Met Aisatti weet ik het nooit. Zal vast wel een talentvolle jongen zijn, maar kan nou niet zeggen dat ik van hem achterover val. Met Perez heb je op de korte termijn meer rendement lijkt me.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hopelijk nu Ismael die een top seizoen draait
Zeker weten, Aisatti zie ik echt geen 8 goals in 14 wedstrijden maken. Misschien dat ie wat assists aflevert maar dat kon Perez ook als de beste.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Met Aisatti weet ik het nooit. Zal vast wel een talentvolle jongen zijn, maar kan nou niet zeggen dat ik van hem achterover val. Met Perez heb je op de korte termijn meer rendement lijkt me.
Dat was ook de reden dat er geen vervanger voor Alex werd gehaald en zie hoe dat uitpakte, een Da Costa die weg wilquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:36 schreef mcyodogg het volgende:
En dat allemaal onder het mom 'eigen talent een kans geven'. Sorry hoor, maar zo'n flutverklaring die nu op de officiele website staat gaat er bij mij niet in.
Maar Wouters is nu weg als trainer. Het is de hopen dat er nog een paar ton winst gemaakt is op deze transfer, al zou het mij niet verbazen dat ze hem gewoon opnieuw voor 1,8 miljoen verkocht hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:34 schreef Elusive het volgende:
perez wou zelf ook weg, misschien omdat wouters hem te vaak op de bank heeft gezet![]()
ben benieuwt voor hoeveel hij weg is gegaan, zou vast en zeker wel meer dan die 1.8 miljoen zijn
Ja daar ben ik dus ook bang voor. En dat terwijl Ajax op een hoop centen zit waar je bang van wordt. Mag toch hopen dat ze het dubbele (minimaal!!!) voor hem hebben moeten betalen. Zij zitten omhoog voor een middenvelder én hebben een hoop centen. Zo'n situatie moeten wij toch uitbuiten?!?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Wouters is nu weg als trainer. Het is de hopen dat er nog een paar ton winst gemaakt is op deze transfer, al zou het mij niet verbazen dat ze hem gewoon opnieuw voor 1,8 miljoen verkocht hebben.
Maandag schijnt 'ie gepresenteerd te worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit mag reker natuurlijk alleen maar doen als hij zorgt voor een goede vervanger. Ben benieuwd
Dat zou een van de domste dingen zijn om te doenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:34 schreef DennieXL het volgende:
Ik zie het best gebeuren dat PSV hem ook nog teruggeeft voor 1.8 miljoen.
Ja, maar op de een of andere manier zie ik het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zou een van de domste dingen zijn om te doen
Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:40 schreef DennieXL het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier zie ik het wel gebeuren.
Vind het sowieso al een van de domste dingen om Pérez terug naar Ajax te laten gaan.
van de PSV site:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rare actie van Reker, maar waar lezen jullie dat dit is gebeurt onder het mom van talent een kans geven?
Ik blijf het een rare actie vinden, tenzij Ajax er veel geld voor neergelegd heeft.. Maar dat zal wel nietquote:Kenneth Perez had oren naar een terugkeer bij de club waar hij eerder één seizoen speelde. PSV heeft begrip voor de wens van de speler en ziet nu tevens mogelijkheden voor een snellere ontwikkeling van eigen talenten die op dezelfde positie uit de voeten kunnen.
Ik blijf dat heel erg raar vinden, lijkt me toch dat het een ideale situatie is om Perez de voorkeur te geven en dat af te wisselen met Aissati die je dan gewoon rustig kunt brengen gedurende het hoofdstuk Perez, maar nu ineens staat Aissati er alleen voor...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
van de PSV site:
[..]
Ik blijf het een rare actie vinden, tenzij Ajax er veel geld voor neergelegd heeft.. Maar dat zal wel niet
Vincent Kompany.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik blijf dat heel erg raar vinden, lijkt me toch dat het een ideale situatie is om Perez de voorkeur te geven en dat af te wisselen met Aissati die je dan gewoon rustig kunt brengen gedurende het hoofdstuk Perez, maar nu ineens staat Aissati er alleen voor...
Overigens kan ik me ook haast niet voorstellen dat er niet iemand anders gehaald wordt, misschien iemand van HSV via Stevens?
PSV (Huub) zit achter een afrikaan aan uit de 2e Bundesliga. Zal eens even zoeken hoe 'ie heet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens kan ik me ook haast niet voorstellen dat er niet iemand anders gehaald wordt, misschien iemand van HSV via Stevens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |