Ja ik identificeer me graag met mn club. En als ze dan dingen doen die tegen mijn zin zijn, dan voel ik me er niet helemaal lekker bij om op de tribune die gasten te staan aanmoedigen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo één. En dan nog wat zeggen over mij omdat ik geen stadionganger ben
Gewoon geld van de de UEFA CUP en CL eerlijk verdelen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus de UEFA moet grote clubs uit grote voetbal landen die dus meer geld genereren straffen omdat ze dat doen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef marsu het volgende:
Prince Rajcomar schijnt naar PSV te gaan. Dit meldt Peter Wekking in ieder geval in de VI van komende week.
Nepperdquote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik identificeer me graag met mn club. En als ze dan dingen doen die tegen mijn zin zijn, dan voel ik me er niet helemaal lekker bij om op de tribune die gasten te staan aanmoedigen.
Ga nou maar teletekst kijken jochie.quote:
Via sopcast en ik kijk áltijd. Jij kijkt alleen wanneer het beleid je aanstaatquote:
mijn post was een reactie op een maximum salaris in de EU. DAt de TV gelden eerlijker verdeeld moeten worden ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon geld van de de UEFA CUP en CL eerlijk verdelen.
PSV haalt de halve finale net als Milan dus dan zouden ze hetzelfde moeten krijgen.
Maar nu is het zo.. als een bv Real Madrid laatste in de poule zou worden en PSV de halve finale zou halen dan zou Real toch nog meer geld aan de CL verdienen
Ik heb het nog even uitgezocht. Het schijnt dat Hugo Borst in Studio Voetbal dit nieuws gaat bevestigen. Het is voor 90 procent zeker dat Rajcomar naar PSV gaat, hij moet morgen alleen nog door de keuring komen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef marsu het volgende:
Prince Rajcomar schijnt naar PSV te gaan. Dit meldt Peter Wekking in ieder geval in de VI van komende week.
Het klinkt ook erg ongeloofwaardig, maar toch gaat het bijna zeker door. Hiddink staat er natuurlijk ook wel bekend om dat hij spelers naar zijn hand kan zetten en ook aantoonbaar beter kan maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar, Rajcomar is flink overgewaardeerd.
Toch geweldig dat een discussie hier op uit moet draaien. Goed gedaan hoor, ik ben trots op je.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Via sopcast en ik kijk áltijd. Jij kijkt alleen wanneer het beleid je aanstaat![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef cultheld het volgende:
Dan zal Sibon wel een nieuwe club hebben gevonden.
Met Sibon ook niet hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker habben we na Koné en Vennegoor geen spitsen fatsoenlijke spitsen meer.
Farfánquote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker habben we na Koné en Vennegoor geen spitsen fatsoenlijke spitsen meer.
die is iig beter dan Thompson en onze aankomende heldquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef ErikT het volgende:
We hebben ook Vonlanthen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |