Met Aisatti weet ik het nooit. Zal vast wel een talentvolle jongen zijn, maar kan nou niet zeggen dat ik van hem achterover val. Met Perez heb je op de korte termijn meer rendement lijkt me.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hopelijk nu Ismael die een top seizoen draait
Zeker weten, Aisatti zie ik echt geen 8 goals in 14 wedstrijden maken. Misschien dat ie wat assists aflevert maar dat kon Perez ook als de beste.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Met Aisatti weet ik het nooit. Zal vast wel een talentvolle jongen zijn, maar kan nou niet zeggen dat ik van hem achterover val. Met Perez heb je op de korte termijn meer rendement lijkt me.
Dat was ook de reden dat er geen vervanger voor Alex werd gehaald en zie hoe dat uitpakte, een Da Costa die weg wilquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:36 schreef mcyodogg het volgende:
En dat allemaal onder het mom 'eigen talent een kans geven'. Sorry hoor, maar zo'n flutverklaring die nu op de officiele website staat gaat er bij mij niet in.
Maar Wouters is nu weg als trainer. Het is de hopen dat er nog een paar ton winst gemaakt is op deze transfer, al zou het mij niet verbazen dat ze hem gewoon opnieuw voor 1,8 miljoen verkocht hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:34 schreef Elusive het volgende:
perez wou zelf ook weg, misschien omdat wouters hem te vaak op de bank heeft gezet![]()
ben benieuwt voor hoeveel hij weg is gegaan, zou vast en zeker wel meer dan die 1.8 miljoen zijn
Ja daar ben ik dus ook bang voor. En dat terwijl Ajax op een hoop centen zit waar je bang van wordt. Mag toch hopen dat ze het dubbele (minimaal!!!) voor hem hebben moeten betalen. Zij zitten omhoog voor een middenvelder én hebben een hoop centen. Zo'n situatie moeten wij toch uitbuiten?!?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Wouters is nu weg als trainer. Het is de hopen dat er nog een paar ton winst gemaakt is op deze transfer, al zou het mij niet verbazen dat ze hem gewoon opnieuw voor 1,8 miljoen verkocht hebben.
Maandag schijnt 'ie gepresenteerd te worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit mag reker natuurlijk alleen maar doen als hij zorgt voor een goede vervanger. Ben benieuwd
Dat zou een van de domste dingen zijn om te doenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:34 schreef DennieXL het volgende:
Ik zie het best gebeuren dat PSV hem ook nog teruggeeft voor 1.8 miljoen.
Ja, maar op de een of andere manier zie ik het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zou een van de domste dingen zijn om te doen
Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:40 schreef DennieXL het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier zie ik het wel gebeuren.
Vind het sowieso al een van de domste dingen om Pérez terug naar Ajax te laten gaan.
van de PSV site:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rare actie van Reker, maar waar lezen jullie dat dit is gebeurt onder het mom van talent een kans geven?
Ik blijf het een rare actie vinden, tenzij Ajax er veel geld voor neergelegd heeft.. Maar dat zal wel nietquote:Kenneth Perez had oren naar een terugkeer bij de club waar hij eerder één seizoen speelde. PSV heeft begrip voor de wens van de speler en ziet nu tevens mogelijkheden voor een snellere ontwikkeling van eigen talenten die op dezelfde positie uit de voeten kunnen.
Ik blijf dat heel erg raar vinden, lijkt me toch dat het een ideale situatie is om Perez de voorkeur te geven en dat af te wisselen met Aissati die je dan gewoon rustig kunt brengen gedurende het hoofdstuk Perez, maar nu ineens staat Aissati er alleen voor...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
van de PSV site:
[..]
Ik blijf het een rare actie vinden, tenzij Ajax er veel geld voor neergelegd heeft.. Maar dat zal wel niet
Vincent Kompany.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik blijf dat heel erg raar vinden, lijkt me toch dat het een ideale situatie is om Perez de voorkeur te geven en dat af te wisselen met Aissati die je dan gewoon rustig kunt brengen gedurende het hoofdstuk Perez, maar nu ineens staat Aissati er alleen voor...
Overigens kan ik me ook haast niet voorstellen dat er niet iemand anders gehaald wordt, misschien iemand van HSV via Stevens?
PSV (Huub) zit achter een afrikaan aan uit de 2e Bundesliga. Zal eens even zoeken hoe 'ie heet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens kan ik me ook haast niet voorstellen dat er niet iemand anders gehaald wordt, misschien iemand van HSV via Stevens?
Ik dacht dat Stevens en Vergoossen redelijk tevreden waren met Pérez.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:44 schreef KELDER het volgende:
wat een onbegrijpelijk wanbeleid...
Er moet iets meer meespelen, dat Perez niet goed in de groep ligt oid, en dat idd stevens en vergoossen hebben aangegeven niks in hem te zien
maja, mag die nu weer lekker in a'dam gaan janken als die eens wedstrijdje er naast staat.
Dan zullen ze denk ik toch een flinke duit in het zakje moeten doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:02 schreef Radegast het volgende:
AC Milan wil Dida nog deze transferperiode vervangen door Gomes.
Corriere dello Sport
Onze beste speler weg en de concurrent versterken, topbeleid!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef ErikT het volgende:
Nou Perez dus wel echt weg. Vreemd, maar heel erg vind ik het niet.
Nu met Simons, Aissati en Afellay bouwen aan een nieuw middenveld.
Ik denk dat Perez inderdaad niet goed lag in de groep. En dat Vergoossen/Stevens heeft aangegeven niet met hem verder te willen.
Ik vind het onwaarschijnlijk dat dit de reden is dat Aissati bijtekende. Want als hij dit wist, wist Perez en anderen het ook. En je gaat me toch niet vertellen dat hij dan opgesteld wordt, en ook nog goed speelt? Dat is toch gek.
Al met al: middenvelders zat, dus nou en. Alleen waarom Ajax helpen...waarschijnlijk omdat PSV ze niet als concurrent ziet
Beste speler...je kunt het ook overdrijven. En Ajax is toch niet echt een concurrent. 1 speler gaat echt niet dat baggerteam van ze opeens goed laten spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onze beste speler weg en de concurrent versterken, topbeleid!
Ik denk dat Perez heel wat kan betekenen voor Ajax....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Beste speler...je kunt het ook overdrijven. En Ajax is toch niet echt een concurrent. 1 speler gaat echt niet dat baggerteam van ze opeens goed laten spelen.
En misschien gaan anderen beter spelen als hij weg is.
Dzsudzsák komt pas in de zomer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind dat er hier erg gemakkelijk gedaan wordt over die transfer.
Als iemand Cocu een beetje kon vervangen wat betreft het inzicht de geniale pasjes en geweldige techniek dan was het Perez wel. Ik weet niet wie dat nou moet gaan doen hoor aangezien Aissati al het hele seizoen uit vorm is, Afellay die rent meestal teveel met de bal en van Culina Simons en Bakkal hoef je het niet te verwachten....
Maargoed als ze een fatsoenlijke vervanger halen is er niks aan de hand, maar die komt er alleen niet vrees ik![]()
BTW: Kwam die Hongaar niet al in de winterstop?
Jezus wat een kinderachtige reactie zeg, het getuigd van zowel weinig realisme als voetbalkennis om Ajax niet als concurrent te bestempelen. Wees toch eens objectief en zie dat zowel het Ajax bestuur als het PSV bestuur enorm vreemd handelt met als voordeel voor PSV het financiele aspect.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Beste speler...je kunt het ook overdrijven. En Ajax is toch niet echt een concurrent. 1 speler gaat echt niet dat baggerteam van ze opeens goed laten spelen.
Doe eens een reality check jongenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wie is dan onze beste speler? Zeg jij het maar..Perez en de Koef zijn de enigen die hun niveau halen. En sinds wanneer is Ajax geen concurrent?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jouw reactie is anders ook van bedroevend niveau. Hup, naar je eigen topicquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jezus wat een kinderachtige reactie zeg, het getuigd van zowel weinig realisme als voetbalkennis om Ajax niet als concurrent te bestempelen. Wees toch eens objectief en zie dat zowel het Ajax bestuur als het PSV bestuur enorm vreemd handelt met als voordeel voor PSV het financiele aspect.
Maar inderdaad, waarschijnlijk gaat PSV heel veel beter spelen en Ajax heel veel slechter.
kindje
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jezus wat een kinderachtige reactie zeg, het getuigd van zowel weinig realisme als voetbalkennis om Ajax niet als concurrent te bestempelen.
Waarom doet Ajax nou weer vreemd? Ten Cate is toch weg?quote:Wees toch eens objectief en zie dat zowel het Ajax bestuur als het PSV bestuur enorm vreemd handelt met als voordeel voor PSV het financiele aspect.
Als jij het zo wil lezen, dan doe je dat. Mijn post was allereerst een reactie op de in mijn ogen veel te dramatische reacties van mensen hier. Het is niet zo alsof Luc Nilis, Romario of Ronaldo naar Amsterdam is vertrokken.quote:Maar inderdaad, waarschijnlijk gaat PSV heel veel beter spelen en Ajax heel veel slechter.
En hiermee zet je vooral jezelf voor schut.quote:kindje
Scoren alleen is genoeg wmb.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Met een beetje mazzel staat Aissati op de positie van Perez tegen Ajax.
Dan zou het natuurlijk prachtig zijn als ie scoort.
Nóg mooier zou zijn als ie daarna naar Perez loopt, zijn reet laat zien en zegt dat ie slecht is.
Wat een vreselijk vervelend, verwend mannetje is die Perez toch..
Okee sorry. Inderdaad, het vertrek van Perez betekent het einde der tijden voor PSV. Dit jaar geen kampioen, geen CL en dat is pas het begin van de neerwaartse spiraal. We mogen in onze handjes wrijven als we in 2018 nog in de Eredivisie uitkomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe eens een reality check jongen. Perez zou je best als onze beste speler kunnen zien dit seizoen, Ajax staat in onze nek te hijgen en doorgaans gaat je elftal niet beter spelen als je 1 van je beste spelers laat vertrekken....
dat dus..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okee sorry. Inderdaad, het vertrek van Perez betekent het einde der tijden voor PSV. Dit jaar geen kampioen, geen CL en dat is pas het begin van de neerwaartse spiraal. We mogen in onze handjes wrijven als we in 2018 nog in de Eredivisie uitkomen.
Al dat drama hier altijd. Net als met die contracten van Gomes, Afellay, Aissati. Het bestuur deed alles fout, alles, alles. Het resultaat: Simons, Salcido, Gomes, Afellay en Aissati tekenden bij.
Wat een kutbestuur hebben we toch...
Ik vind dat Koevermans, Gomes en Salcido belangrijker zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie is dan onze beste speler? Zeg jij het maar..Perez en de Koef zijn de enigen die hun niveau halen. En sinds wanneer is Ajax geen concurrent?
Jij denkt dat alleen Perez dat verschil gaat maken?quote:
Heb je ze zien voetballen dit seizoen? Daar tel ik bij op de onrust (die is er eigenlijk altijd, maar waar is nou de trainer?) en dan kom ik tot deze conclusie.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Erik overdrijf je niet een beetje. Ajax geen concurrent noemen voor de titel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |