abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25185833

hier verder

Waar PSV zaterdagavond met 4-1 van N.E.C. won, leed naaste concurrent AZ in eigen huis een dag later duur puntverlies. Tegen Roda JC kwam de ploeg uit Alkmaar niet verder dan een 1-1 gelijkspel
pi_25185864
quote:
Uitlopen op AZ is ok, en MM is met Ajax ook tevree
  zondag 20 februari 2005 @ 23:01:11 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25185873
Ik ben benieuwd dinsdag...
pi_25185908
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:

Wat deed Alex nou eigenlijk bij de 2-1??
Hij kreeg medelijden met de verdediging van Feyenoord
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 februari 2005 @ 23:03:48 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25185920
nu kunnen we de wedstrijd voordat Feijenoord naar Eindhoven komt kampioen worden, da's prettig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25185951
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
nu kunnen we de wedstrijd voordat Feijenoord naar Eindhoven komt kampioen worden, da's prettig
1-1 spelen tegen De Graafschap, PSV kampioen, De Graafschap 15e, dat zou een mooi scenario zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25186023
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad,

Dat is thuis tegen De Graafschap. Dat is met alle respect voor De Graafschap, een veel prettigere tegenstander om kampioen tegen te worden dan wanneer je tegen Feyenoord moet.

Maar misschien worden we wel veel eerder kampioen, zeker als we winnen in de Arena. Maar dat zien we tegen die tijd wel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25186088
Of later, we zien het wel weer.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 februari 2005 @ 23:14:07 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25186148
k kijk niet goed, op dit moment is PSV - Feyenoord de kampioenswedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25186664
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25186903
Gefeliciteerd met het kampioenschap
pi_25186920
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:46 schreef ferrarifreak het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
Ik feliciteerde mijn PSV daar al eind augustus mee
  maandag 21 februari 2005 @ 00:03:40 #13
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_25187287
T lijkt er op dat we kampioen gaan worden
Maar ik zal blijer zijn met nog een tijdje doorballen in de CL.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_25187434
kleine TVP
Niet te snel vooruit dneken mensen, kampioenschap is idd dichterbij, maar om zo'n 12 wedstrijden op voorhand al over te praten...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 00:12:03 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25187476
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:09 schreef ASSpirine het volgende:
kleine TVP
Niet te snel vooruit dneken mensen, kampioenschap is idd dichterbij, maar om zo'n 12 wedstrijden op voorhand al over te praten...
laat dan kleine TVP weg en t lijkt een volwaardige post
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25187535
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laat dan kleine TVP weg en t lijkt een volwaardige post
jij leeft zeker 's nachts?
Jij moet nooit slapen denk ik.

tjah, gaanderweg mijn tvp kwam er inspiratie, dat kan ik niet negeren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 00:16:02 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25187552
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:15 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

jij leeft zeker 's nachts?
Jij moet nooit slapen denk ik.

tjah, gaanderweg mijn tvp kwam er inspiratie, dat kan ik niet negeren
dit is nog geen nacht, eerder begin van de avond
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25187621
Wat kan Sibon bitchen zeg:
http://www.dipo.tv/item.html?id=490

ff voor de duidelijkheid, dat uitfluiten keur ik ook af (dat doe je niet zo maar bij je eigen spelers) maar die opmerking over "hoop op een blessure bij een andere spits" is gewoon zielig

[ Bericht 22% gewijzigd door cultheld op 21-02-2005 00:24:53 ]
pi_25187780
Ik vind zijn reactie normaal.
Ben geen voorstander van hem, heb liever VoH dan Sibon, alhoewel Sibon lekker hard kan schieten
Maar om hem zomaar uit te fluiten...

Is toch wel erg voor hem
pi_25188175
Sibon zuigt.

Heeft iemand nog die bash gezien van Reus tegen Feyenoord op Canal plus:

Sierd de Vos: Waarmee is de Old Firm te vergelijken qua ambiance?
Reus: Met een volle Kuip als het er echt toe doet, maar dat is lang niet altijd het geval daar

Volgens mij komt morgen een herhaling en dat interview was leuk in iedergeval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25188214
Nog over Lee.

Ik denk zeker dat hij makkelijk mee kan met Real, MU, Barca, Arsenal, Chelsea, Milan of Juve of zo.

Hij zal bij al die ploegen echt wel speeltijd krijgen en met de naam die zij hebben zouden ze in ZK veel shirtjes en dergelijke kunnen verkopen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25188255
Diego wat denk jij, gaan we AS Monaco klaren in de CL? Of is deze ronde de eindhalte voor PSV?
pi_25188300
Ik verwacht einde oefening. Daar ga ik wel vanuit in iedergeval
pi_25188337
Tenzij Robert natuurlijk een revelatie blijkt te zijn
pi_25188418
Ik zou er geld op zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')