quote:PSV geeft openheid van zaken
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 1 januari om 19:49
De overstap van Kenneth Perez naar Ajax heeft in de Nederlandse voetbalwereld voor de nodige consternatie gezorgd. Op de website van PSV geeft algemeen directeur Jan Reker openheid van zaken over de verrassende transfer van de Deen. Het vertrek van de middenvelder is namelijk niet door PSV geïnitieerd, maar door de speler zelf. “Zes weken geleden meldde Ajax zich bij PSV voor Ismail Aissati”, vertelt Reker. “Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Aissati is en blijft een groot talent van PSV en de club wil graag hij, en nog meer talenten uit de eigen jeugdopleiding zich in Eindhoven verder ontwikkelen.”
“Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de reservebank was beland na het vertrek van hoofdcoach Ronald Koeman. Daarna zijn de onderhandelingen tussen PSV en Ajax geopend en hebben we zaken gedaan.”
“Ik wil benadrukken dat de club er alles aan doet om het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten”, benadrukt het bestuurslid. “We hebben in korte tijd met Timmy Simons, Carlos Salcido, Ibrahim Afellay, Heurelho Gomes en Ismail Aissati een zeer belangrijk deel van de kern van ons team voor langere periode vastgelegd en ook dat is een duidelijk signaal dat we de selectie op een zo hoog mogelijk niveau willen houden.”
“We blijven ons dan ook inzetten voor de verdere ontwikkeling van de eigen talenten. In het geval van Kenneth Perez was duidelijk dat hij meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV. Het vertrek was geen initiatief van PSV, maar van de speler zelf.”
“Tevens heeft Sef Vergoossen ook geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen en hem bij PSV te houden, maar voor Perez stond zijn beslissing vast. Desalniettemin wil ik ook onderstrepen dat Kenneth Perez zich in het halve seizoen bij PSV altijd heeft opgesteld als een professional en een waardevolle inbreng heeft gehad voor de resultaten van de ploeg”, aldus Reker.
Het is schandálig natuurlijk! Wat een flutspeler zeg!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En is het nou afgelopen met het roepen over Perez die één van de beste spelers van PSV zou zijn?![]()
14 wedstrijden en 8 doelpunten als aanvallende middenvelder, kom op zeg, dat is toch volkomen onder de maat?!?! En die paar assists, nounou, ik ben onder de indruk hoor!
Dat eerste lijkt me duidelijk, ik vind Feyenoord ook een betere ploeg dan Ajax.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
Waarom is Feyenoord een grotere concurrent dan Ajax dan?
En waarom noem je AZ wel en Groningen of Twente niet?
WTF echt?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga erom huilen zeg. Ik kan me er niet druk om maken.
Feyenoord is denk ik ook wel beter op dit moment, vooral omdat Ajax totaal geen ploeg was niks bond het geheel als een team. Maar ontkennen dat Ajax een concurent is maar toch zeggen dat het een titelkandidaat is is een beetje een contradictie mijn inziens. Helemaal als je daarna claimt dat AZ wel een titelkandidaat is, maar in een andere post suggereert dat plek 1 2 en 3 verdeelt worden tussen Ajax Feyenoord en PSV.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me duidelijk, ik vind Feyenoord ook een betere ploeg dan Ajax.
Maar AZ, Groningen en Twente zijn zo ongeveer gelijkwaardig naar mijn mening
Zakelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef denthemen het volgende:
Wat vinden jullie van de uitleg van Reker?
Ik neem aan dat je hier doelt op dingen die ik gepost heb. Ik heb iig nergens gepost dat ik ajax als titelkandidaat zie, dus die contradictie hoef je niet te zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Feyenoord is denk ik ook wel beter op dit moment, vooral omdat Ajax totaal geen ploeg was niks bond het geheel als een team. Maar ontkennen dat Ajax een concurent is maar toch zeggen dat het een titelkandidaat is is een beetje een contradictie mijn inziens. Helemaal als je daarna claimt dat AZ wel een titelkandidaat is, maar in een andere post suggereert dat plek 1 2 en 3 verdeelt worden tussen Ajax Feyenoord en PSV.
Ja post maar zo'n smiley. Maar ondertussen ga je niet in op wat ik gepost heb. Wacht, ik pak het er wel even voor je bij:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En is het nou afgelopen met het roepen over Perez die één van de beste spelers van PSV zou zijn?![]()
14 wedstrijden en 8 doelpunten als aanvallende middenvelder, kom op zeg, dat is toch volkomen onder de maat?!?! En die paar assists, nounou, ik ben onder de indruk hoor!
en 1 reactie op leolinedance:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okee sorry. Inderdaad, het vertrek van Perez betekent het einde der tijden voor PSV. Dit jaar geen kampioen, geen CL en dat is pas het begin van de neerwaartse spiraal. We mogen in onze handjes wrijven als we in 2018 nog in de Eredivisie uitkomen.
Al dat drama hier altijd. Net als met die contracten van Gomes, Afellay, Aissati. Het bestuur deed alles fout, alles, alles. Het resultaat: Simons, Salcido, Gomes, Afellay en Aissati tekenden bij.
Wat een kutbestuur hebben we toch...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind dat Koevermans, Gomes en Salcido belangrijker zijn geweest.
Afellay speelde bij vlagen ook heel goed en als Simons en Farfan weer normaal gaan doen hebben we een kampioensteam. Met of zonder Perez.
En eigenlijk ben ik heel blij dat Aissati en Bakkal nu meer speeltijd gaan krijgen. PSV zit niet in een periode van oogsten, maar in een periode van zaaien. Er moet een team gebouwd worden. Zodat we over 2, 3 jaar weer eens de kwartfinale CL kunnen spelen, voordat we weer leeggekocht worden en weer opnieuw moeten beginnen.
Cocu en Alex zijn weg he. Altijd op de top kan niet voor PSV.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier doelt op dingen die ik gepost heb. Ik heb iig nergens gepost dat ik ajax als titelkandidaat zie, dus die contradictie hoef je niet te zien.
En die post over plek 1,2,3 van mij wil ik wel eens zien. Die is niet van vandaag denk ik.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik begon met het zeggen dat naar mijn mening Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. Dat alle ajacieden dan meteen op hun achterste benen staan zegt meer over hen dan over mij.
Afgelopen jaren zei ik dit over Feyenoord. Niks aan de hand. Kunnen ze gewoon tegen in Rotterdam.
1. Ajaxquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou we gaan de komende maanden zien of het een rare constatering is. Misschien zit ik er faliekant naast en wordt Ajax dit jaar kampioen.
1. PSVquote:Kan hoor. Maar ik denk dus van niet. Ik denk dat ze hooguit 2e worden. Of 3e, als PSV er ook boven staat.
1. Psvquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja laten we het hier weer over gaan hebben. Nog één keertje voor jou: de discussie gaat over de concurrenten van PSV. Niet over PSV. Ik denk dat, PSV buiten beschouwing latend, AZ en/of Feyenoord hoger gaan eindigen dan Ajax.
1. PSVquote:Dit maakt Ajax een minder grote concurrent voor de titel. Zou goed kunnen dat Ajax wel een concurrent is voor de 2e of 3e plaats, want PSV speelt inderdaad bagger.
Maar dat vind ik niet erg, want het zijn magere tijden voor PSV. Die horen er ook bij.
Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Feyenoord is denk ik ook wel beter op dit moment, vooral omdat Ajax totaal geen ploeg was niks bond het geheel als een team. Maar ontkennen dat Ajax een concurent is maar toch zeggen dat het een titelkandidaat is is een beetje een contradictie mijn inziens. Helemaal als je daarna claimt dat AZ wel een titelkandidaat is, maar in een andere post suggereert dat plek 1 2 en 3 verdeelt worden tussen Ajax Feyenoord en PSV.
Waarom 1 reactie op mij? Ik reageer toch gewoon normaal? Ik ben het alleen niet met je eens, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja post maar zo'n smiley. Maar ondertussen ga je niet in op wat ik gepost heb. Wacht, ik pak het er wel even voor je bij:
1 reactie op jou:
[..]
en 1 reactie op leolinedance:
[..]
Nee maar het ging niet over jou maar eriktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
[..]
1. Ajax
2. PSV
[..]
1. PSV
2. Ajax
[..]
1. Psv
2. AZ
3. Feyenoord
4. Ajax
[..]
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord of AZ
quote:
Dat zou toch kunnen met een verschil van 13 punten? Is Ajax dan een concurrent? Nee.quote:1. PSV
2. Ajax
Hieruit blijkt dat je niet kan lezen:quote:1. Psv
2. AZ
3. Feyenoord
4. Ajax
En weer mis.quote:1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord of AZ
Nou nog?quote:
Ik post die om Grrrrrrr in staat te stellen inhoudelijk op me te reageren met zijn eeuwige gezeik op het bestuur van PSV.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom 1 reactie op mij? Ik reageer toch gewoon normaal? Ik ben het alleen niet met je eens, dat is iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |