quote:Eredivisie: Kluivert opnieuw in basis PSV
EINDHOVEN (ANP) - PSV-trainer Ronald Koeman heeft zaterdag in de basiself voor het thuisduel tegen ADO Den Haag een plaatsje ingeruimd voor spits Patrick Kluivert. Dat meldde Koeman vrijdag na de laatste training.
Kluivert begon een week geleden tegen Willem II eveneens vanaf de aftrap, op tweede kerstdag in De Kuip tegen Feyenoord startte de voormalig international op de bank.
Doelman Heurelho Gomes en aanvaller Arouna Koné hebben beiden last van lichte hamstringklachten, maar zullen gewoon spelen. Koeman bekritiseerde vrijdag het drukke speelschema rond de feestdagen. ,,Als je de lijsten van blessures ziet, ook bijvoorbeeld bij AZ, dan blijkt dat het gewoon niet vol te houden is. Spelers zitten er doorheen, raken overbelast. Je ziet het aan kleine blessures.''
Dat moet Pascal maar even regelenquote:
Ja, alle andere resultaten zou gewoon een wanprestatie betekenen.quote:Zatedag weer 3 punten?
Doe nou niet alsof je me niet kent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Was die vraag serieus Mess?
Zou wel leuk zijn voor hem. Hopen dat we gewoon overtuigend winnen, met 4/5-0 ofzo. En dat Farfan en Kone weer eens scoren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef JustJunior het volgende:
Hopelijk met doelpunten van Patje zondag
Wat een blunder zou dat zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ik zit net het telegraaf Sport jaaroverzicht 2006 door te lezen, en ik kan zowaar nergens het landskampioenschap van PSV terugvinden![]()
Ik denk dat ze alleen de bijzondere gebeurtenissen er in zetten. Wat is er nu bijzonder aan een jaarlijks terugkerends ietsquote:
beetje voorbarig om die namen te noemen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:38 schreef Lemming22 het volgende:
En Reis komt voor 5 jaar nadat hij 18 is geworden. Ben benieuwd of het eens echt iets is, of dat het weer een gevalletje is dat aan het rijtje Smit, Ten Rouwelaar, Nguyen, Carizzo, Pla toegevoegd gaat worden. M.a.w. een talent dat het niet gaat maken...
Misschien, maar ik heb toch echt het gevoel dat Koeman het echt niet in ze ziet zitten en sommige verslagen van trainingen en wedstrijden van het tweede elftal zijn ook niet echt hoopgevend..quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef kollie het volgende:
[..]
beetje voorbarig om die namen te noemen.
bronquote:Wederson bij PSV in beeld
PSV heeft momenteel de Braziliaanse Wederson op het oog als versterking voor de linksback positie. Zo meldt het Eindhovense Dagblad. Momenteel speelt de verdediger nog bij het Turkse Ankaraspor. PSV wil hem voor de rest van het seizoen huren met optie tot kopen. Wederson zou direct inzetbaar zijn voor de Champions League.
Staat er inderdaad in. Maar niet met echt meer info dan bovenstaand stukjequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef ruud.nl het volgende:
Voor de verandering maar weer eens een gerucht...
[..]
bron
Heeft iemand de papieren versie van het ED, op de site staat nog niets?
Dan is het in ieder geval redelijk betrouwbaar. Afwachten of het iets is dan maar!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat er inderdaad in. Maar niet met echt meer info dan bovenstaand stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |