Hij kreeg medelijden met de verdediging van Feyenoordquote:Op zondag 20 februari 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Wat deed Alex nou eigenlijk bij de 2-1??
1-1 spelen tegen De Graafschap, PSV kampioen, De Graafschap 15e, dat zou een mooi scenario zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
nu kunnen we de wedstrijd voordat Feijenoord naar Eindhoven komt kampioen worden, da's prettig
Inderdaad,quote:Op zondag 20 februari 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
nu kunnen we de wedstrijd voordat Feijenoord naar Eindhoven komt kampioen worden, da's prettig
Ik feliciteerde mijn PSV daar al eind augustus meequote:Op zondag 20 februari 2005 23:46 schreef ferrarifreak het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:09 schreef ASSpirine het volgende:
kleine TVP
Niet te snel vooruit dneken mensen, kampioenschap is idd dichterbij, maar om zo'n 12 wedstrijden op voorhand al over te praten...
jij leeft zeker 's nachts?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]laat dan kleine TVP weg en t lijkt een volwaardige post
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jij leeft zeker 's nachts?
Jij moet nooit slapen denk ik.
tjah, gaanderweg mijn tvp kwam er inspiratie, dat kan ik niet negeren
Die conculsie heb ik ook al eens getrokkenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jij leeft zeker 's nachts?
Jij moet nooit slapen denk ik.
tjah, gaanderweg mijn tvp kwam er inspiratie, dat kan ik niet negeren
Gatverdamme scheer je weg, De Graafschap...quote:Op zondag 20 februari 2005 23:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
1-1 spelen tegen De Graafschap, PSV kampioen, De Graafschap 15e, dat zou een mooi scenario zijn
Kom op zeg, zo bedoelt hij het helemaal niet. Hij wenst geen andere speler een blessure toe, hij zet de mogelijkheden op een rijtje wanneer hij eens zou kunnen spelen.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:19 schreef cultheld het volgende:
Wat kan Sibon bitchen zeg:
http://www.dipo.tv/item.html?id=490
ff voor de duidelijkheid, dat uitfluiten keur ik ook af (dat doe je niet zo maar bij je eigen spelers) maar die opmerking over "hoop op een blessure bij een andere spits" is gewoon zielig
Hup Sibonquote:Op maandag 21 februari 2005 10:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Tijd voor een supportersactie voor Sibon zou ik zeggen.
Ik zou het juist fantastisch vinden als we tegen feyenoord kampioen wordenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:k kijk niet goed, op dit moment is PSV - Feyenoord de kampioenswedstrijd
zou mooi zijn alleen ben k bang dat we t dan krijgen...... Ik denk dat Feyenoord er dan helemaal alles aan zal doen om de titel uit te stellen, daarbij komt dat we t altijd moeilijk hebben tegen de Rotterdammersquote:Op maandag 21 februari 2005 10:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou het juist fantastisch vinden als we tegen feyenoord kampioen worden
Op dat veld gaan wij vandaag winnenquote:Op maandag 21 februari 2005 10:52 schreef WooZ het volgende:
In het Eindhovens Dagblad stond juist dat ie der best tegen kon
[afbeelding]
In Eindhoven en hier was is 't ook goed wit
We hebben het inderdaad altijd moeilijk , maar 1 keer zou het toch eens mee mogen zittenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou mooi zijn alleen ben k bang dat we t dan krijgen...... Ik denk dat Feyenoord er dan helemaal alles aan zal doen om de titel uit te stellen, daarbij komt dat we t altijd moeilijk hebben tegen de Rotterdammers
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op dat veld gaan wij vandaag winnen
Ik denk al, een verkapte 'ik speel met het team van Monaco mee op de training in een oefenpotje' postquote:Op maandag 21 februari 2005 11:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker merk ik
Die is gelukkig al op gang gezet. Mensen die fluiten mogen ze wat mij betreft van de tribune afschieten.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:16 schreef Spideyman het volgende:
Tijd voor een supportersactie voor Sibon zou ik zeggen.
http://www.psvfansunited.nl/index.php?show=nieuws&subpage=item&nieuws_id=383quote:Op maandag 21 februari 2005 15:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Die is gelukkig al op gang gezet. Mensen die fluiten mogen ze wat mij betreft van de tribune afschieten.
Eerst een grote mond hebben: "wij worden wel kampioen" en nu gaat ie opeens doen alsof dat nooit de bedoeling was... zo moe word ik van die man....quote:Na afloop van AZ-Roda JC (1-1) stond Co Adriaanse nauwelijks stil bij de achterstand op PSV. De oefenmeester verlegde de blik naar beneden en was blij met het verlies van Heerenveen, FC Utrecht en Vitesse. Die ploegen kunnen volgens hem namelijk de doelstellingen pas echt dwarsbomen. "AZ wilde plaatsing voor de UEFA-beker. Halverwege de competitie stonden we gelijk met koploper PSV. Natuurlijk zeg je dan dat je kampioen wil worden. Maar dat was niet onze doelstelling. Daarom ben ik vandaag blij met de nederlagen van onze concurrenten."
dus in het vervolg vroeger naar bedquote:Op maandag 21 februari 2005 15:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eerst een grote mond hebben: "wij worden wel kampioen" en nu gaat ie opeens doen alsof dat nooit de bedoeling was... zo moe word ik van die man....
Dat was Hiddink.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eerst een grote mond hebben: "wij worden wel kampioen"
Je kunt een slechter plafond hebben lijkt me zo...quote:Op maandag 21 februari 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Wel rot hoe Sibon wordt weggepest. Dat verdient die jongen niet. Henk Vos-achtige taferelen.
En Lee zit bij PSV wel aan zijn plafond, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |