quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:06 schreef Speed1971 het volgende:
Zal wel Mandy worden want Robin is te duur.
Geniet er nog maar even van,quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen!
Hup NACquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:06 schreef Speed1971 het volgende:
Zal wel Mandy worden want Robin is te duur.
Nou als ik de verhalen zo hoor zal dat redelijk gaan tegen vallen. Van Bommel naar verluid 6 miljoen, Kezza idem. Dan zal PSV sowieso eerst een keeper moet halen. Verder zullen de salariskosten een stukkie lager moeten zijn dan dat ze waren anders zitten ze weer in zwaar weer komend seizoen. Ik als PSVer zou me er niet te veel van voorstellen. Ze kunnen misschien van Persie wel halen maar dan is het ook meteen gedaan met de koopkracht van PSV.........quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Als Kezza en co verkocht zijn zullen ze wel geld voor v. Persie hebben hoor.
Voor Robben hebben ze ook flink wat gevangen,quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:14 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nou als ik de verhalen zo hoor zal dat redelijk gaan tegen vallen. Van Bommel naar verluid 6 miljoen, Kezza idem. Dan zal PSV sowieso eerst een keeper moet halen. Verder zullen de salariskosten een stukkie lager moeten zijn dan dat ze waren anders zitten ze weer in zwaar weer komend seizoen. Ik als PSVer zou me er niet te veel van voorstellen. Ze kunnen misschien van Persie wel halen maar dan is het ook meteen gedaan met de koopkracht van PSV.........
Can you say 'compensatie van verliezen'?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor Robben hebben ze ook flink wat gevangen,.
Je kan het!quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Can you say 'compensatie van verliezen'?
Hier, blijkt al maar uit dat ze financieel niet zoveel te bieden hebben voor Robin. Zou overigens een slechte move zijn, dat je zo'n speler binnen haalt om er niet zo gek veel geld uit te trekken als 'ie slaagt. Maar na van Bommel en Kezman hebben ze niet al te hogen verwachtingen waarschijnlijk.quote:De interesse van PSV in Robin van Persie lijkt steeds serieuzer te worden. AD Sportwereld meldt vandaag dat de Eindhovense ploeg bereid is een speciale clausule in het contract van Feyenoorder op te nemen, zodat hij op gunstige voorwaarden uit Brabant kan vertrekken voor een Europese (top)club.
Dan moet je toch echt bij de media zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:32 schreef dealahz het volgende:
P$V loopt gewoon weer te stoken.
En die keeper hoeft absoluut niet veel te kosten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:14 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
. Dan zal PSV sowieso eerst een keeper moet halen.
Nou PSV maakt zich wel degelijk schuldig aan -namedropping- want ze kunnen nooit en Robin halen en Mandy en VD Sar/Gentenaar...............quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij de media zijn
Keepers zijn over het algemeen niet zo geweldig duur. Zoek eerst maar eens een goede spits.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:33 schreef Speed1971 het volgende:
Idd de verkoop van Robben compeseerd net verlies. Maar de advocaten zijn al aan het bakkeleien over Kezman dus dat gaat PSV sowieso ook nog wel wat geld kosten dus van verkoop van Kezza houden ze ook niets over. Blijft van Bommel over maar ik vrees dat zelfs een deel daarvan naar de inversteerders van Kezza zal gaan. Blijft dus echt weinig over. En er zal toch eerst een goede keeper gekocht moeten worden.
Zal mij verbazen als ze Aerts halen. Ze willen een keeper met ervaring en hoe goed Aerts dan ook misschien is, die zal het niet worden dan. Misschien zoetebier voor een prikkiequote:Op woensdag 31 maart 2004 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En die keeper hoeft absoluut niet veel te kosten.
Als ze een beetje slim zijn daar in EHV halen ze 1 van de beste keepers van NL,Michael Aerts.
Transfervrij aan het eind van het seizoen en een keeper die kan doorgroeien tot misschien wel de beste van NL.
Zoetebier en Van Persie voor Hofland?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:37 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zal mij verbazen als ze Aerts halen. Ze willen een keeper met ervaring en hoe goed Aerts dan ook misschien is, die zal het niet worden dan. Misschien zoetebier voor een prikkie
Das waar maar een keeper is wel het belangrijkste op dit moment voor PSV. Dus daar zal eerst naar gekeken worden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Keepers zijn over het algemeen niet zo geweldig duur. Zoek eerst maar eens een goede spits.
Yep, Kijk ajax heeft dan wel een par jaren verlies geleden, maar dat geld komt uit het potje dat ze hebben op gehaald van de beurs.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:36 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Haha, de Ajacieden lopen alle clubs weer te verwijten geen geld te hebben, alsof ze zelf zoveel hebben
Misschien wel, misschien ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:33 schreef Speed1971 het volgende:
Idd de verkoop van Robben compeseerd net verlies. Maar de advocaten zijn al aan het bakkeleien over Kezman dus dat gaat PSV sowieso ook nog wel wat geld kosten dus van verkoop van Kezza houden ze ook niets over. Blijft van Bommel over maar ik vrees dat zelfs een deel daarvan naar de inversteerders van Kezza zal gaan. Blijft dus echt weinig over. En er zal toch eerst een goede keeper gekocht moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |