we hebben de hoofdprijs alquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat maar weer is zien hoeveel gloryhunters er bij jullie in et stadion zitten.
Ajax heeft gewoon een grotere supporterschare...quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:21 schreef mcyodogg het volgende:
PSV had gewoon 17.000 kaarten, ik snap niet dat er maar zo weinig gaan.
Ja, nou wil ik niet de waarde van de beker overschatten, maar het is toch een prijs. En elke twee weken zitten er 30.000+ mensen in het stadion. En dat zijn niet eens altijd dezelfde. Vind ik het wat magertjes als er maar 6.000 komen, het is toch geen doordeweekse uitwedstrijd? Hoeveel waren er vorig jaar eigenlijk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een grotere supporterschare...
PSV thuis publiek blijft altijd wel komen, alleen de uitwedstrijden worden op de een of andere manier steeds minder bezocht. Kijk alleen maar naar Ajax en Feyenoord uit, slechts 1 trein
Alleen als het er ECHT om gaat is het uitverkocht, als we kampioen kunnen worden en vorig jaar de CL wedstrijden vanaf Monaco uit...
Eindhoven, de randstadbus in Gouda en wat bussen in Gilzerijen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Oh, hier heb ik me verder niet in verdiept.
Hoe is het geregeld dan met de finale?
Geen keuze uit een paar opstapplaatsen, dus gewoon 1 vaste plaats ofzo?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:12 schreef Kopstoot het volgende:
Ik zat straks trouwens in de trein, en er zat een speler van NEC ook, ik weet bijna zeker dat het Boutahar was, en die werd gebeld door VI, AD enzo, maar kon nog niet te veel zeggen omdat het nog niet helemaal officieel was, maar hij zou naar PSV gaan, kon ik meeluisteren. Daarna belde hij nog ff met zijn zaakwaarnemer. Het zou overigens ook om een andere Marokkaan kunnen gaan, maar volgens mij was hij 't.
Dat dacht ik dus ook, in ieder geval, in zijn telefoongesprek ging het over een overgang van NEC naar PSV, hij leek op Boutahar en ja, hij zat ook in de trein van nijmegen naar den Bosch en stapte daar ook over naar Eindhoven. Het zou ook een jeugdspeler kunnen zijn die er op lijkt ofzo..quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar geloof ik geen fluit van. Die heeft niets in Eindhoven te zoeken
. Bij de FC misschien. Daarbij zijn er nauwelijks spelers van NEC die het bij PSV zouden redden.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:12 schreef Kopstoot het volgende:
Ik zat straks trouwens in de trein, en er zat een speler van NEC ook, ik weet bijna zeker dat het Boutahar was, en die werd gebeld door VI, AD enzo, maar kon nog niet te veel zeggen omdat het nog niet helemaal officieel was, maar hij zou naar PSV gaan, kon ik meeluisteren. Daarna belde hij nog ff met zijn zaakwaarnemer. Het zou overigens ook om een andere Marokkaan kunnen gaan, maar volgens mij was hij 't.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:33 schreef Neoktheone het volgende:
De enige NEC speler met potentie voor een topper is
[afbeelding]
Maar die zal het wel niet geweest zijn![]()
Het is inderdaad wat magertjes (ikzelf ga ook niet overigens. komt niet helemaal goed uit zondag). Volgens 2 collega's die ook steward zijn, zijn er dit jaar meer bussen dan vorig jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, nou wil ik niet de waarde van de beker overschatten, maar het is toch een prijs. En elke twee weken zitten er 30.000+ mensen in het stadion. En dat zijn niet eens altijd dezelfde. Vind ik het wat magertjes als er maar 6.000 komen, het is toch geen doordeweekse uitwedstrijd? Hoeveel waren er vorig jaar eigenlijk?
was het toen ook niet vrij reizen? Of iig makkelijker aan vrije kaartjes te komen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat magertjes (ikzelf ga ook niet overigens. komt niet helemaal goed uit zondag). Volgens 2 collega's die ook steward zijn, zijn er dit jaar meer bussen dan vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |