrrr in staat te stellen inhoudelijk op me te reageren met zijn eeuwige gezeik op het bestuur van PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')