Waar hadden we op de ranglijst gestaan zonder Perez? Ik lees ook weer 'als als als' in je post. Eerst maar eens zien dat Simons en Farfan hun niveau halen. En Aissati en Affelay (wel dreiging maar weinig doeltreffend). Inderdaad alleen Salcido speelt bij vlagen goed. Alcides speelt de laatste tijd redelijk. Ook Gomes is dit seizoen nog niet exceptioneel goed geweest trouwens..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind dat Koevermans, Gomes en Salcido belangrijker zijn geweest.
Afellay speelde bij vlagen ook heel goed en als Simons en Farfan weer normaal gaan doen hebben we een kampioensteam. Met of zonder Perez.
En eigenlijk ben ik heel blij dat Aissati en Bakkal nu meer speeltijd gaan krijgen. PSV zit niet in een periode van oogsten, maar in een periode van zaaien. Er moet een team gebouwd worden. Zodat we over 2, 3 jaar weer eens de kwartfinale CL kunnen spelen, voordat we weer leeggekocht worden en weer opnieuw moeten beginnen.
Cocu en Alex zijn weg he. Altijd op de top kan niet voor PSV.
AZ staat halverwege het seizoen net in het linkerrijtje, Ajax op3 punten van psv. Hoe kun je az dan een serieuzere concurrent noemen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je ze zien voetballen dit seizoen? Daar tel ik bij op de onrust (die is er eigenlijk altijd, maar waar is nou de trainer?) en dan kom ik tot deze conclusie.
AZ en Feyenoord maken meer kans. Zo zie ik het.
Maar ja, ik heb echt niet de veronderstelling dat ik een Ajacied daarvan kan overtuigen.
Het je PSV zien voetballen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je ze zien voetballen dit seizoen? Daar tel ik bij op de onrust (die is er eigenlijk altijd, maar waar is nou de trainer?) en dan kom ik tot deze conclusie.
AZ en Feyenoord maken meer kans. Zo zie ik het.
Maar ja, ik heb echt niet de veronderstelling dat ik een Ajacied daarvan kan overtuigen.
Ze spelen beter, er is nog een lange weg te gaan. Zo groot is de voorsprong op AZ helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
AZ staat halverwege het seizoen net in het linkerrijtje, Ajax op3 punten van psv. Hoe kun je az dan een serieuzere concurrent noemen?
Dat was de discussie niet.quote:En ja, het is bedroevend slecht van Ajax. Vreselijk. Maar Roda JC speelt psv compleet weg in eigen huis. Is psv dan wel een serieuze kandidaat voor de titel?
Er staat één keer "als" in mijn post en verder heb je het weer alleen maar over de korte termijn. Accepteer nou eerst eens dat dit de minder vette tijden zijn. Dan kijken we daarna weer verder.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar hadden we op de ranglijst gestaan zonder Perez? Ik lees ook weer 'als als als' in je post. Eerst maar eens zien dat Simons en Farfan hun niveau halen. En Aissati en Affelay (wel dreiging maar weinig doeltreffend). Inderdaad alleen Salcido speelt bij vlagen goed. Alcides speelt de laatste tijd redelijk. Ook Gomes is dit seizoen nog niet exceptioneel goed geweest trouwens..
Tuurlijk wel, jij ziet psv als de kandidaat voor de titel, en Ajax niet als een concurrent daarvoor. Als argument voor je het belabberde spel van Ajax aan, maar als psv net zo belabberd is, dan is Ajax dus net zoveel titelkandidaat toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze spelen beter, er is nog een lange weg te gaan. Zo groot is de voorsprong op AZ helemaal niet.
[..]
Dat was de discussie niet.
Vertel, waarom?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jouw reactie is anders ook van bedroevend niveau. Hup, naar je eigen topic
Veel slechter kan niet. Maar PSV heeft goede voetballers, er is een nieuwe trainer en er zijn ook best een aantal goede wedstrijden gespeeld dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het je PSV zien voetballen?Zonder Perez gaat het vast nog veel beter..
Wacht maar. Die jongens spelen fatsoenlijk voetbal. Kan je van Ajax en Feyenoord niet zeggen.quote:En AZ noemen..daar hebben we het maar niet over![]()
quote:Toelichting Jan Reker over transfer van Kenneth Perez
01 januari 2008 19:00
Naar aanleiding van de vele reacties van supporters acht algemeen directeur Jan Reker van PSV het noodzakelijk om openheid van zaken te geven over de transfer van Kenneth Perez naar Ajax, waarover de clubs een akkoord hebben bereikt. Het vertrek van de Deen is niet door PSV geïnitieerd, maar door de speler zelf.
De laatste wedstrijd van Perez voor PSV, afgelopen zondag tegen NAC Breda. De laatste wedstrijd van Perez voor PSV, afgelopen zondag tegen NAC Breda.
Argumenten van Perez
“Zes weken geleden meldde Ajax zich bij PSV voor Ismail Aissati”, aldus Jan Reker, die de situatie duidelijk wil schetsen. “Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Aissati is en blijft een groot talent van PSV en de club wil graag hij, en nog meer talenten uit de eigen jeugdopleiding zich in Eindhoven verder ontwikkelen. Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de reservebank was beland na het vertrek van hoofdcoach Ronald Koeman. Daarna zijn de onderhandelingen tussen PSV en Ajax geopend en hebben we zaken gedaan”, aldus Reker.
Kern langer vastgelegd
“Ik wil benadrukken dat de club er alles aan doet om het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten. We hebben in korte tijd met Simons, Salcido, Afellay, Gomes en Aissati een zeer belangrijk deel van de kern van ons team voor langere periode vastgelegd en ook dat is een duidelijk signaal dat we de selectie op een zo hoog mogelijk niveau willen houden. We blijven ons dan ook inzetten voor de verdere ontwikkeling van de eigen talenten. In het geval van Kenneth Perez was duidelijk dat hij meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV. Het vertrek was geen initiatief van PSV, maar van de speler zelf. Tevens heeft Sef Vergoossen ook geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen en hem bij PSV te houden, maar voor Perez stond zijn beslissing vast. Desalniettemin wil ik ook onderstrepen dat Kenneth Perez zich in het halve seizoen bij PSV altijd heeft opgesteld als een professional en een waardevolle inbreng heeft gehad voor de resultaten van de ploeg.”
© PSV NV
Kan me voorstellen dat sommigen AZ ondanks de lage klassering nu toch nog een grotere kans toedichten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze spelen beter, er is nog een lange weg te gaan. Zo groot is de voorsprong op AZ helemaal niet.
[..]
Dat was de discussie niet.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij ziet psv als de kandidaat voor de titel, en Ajax niet als een concurrent daarvoor. Als argument voor je het belabberde spel van Ajax aan, maar als psv net zo belabberd is, dan is Ajax dus net zoveel titelkandidaat toch?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:11 schreef ErikT het volgende:
Wacht maar. Die jongens spelen fatsoenlijk voetbal. Kan je van PSV,Ajax en Feyenoord niet zeggen.
3 punten verschil, een feit dus dat Ajax dicht achter Feyenoord en PSV staat. En inderdaad ze hebben een zeer bedenkelijk team, evenals PSV en Feyenoord (wellicht het meest stabiel.)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja.
Naar mijn mening is Ajax niet de grootste concurrent voor de titel. Wat heeft dat nou met voetbalkennis te maken? Ik vind dat ze een bedenkelijk elftal hebben en ze presteren al jaren niet goed. Er zit iets mis bij Ajax, al jaren, en Perez gaat dat echt niet in zijn eentje oplossen.
[..]
Een speler verkopen en terugkopen als de Messias vind ik vreemd. En een speler als Perez verkopen midden in het seizoen terwijl hij zo goed voetballen is nog veel vreemder.quote:Waarom doet Ajax nou weer vreemd? Ten Cate is toch weg?
Van buitenaf lijkt het dat PSV iets geks doet, maar PSV kennende hebben ze hun redenen. PSV heeft al jaren zoniet decennia een goed beleid, ik heb geen reden ze opeens volledig te wantrouwen.
[..]
Dat klopt, maar wel 1 van de dragers voor PSV van dit moment.quote:Als jij het zo wil lezen, dan doe je dat. Mijn post was allereerst een reactie op de in mijn ogen veel te dramatische reacties van mensen hier. Het is niet zo alsof Luc Nilis, Romario of Ronaldo naar Amsterdam is vertrokken.
[..]
quote:En hiermee zet je vooral jezelf voor schut.
Dat is dus een goed verhaal. Niks mis mee. Goed zo Jan Reker. Goed zo PSV.quote:
Met Alves : ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef Fiskus het volgende:
in az een grotere kandidaat zien dan ajax
Ja GODVERDOMME!!! Ik heb het toch over de concurrenten. Tering zeg, leer lezen.quote:
Ja maar als je concurrenten van PSV met elkaar moet vergelijken moet je ook zeker wel PSV zelf mee rekenen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja GODVERDOMME!!! Ik heb het toch over de concurrenten. Tering zeg, leer lezen.
Dat mag je van mij best vinden, echt waar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Ajax is ten alle tijden toch een concurrent voor psv, zeker als het gaatje maar drie punten is?
Maar waarop baseer je dan het feit dat er grotere concurrenten zijn dan Ajax voor de titel?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat mag je van mij best vinden, echt waar.
Maar ik vind dat PSV grotere concurrenten heeft. Met of zonder Perez, Alves, Ronaldo, Messi, wie ook.
Mag ik?
Ja ik kan extreem slecht tegen domme mensen, my bad. En ik zie dus dat jij het nog steeds niet begrepen hebt. Your bad, maar no offence.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar als je concurrenten van PSV met elkaar moet vergelijken moet je ook zeker wel PSV zelf mee rekenen.
En het is moeilijk voor je he om je zelfbeheersing niet te verliezen![]()
Moet ik nou mezelf gaan quoten?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je dan het feit dat er grotere concurrenten zijn dan Ajax voor de titel?
Dan heb je dus vooral zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik kan extreem slecht tegen domme mensen, my bad. En ik zie dus dat jij het nog steeds niet begrepen hebt. Your bad, maar no offence.
Ik denk niet dat het zin heeft. Mijn argumenten staan al in het topic, je kunt ze zo opzoeken.quote:
echt, wat ben jij voor triangelmongooltjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik kan extreem slecht tegen domme mensen, my bad. En ik zie dus dat jij het nog steeds niet begrepen hebt. Your bad, maar no offence.
Riiight...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je dus vooral zelfmedelijden![]()
Ach en ik voor jou. Lijkt me knap vervelend als ik niet snap waar een discussie over gaat die ik aan het voeren ben.quote:I feel sorry for you!
Denigrerend enzo. Dat doet iemand doorgaans alleen als hij het niet kan winnen met pakkende argumenten.quote:
anders wacht je even tot vergoossen begonnen isquote:
Jeetje, kindje is zo deningrerend inderdaad naast het feit dat die knul uit ´82 overkomt als zo´n voetbalzone gast.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denigrerend enzo. Dat doet iemand doorgaans alleen als hij het niet kan winnen met pakkende argumenten.
Dus in minder vette tijden moet je een van je beste spelers laten vertrekken?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er staat één keer "als" in mijn post en verder heb je het weer alleen maar over de korte termijn. Accepteer nou eerst eens dat dit de minder vette tijden zijn. Dan kijken we daarna weer verder.
Kindje, knul..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jeetje, kindje is zo deningrerend inderdaad naast het feit dat die knul uit ´82 overkomt als zo´n voetbalzone gast.
Dus ik mag er vanuit gaan dat ErikT ook geen pakkende argumenten heeft in deze discussie.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denigrerend enzo. Dat doet iemand doorgaans alleen als hij het niet kan winnen met pakkende argumenten.
Er is toch geen goed alternatief? Een speler in je selectie die eigenlijk bij Ajax wil spelen, dat is toch ook niet alles?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus in minder vette tijden moet je een van je beste spelers laten vertrekken?
Dat jij ze niet kan vinden betekent niet dat ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus ik mag er vanuit gaan dat ErikT ook geen pakkende argumenten heeft in deze discussie.
Ik heb het er meer over dat je zo denigrerend begonquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat jij ze niet kan vinden betekent niet dat ze er niet zijn.
En Twente en Heerenveen bijvoorbeeld dan? Die schat ik zeker zo hoog in als AZ.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:11 schreef ErikT het volgende:
Wacht maar. Die jongens spelen fatsoenlijk voetbal. Kan je van Ajax en Feyenoord niet zeggen.
Vergeet FC Groningen en Roda JC ook niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En Twente en Heerenveen bijvoorbeeld dan? Die schat ik zeker zo hoog in als AZ.
Ik begon met het zeggen dat naar mijn mening Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. Dat alle ajacieden dan meteen op hun achterste benen staan zegt meer over hen dan over mij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het er meer over dat je zo denigrerend begon
Toen hij naar PSV kwam was het net zover reizen als nu, dus in principe kun je dat argument al van tafel vegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anders wacht je even tot vergoossen begonnen is![]()
maargoed blijkt wel dat perez een ajax hart heeft
Tja, dat kwam nu eenmaal omdat feyenoord toen ook echt niet mee deed om de titel. Ik sta ook niet op mijn achterste poten hoor, vind het alleen een rare constatering...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik begon met het zeggen dat naar mijn mening Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. Dat alle ajacieden dan meteen op hun achterste benen staan zegt meer over hen dan over mij.
Afgelopen jaren zei ik dit over Feyenoord. Niks aan de hand. Kunnen ze gewoon tegen in Rotterdam.
Daar had ik het ook niet overquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik begon met het zeggen dat naar mijn mening Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. Dat alle ajacieden dan meteen op hun achterste benen staan zegt meer over hen dan over mij.
Afgelopen jaren zei ik dit over Feyenoord. Niks aan de hand. Kunnen ze gewoon tegen in Rotterdam.
Is er ook een scorend alternatief?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is toch geen goed alternatief? Een speler in je selectie die eigenlijk bij Ajax wil spelen, dat is toch ook niet alles?
psv zeker wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wacht maar. Die jongens spelen fatsoenlijk voetbal. Kan je van Ajax en Feyenoord niet zeggen.
Nou we gaan de komende maanden zien of het een rare constatering is. Misschien zit ik er faliekant naast en wordt Ajax dit jaar kampioen. Kan hoor. Maar ik denk dus van niet. Ik denk dat ze hooguit 2e worden. Of 3e, als PSV er ook boven staat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dat kwam nu eenmaal omdat feyenoord toen ook echt niet mee deed om de titel. Ik sta ook niet op mijn achterste poten hoor, vind het alleen een rare constatering...
Ja laten we het hier weer over gaan hebben. Nog één keertje voor jou: de discussie gaat over de concurrenten van PSV. Niet over PSV. Ik denk dat, PSV buiten beschouwing latend, AZ en/of Feyenoord hoger gaan eindigen dan Ajax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |