Techniek en tactisch inzicht, net zoals destijds bij de A-kern van Argentinië.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarmee viel Ferreyra op, z'n goede opkomen?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Techniek en tactisch inzicht, net zoals destijds bij de A-kern van Argentinië.
Leuk en aardig. Maar waarom geeft Hiddink Osmar nu pas een kansquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Techniek en tactisch inzicht, net zoals destijds bij de A-kern van Argentinië.
Nauwelijks balverlies, speelde goed af en had een perfecte aanname (vergt techniek). Een technische speler hoeft niet persé te kunnen goochelen. Belangrijke techniek houdt een goede balcontrole en -aanname in. Dat heeft Ferreyra zekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou dat vond ik deze wedstrijd niet naar voren komen. Hij moest het vooral hebben van z'n inzet. Speelde overigens niet onverdienstelijk hoor.
Lange termijn denken. Ferreyra langzaam brengen. Heeft met acclimatiseren en respect te maken. Hij moet weten dat iedere speler moet vechten voor z'n plek. Erg slim van Guus, die aan de lange termijn denkt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar waarom geeft Hiddink Osmar nu pas een kansAls de nood echt aan de man is. "Gelukkig" is Ball nog even geblesseerd, dus mogen we nog even van hem genieten. Ik vraag me af wat Hiddink doet als Reiziger en Lucius weer fit zijn.
Addo was toch geblesseerd? En k zie meer in Lamey dan in Addo, ach k zie t in beide eigenlijk helemaal niet zittenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb me alweer geergerd aan Lamey vandaag, waarom zette Hiddink nou niet gewoon Addo in de basis ipv Lamey? Ferreyra laat tot nu toe een veel betere indruk op me achter, ik snap niet dat hij nog zo weinig minuten heeft gekregen dit seizoen, ook als is het natuurlijk geen echte linksback.
Hopelijk heeft Koné ook zijn draai gevonden nu, in de CL zou hij erg goed van pas gekomen zijn de komende wedstrijd, maar daar doe je weinig aan natuurlijk![]()
laten wennen en langzaam brengen doet Guus idd sowieso, Alex en Farfan zijn ook op de bank begonnen, zelfs Gomesquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lange termijn denken. Ferreyra langzaam brengen. Heeft met acclimatiseren en respect te maken. Hij moet weten dat iedere speler moet vechten voor z'n plek. Erg slim van Guus, die aan de lange termijn denkt.
heel leuk dat langzame en ik gun Ferreyra echt wel zn trijd. maar et punt hier is dat hij gehuurd is en dus over een klein jaartje weer weg is...het liefst moet ie dus dit seizoen nog laten zien wat ie kan..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten wennen en langzaam brengen doet Guus idd sowieso, Alex en Farfan zijn ook op de bank begonnen, zelfs Gomes
`quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
heel leuk dat langzame en ik gun Ferreyra echt wel zn trijd. maar et punt hier is dat hij gehuurd is en dus over een klein jaartje weer weg is...het liefst moet ie dus dit seizoen nog laten zien wat ie kan..
Wat vond je van de foto's DD?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Heel belangijke overwinning dit!
Prachtig! Ik heb ook al tijden in de planning staan om eens naar de Herdgang te gaan met kleine Carmen. Gingen de spelers graag met Mateja op de foto of onder protest?quote:
Heel erg graag natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Prachtig! Ik heb ook al tijden in de planning staan om eens naar de Herdgang te gaan met kleine Carmen. Gingen de spelers graag met Mateja op de foto of onder protest?
Idd. Tegen AZ is Reiziger hopelijk weer fit. En kunnen Cocu en Afellay wat rust pakkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:02 schreef The_M het volgende:
Erg goed gedaan PSV (en vooral Kone)..... Jammer dat er nu een break aan komt vanwege het Nederlands elftal. Hebben we net weer een beetje vertrouwen opgebouwd en begint Aruna te scoren, ik had liever zondag alweer tegen AZ gespeeld![]()
Maar goed, aan de andere kant komt een weekje rust voor alle blessuregevallen wel weer goed uit![]()
Ferreyra kan ook wel op het middenveld. Hij gaat bij PSV echt wel een basisplek veroveren. Hiddink liet hem gewoon even wennen, hij moet er weer inkomen na een jaartje niksen in Rusland.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar waarom geeft Hiddink Osmar nu pas een kansAls de nood echt aan de man is. "Gelukkig" is Ball nog even geblesseerd, dus mogen we nog even van hem genieten. Ik vraag me af wat Hiddink doet als Reiziger en Lucius weer fit zijn.
Dat kan zeker een voordeel zijn voor PSV, ook als hij linksback staat. Een aanvallende back heeft veel voordelen, kijk maar naar Lee. Dus van mij mag hij Ferreyra idd laten staanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ferreyra kan ook wel op het middenveld. Hij gaat bij PSV echt wel een basisplek veroveren. Hiddink liet hem gewoon even wennen, hij moet er weer inkomen na een jaartje niksen in Rusland.
Langzaam brengen, oke. Maar om hem pas te laten spelen als er echt geen andere opties meer zijn vind ik wel vreemd. Hij had hem ook wel kunnen brengen na het uitvallen van Ball. Ferreyra is toch eerder een optie voor de linksback plaats dan Lucius.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lange termijn denken. Ferreyra langzaam brengen. Heeft met acclimatiseren en respect te maken. Hij moet weten dat iedere speler moet vechten voor z'n plek. Erg slim van Guus, die aan de lange termijn denkt.
Misschien had hij die extra prikkel nodig ??quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Langzaam brengen, oke. Maar om hem pas te laten spelen als er echt geen andere opties meer zijn vind ik wel vreemd. Hij had hem ook wel kunnen brengen na het uitvallen van Ball. Ferreyra is toch eerder een optie voor de linksback plaats dan Lucius.
Wat dacht je van Ferreyra én Lucius in de basis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
Ferreyra is schijnbaar nogal tegengevallen in een wedstrijd van het 2e elftal tegen Geldrop.
Hij maakte toen een hoogst onzekere indruk.
Ook denk ik dat Hiddink mee heeft laten tellen dat Lucius zijn sporen ondertussen verdient heeft en hem niet reserve kon of wilde zetten ten faveure van Ferreyra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |