Zoals ik straks ook al in mijn laatste post van het vorige topic poste;quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
PSV
ik las in t laatste bericht dat Ten Cate wellicht toch had afgezegd (bron wat vaag, PSV netwerk?)
nog geen berichten over Koeman wellicht?
Ik heb het gevoel dat wanneer Rijkaard bij Barcelona stopt, hij er een jaartje tussenuit knijpt. Maaar ja, dat is slechts een gevoel. Ten Cate heeft wat minder last gehad van die enorme mediadruk, nu maar hopen dat hij zich niet te groot voelt voor Nederland.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
ik heb de oplossing:
Rijkaard naar Ajax en Ten Cate naar PSV
Degene die dat zei, die loopt daar toch al behoorlijk lang rond en hij heeft het vaker bij het goede eind gehad. Ik hoop wel dat hij ongelijk heeftquote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Men moet niet alles geloven wat er aan zogenaamde "inside" information gepost wordt op het forum van PSV Netwerk.
NiNi?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Degene die dat zei, die loopt daar toch al behoorlijk lang rond en hij heeft het vaker bij het goede eind gehad. Ik hoop wel dat hij ongelijk heeft
Huub.quote:Henk ten Cate zegt PSV af, ook geen Bert van Marwijk
EINDHOVEN - Henk ten Cate heeft PSV laten weten dat hij geen trainer-coach in Eindhoven wil worden.
De assistent-trainer van Barcelona was de belangrijkste kandidaat, nadat Guus Hiddink zijn vertrek bij PSV bekendmaakte. De Amsterdammer staat nog steeds hoog op de lijst bij Ajax, waar de leiding een opvolger voor Danny Blind zoekt. In Engeland heeft een grote club interesse in Ten Cate. Waarschijnlijk is dit Newcastle.
Ook Bert van Marwijk, de coach van het Duitse Borussia Dortmund, heeft geen behoefte de nieuwe PSV-trainer te worden. Omdat Martin Jol niet valt weg te halen bij Tottenham Hotspur verloopt de zoektocht van voorzitter Rob Westerhof en president-commissaris Jan Timmer uiterst moeizaam. Zij willen een Nederlandse trainer met ervaring in het buitenland.
Inmiddels heeft Timmer een oriënterend gesprek achter de rug met Huub Stevens, de trainer van Roda JC. Hij werkte in het buitenland met succes bij Schalke 04. Ook Dick Advocaat, de bondscoach van Zuid-Korea, is volop in beeld geraakt bij zijn oude club PSV, dat al akkoord is met diens voormalige assistent Jan Wouters. Louis Coolen, trainer van eerste-divisieclub FC Eindhoven, wordt zo goed als zeker hoofd opleidingen bij PSV.
Ik niet, dan nog liever Vergoosen, Jans of Booy.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Huub en Advocaat schat ik hoger in dan Ten Cate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |