abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31034256

Mede mogelijk gemaakt door:

Vorig deeltje: Het officiële PSV topic #129: Op naar de hel van Istanbul

Champions League Passe-Partout Plekken:

de OpeningsPost

Game on!

[ Bericht 54% gewijzigd door -Vaduz- op 29-09-2005 19:10:37 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31034490
Ik was ook al bezig, alleen geen inspiratie om tot een goede TT te komen.

Forza

[ Bericht 22% gewijzigd door Bomenverzameling op 29-09-2005 20:09:08 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31034616
Ik heb even de OP aangepast, probleempjes opgelost.
That's all folks!
pi_31034679
Onze ALex blijft toch beter
Dat gaat hij bewijzen bij PSV - Fener
pi_31034829
Alexen echt niet ruilen dus
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 29 september 2005 @ 19:27:05 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_31035332
Van ruilen komt huilen.
  donderdag 29 september 2005 @ 19:37:06 #7
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_31035715
van verhuren en vooral verkopen van spelers uit een succesvol jaar ook
maarja daar doe je gewoon niks aan.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 29 september 2005 @ 19:38:47 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31035777
En we gaan hier weer verder
2 collega's op mijn werk (turken) liepen de hele tijd met een glimlach rond... erg gezellig
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 29 september 2005 @ 20:01:08 #9
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31036642
Durf je nog steeds niet toe te geven dat Alex da Costa een topverdediger is MM?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31036802
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:01 schreef Spideyman het volgende:
Durf je nog steeds niet toe te geven dat Alex da Costa een topverdediger is MM?
Ach ik denk dat hij Heitinga nog beter vind
pi_31036803
Matige speler hoor Spidey, gisteren weer gedold door Anelka.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 september 2005 @ 20:10:23 #12
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31036972
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
hehe, nou je hebt het in ieder geval aan het rechte eind dat die andere Alex een topper in spe is, of eigenlijk al een topper is. Echt zo'n speler die net dat beetje extra kan brengen. Onze Alex speelde gewoon een verdienstelijke wedstrijd hoor.
pi_31036991
Maar de andere Alex is dan ook al international natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_31037034
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Verdediging had aardig controle op de spitsen.
Alleen we weten wel wat er fout ging
  donderdag 29 september 2005 @ 20:16:56 #15
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_31037203
Ik had het niet verwacht van Fenerbahçe eerlijk gezegd omdat ze het al zo vaak laten afweten in europees verband. Maar PSV speelde alles behalve goed. Tja en als Fenerbahçe fan moet ook eerlijk zijn en zeggen dat wij ook niet geweldig speelde.

Wat ik nog wel ff kwijt wil, de commentator op NOS: PSV domineerde in de eerste 40 minuten?? Nou sorry maar dat is echt BS!
pi_31037408
Eerste 40 minuten gaven we gewoon niks weg en zag het er goed uit.

Maar domineren deed niemand , we hadden alleen alles onder controle.
Tot die penal dan
  donderdag 29 september 2005 @ 20:22:37 #17
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31037441
TT: 'Een strijd zal ontbranden'.

Alex speelde trouwens geen verkeerde partij, het hele elftal niet. We werden genekt door die 2 kaarten.
Gr.
pi_31038097
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Goldboy het volgende:

Alex speelde trouwens geen verkeerde partij, het hele elftal niet. We werden genekt door die 2 kaarten.
Was niet zo'n slimme aktie van lange Jan, jammer want dat levert wel wat problemen op tegen Milan.
pi_31039477
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat ik nog wel ff kwijt wil, de commentator op NOS: PSV domineerde in de eerste 40 minuten?? Nou sorry maar dat is echt BS!
PSV had wel de overhand en voetbalde naar voren toe.
pi_31039682
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Goldboy het volgende:
Dat is inderdaad wel een goede TT

Kunnen we eventueel meenemen naar het volgend deeltje
pi_31039709
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik had het niet verwacht van Fenerbahçe eerlijk gezegd omdat ze het al zo vaak laten afweten in europees verband. Maar PSV speelde alles behalve goed. Tja en als Fenerbahçe fan moet ook eerlijk zijn en zeggen dat wij ook niet geweldig speelde.

Hij zei alleen dat PSV de wedstrijd in de zak had. Dus de boel volledig onder controle. Het woord domineren heb ik niet gehoord.
pi_31041749
Ferreyra in de basis!

beter dan tvp
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_31041933
Dat roep ik al zo lang he ( ja op zijn minst een kans )

Nu vind ik alleen dat ze hem eerder een kans hadden moeten geven
pi_31042249
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat roep ik al zo lang he ( ja op zijn minst een kans )

Nu vind ik alleen dat ze hem eerder een kans hadden moeten geven
Ik eigenlijk ook, maar beter laat dan nooit.
pi_31042390
Hopen dat hij direct een doelpunt zal maken
pi_31042509
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat hij direct een doelpunt zal maken
Dat zal wel leuk zijn, maar dat moet je niet van een linksback (ik ga er vanuit, mocht hij daadwerkelijk spelen op die positie komt te staan) verwachten. Gewoon een goede wedstrijd is al voldoende.
pi_31043876
Over de Alexen: die van ons is niet fraai maar die van hun: goeiendag zeg wat een lelijk mormel!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31043900
Kroeis kop had die
  donderdag 29 september 2005 @ 23:57:25 #29
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31045461
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat zal wel leuk zijn, maar dat moet je niet van een linksback (ik ga er vanuit, mocht hij daadwerkelijk spelen op die positie komt te staan) verwachten. Gewoon een goede wedstrijd is al voldoende.
Wat mij ook wel positief opviel is dat hij drang naar voren had, net als Lee. Alleen heeft dat als nadeel dat hij achterin wat gaten laat vallen, zoals bij de 3-0. Maar en back van PSV moet drang naar voren hebben en dat heeft hij wel.

En volgens mij kan hij ook wel een schop uitdelen, een echte Argentijn dus
pi_31045492
wat is dit nu een ajacied die een PSV topic opent
pi_31045593
De PSV'ers waren er niet snel genoeg bij.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 00:14:44 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31045972
Weer geen PSVer die t topic heeft geopend bovendien een kut tt
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja ik vond dat hij ook enorm in de aanval ging, mijn vader viel dat ook al op... alleen volgens mij was het 2e doelpunt zijn schuld.. omdat hij volgens mij daar hoorde te staan.. maar ach dat is achteraf gepraat.. maar ik vond het zeker niet super slecht spelen... ben benieuwd of we hem vaker gaan zien.
Addo is zn man kwijt en dan is t de schuld van Ferreyra? ::{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 00:15:40 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31045994
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
De PSV'ers waren er niet snel genoeg bij.
k zal t onthouden...... een tijd geleden was er nog een soort ongeschreven regel maar tis wel raak de laatste tijd
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31046171
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
Weer geen PSVer die t topic heeft geopend bovendien een kut tt
[..]

Addo is zn man kwijt en dan is t de schuld van Ferreyra? ::{
Addo was z'n man niet kwijt. Die man was VOH kwijt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 00:24:45 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31046227
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Addo was z'n man niet kwijt. Die man was VOH kwijt.
Alex scoorde, dat was man van Addo maargoed we voeren hier volgens mij al sinds de wedstrijd dezelfde discussie over addo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31046263
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Alex scoorde, dat was man van Addo maargoed we voeren hier volgens mij al sinds de wedstrijd dezelfde discussie over addo
Ik bedoelde het niet helemaal serieus. Wat ik probeerde te zeggen is dat Fener een man meer op het veld had staan. Dat is erg handig bij de omschakeling. Al hadden Jaap Stam en John Terry daar gestaan: Een mens heeft maar twee benen en twee verdedigers leggen het echt wel af tegen drie goed combinerende aanvallers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 00:29:10 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31046342
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet helemaal serieus. Wat ik probeerde te zeggen is dat Fener een man meer op het veld had staan. Dat is erg handig bij de omschakeling. Al hadden Jaap Stam en John Terry daar gestaan: Een mens heeft maar twee benen en twee verdedigers leggen het echt wel af tegen drie goed combinerende aanvallers.
dat klopt maar je kan tenminste in de buurt zijn, dat lijkt op een poging de boel te redden. Addo was nergens rond de 16 te zien.

maargoed op naar Milaan, die gaan we slachten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31046468
Addo deed het trouwens niet verkeerd als rechtsback
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 00:48:35 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31046777
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef cultheld het volgende:
Addo deed het trouwens niet verkeerd als rechtsback
k ga er maar niet meer op in
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31046978
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k ga er maar niet meer op in
ff zonder gein, een paar keer kwam ie flink opstomen en bracht ie de bal in de 16 bij een psv'er.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:00:47 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31047067
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

ff zonder gein, een paar keer kwam ie flink opstomen en bracht ie de bal in de 16 bij een psv'er.
oke, die geef k je dan, aanvallend was ie wel oke.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31047480
Voor alle vrolijke PSV-criticasten: Er komt een enorme lading met talentvolle jeugd aan en die zullen binnen nu en 2 jaar bij de selectie van PSV-1 zitten. Die lichting wint nu ook prijzen, dus dat belooft wat. Robin Faber gaat er zeker komen. Marcellis, Aissati en Afellay hebben al laten zien hoe goed de PSV-jeugd is geworden. Over 2 jaar gaan wij het kunstje van Ajax in 95' herhalen
pi_31047509
Dat gaat tegenwoordig wat moeilijker helaas.
That's all folks!
pi_31047657
4 spelers noem je een enorme lading ? PSV heeft al jaren beloftevolle spelers, maar stelt ze nooit op omdat ze bij het minst of gerinste in paniek raken en Fililpovichen en Culina's gaan kopen i.p.v. dan die beloften naar voren te schuiven.

Jeugd opstellen = nederlagen incasseren, en hoe mooi elk coach ook predikt over eigen jeugd die men de kans wil geven, bij Ajax, Feyenoord en PSV wordt 9 van de 10 keer gekocht omdat die nederlagen niet acceptabel zijn en er geen geduld meer is.
pi_31047660
AZ lukte het ook al aardig vorig jaar. Weliswaar in de UEFA Cup, maar toch.. PSV had, toegegeven, mazzel met de loting, maar het blijft een wereldprestatie in Eindhoven tegen Milan j.l.
Met de lichting van nu maakt PSV wel degelijk kans, mits er geen Huntelaartjes van die jeugdspelers worden gemaakt.
pi_31047670
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:22 schreef cultheld het volgende:
Over 2 jaar gaan wij het kunstje van Ajax in 95' herhalen
Zou het wel willen, maar het staat al vast dat Chelsea de komende 6 Champions Leagues gaat winnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:33:16 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31047687
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gaat tegenwoordig wat moeilijker helaas.
niemand had gedacht dat we vorig jaar de halve finale zouden halen, en de finale en meer had er ook nog ingezeten. Het kan zomaar. MAar de jaren dat je als ploeg uit Nederland lang achter elkaar aan de top bleef zijn weg aangezien je ploeg wordt leeggekocht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31047739
Klopt, het kan wel. Maar om nou te zeggen dat deze jonge jongens het gaan doen. We wachten het wel af.
That's all folks!
pi_31047798
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:31 schreef LuukBes het volgende:
4 spelers noem je een enorme lading ? PSV heeft al jaren beloftevolle spelers, maar stelt ze nooit op omdat ze bij het minst of gerinste in paniek raken en Fililpovichen en Culina's gaan kopen i.p.v. dan die beloften naar voren te schuiven.

Jeugd opstellen = nederlagen incasseren, en hoe mooi elk coach ook predikt over eigen jeugd die men de kans wil geven, bij Ajax, Feyenoord en PSV wordt 9 van de 10 keer gekocht omdat die nederlagen niet acceptabel zijn en er geen geduld meer is.
Dat zijn 4 spelers die het naar mijn inzicht 100% zeker gaan redden bij PSV in de basis. Carrizo gaat het ook zeker redden, maar ik weet niet in hoeverre hij een jeugdspeler is te noemen. Daarnaast heb je nog grote talenten als Van Boekel, Goessens, Dufour, Beerens, Boffin en Janssen. Zij halen sowieso het betaalde voetbal, maar maken ook nog kans op de top.
pi_31047816
Je blaast wel weer hoog van de toren Cultheld, wel leuk overigens.
That's all folks!
pi_31047849
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zou het wel willen, maar het staat al vast dat Chelsea de komende 6 Champions Leagues gaat winnen.
Net als vorig jaar bedoel je. En ze speelden ook weer 0-0 tegen Liverpool deze week. Elf achten kunnen van elf negens winnen, wanneer de elf achten beter samen spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:42:21 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31047852
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
als t maar niet gaat als met die rijtjes

wel een oude koe hoor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31047897
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft ook een hoop slechte jeugd van het kaliber Wilson, Attram en Marquinho.
Maar de jeugd die op valt bij PSV zal het ook echt gaan redden in de basis.
pi_31047917
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Net als vorig jaar bedoel je. En ze speelden ook weer 0-0 tegen Liverpool deze week. Elf achten kunnen van elf negens winnen, wanneer de elf achten beter samen spelen.
Vorig jaar won Chelsea de Champions League alleen niet omdat de grensrechter een goal zag die er niet was...En bovendien, die elf negens hebben ook nog een tien als leider.

Maar helaas voor PSV zijn er nog wel meer clubs die ze van een CL-winst kunnen houden. Aan de andere kant kan PSV van iedereen winnen. Vooral thuis.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:49:11 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31047965
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV heeft ook een hoop slechte jeugd van het kaliber Wilson, Attram en Marquinho.
Maar de jeugd die op valt bij PSV zal het ook echt gaan redden in de basis.
omg Godwin Attram ja dat was ook een talent maarja of die nou echt zo jong was als hij zei blijft altijd de vraag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31048182
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omg Godwin Attram ja dat was ook een talent maarja of die nou echt zo jong was als hij zei blijft altijd de vraag
Hij was in ieder geval beter in grappen maken dan in voetbal, ook al ken ik zijn humor niet. Arjen Robben zou op 1 been nog beter zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 02:03:07 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31048206
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij was in ieder geval beter in grappen maken dan in voetbal, ook al ken ik zijn humor niet. Arjen Robben zou op 1 been nog beter zijn
Cult hoe is t met Qvist? Daar hoorde ik je een jaar geleden de hele tijd over?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31048271
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vorig jaar won Chelsea de Champions League alleen niet omdat de grensrechter een goal zag die er niet was...En bovendien, die elf negens hebben ook nog een tien als leider.

Maar helaas voor PSV zijn er nog wel meer clubs die ze van een CL-winst kunnen houden. Aan de andere kant kan PSV van iedereen winnen. Vooral thuis.
Mijn punt is dat er teveel goede voetballers zijn om allemaal bij Chelski onder contract te staan. Messi en Ronaldinho kunnen het Chelsea bijvoorbeeld lastig genoeg maken.
pi_31048290
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat baseerde ik op een award die hij op z'n 15/16e heeft gekregen in Denemarken. De spelers waar ik het nu over heb zijn ouder, hebben meer bewezen en heb ik in sommige gevallen zelf vaak zien spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 02:08:12 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31048308
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mijn punt is dat er teveel goede voetballers zijn om allemaal bij Chelski onder contract te staan. Messi en Ronaldinho kunnen het Chelsea bijvoorbeeld lastig genoeg maken.
chelsea heeft er dan ook neit voor gekozen puur en alleen sterren te kopen net als Real maar ook in talent te investeren en dat waardeer k. En wat een ploeg ook bij elkaar koopt er kan altijd alles gebeuren in t voetbal, dat maakt t leuk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31048327
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

chelsea heeft er dan ook neit voor gekozen puur en alleen sterren te kopen net als Real maar ook in talent te investeren en dat waardeer k. En wat een ploeg ook bij elkaar koopt er kan altijd alles gebeuren in t voetbal, dat maakt t leuk
Ik heb dan ook geen hekel aan Chelsea: Altijd al een leuke club gevonden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 02:09:24 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31048331
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat baseerde ik op een award die hij op z'n 15/16e heeft gekregen in Denemarken. De spelers waar ik het nu over heb zijn ouder, hebben meer bewezen en heb ik in sommige gevallen zelf vaak zien spelen.
k bedoelde t ook niet in relatie tot de spelers waar je t net over had hoor dat zijn inderdaad topspelers, k denk dat we te maken hebben met de beste lichting PSV jeugd in 25 jaar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31048425
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k bedoelde t ook niet in relatie tot de spelers waar je t net over had hoor dat zijn inderdaad topspelers, k denk dat we te maken hebben met de beste lichting PSV jeugd in 25 jaar
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik zie de toekomst van PSV met vertrouwen tegemoet
  vrijdag 30 september 2005 @ 07:22:19 #64
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31049468
Culina komt definitief naar PSV, volgens 't ED.
Gr.
pi_31049732
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Goldboy het volgende:
Nog niets vernomen, maar AZ en Feyenoord schijnen ook interesse te hebben (misschien wil Feyenoord ons terug pakken voor de tranfer van Simons).
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:04:14 #66
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31051443
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Goldboy het volgende:
Zou je dat stukje uit het ED dan even hier kunnen plaatsen?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:05:15 #67
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31051466
Lama
quote:
CULINA PER DIRECT NAAR PSV

ENSCHEDE- Jason Culina vertrekt met onmiddelijke ingang naar PSV. De transfer van de middenvelder kwam gisteren avond rond.

Dat heeft zijn club FC Twente gemeld. De kans is groot dat Culina komende zondag als PSV tegen Heerenveen speelt, al zijn debuut maakt bij de landskampioen. Culina moet in eindhoven het blessureleed enigzins verlichten. PSV wil ook zo spoedig mogelijk zaken doen met Roda JC om de komst van Zoran Filipovic mogelijk te maken. Beide spelers moeten het blessureleed bij de Eindhovense club verzachten nu ook Theo Lucius zich bij de ziekenboeg heeft gevoegd. Hij liep woensdag avond een zware hamstringblessure op in de met 3-0 verloren Champions Leaguewedstrijd tegen Fenerbahce en is minstens een maand uitgeschakeld.

De onderhandelingen met Roda JC verkeren in een impasse. Roda wil eerst een vervanger aantrekken voor linksback Filipovic. Technisch directeur Guus Hiddink heeft niettemin goede hoop dat hij in navolging van Culina naar PSV komt.
Het wegvallen van Lucius is wederom een zware klap. De allrounder was op meerdere posities in de verdediging en op het middenveld inzetbaar. Met Culina en Filipovic kan Hiddink zijn selectie in de breedte flink versterken.
De vaste linksback Michael Ball is immers ook langdurig geblesseerd.
quote:
'Jason Culina komende zondag al in shirt PSV'

30/9/2005 8 :41

Het is Guus Hiddink dan toch gelukt. Jason Culina maakt per direct de overstap van FC Twente naar PSV, zo meldt de Twentsche Courant Tubantia. Eerder deze week had de club uit Enschede nog een bod van de Eindhovense club afgewezen, omdat dat veel te laag was geweest.
Naar verwachting zou de Australische middenvelder komend weekeinde al zijn debuut kunnen maken voor de Nederlandse kampioen, die zondagmiddag op bezoek gaat bij SC Heerenveen.

Voor Culina is PSV de zesde club in zijn loopbaan. De 25-jarige international stond jarenlang bij Ajax onder contract, dat hem onder meer verhuurde aan De Graafschap. Sinds vorig seizoen speelt hij bij FC Twente, waarvoor hij in 38 competitieduels twaalf doelpunten maakte.

Het is nog niet bekend onder welke voorwaarden Culina naar PSV is vertrokken. Bij FC Twente stond de tienvoudig international nog tot het einde van dit seizoen onder contract.

Naast PSV waren ook AZ, Feyenoord en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd in Culina. AZ zou zelfs een ruil met Adil Ramzi hebben voorgesteld.
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:21:55 #68
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31051857
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:05 schreef PyTh het volgende:
Lama
[..]

[..]

Tja weet serieus niet of ik blij moet zijn.. of verdrietig.. ..

[ Bericht 2% gewijzigd door appelsientje op 30-09-2005 10:32:49 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:27:35 #69
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31052017
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:21 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Tja weer serieus niet of ik blij moet zijn.. of verdrietig.. ..
Vind je de laatste tijd nogal erg negatief Sien

Ik denk dat we in dit stadium blij mogen zijn met Culina aangezien alleen binnenlandse transfers nog mogelijk zijn en de lappenmand steeds verder volloopt.

Ook vind ik dat hij zich bij Twente goed ontwikkeld heeft, denk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven.
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:29:21 #70
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31052056
Beetje afgekeurde Ajax spelers halen huh?

Ik had hem nog graag bij Ajax gezien helaas..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:36:17 #71
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31052238
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vind je de laatste tijd nogal erg negatief Sien

Ik denk dat we in dit stadium blij mogen zijn met Culina aangezien alleen binnenlandse transfers nog mogelijk zijn en de lappenmand steeds verder volloopt.

Ook vind ik dat hij zich bij Twente goed ontwikkeld heeft, denk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven.
Sorry
Maar ik ben een beetje van mening dat PSV wel erg heeft zitten slapen de afgelopen periode... qua aankopen.. en ik vind dat PSV zich dat best mag verwijten.. (ik zie dit echt wel als een paniek aankoop) van Ball was bekend dat die meer in de verzorging zit dan op het veld staat.
En dat Lee weg wilde was ook wel bekend... maar goed je hebt ook wel gelijk dat de lappenmand wel erg snel volloopt..

Maar je hebt wel gelijk ik zal wat positiever proberen te kijken, maar ik blijf wel van mening dat psv wel een beetje aan het prutsen was/is. En het is goed dat we een nieuwe speler erbij krijgen..

We gaan ervoor
pi_31052349
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:36 schreef appelsientje het volgende:

(...) Maar ik ben een beetje van mening dat PSV wel erg heeft zitten slapen de afgelopen periode... qua aankopen.. en ik vind dat PSV zich dat best mag verwijten.. (ik zie dit echt wel als een paniek aankoop) van Ball was bekend dat die meer in de verzorging zit dan op het veld staat.
En dat Lee weg wilde was ook wel bekend... maar goed je hebt ook wel gelijk dat de lappenmand wel erg snel volloopt.. (...)
Vind ik ook. Koné is ook een prima aankoop, maar daar is men gewoon te laat mee begonnen. Het is niet goed te praten dat hij zo laat is aangetrokken

Dat Ball en Reiziger zo laat zijn gehaald is jammer, maar was onvermijdelijk.
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:45:51 #73
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31052453
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:40 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Vind ik ook. Koné is ook een prima aankoop, maar daar is men gewoon te laat mee begonnen. Het is niet goed te praten dat hij zo laat is aangetrokken

Dat Ball en Reiziger zo laat zijn gehaald is jammer, maar was onvermijdelijk.
Er is veel teveel op de komst van Kalou gefocust.
PSV dacht dat het allemaal nog wel rond zou komen en heeft niet verder gekeken.

Is niet echt een teken van professionaliteit maar het is niet anders.
Heb toch wel het gevoel dat het nog goed gaat komen met PSV dit seizoen
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:56:08 #74
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31052696
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

Er is veel teveel op de komst van Kalou gefocust.
PSV dacht dat het allemaal nog wel rond zou komen en heeft niet verder gekeken.

Is niet echt een teken van professionaliteit maar het is niet anders.
Heb toch wel het gevoel dat het nog goed gaat komen met PSV dit seizoen
Daar ben ik het wel met je eens.. iedereen zat naar Kalou te kijken.. en niet verder..
Maar ik verwacht ook nog wel leuke dingen hoor heb toch wel veel verwachting van Kone..
En als we hier wat zelfvertrouwen tanken.. kunnen we ook nog gaan stunten tegen Milaan ..
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:58:26 #75
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31052753
Hmm, mooi zo. En dan maar hopen dat Heerenveen nog op in de wolken is van die 5-0... Zullen we de stand eens ff omdraaien.
pi_31052854
Culina erbij dus, goede versterking
pi_31053169
culina.. filipovic.. het is niet te hopen dat PSV straks met slechts 2 Nederlandsers in de basis gaat spelen..
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:17:45 #78
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31053320
Ik heb vannacht gedroomd dat Cocu wegging bij PSV aan het eind van dit seizoen... Volgens mij ging ie naar Roda ofzo.
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:32:05 #79
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31053745
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef JorgeCampos het volgende:
culina.. filipovic.. het is niet te hopen dat PSV straks met slechts 2 Nederlandsers in de basis gaat spelen..
Filipovic komt niet.

Ik vind dat PSV in de winterstop toch echt maar eens bij Heerenveen moet informeren naar Jeroen Drost. (zoals ik al eerder opteerde)
Die speelde gisteren weer een dijk van een wedstrijd tegen Ostrava.
pi_31054108
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Cocu wegging bij PSV aan het eind van dit seizoen... Volgens mij ging ie naar Roda ofzo.
*Iets mompelt over Marco Borsato.. *
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:51:12 #81
81576 The_M
pi_31054396
quote:
FC Twente: 'Transfer Culina nog niet rond'

30/9/2005 10:44

FC Twente en PSV willen vooralsnog niet bevestigen dat de transfer van Jason Culina naar de Nederlandse kampioen al afgerond is. Maar naar verwachting zal dat deze vrijdag nog gaan gebeuren.
Volgens de Twentsche Courant Tubantia waren Twente en PSV donderdagavond al tot een akkoord gekomen. Maar de Enschedese club laat via de eigen website weten dat nog niets definitief is. 'FC Twente is wel met PSV in verregaande onderhandeling, maar tot een handtekening is het nog niet gekomen.'

Woensdag had de club uit Enschede nog een bod van PSV afgewezen, omdat dat veel te laag was geweest. Volgens algemeen directeur Johan Plageman kwam het voorstel niet eens 'in de buurt' van het bedrag dat de Tukkers willen ontvangen.

Toch lijkt de overgang van de Australische middenvelder binnen korte tijd te worden afgerond. Wellicht zou hij komend weekeinde al zijn debuut kunnen maken voor de Brabantse club, die zondagmiddag op bezoek gaat bij SC Heerenveen.
Er is nog niks zeker, maar moet raar lopen wil het nog afketsen. Goede aankoop PSV
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:56:41 #82
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31054573
NOS Teletekst meldt nu ook dat de transfer rond is en hij aan het einde van de dag waarschijnlijk gepresenteerd gaat worden.
pi_31055626
Toch weer even een positievere post dan. Na de winterstop is iedereen weer helemaal fit, fris en fruitig, en dan hebben we echt een dijk van een selectie

Doel: Gomes, Zoetebier, Coe.
Verdediging: Alex, Ooijer, Ball, Reiziger, Addo, Lamey, (Lucius), (Ferreyra).
Middenveld: Simons, Väyrinnen, Cocu, De Jong, Afellay, Aissati, Lucius, Ferreyra, Culina, Carizzo, (Beasley).
Aanval: Koné, Vennegoor, Robert, Sibon, Beasley, Farfán, Beerens, (Culina).

Een extra linksbenige verdediger zou alleen geen overbodige luxe zijn. Ik zou Jeroen Drost een prima aankoop vinden
pi_31055771
Klasse transfer van PSV.

Aan Drost zou ik niet beginnen, die is nog lang niet PSV-waardig. Die moet lekker bij Heerenveen blijven spelen de komende jaren.
That's all folks!
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:29:21 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31057597
Gefeliciteerd met jullie volgende Ajacied
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:32:35 #86
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31057689
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse transfer van PSV.
Ik moet het nog maar zien. Heb veel vertrouwen in de vakmanschap van Hiddink, maar het is toch een beetje een rare transfer.
pi_31057733
Gefeliciteerd met Cullina
Brett Holman
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:34:29 #88
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31057744
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef twi het volgende:
Mên, als PSV-er hoef je maar een jaartje bij Ajax gespeeld te hebben en het is weer een 'Ajacied' hoor. Whats next, als je een voetstap in omgeving amsterdam zet heb je voor Ajax gespeeld?
pi_31057762
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:32 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik moet het nog maar zien. Heb veel vertrouwen in de vakmanschap van Hiddink, maar het is toch een beetje een rare transfer.
Wacht maar af, hij zal je niet teleur gaan stellen.
That's all folks!
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:41:32 #90
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31057934
Hmmm nu dus een soccerroo erbij... hopelijk gaat Hiddink nog een keer het Brazilliaans elftal trainen, dan kan ie mooi Ronaldinho en Robinho naar PSV halen
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:50:07 #91
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31058165
Weer een topaankoop erbij
pi_31058422
Hij tekent dus voor 4 jaar, maar moet nog wel medisch gekeurd worden.
That's all folks!
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:02:22 #93
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31058503
quote:
quote:
'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.
Nu al goed bezig
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_31058699
quote:
Namens mij ook
pi_31059559
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.

[ Bericht 90% gewijzigd door DIJK op 30-09-2005 14:44:57 ]
pi_31059650
Hopen dat het goed uitpakt
pi_31060258
Ik ben heel benieuwd. Hij houdt zich goed staande bij Twente en misschien komt er veel in hem naar boven als hij bij de "grootste club van Nederland" ( ) speelt. Met betere spelers om je heen, kun je zelf ook beter spelen. De tijd zal het zeggen, maar eerlijk gezegd heb ik er best een goed gevoel bij...
pi_31061336
quote:
Jason Culina per direct naar PSV

PSV heeft zich versterkt met de Australische international Jason Culina (25). Culina is afkomstig van FC Twente en tekende een contract dat hem tot medio 2009 aan PSV verbindt.

Vandaag ondergaat Jason Culina nog een medische keuring, morgenmiddag dient hij zich op De Herdgang te melden voor zijn eerste training. De middenvelder is komende zondag tegen sc Heerenveen al inzetbaar. "We zijn tot gisteravond laat nog aan het onderhandelen geweest en uiteindelijk tot een akkoord gekomen", zei Hiddink vrijdag tijdens het wekelijks persgesprek. "De onderhandelingen zijn naar tevredenheid van beide partijen verlopen. We hadden hem al langer op het oog, maar door de personele problemen hebben we hem versneld naar Eindhoven gehaald. Hij kan op diverse posities spelen en heeft veel kwaliteiten. Het is een gedreven speler die je altijd graag in je selectie hebt, voor FC Twente was hij een drijvende kracht." De Australiër zelf is zeer tevreden met zijn overgang naar de landskampioen en kijkt uit naar zijn eerste wedstrijd in het shirt van PSV. Deze dagen zal hij ook gebruiken om afscheid te nemen van zijn vrienden in Enschede en om in Eindhoven samen met zijn vrouw, met wie hij deze zomer is getrouwd, woonruimte te vinden.

Jason Culina - op 5 augustus 1980 geboren in Sydney - kwam over van Sydney FC naar Ajax. Na twee seizoenen in het tweede elftal werd hij verhuurd aan Germinal Beerschot en later ook aan De Graafschap. Ajax haalde hem in 2003 weer terug naar Amsterdam, maar daar speelde hij maar twee wedstrijden. In 2004 maakte hij de overstap naar FC Twente, waar hij een vaste waarde werd in het elftal van Rini Coolen. Vorig seizoen speelde hij 32 competitiewedstrijden en scoorde daarin elf doelpunten. Dit seizoen scoorde hij in zes volledig gespeelde competitieduels één doelpunt.
pi_31061698
Culina is zeker een versterking voor de breedte. Prima stand-in voor Afellay.
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:53:09 #100
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31061827
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef cultheld het volgende:
Culina is zeker een versterking voor de breedte. Prima stand-in voor Afellay.
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.

Ik ben niet ontevrede, goede aankoop.
Gr.
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:58:02 #101
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31061976
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hmmm nu dus een soccerroo erbij... hopelijk gaat Hiddink nog een keer het Brazilliaans elftal trainen, dan kan ie mooi Ronaldinho en Robinho naar PSV halen
van vi.nl:

PSV: 'Nu maar hopen dat Hiddink volgens jaar bondscoach van Brazilië is.'
Marten Bonninga

Jij zeker, knoflooksaus?
pi_31062435
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Misschien was dat in het begin de bedoeling, maar ik denk dat hij met deze ontwikkeling een sterke concurrent van Vayrinnen is.

Het belangrijkste is dat Culina op meerdere plaatsen inzetbaar is. Dat maakt hem een goede aanwinst.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 16:17:41 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31062522
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef DIJK het volgende:

[..]

Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.

volgens mij was brutil hosé dat ook jaren dus dat is geen garantie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31062750
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Ik ben niet ontevrede, goede aankoop.
Afellay is beter dan Väyrynen.
pi_31063930
quote:
Selectie voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen

Doel: Gomes, Zoetebier.
Verdediging: Ooijer, Alex, Addo, Lamey.
Middenveld: Simons, Cocu, Ferreyra, Culina (rugnummer 15), Afellay, Aissati.
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán en Beerens
Vier verdedigers Hopelijk mag Ferreyra in de basis beginnen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 18:27:38 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31064043
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:23 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Vier verdedigers Hopelijk mag Ferreyra in de basis beginnen.
neuh Hiddink zal wel beginnen met

Addo - Alex - Ooijer - Lamey
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31065627
Ben weer es terug, weinig tijd tegenwoordig door stage en ik zit nu op smallband voor de komende week.
Dus fok!ken gaat NOG trager
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:47:18 #108
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31066270
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:

[..]

van vi.nl:

PSV: 'Nu maar hopen dat Hiddink volgens jaar bondscoach van Brazilië is.'
Marten Bonninga

Jij zeker, knoflooksaus?
nopez wasn't me maar wel iemand met dezelfde gedachte jah
pi_31066384
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Die is al vrolijk terug bij de Zeemeermin.
www.thuisuiteten.nl
pi_31066453
Culina vind ik maar een rare keuze, beetje een subtopheld.
www.thuisuiteten.nl
pi_31066573
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Culina vind ik maar een rare keuze, beetje een subtopheld.
Park en Alex vond je ook maar rare keuzes.
pi_31066749
Park niet.

Maar Culina heeft bij Twente pas één seizoen aardig gevoetbald, zelfs niet eens stabiel. Verrassend dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31066822
Culina is een goedkoop alternatief, kan alleen maar meevallen.
That's all folks!
pi_31066882
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31066891
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Park niet.

Maar Culina heeft bij Twente pas één seizoen aardig gevoetbald, zelfs niet eens stabiel. Verrassend dan.
Verrassend zeker, maar dat past wel bij de stijl van Hiddink.
pi_31066925
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
Ik verwacht in de winterstop nog 3 van die goedkope alternatieven. Elia zal er één van zijn.
pi_31066961
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Culina kan een uitstekende clubvoetballer voor PSV worden. iemand waar ze jaren plezier van hebben. Amanuel is nog niet zover.
That's all folks!
pi_31069510
'Van Bommel mist juiste mentaliteit'

Gepubliceerd op vrijdag 30 september 2005

Dat bij het bekend maken van de Oranje-selectie de naam van Mark van Bommel niet op de lijst voorkomt, is ondertussen geen echte verrassing meer. De kritiek die Van Basten een paar maanden geleden op hem had, geldt nog steeds.
"Hij heeft pas twee wedstrijden in de basis gestaan bij Barcelona en beide optredens waren redelijk, maar niet goed", zei Van Basten vrijdag op de persconferentie in Zeist.

"Bij het tegendoelpunt in het Champions League-duel met Udinese was hij dinsdag direct betrokken. En in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven."

Bovendien kwam Van Basten met een nieuw kritiekpunt. Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit, meent de bondscoach.

"De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie", aldus Van Basten. "Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."

De kans dat Van Bommel volgend jaar op het WK deel uitmaakt van de Oranje-selectie, lijkt erg klein. Behalve Davids moet de Limburger voorlopig ook de middenvelders Lindenbergh en Boateng voor zich dulden.

"Lindenbergh zorgt voor meer balans in de selectie en Boateng doet het op dit moment bij zijn club Middlesbrough gewoon goed'', aldus de bondscoach.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:32:23 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31069639
Lachwekkend, het anti-Van Bommel beleid van Van Bastard. Ook dat willen oproepen van de geschorste Cocu zint me totaal niet. Ik hoop dat Van Bastard wordt geslacht door Spanje of Brazilië op het WK. Dan maar 4 jaar wachten.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:36:07 #121
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31069690
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
van Van Bastard.
Ik dacht dat jij de 12 jaar al gepasseerd was?
pi_31069746
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij de 12 jaar al gepasseerd was?
En dus mag ik hem geen klootzak noemen? Het spijt me dat ik jouw volksheld heb beledigd.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:38:51 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31069768
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

En dus mag ik hem geen klootzak noemen? Het spijt me dat ik jouw volksheld heb beledigd.
Ga a.u.b. op je duim zuigen kleuter.
pi_31069926
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ga a.u.b. op je duim zuigen kleuter.
Nogmaals: Ik mag hem dus geen klootzak noemen?
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:45:11 #125
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31069987
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nogmaals: Ik mag hem dus geen klootzak noemen?
Je mag van mij iedereen wel een klootzak nomen, ik vind echter dat namen veranderen zo kinderachtig, dat doe je op de basisschool. P$V, Ajakkes, Van Bastard. Erg kansloos....
pi_31070019
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat mag best, ik vind dat namen veranderen zo kinderachtig, dat doe je op de basisschool. P$V, Ajakkes, Van Bastard. Erg kansloos....
P$V en Ajakkes zie je mij nooit noemen. Maar zoals je wilt, ik zal voortaan aan hem memoreren als de klootzak Van Basten.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:48:36 #127
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31070103
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

P$V en Ajakkes zie je mij nooit noemen. Maar zoals je wilt, ik zal voortaan aan hem memoreren als de klootzak Van Basten.
Puik!

Culina blijft zonde, is een bankzitter / tweede elftal speler voor PSV, terwijl hij voor Twente zo nuttig kan zijn.
pi_31070136
Culina wordt basisspeler bij PSV. En waarom? Hiddink wil aan hem verdienen na het WK en heeft hem nodig voor Australië. Ik denk dat ie Beasley uit de basis gaat spelen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:52:22 #129
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31070212
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
Culina wordt basisspeler bij PSV. En waarom? Hiddink wil aan hem verdienen na het WK en heeft hem nodig voor Australië. Ik denk dat ie Beasley uit de basis gaat spelen.
Ah, Hiddink laat em alles spelen. PSV degradeert...Maarrrrrr Culina is wel topfit om er in de 1e ronde van het WK uit te vliegen...

Logisch

Gewoon Beasley dus...
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:53:43 #130
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31070253
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
Vreemde belangenverstrellingen levert dat op inderdaad. Daar mag bij de ledenvergadering best wel wat over gezegd worden....
pi_31070276
Culina kan het best gaan redden bij PSV.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:57:07 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31070371
Alles kan, maar het is geen hoogvlieger. Toch voor de breedte heb ik het gevoel.
pi_31070403
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

Vreemde belangenverstrellingen levert dat op inderdaad. Daar mag bij de ledenvergadering best wel wat over gezegd worden....
Wilson is ook al bij de selectie gehaald. Die is van het niveau Top Oss.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:14:55 #134
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31074730
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina is een goedkoop alternatief, kan alleen maar meevallen.
En toch kritiek op Sibon Sibon was ongetwijfeld nog goedkoper.

Overigens mag mij Van Basten ook wel een trein gaan koppen hoor, belachelijk hoe je een wereldvoetballer als Van Bommel te kijk zet.
pi_31075322
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef Zapper het volgende:

[..]

En toch kritiek op Sibon Sibon was ongetwijfeld nog goedkoper.

Overigens mag mij Van Basten ook wel een trein gaan koppen hoor, belachelijk hoe je een wereldvoetballer als Van Bommel te kijk zet.
Ach ja. Over het stelselmatig niet selecteren van Seedorf heb ik niemand hier gehoord, is net zo schandalig eigenlijk
pi_31075368
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef BillyBeflap het volgende:
'Van Bommel mist juiste mentaliteit'

Gepubliceerd op vrijdag 30 september 2005

Dat bij het bekend maken van de Oranje-selectie de naam van Mark van Bommel niet op de lijst voorkomt, is ondertussen geen echte verrassing meer. De kritiek die Van Basten een paar maanden geleden op hem had, geldt nog steeds.
"Hij heeft pas twee wedstrijden in de basis gestaan bij Barcelona en beide optredens waren redelijk, maar niet goed", zei Van Basten vrijdag op de persconferentie in Zeist.

"Bij het tegendoelpunt in het Champions League-duel met Udinese was hij dinsdag direct betrokken. En in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven."

Bovendien kwam Van Basten met een nieuw kritiekpunt. Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit, meent de bondscoach.

"De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie", aldus Van Basten. "Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."

De kans dat Van Bommel volgend jaar op het WK deel uitmaakt van de Oranje-selectie, lijkt erg klein. Behalve Davids moet de Limburger voorlopig ook de middenvelders Lindenbergh en Boateng voor zich dulden.

"Lindenbergh zorgt voor meer balans in de selectie en Boateng doet het op dit moment bij zijn club Middlesbrough gewoon goed'', aldus de bondscoach.
Wat een lulkoek weer zeg, Van Bommel die geen wedstrijdmentaliteit heeft
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:36:23 #137
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31076629
Flikker toch op pfaf.
pi_31077752
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef pfaf het volgende:
Alles kan, maar het is geen hoogvlieger. Toch voor de breedte heb ik het gevoel.
lijkt me geen overbodige luxe op het moment
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 03:30:45 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31077915
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ach ja. Over het stelselmatig niet selecteren van Seedorf heb ik niemand hier gehoord, is net zo schandalig eigenlijk
Nee Seedorf..... ach daar hoeven we niet eens woorden aan vuil te maken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31079771
quote:
PSV betaalde 1,2 miljoen voor Culina; Filipovic raakt uit beeld

De Telegraaf meldt dat PSV FC Twente 1,2 miljoen euro heeft betaald voor Jason Culina. Aan het einde van het seizoen zou hij transfervrij zijn geweest.voor de Australische international ontvangen. Volgens Hiddink wilde PSV hem sowieso halen, maar aanvankelijk aan het einde van het seizoen. 'De belangstelling bleef en eigenlijk wilden we hem voor volgend seizoen halen, maar door de personele problemen hebben we dat versneld.' Tegenover de krant liet Hiddink weten niet meer te rekenen op de komst van Filipovic.
Redelijke prijs En mooi dat Filipovic niet komt. We hoeven geen Roda-bankzitters.
quote:
Michael Dingsdag in beeld bij PSV

Michael Dingsdag van Vitesse staat in de belangstelling van PSV. Op het lijstje met eventuele kandidaten om de linkerkant van de verdediging te versterken prijkt naast de naam van Predrag Filipovic ook de naam Dingsdag. Volgens Duitse media wordt de de 22-jarige verdediger eveneens nadrukkelijk gevolgd door Borussia Mönchengladbach.
Zou ik een logischere keus vinden dan Filipovic. Jong, Nederlands, talentvol
pi_31080283
1,2 miljoen is niet niks, doet Twente goed. Liever Dingsdag dan Filipovic, maar of Dingsdag het niveau aankan... Ik heb m'n twijfels.
That's all folks!
pi_31080361
quote:
Addo twijfelgeval door knieklachten

De Telegraaf meldt dat Eric Addo bij PSV een twijfelgeval is als gevolg van lichte knieklachten die hij heeft overgehouden aan het duel tegen Fenerbahçe. Met de verdedigers Ooijer, Alex, en Lamey verder nog in de selectie zal Addo als het enigzins kan moeten spelen.

Gomes
Lamey - Ooijer - Alex - Ferreyra
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné

pi_31081010
Dingsdag... Uiteraard is dat een...... Amsterdammer!
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:53:32 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31081033
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:01 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Redelijke prijs En mooi dat Filipovic niet komt. We hoeven geen Roda-bankzitters.
[..]

Zou ik een logischere keus vinden dan Filipovic. Jong, Nederlands, talentvol
omg Dinsdag die kan serieus t niveau niet aan, hij heeft nu al zoveel overtredingen nodig. Dat zou vragen om een nieuwe van der schaaf zijn. ik weiger dit te geloven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31081170
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:05:47 #146
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31081322
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omg Dinsdag die kan serieus t niveau niet aan, hij heeft nu al zoveel overtredingen nodig. Dat zou vragen om een nieuwe van der schaaf zijn. ik weiger dit te geloven
Ik ook .. het is niet waar
pi_31081736
Dingsdag, dat is nog erger dan vd Schaaf
pi_31081742
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
Nou en? Ooijer is toch ook een Amsterdammer?

Ik ben overigens niet blij met een Dingsdag... Vind hem niet goed genoeg voor PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:45:38 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31082359
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef pascalheister het volgende:
Dingsdag, dat is nog erger dan vd Schaaf
inderdaad je hebt gelijk hij is erger en ook nog dommer zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31082638
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Filipovic was een optie. Dan is het ook niet raar dat spelers van het kaliber Dingsdag opeens in de belangstelling staan van PSV. PSV is in paniek, heeft dringend spelers nodig en heeft weinig geld te besteden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:59:13 #151
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31084418
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Filipovic was een optie. Dan is het ook niet raar dat spelers van het kaliber Dingsdag opeens in de belangstelling staan van PSV. PSV is in paniek, heeft dringend spelers nodig en heeft weinig geld te besteden.
Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.
Je komt dan toch uit bij de niet Top-3 clubs, en daarvan zijn de meeste spelers die het gewenste niveau hebben vaak dragende spelers bij hun club die ze niet zo maar laten gaan.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:00:57 #152
81576 The_M
pi_31084463
Nee toch, aub geen Dingsdag Kan het niveau niet aan en is een nare gozer
pi_31084594
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.
Je komt dan toch uit bij de niet Top-3 clubs, en daarvan zijn de meeste spelers die het gewenste niveau hebben vaak dragende spelers bij hun club die ze niet zo maar laten gaan.
Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31084645
Dingsdag nee
pi_31084679
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad je hebt gelijk hij is erger en ook nog dommer zelfs
Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachen
pi_31084708
Dingsdag maakt wel een zwakzinnige indruk eigenlijk. Echt goed is hij ook niet.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:01:01 #157
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31086109
Beetje vreemd om Dingsdag te halen net nu Ferreyra een beetje aan spelen toekomt en dat niet al te verkeerd doet. Ook vind ik persoonlijk het halen van Culian niet verkeerd, maar hierdoor blokkeer je natuurlijk wel de ontwikkeling van mensen als Carrizo en zorg je ervoor dat mensen als De Jong en Culina zelf veel vaker buiten het elftal vallen.
Gr.
pi_31086128
Het halen van Culina is verkeerd omdat dat het voor zorgt dat Culina vaker buiten het elftal valt?
pi_31086148
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef Goldboy het volgende:
Beetje vreemd om Dingsdag te halen net nu Ferreyra een beetje aan spelen toekomt en dat niet al te verkeerd doet. Ook vind ik persoonlijk het halen van Culian niet verkeerd, maar hierdoor blokkeer je natuurlijk wel de ontwikkeling van mensen als Carrizo en zorg je ervoor dat mensen als De Jong en Culina zelf veel vaker buiten het elftal vallen.
Carrizo is meer een middenvelder. De beste man speelt gewoon, klaar.
pi_31086161
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dingsdag maakt wel een zwakzinnige indruk eigenlijk. Echt goed is hij ook niet.
Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31086204
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.
Wazige kerel is dat, maar volgens mij staat die verder niet in de belangstelling van PSV. Fortes haalt altijd de raarste acties uit. Domme overtredingen, natrappen en domme handsballen en terugspeelballen.
pi_31086226
Die vent is gestoord. Zo kijkt ie ook uit z'n ogen trouwens.

Wie opent een fantopic?
The gum you like, is coming back in style.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:05:24 #163
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31086230
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.
Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.
pi_31086299
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.
Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:39:23 #165
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31087177
Was het niet Dingsdag die vorig seizoen Vitesse - PSV zich schandalig gedroeg?

Die moeten we echt niet hebben he
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:44:42 #166
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31087304
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het halen van Culina is verkeerd omdat dat het voor zorgt dat Culina vaker buiten het elftal valt?
Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.
Gr.
pi_31087378
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Zapper het volgende:
Was het niet Dingsdag die vorig seizoen Vitesse - PSV zich schandalig gedroeg?

Die moeten we echt niet hebben he
Dingsdag kreeg in Arnhem inderdaad rood. Met het gevolg dat de wedstrijd ook nog even stil kwam te liggen wegens spreekkoren.

De bekende Sturing woorden tegen de arbitrale leiding : "Lekker PSV"
pi_31087409
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.
Als hij elke week 90 minuten wil spelen en niet al te veel concurrentie wil dan moet hij bij Twente blijven. Als je naar PSV gaat weet je dat het lastiger gaat worden om je in de basis te spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:45:37 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31088876
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachen
kom zeg als dingsdag nou elke week zou uitblinken bij Vitesse en zn tegenstanders zou uitschakkelen kan ik me echt wel over het feit heenzetten dat hij komt, met Cocu en van der Weerden was ik wel blij. Maar dingsdag is niet meer dan een middelmatige eredivisie speler.

[ Bericht 1% gewijzigd door rubbereend op 01-10-2005 16:56:18 ]
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31088956
Schrijf in ieder geval zijn naam goed, eendje!

Culina zou trouwens nog wel eens goed kunnen uitpakken. Bij Ajax was hij nog niet goed genoeg, even rijpen bij de subtop... ben benieuwd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31089084
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kom zeg als dinsdag nou elke week zou uitblinken bij Vitesse en zn tegenstanders zou uitschakkelen kan ik me echt wel over het feit heenzetten dat hij komt, met Cocu en van der Weerden was ik wel blij. Maar dinsdag is niet meer dan een middelmatige eredivisie speler.
Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:56:16 #172
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31089126
Net terug van de training samen met Mateja.

Zij hieronder wat foto's

Mateja op de foto met z'n idolen

pi_31089146

Geweldig!
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:58:29 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31089173
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Suijk het volgende:
Schrijf in ieder geval zijn naam goed, eendje!

Culina zou trouwens nog wel eens goed kunnen uitpakken. Bij Ajax was hij nog niet goed genoeg, even rijpen bij de subtop... ben benieuwd.
aangepast
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.
beter dan lamey betwijfel ik zeer, hij is een slordige verdediger die veel overtredingen nodig heeft
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:

Zij hieronder wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

geweldig, Alex vond t ook erg leuk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31089192
Leuke foto's Pyth
pi_31089230
quote:

Zij hieronder wat foto's

Leuk.
pi_31089270
Leuke foto's
pi_31089303
Wat gemoedelijk allemaal he.
Klik dan als je durft
pi_31089337
Idd leuke foto's.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:05:37 #180
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31089363
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
-
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:06:48 #181
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31089390
Gave foto's Pyth!

"Eeej Alex, na de foto pakken we ff een biertje ok?"
pi_31089398
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is in de meeste voetbalfamilies zo. Ik kom uit een echt Ajax-nest
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:07:43 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31089407
Mateja is trouwens alweer flink gegroeid
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31089427
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Gave foto's Pyth!

[afbeelding]

"Eeej Alex, na de foto pakken we ff een bertje ok?"
Dat gezicht van Alex "Mag ik hem houden?"
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:08:37 #185
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31089431
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef Suijk het volgende:
Wat gemoedelijk allemaal he.
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.
pi_31089651
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
goede opvoeding, die komt er later wel

prachtige foto's Pyth
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:19:59 #187
81576 The_M
pi_31089733
Leuke foto's Pyth.....meteen met al z'n idolen op de foto, wat een mazzelaar
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:25:31 #188
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31089900
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.
Dirkx komt uit eigen jeugd van PSV, ik heb bij die gozer in de klas gezeten nog.
pi_31089932
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.
Die respecteer ik ook wel. Ik heb door het verleden wel meer binding met psv ook.
Klik dan als je durft
pi_31090128
Je ouders zijn voor PSV?
pi_31090219
Nee, ik heb er in de jeugd gespeeld.
Klik dan als je durft
pi_31090253
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
Je moet ook niet bij de jeugdopleiding van PSV spelen he, dat vraagt om problemen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:36:47 #193
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31090261
quote:
Serieus ja?
Ik heb er een half jaar stage gelopen toen ik 2e jaars C was
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:37:53 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31090287
quote:
okeg aaf, nog spelers van jouw generatie doorgebroken?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31090366
Ik was er maar anderhalve week. Ik was nog maar 11, uiteindelijk zou je in hun internaat moeten, maar ik (en mijn ouders) kozen voor school. Bovendien was ik toen ook al voor Ajax.
Klik dan als je durft
pi_31090444
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
Ik was er maar anderhalve week. Ik was nog maar 11, uiteindelijk zou je in hun internaat moeten,
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:59:01 #197
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31090915
Haha leuke foto's

Wat zal de basisopstelling zijn morgen?
pi_31091200
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.
Klik dan als je durft
pi_31091321
zijn er al weddenschappen afgesloten voor de volgende baby?

ik ga voor Arouna.
pi_31091575
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.
Oké, ik dacht dat ze toen al in Eindhoven naar school gingen. Dan is het wel wat logischer
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:43:19 #201
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31092166
quote:

Zij hieronder wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt hele leuke foto's !! geweldig.. hij wordt goed opgevoed die jongen
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:46:02 #202
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31092239
Zo kom je nog eens wat te weten van Suijk
pi_31093558
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Nou en? Ooijer is toch ook een Amsterdammer?
Omdat PSV momenteel alles wil halen wat ooit bij Ajax zat of Amsterdams is.
www.thuisuiteten.nl
pi_31093622
Leuk, Mateja met Goemsj.

Durfde hij wel met Alex?
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:33:16 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31093667
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat PSV momenteel alles wil halen wat ooit bij Ajax zat of Amsterdams is.
ja we willen nu bewijzen dat je met spelers van ajax of met amsterdammers weldegelijk fatsoenlijk voetbal kan spelen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31093707
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja we willen nu bewijzen dat je met spelers van ajax of met amsterdammers weldegelijk fatsoenlijk voetbal kan spelen
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:40:56 #207
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_31093934
Het leuke is dat je ziet dat de spelers het zelf ook wel leuk vinden om met een kind op de foto te gaan!! Mooi man!
pi_31094321
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:43 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Echt hele leuke foto's !! geweldig.. hij wordt goed opgevoed die jongen
EenSCH!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31094357
Heb je gezegd dat hij een toekomstige PSV speler zal zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:52:43 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31094392
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Het leuke is dat je ziet dat de spelers het zelf ook wel leuk vinden om met een kind op de foto te gaan!! Mooi man!
de PSV spelers hebben na de training altijd tijd voor de mensen langs het veld erg leuk altijd.
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:04:37 #211
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_31094793
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de PSV spelers hebben na de training altijd tijd voor de mensen langs het veld erg leuk altijd.
Ja vroeger altijd op handtekeningenjacht
Moet echt weer eens gaan! Maar kan jammergenoeg alleen in het weekend en dan lig ik met een kater voor pampus in mijn bed. Ze trainen toch altijd om 10 uur? Of hebben ze ook middagtraining, en zo ja hoelaat?
pi_31094930
Echt hele leuke foto's Pyth. Wat een sympathie straalt er vanaf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:12:01 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31095015
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:04 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Ja vroeger altijd op handtekeningenjacht
Moet echt weer eens gaan! Maar kan jammergenoeg alleen in het weekend en dan lig ik met een kater voor pampus in mijn bed. Ze trainen toch altijd om 10 uur? Of hebben ze ook middagtraining, en zo ja hoelaat?
kun je gewoon op de site zien bij de agenda: http://www.psv.nl/show?id=732
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31103666
Hebben jullie er een beetje vertrouwen in voor morgen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 oktober 2005 @ 00:57:26 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31103697
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31104832
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
Het scheelt dat Bosvelt, Huntelaar en Samaras niet meespelen. Met Arouna, Osmar en Ibi winnen we wel
pi_31105375
quote:

Zij hieronder wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Erg leuk !
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:20:59 #218
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31106893
Mooi RKC heeft verloren.. kunnen we weer terug komen in de top3
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:04:51 #219
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31107162
Het is voor vanmiddag in ieder geval wel een voordeel dat Georgios Samaras en Klaas Jan Huntelaar beide niet meespelen. Als ik Hiddink was zou ik Affelay trouwens 'n wedstrijd rust gunnen, die jongen lijkt elke wedstrijd 2 keer naar de kant te moeten voor een behandeling.
Gr.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:24:04 #220
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31108163
Jarig: Michael Ball
Gr.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:37:34 #221
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31110160
Bruggink staat in de spits vanmiddag

Hopen op een mooi voetbalmiddagje, eerst Heracles dat Twente verslaat en daarna PSV dat gaat stijgen op de ranglijst. Het zonnetje schijnt al
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:13:37 #222
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31111392
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef Zapper het volgende:
Bruggink staat in de spits vanmiddag

Hopen op een mooi voetbalmiddagje, eerst Heracles dat Twente verslaat en daarna PSV dat gaat stijgen op de ranglijst. Het zonnetje schijnt al
Ik ben het helemaal met je eens wordt een mooi dagje.. Feyenoord gaat ook nog eens verliezen
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:04:37 #223
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31113302
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens wordt een mooi dagje.. Feyenoord gaat ook nog eens verliezen
Daar kon je wel eens gelijk in hebben, de Rotterdammers staan met 3-1 achter Ook mooi: Ajax staat nog steeds op 1-1 1-2
pi_31113939
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Daar kon je wel eens gelijk in hebben, de Rotterdammers staan met 3-1 achter Ook mooi: Ajax staat nog steeds op 1-1 1-2
Ajax is al lang geen concurrent voor de titel meer

Hap? Hap? Hap?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 oktober 2005 @ 14:43:22 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31114617
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:24 schreef Goldboy het volgende:
Jarig: Michael Ball
daar nemen we dan maar 3 punten op!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31114636
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ajax is al lang geen concurrent voor de titel meer

Hap? Hap? Hap?
Klik dan als je durft
pi_31116943
Definitieve opstelling, Ferreyra in de basis, Vennegoor niet.

Gomes
Lamey - Ooijer - Alex - Ferreyra
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Koné - Beasley

Hopelijk grjipt Ferreyra zijn kans
pi_31117055
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:06 schreef JustJunior het volgende:
Definitieve opstelling...Vennegoor niet.
Lijkt mij meer dan logisch
pi_31118338
Hele leuke foto's Pyth!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31118848
Beasley ook geblesseerd
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:20:14 #231
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31118882
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:19 schreef JustJunior het volgende:
Beasley ook geblesseerd
Jeuj, een elftal geblesseerden vol

pi_31118951
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:20 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Jeuj, een elftal geblesseerden vol

Welkom bij de club
  Moderator zondag 2 oktober 2005 @ 17:23:48 #233
8781 crew  Frutsel
pi_31118972
wat is er met michael ball? waarom speelt die niet?

beasley.. .:( wat heeft ie? Culina dan maar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 oktober 2005 @ 17:24:16 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31118987
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:19 schreef JustJunior het volgende:
Beasley ook geblesseerd
wie zullen we er van de week eens bij gaan kopen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 oktober 2005 @ 17:55:56 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31119801
nou iedereen die twijfelde aan Koné, bedankt dat heeft hem geprikkeld denk k.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31120274
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef Frutsel het volgende:
wat is er met michael ball? waarom speelt die niet?

beasley.. .:( wat heeft ie? Culina dan maar
zomerslaap gehad ofzo, Ball is geblesseerd
pi_31120342
Koné is alweer clubtopscorder

En de drie punten zijn binnen

[ Bericht 38% gewijzigd door JustJunior op 02-10-2005 18:27:19 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:28:42 #239
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31120766
Gelukkig dat PSV nog voor een redelijk weekend zorgt, na die 1-0 zag ik het helemaal niet meer zitten

Koné, klasse
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:57:25 #240
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31121543
Mooi dat er 3 punten tegen Heerenveen, dat toch altijd een lastige tegenstander is, mee naar huis worden genomen. Jammer is het wel dat Beasly geblesseerd raakt. Psv.nl meldt dat er over de ernst maandag meer duidelijkheid komt. Dat zegt denk ik genoeg.
Gr.
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:03:06 #241
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31123673
Duurt weer lang

pi_31124815
Zo dat heeft PSV weer netjes gedaan. We naderen de eerste plaats alweer. Goed weekend. Ik denk dat Vennegoor nog wel een tijd op de bank plaats kan nemen. Als je Kone dan ziet scoren, wat is het dan toch verrekte jammer dat ie niet mee mag doen in de CL.
Keep the faith!!
pi_31125065
Ferreyra

Kone

3 punten !
pi_31125155
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:35 schreef lookinforyou het volgende:
Als je Kone dan ziet scoren, wat is het dan toch verrekte jammer dat ie niet mee mag doen in de CL.
2th round, here we come .
pi_31126455
Koné
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:40:53 #246
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31126612
Was Ferreyra echt zo goed? Zou wel erg mooi zijn als ie daadwerkelijk goed heeft gespeeld
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:41:17 #247
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31126622
Mooie wedstrijd, en wat lookinforyou zegt... Kone was echt sterk aan de bal, schoot hem goed in... ik verwacht veel van hem (had ik ook al in een ander topic gezegd) hopelijk dat we verder komen in Europa.. dan kunnen we daar ook nog genieten van hem
pi_31126839
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:40 schreef Zapper het volgende:
Was Ferreyra echt zo goed? Zou wel erg mooi zijn als ie daadwerkelijk goed heeft gespeeld
Hij maakte niet voor niets deel uit van de A-kern van Argentinië. Vroeger een even groot talent als Mascherano en Heinze. Bij Rusland was ie echter helemaal uit vorm en ik hoop dat ie z'n oude vorm opnieuw zal krijgen bij PSV, want hij kan nog beter spelen dan hoe hij vandaag speelde.
pi_31128525
Koné
pi_31128563
Ik heb me alweer geergerd aan Lamey vandaag, waarom zette Hiddink nou niet gewoon Addo in de basis ipv Lamey? Ferreyra laat tot nu toe een veel betere indruk op me achter, ik snap niet dat hij nog zo weinig minuten heeft gekregen dit seizoen, ook als is het natuurlijk geen echte linksback.

Hopelijk heeft Koné ook zijn draai gevonden nu, in de CL zou hij erg goed van pas gekomen zijn de komende wedstrijd, maar daar doe je weinig aan natuurlijk
Patat Friet
pi_31128900
Ferreyra de nieuwe Lee.
Hopelijk zelf beter.

Speler die dan door kan schuiven naar middenveld
pi_31130458
Waarmee viel Ferreyra op, z'n goede opkomen?
That's all folks!
pi_31131513
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarmee viel Ferreyra op, z'n goede opkomen?
Techniek en tactisch inzicht, net zoals destijds bij de A-kern van Argentinië.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:32:54 #254
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31132925
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nou dat vond ik deze wedstrijd niet naar voren komen. Hij moest het vooral hebben van z'n inzet. Speelde overigens niet onverdienstelijk hoor.
pi_31132951
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leuk en aardig. Maar waarom geeft Hiddink Osmar nu pas een kans Als de nood echt aan de man is. "Gelukkig" is Ball nog even geblesseerd, dus mogen we nog even van hem genieten. Ik vraag me af wat Hiddink doet als Reiziger en Lucius weer fit zijn.
pi_31133012
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nou dat vond ik deze wedstrijd niet naar voren komen. Hij moest het vooral hebben van z'n inzet. Speelde overigens niet onverdienstelijk hoor.
Nauwelijks balverlies, speelde goed af en had een perfecte aanname (vergt techniek). Een technische speler hoeft niet persé te kunnen goochelen. Belangrijke techniek houdt een goede balcontrole en -aanname in. Dat heeft Ferreyra zeker
pi_31133026
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Leuk en aardig. Maar waarom geeft Hiddink Osmar nu pas een kans Als de nood echt aan de man is. "Gelukkig" is Ball nog even geblesseerd, dus mogen we nog even van hem genieten. Ik vraag me af wat Hiddink doet als Reiziger en Lucius weer fit zijn.
Lange termijn denken. Ferreyra langzaam brengen. Heeft met acclimatiseren en respect te maken. Hij moet weten dat iedere speler moet vechten voor z'n plek. Erg slim van Guus, die aan de lange termijn denkt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 01:27:22 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31134231
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb me alweer geergerd aan Lamey vandaag, waarom zette Hiddink nou niet gewoon Addo in de basis ipv Lamey? Ferreyra laat tot nu toe een veel betere indruk op me achter, ik snap niet dat hij nog zo weinig minuten heeft gekregen dit seizoen, ook als is het natuurlijk geen echte linksback.

Hopelijk heeft Koné ook zijn draai gevonden nu, in de CL zou hij erg goed van pas gekomen zijn de komende wedstrijd, maar daar doe je weinig aan natuurlijk
Addo was toch geblesseerd? En k zie meer in Lamey dan in Addo, ach k zie t in beide eigenlijk helemaal niet zitten
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 01:47:38 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31134603
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lange termijn denken. Ferreyra langzaam brengen. Heeft met acclimatiseren en respect te maken. Hij moet weten dat iedere speler moet vechten voor z'n plek. Erg slim van Guus, die aan de lange termijn denkt.
laten wennen en langzaam brengen doet Guus idd sowieso, Alex en Farfan zijn ook op de bank begonnen, zelfs Gomes
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31135044
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laten wennen en langzaam brengen doet Guus idd sowieso, Alex en Farfan zijn ook op de bank begonnen, zelfs Gomes
heel leuk dat langzame en ik gun Ferreyra echt wel zn trijd. maar et punt hier is dat hij gehuurd is en dus over een klein jaartje weer weg is...het liefst moet ie dus dit seizoen nog laten zien wat ie kan..
pi_31135075
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

heel leuk dat langzame en ik gun Ferreyra echt wel zn trijd. maar et punt hier is dat hij gehuurd is en dus over een klein jaartje weer weg is...het liefst moet ie dus dit seizoen nog laten zien wat ie kan..
`
Optie tot koop van nog geen 2 miljoen
pi_31137486
Heel belangijke overwinning dit!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:50:14 #263
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31137923
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Heel belangijke overwinning dit!
Wat vond je van de foto's DD?
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:04:15 #264
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31138237
Net resultaat ^_^ ... ik zat gisteren trouwens de herhaling van de samenvattingen te kijken op Talpa (althans, dat dacht ik) ... laten ze de eerste 3 wedstrijden van die uitzending zien, daarna word de herhaling om 2:00 uur precies afgekapt, en zit ik naar kinderprogrammas te kijken wtf!!! stelletje honden daar... zend dan helemaal geen herhaling uit
pi_31138626
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat vond je van de foto's DD?
Prachtig! Ik heb ook al tijden in de planning staan om eens naar de Herdgang te gaan met kleine Carmen. Gingen de spelers graag met Mateja op de foto of onder protest?
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:27:29 #266
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31138765
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Prachtig! Ik heb ook al tijden in de planning staan om eens naar de Herdgang te gaan met kleine Carmen. Gingen de spelers graag met Mateja op de foto of onder protest?
Heel erg graag natuurlijk
Vooral Alex en Kone vonden het heel erg leuk had ik het idee

De fotoshoot heeft Arouna iig geen windeieren gelegd haha
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:02:58 #267
81576 The_M
pi_31142495
Erg goed gedaan PSV (en vooral Kone)..... Jammer dat er nu een break aan komt vanwege het Nederlands elftal. Hebben we net weer een beetje vertrouwen opgebouwd en begint Aruna te scoren, ik had liever zondag alweer tegen AZ gespeeld

Maar goed, aan de andere kant komt een weekje rust voor alle blessuregevallen wel weer goed uit
pi_31142576
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:02 schreef The_M het volgende:
Erg goed gedaan PSV (en vooral Kone)..... Jammer dat er nu een break aan komt vanwege het Nederlands elftal. Hebben we net weer een beetje vertrouwen opgebouwd en begint Aruna te scoren, ik had liever zondag alweer tegen AZ gespeeld

Maar goed, aan de andere kant komt een weekje rust voor alle blessuregevallen wel weer goed uit
Idd. Tegen AZ is Reiziger hopelijk weer fit. En kunnen Cocu en Afellay wat rust pakken Tegen AZ kan je dan weer met een representatief team spelen, alhoewel de bank dan nogsteeds mager is.
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:46:33 #269
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31145211
leuke foto's pyth.

Alleen heeft Mateja een trauma hieraan overgehouden denk ik (geintje)

Leuk.
pi_31146593
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ferreyra kan ook wel op het middenveld. Hij gaat bij PSV echt wel een basisplek veroveren. Hiddink liet hem gewoon even wennen, hij moet er weer inkomen na een jaartje niksen in Rusland.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:41:28 #271
81576 The_M
pi_31146790
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ferreyra kan ook wel op het middenveld. Hij gaat bij PSV echt wel een basisplek veroveren. Hiddink liet hem gewoon even wennen, hij moet er weer inkomen na een jaartje niksen in Rusland.
Dat kan zeker een voordeel zijn voor PSV, ook als hij linksback staat. Een aanvallende back heeft veel voordelen, kijk maar naar Lee. Dus van mij mag hij Ferreyra idd laten staan
pi_31146947
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Langzaam brengen, oke. Maar om hem pas te laten spelen als er echt geen andere opties meer zijn vind ik wel vreemd. Hij had hem ook wel kunnen brengen na het uitvallen van Ball. Ferreyra is toch eerder een optie voor de linksback plaats dan Lucius.
That's all folks!
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:50:35 #273
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31147060
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Langzaam brengen, oke. Maar om hem pas te laten spelen als er echt geen andere opties meer zijn vind ik wel vreemd. Hij had hem ook wel kunnen brengen na het uitvallen van Ball. Ferreyra is toch eerder een optie voor de linksback plaats dan Lucius.
Misschien had hij die extra prikkel nodig ??
Tja ik vind het ook vreemd.. en we zullen het fijne er wel niet van horen denk ik.
Heb alle vertrouwen in Guus hoe hij te werk gaat
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:54:43 #274
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31147169
Ferreyra is schijnbaar nogal tegengevallen in een wedstrijd van het 2e elftal tegen Geldrop.
Hij maakte toen een hoogst onzekere indruk.

Ook denk ik dat Hiddink mee heeft laten tellen dat Lucius zijn sporen ondertussen verdient heeft en hem niet reserve kon of wilde zetten ten faveure van Ferreyra.
pi_31147223
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
Ferreyra is schijnbaar nogal tegengevallen in een wedstrijd van het 2e elftal tegen Geldrop.
Hij maakte toen een hoogst onzekere indruk.

Ook denk ik dat Hiddink mee heeft laten tellen dat Lucius zijn sporen ondertussen verdient heeft en hem niet reserve kon of wilde zetten ten faveure van Ferreyra.
Wat dacht je van Ferreyra én Lucius in de basis?
pi_31147296
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat dacht je van Ferreyra én Lucius in de basis?
En als Reiziger terug is, dan krijgt hij de voorkeur boven Ferreyra denk ik Maarja, we zullen zien wanneer Reiziger en Lucius weer fit zijn. Ik neem aan dat we na de winterstop weer met Ball en Reiziger op de backs beginnen.
pi_31147434
Ferreyra is natuurlijk beter dan Reiziger. Ook beter dan Ball trouwens.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:21:10 #278
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31147788
de ajaciedjes hebben er al weer zin in de 23e
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef _moder8or_ het volgende:
PSV is echt veel beter zeg
pi_31148046
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef PyTh het volgende:
de ajaciedjes hebben er al weer zin in de 23e
pi_31148189
Welke opstelling is volgens jullie het best wanneer iedereen fit is?

Ik ga voor deze opstelling in de HCE:

------------------Gomes--------------------
Ooijer------Alex-----Simons-------Lucius
Afellay---------Cocu---------Ferreyra----
-----------------Culina-----------------------
---------Koné-------------Farfán-----------

CL:
------------------Gomes-----------------------
Ooijer------Alex-----Simons-------Lucius--
Cocu---------Väyrynen---------Ferreyra---
-----------------Afellay------------------------
-----------Robert-------Farfán----------------
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:36:39 #281
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31148200
zitten ze weer achter een speler van ons aan Nou ja, voor de helft van ons. Blijf van Coelho af!!!
Walgelijk hoe PSV de laatste tijd bezig is
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
pi_31148248
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef erik.jansen101 het volgende:
zitten ze weer achter een speler van ons aan Nou ja, voor de helft van ons. Blijf van Coelho af!!!
*mompelt iets met IQ van een hooivork.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:39:34 #283
129273 erik.jansen101
pi_31148280
Een hooivork zou meer bij jullie passen Iedereen begint een hekel aan PSV te krijgen op deze manier. Ik vond het altijd een symphatieke gezellige club maar jullie worden erger dan Ajax zo
pi_31148304
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef erik.jansen101 het volgende:
Waarom mogen ze geen interesse tonen in een speler van "jullie"?
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:42:20 #285
129273 erik.jansen101
pi_31148331
Dat mag best, maar na Trabelsi,van Persie,van der Vaart, Simons en Kalou begint het een beetje op te vallen
pi_31148381
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef erik.jansen101 het volgende:
Een hooivork zou meer bij jullie passen Iedereen begint een hekel aan PSV te krijgen op deze manier. Ik vond het altijd een symphatieke gezellige club maar jullie worden erger dan Ajax zo
Symphatiek?

Die speler is helemaal niet van Feyenoord. Feyenoord heeft een optie gekocht op die speler, maar dat betekent niet dat die speler van Feyenoord is. Schalke had ook een optie op Koné gekocht..
pi_31148474
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:42 schreef erik.jansen101 het volgende:
Dat mag best, maar na Trabelsi,van Persie,van der Vaart, Simons en Kalou begint het een beetje op te vallen
Die zijn allemaal van "jullie"? Spelers die meekunnen bij een topclub zijn schaars in Nederland. Wat is er mis mee om spelers proberen te halen die bij een andere topclub voetballen? Daar heb je meer aan dan aan spelers als Van Halst, Schreuder, v/d Schaaf en Bosschaart.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 17:06:02 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31148782
van welke club is die erik.jansen101?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31148835
Ik ga voor deze opstelling in de HCE:

------------------Gomes--------------------
Reiziger------Alex-----Ooijer-------Ball
Väyrynen---------Simons---------Cocu----
-----------------Afellay-----------------------
---------Koné-------------Farfán-----------

CL:
------------------Gomes-----------------------
Reiziger------Alex-----Ooijer-------Ferreyra
Vàyrynen---------Simons---------Cocu---
-----------------Afellay------------------------
-----------VoH (Robert)-------Farfán--------

Met in beide gevallen Lucius als eerste vervanger voor Reiziger/Ball/Ferreyra en misschien op het middenveld. Overigens kan een 4-3-3 in sommige gevallen ook nuttig zijn.
Wat een vrouw!
spits!
pi_31150832
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
van welke club is die erik.jansen101?
Geen idee, hij is volgens mij net hier komen aanwaaien/
pi_31150930
quote:
OB: Beasley enkele weken uitgeschakeld

Damarcus Beasley is zeker enkele weken uitgeschakeld. De Amerikaan liep zondag in de wedstrijd tegen Heerenveen een scheurtje in de hamstrings op.

Mijn opstelling in de HCE:

Gomes
Reiziger - Ooijer - Alex - Ball
Vaÿrinnen - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné

Opstelling in de CL:

Gomes
Reiziger - Ooijer - Alex - Ferreyra
Vaÿrinnen - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley.

Zo min mogelijk wijzigingen dus Afellay, Ferreyra, Robert, Beasley en de Jong zijn regelmatige vervangers om spelers als Cocu, Ball en Afellay fit te houden.
pi_31150964
Ball mag er van mij wel uit.. en soms als reserve.
pi_31151398
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ball mag er van mij wel uit.. en soms als reserve.
Hij krijgt het voordeel van de twijfel Het zou toch een talent moeten zijn.
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:40:52 #294
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31151469
Als iedereen fit is:

HCE:

Gomes
Reiziger-Alex-Ooijer-Ball
Lucius-Cocu-Simons
Afellay
Farfan-Koné

CL:

Gomes
Reiziger-Alex-Ooijer-Ferreyra
Lucius-Cocu-Simons
Afellay
Farfan-VoH

Je moet in mijn optiek zo min mogelijk plaatswisselingen hebben in de HCE en CL

Tegen AZ met de huidige blessures:

Gomes
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-Koné-Culina
pi_31151627
Met dat team moeten we AZ kunnen pakken !
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:52:53 #296
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31151777
Volgens mij worden we weer gewoon kampioen.
AZ tweede, Ajax derde, Feyenoord vierde.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 18:58:42 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31151911
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef PyTh het volgende:
Als iedereen fit is:

HCE:

Gomes
Reiziger-Alex-Ooijer-Ball
Lucius-Cocu-Simons
Afellay
Farfan-Koné

CL:

Gomes
Lucius-Cocu-Simons
Afellay
Farfan-VoH

Je moet in mijn optiek zo min mogelijk plaatswisselingen hebben in de HCE en CL

Tegen AZ met de huidige blessures:

Gomes
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-Koné-Culina
ik denk dat ik het volledig met jou eens ben
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31151926
het zal heel erg spannend worden !
pi_31152636
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef erik.jansen101 het volgende:
PSV is bezig om te overleven op het huidige niveau en nu er een nieuwe voorzitter aan het roer staat wordt er nogal eens ón-voetbal-hard' onderhandeld in het kader: de een z'n dood is de ander z'n brood.
Ik ben het ook niet eens met de gevoerde strategie tov de zaak Kalou, maar om daar nu een club voor te veroordelen vind ik iets te ver gaan, je kunt Westerhof hooguit lomp en direct vinden, maar de rest van de club treft geen blaam volgens mij.
Yeah baby Yeah!
pi_31152672
Wij zijn niet zo arrogant als Ajax

En ik maak het volgende topic.
pi_31152675
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Met dat team moeten we AZ kunnen pakken !
Az is zeker te pakken aangezien de achterhoede op mij een bijna amateuristische indruk heeft achtergelaten de afgelopen weken.
zorg dat je fel speelt en vroeg stoort: dan heb je geen kind aan AZ mits je natuurlijk over de basiskwaliteiten beschikt om het daarna af te maken.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')