dat hoop ikquote:
Laten we hopen dat ze inderdaad nog ergens verrassend puntverlies leiden en tegen elkaar gelijk spelen.quote:
Ga er maar niet vanuit.quote:
Ajax heeft die al gehad.quote:
Precies, maar of dit team daar toe in staat is is maar zeer de vraag. Het is een klein wondertje dat het niet al vaker fout is gegaan. Steeds maar leunen op een voorsprong van 1 doelpunt ipv door te drukken naar 2 doelpunten verschil breekt je vroeg of laat op, die tijd is nu dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:27 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet gewoon zelf je werk doen, dan hoef je niet naar AZ of Ajax te kijken.
Deze zondag tegen Heracles puntverlies geeft ook wat hommeles hoor. Maar jullie staan nog gewoon eerste, in feite is er nog weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch blijft iedereen rond PSV en de media zo kalm. Als ajax 3 wedstrijden achter elkaar niet zou winnen zou er gesproken worden over het vertrek van Ten Cate, de vormcrisis van Babel en nog veel meer.
Is dat de kracht waardoor PSV gewoon straks de punten weer pakt, of is dit gewoon wat te naief ?
Dat vind ik onzin. PSV heeft afgelopen seizoen een hoop wedstrijden met grote cijfers gewonnen (itt onder Hiddink). Daarnaast heeft PSV in potentie nog steeds gewoon een topteam, dat hebben ze vaak genoeg laten zien dit seizoen. Het komt er gewoon niet uit de laatste wedstrijden en daarom lijkt dipje mij ook het goeie woord (een dipje wat trouwens wel het kampioenschap kan kosten).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, maar of dit team daar toe in staat is is maar zeer de vraag. Het is een klein wondertje dat het niet al vaker fout is gegaan. Steeds maar leunen op een voorsprong van 1 doelpunt ipv door te drukken naar 2 doelpunten verschil breekt je vroeg of laat op, die tijd is nu dus.
Bij Ajax is de mediadruk altijd al veel groter geweest dan bij PSV. Intern zullen er echt al wat woorden zijn gevallen, dat 1 punt uit 3 wedstrijden gewoon TE mager is voor PSV. Wat er intern bij PSV gebeurt komt gewoon veel minder in de media dan bij Ajax en het wordt ook niet zo opgeblazen als bij Ajax.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch blijft iedereen rond PSV en de media zo kalm. Als ajax 3 wedstrijden achter elkaar niet zou winnen zou er gesproken worden over het vertrek van Ten Cate, de vormcrisis van Babel en nog veel meer.
Is dat de kracht waardoor PSV gewoon straks de punten weer pakt, of is dit gewoon wat te naief ?
Leuk en aardig maar PSV gaat gewoon meteen op de rem staan zodra ze op voorsprong komen. 1-0 voor en hoppa, handrem aantrekken. Thuis tegen de mindere broeders vielen er daarna vaak nog wel 1 of 2 doelpunten maar dat doet niks af aan de intentie. De spelers denken na het eerste doelpunt al gewonnen te hebben en dat ging heel lang goed, tegen AZ en Sparta ging het dus fout, en dat zat er aan te komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. PSV heeft afgelopen seizoen een hoop wedstrijden met grote cijfers gewonnen (itt onder Hiddink).
Ik zie het niet gebeuren. We hebben welgeteld 3 aanvallers met enige kwaliteit. 1 daarvan is chronisch niet fit, lijkt me stug dat Koeman dan een 3 spitsen systeem in gaat voeren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Tegen Heracles gewoon weer 4-3-3 !
hopelijk
Jullie, jullie... Ik meen me te herinneren dat jij ook een PSV'er was... Of is dat over nou?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef Zapper het volgende:
Jullie hebben verdomd geluk dat Van Egmond zaterdag de wedstrijd fluit. Anders had je het nog knap lastig gekregen in Almelo!
ooit ja, maar we hebben Jorien ervoor terug gekregenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie, jullie... Ik meen me te herinneren dat jij ook een PSV'er was... Of is dat over nou?![]()
Als het Heracles - PSV betreft, spreek ik inderdaad over "jullie" ja. Verrassend?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jullie, jullie... Ik meen me te herinneren dat jij ook een PSV'er was... Of is dat over nou?![]()
Een ware aanwinst!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooit ja, maar we hebben Jorien ervoor terug gekregen
Onthullend en veelzeggend iigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als het Heracles - PSV betreft, spreek ik inderdaad over "jullie" ja. Verrassend?
Men.. zo speelde PSV het sterkstequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. We hebben welgeteld 3 aanvallers met enige kwaliteit. 1 daarvan is chronisch niet fit, lijkt me stug dat Koeman dan een 3 spitsen systeem in gaat voeren.
Laten we nou niet gaan doen alsof dat dé oplossing zou zijn. Maar ik zie het gewoon niet gebeuren omdat de selectie er nou eenmaal te smal voor is om het als vast systeem in te voeren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Men.. zo speelde PSV het sterkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |