abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20471914

Het vorige topic: [centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding

En ook dit jaar gaan we gewoon weer voor de titel, want twee maal achter elkaar naar amsterdam is natuurlijk onmogelijk

[ Bericht 18% gewijzigd door Tony_Montana67 op 07-07-2004 19:47:27 ]
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20472021
Is Edman niets voor PSV?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20472049
Jawel, maar die heeft net een contract getekend bij Heerenveen, die zal niet zo snel komen, ook Vayrynnen helaas niet
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20472096
Edman heeft bijgetekend tot 2007. Maar goed, als je veel geld wilt betalen voor onbekende goden, kan het geld voor Edman er wel af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20472266
PSV zal ongetwijfeld nog druk op zoek zijn naar een spits.

Zijn er al geruchten?
pi_20472375
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Duiveltja het volgende:

Zijn er al geruchten?
Snap persoonlijk niet waarom, maar ze zoeken nog wel een spits ja. Gehoopt wordt op het huren van Portillo of het kopen van Allbäck, maar ik vermoed dat er eerder nog een middenvelder wordt gehaald want de aanval is in principe goed nu.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20472398
Ga je met het duo Sibon - VoH spelen dan? Engels voetbal!
www.thuisuiteten.nl
pi_20472421
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Duiveltja het volgende:

Zijn er al geruchten?
Ik verwacht niet dat PSV nog een spits zal aantrekken. Mocht Beasley komen zal dat denk ik de laatste aankoop zijn. Maar als ze nog een spits willen, zou ik zo 1,2,3 geen naam kunnen bedenken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20472467
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ga je met het duo Sibon - VoH spelen dan? Engels voetbal!
Ik dacht zelf aan Sibon - Vonlanthen. Farfan rechtsbuiten, Beasley linksbuiten.
pi_20472469
Spits komt er ook niet meer denk ik.
pi_20472658
Goede spits voor PSV is Cangele, zeer goede aanvaller van Boca Juniors, na Tevez de beste spits die ze hebben Alleen is Tevez onhaalbaar.
pi_20472667
Die wil Harry nog wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_20472704
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik dacht zelf aan Sibon - Vonlanthen. Farfan rechtsbuiten, Beasley linksbuiten.
Nou wil ik niet zeiken, maar even de feiten, Vonlanthen heeft vorig seizoen nog geen indruk gemaakt (ook niet veel speeltijd, maar ik had niet de indruk dat ik naar een heel groot talent zat te kijken), iedereen heeft het over Farfan, maar wie hebben hem eigenlijk ooit echt zien spelen, hetzelfde geldt voor Beasley, ik zie het wel wanneer het zover is. Vooralsnog blijf ik voorzichtig en hoop er het beste van.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20472787
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou wil ik niet zeiken, maar even de feiten, Vonlanthen heeft vorig seizoen nog geen indruk gemaakt (ook niet veel speeltijd, maar ik had niet de indruk dat ik naar een heel groot talent zat te kijken), iedereen heeft het over Farfan, maar wie hebben hem eigenlijk ooit echt zien spelen, hetzelfde geldt voor Beasley, ik zie het wel wanneer het zover is. Vooralsnog blijf ik voorzichtig en hoop er het beste van.
Omdat ie vorig jaar Kezman voor zich had ja, maar hij zal de opvolger van Kezza worden dit jaar. De enige Zwitser die tot scoren kwam dit EK tegen de Fransen nog wel en moet je kijken met hoe weinig speeltijd. Laat hem maar in de basis starten tegen Ajax in de eerste topper, moet je maar kijken hoe hij het zal gaan doen Farfan heb ik wel degelijk zien spelen, zowel voor Peru als in de Copa Libertadores. En z'n doelpunten zijn wonderschoon, daar kun je niet omheen natuurlijk.
pi_20472807
In ieder geval zullen alle opponenten vrolijker het veld oplopen als ze Farfan - Sibon - Vonlanthen - Beasley horen omroepen dan toen ze Rommedahl - Kezman - de Jong - Robben hoorden.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:21:06 #16
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_20472855
Dat lijkt mij ook wel MM, dat eerste rijtje aanvallers zal voor PSV iig na jaren eens geen topscorers-titel opleveren lijkt me. Ik denk zelfs dat elk van de 4 door jou genoemde aanvallers beter is dan de aanvallers die ze dit jaar hebben aangetrokken.
Wil PSV om de titel mee gaan doen, zal er toch echt nog een goede afmaker aangetrokken moeten worden.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_20472964
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:21 schreef Mindlight het volgende:
Dat lijkt mij ook wel MM, dat eerste rijtje aanvallers zal voor PSV iig na jaren eens geen topscorers-titel opleveren lijkt me. Ik denk zelfs dat elk van de 4 door jou genoemde aanvallers beter is dan de aanvallers die ze dit jaar hebben aangetrokken.
Wil PSV om de titel mee gaan doen, zal er toch echt nog een goede afmaker aangetrokken moeten worden.
Waarom zou ik nog moeite doen Toen Ronaldo kwam deed iedereen ook zo lacherig over PSV.......
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:27:27 #18
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20473020
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou ik nog moeite doen Toen Ronaldo kwam deed iedereen ook zo lacherig over PSV.......
nee toch, Ronaldo was een groot talent waar ook Ajax achteraan zat. Niet lacherig in ieder geval

Ze kochten dat seizoen trouwens flink in onder Aadje
De Narcis van Gabon
pi_20473038
Dat is natuurlijk onzin, iedereen kon aanvoelen dat Ronaldo een groot talent was en toen kwam er ook nog ene Nilis. Je wilt toch niet serieus beweren dat Farfán en Beasley die status hebben?
www.thuisuiteten.nl
pi_20473052
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:27 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

nee toch, Ronaldo was een groot talent waar ook Ajax achteraan zat. Niet lacherig in ieder geval

Ze kochten dat seizoen trouwens flink in onder Aadje
Dus omdat Ajax er achteraan zat was hij wel een talent? In dat geval is Alex de absolute vedette omdat AC Milan en Real Madrid hem dolgraag in wilden lijven.
pi_20473068
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:28 schreef methodmich het volgende:
Dat is natuurlijk onzin, iedereen kon aanvoelen dat Ronaldo een groot talent was en toen kwam er ook nog ene Nilis. Je wilt toch niet serieus beweren dat Farfán en Beasley die status hebben?
En waarom kon iedereen dat aanvoelen? Toen Ronaldo hier kwam had niemand hem nog zien spelen geloof ik?
pi_20473149
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik herinner me dat iedereen juist laaiend enthousiast was over de komst van Ronaldo. Ik zeg overigens ook niet dat het niks gaat worden met die gasten, maar let's face it, de tijd dat PSV de échte toptalenten binnen kon halen is gewoon voorbij. Die gaan tegenwoordig meteen naar Zuid-europa (of naar Engeland als ze daar een werkvergunning kunnen krijgen). Na het Bosman-arrest liggen de zaken voor clubs als PSV net even iets anders. Het lijkt me onzinnig om Farfan en Beasley de status van een "Ronaldo" aan te meten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20473154
Nou, daar vergis je je lelijk in. Bovendien kon hij een WK-selectie voor de wereldkampioen overleggen. Praat je zelf niet klem en geef gewoon toe dat PSV verzwakt is in de aanval.
www.thuisuiteten.nl
pi_20473157
We zullen de eerste oefenwedstrijden afwachten, dit wordt een beetje een doelloos welles-nietes spelletje. Ze zullen allemaal over de nodige kwaliteiten beschikken, maar voorlopig zijn het nog geen wereldtoppers
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:37:18 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20473273
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus omdat Ajax er achteraan zat was hij wel een talent? In dat geval is Alex de absolute vedette omdat AC Milan en Real Madrid hem dolgraag in wilden lijven.
Nee helemaal niet, maar Ronaldo was gewoon een talent van een hele andere orde van grootte dan de spelers die PSV nu aan trekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')