En als Reiziger terug is, dan krijgt hij de voorkeur boven Ferreyra denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ferreyra én Lucius in de basis?
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef PyTh het volgende:
de ajaciedjes hebben er al weer zin in de 23e
*mompelt iets met IQ van een hooivork.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef erik.jansen101 het volgende:zitten ze weer achter een speler van ons aan
Nou ja, voor de helft van ons. Blijf van Coelho af!!!
Walgelijk hoe PSV de laatste tijd bezig is
Waarom mogen ze geen interesse tonen in een speler van "jullie"?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef erik.jansen101 het volgende:zitten ze weer achter een speler van ons aan
Nou ja, voor de helft van ons. Blijf van Coelho af!!!
Walgelijk hoe PSV de laatste tijd bezig is
Symphatiek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef erik.jansen101 het volgende:
Een hooivork zou meer bij jullie passen![]()
![]()
Iedereen begint een hekel aan PSV te krijgen op deze manier. Ik vond het altijd een symphatieke gezellige club maar jullie worden erger dan Ajax zo
Die zijn allemaal van "jullie"? Spelers die meekunnen bij een topclub zijn schaars in Nederland. Wat is er mis mee om spelers proberen te halen die bij een andere topclub voetballen? Daar heb je meer aan dan aan spelers als Van Halst, Schreuder, v/d Schaaf en Bosschaart.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:42 schreef erik.jansen101 het volgende:
Dat mag best, maar na Trabelsi,van Persie,van der Vaart, Simons en Kalou begint het een beetje op te vallen
Geen idee, hij is volgens mij net hier komen aanwaaien/quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
van welke club is die erik.jansen101?
quote:OB: Beasley enkele weken uitgeschakeld
Damarcus Beasley is zeker enkele weken uitgeschakeld. De Amerikaan liep zondag in de wedstrijd tegen Heerenveen een scheurtje in de hamstrings op.
Hij krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ball mag er van mij wel uit.. en soms als reserve.
ik denk dat ik het volledig met jou eens benquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef PyTh het volgende:
Als iedereen fit is:
HCE:
Gomes
Reiziger-Alex-Ooijer-Ball
Lucius-Cocu-Simons
Afellay
Farfan-Koné
CL:
Gomes
Reiziger-Alex-Ooijer-Ferreyra
Lucius-Cocu-Simons
Afellay
Farfan-VoH
Je moet in mijn optiek zo min mogelijk plaatswisselingen hebben in de HCE en CL
Tegen AZ met de huidige blessures:
Gomes
Reiziger-Alex-Ooijer-Ferreyra
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-Koné-Culina
PSV is bezig om te overleven op het huidige niveau en nu er een nieuwe voorzitter aan het roer staat wordt er nogal eens ón-voetbal-hard' onderhandeld in het kader: de een z'n dood is de ander z'n brood.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef erik.jansen101 het volgende:
Een hooivork zou meer bij jullie passen![]()
![]()
Iedereen begint een hekel aan PSV te krijgen op deze manier. Ik vond het altijd een symphatieke gezellige club maar jullie worden erger dan Ajax zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |