wat is een tvp?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
rood is oké
direct een nominatie voor meest lame tvp ooit![]()
terugvindpost in MyATquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:54 schreef ErikT het volgende:
wat is een tvp?![]()
Zo mag ik het horen. En naar de kwartfinale CL een keer.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
terugvindpost in MyAT
Ontopic, volgend seizoen gewoon weer kampioen
[amsterdam modus] We winnen hem gewoonquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:56 schreef ErikT het volgende:
Zo mag ik het horen. En naar de kwartfinale CL een keer.
Die Torghelle lijkt me anders een redelijk alternatiefquote:Hoop dat Kezman blijft, mijn held...ijdele hoop
wordt weer eens tijd jaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:47 schreef ErikT het volgende:
Het nieuwe shirt. Lekker rood. Net als in '88
Jullie beginnen het te leren.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
[amsterdam modus] We winnen hem gewoon[/smsterdam modus]
[..]
dat is johan jaquote:Op zondag 16 mei 2004 12:06 schreef boeiend007 het volgende:
op de foto, rechtsboven is dat Johan Vogel?
![]()
het lijkt wel gefotosoept![]()
quote:Basisplaats voor Hoogstrate en Van Dijk
Van Dijk; Lucius, Ooijer, Hofland, Colin; Rommedahl, Hoogstrate, Vogel, de Jong; Kezman en Vennegoor of Hesselink
Omdat de internationals Mark van Bommel, Wilfred Bouma, Ronald Waterreus en Ji-Sung Park uit voorzorg op de bank plaatsnemen krijgen Hoogstrate en Van Dijk voor het eerst een basisplaats. Doelman Rob van Dijk speelde zelfs nog geen minuut in een officiele wedstrijd voor PSV.
Yes! Rob van Dijk!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Potverdikkie, hebben jullie op de laatste speeldag nog een debutant ook. Rob van Dijk keept vanmiddag.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |