Ach ik denk dat hij Heitinga nog beter vindquote:Op donderdag 29 september 2005 20:01 schreef Spideyman het volgende:
Durf je nog steeds niet toe te geven dat Alex da Costa een topverdediger is MM?
hehe, nou je hebt het in ieder geval aan het rechte eind dat die andere Alex een topper in spe is, of eigenlijk al een topper is. Echt zo'n speler die net dat beetje extra kan brengen. Onze Alex speelde gewoon een verdienstelijke wedstrijd hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Matige speler hoor Spidey, gisteren weer gedold door Anelka.
Verdediging had aardig controle op de spitsen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Matige speler hoor Spidey, gisteren weer gedold door Anelka.
Was niet zo'n slimme aktie van lange Jan, jammer want dat levert wel wat problemen op tegen Milan.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Goldboy het volgende:
TT: 'Een strijd zal ontbranden'.
Alex speelde trouwens geen verkeerde partij, het hele elftal niet. We werden genekt door die 2 kaarten.
PSV had wel de overhand en voetbalde naar voren toe.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat ik nog wel ff kwijt wil, de commentator op NOS: PSV domineerde in de eerste 40 minuten?? Nou sorry maar dat is echt BS!
Dat is inderdaad wel een goede TTquote:
Hij zei alleen dat PSV de wedstrijd in de zak had. Dus de boel volledig onder controle. Het woord domineren heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik had het niet verwacht van Fenerbahçe eerlijk gezegd omdat ze het al zo vaak laten afweten in europees verband. Maar PSV speelde alles behalve goed. Tja en als Fenerbahçe fan moet ook eerlijk zijn en zeggen dat wij ook niet geweldig speelde.
Wat ik nog wel ff kwijt wil, de commentator op NOS: PSV domineerde in de eerste 40 minuten?? Nou sorry maar dat is echt BS!
Ik eigenlijk ook, maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat roep ik al zo lang he( ja op zijn minst een kans )
Nu vind ik alleen dat ze hem eerder een kans hadden moeten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |