van vi.nl:quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hmmm nu dus een soccerroo erbij... hopelijk gaat Hiddink nog een keer het Brazilliaans elftal trainen, dan kan ie mooi Ronaldinho en Robinho naar PSV halen
Misschien was dat in het begin de bedoeling, maar ik denk dat hij met deze ontwikkeling een sterke concurrent van Vayrinnen is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.
volgens mij was brutil hosé dat ook jarenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.
Afellay is beter dan Väyrynen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.
Ik ben niet ontevrede, goede aankoop.
Vier verdedigersquote:Selectie voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen
Doel: Gomes, Zoetebier.
Verdediging: Ooijer, Alex, Addo, Lamey.
Middenveld: Simons, Cocu, Ferreyra, Culina (rugnummer 15), Afellay, Aissati.
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán en Beerens
neuh Hiddink zal wel beginnen metquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:23 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Vier verdedigersHopelijk mag Ferreyra in de basis beginnen.
nopez wasn't mequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
van vi.nl:
PSV: 'Nu maar hopen dat Hiddink volgens jaar bondscoach van Brazilië is.'
Marten Bonninga
Jij zeker, knoflooksaus?
Die is al vrolijk terug bij de Zeemeermin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cult hoe is t met Qvist? Daar hoorde ik je een jaar geleden de hele tijd over?
Park en Alex vond je ook maar rare keuzes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Culina vind ik maar een rare keuze, beetje een subtopheld.
Verrassend zeker, maar dat past wel bij de stijl van Hiddink.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Park niet.
Maar Culina heeft bij Twente pas één seizoen aardig gevoetbald, zelfs niet eens stabiel. Verrassend dan.
Ik verwacht in de winterstop nog 3 van die goedkope alternatieven. Elia zal er één van zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
Culina kan een uitstekende clubvoetballer voor PSV worden. iemand waar ze jaren plezier van hebben. Amanuel is nog niet zover.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
Ik dacht dat jij de 12 jaar al gepasseerd was?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
van Van Bastard.
En dus mag ik hem geen klootzak noemen? Het spijt me dat ik jouw volksheld heb beledigd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de 12 jaar al gepasseerd was?
Ga a.u.b. op je duim zuigen kleuter.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dus mag ik hem geen klootzak noemen? Het spijt me dat ik jouw volksheld heb beledigd.
Nogmaals: Ik mag hem dus geen klootzak noemen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga a.u.b. op je duim zuigen kleuter.
Je mag van mij iedereen wel een klootzak nomen, ik vind echter dat namen veranderen zo kinderachtig, dat doe je op de basisschool. P$V, Ajakkes, Van Bastard. Erg kansloos....quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nogmaals: Ik mag hem dus geen klootzak noemen?
P$V en Ajakkes zie je mij nooit noemen. Maar zoals je wilt, ik zal voortaan aan hem memoreren als de klootzak Van Basten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat mag best, ik vind dat namen veranderen zo kinderachtig, dat doe je op de basisschool. P$V, Ajakkes, Van Bastard. Erg kansloos....
Puik!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
P$V en Ajakkes zie je mij nooit noemen. Maar zoals je wilt, ik zal voortaan aan hem memoreren als de klootzak Van Basten.
Ah, Hiddink laat em alles spelen. PSV degradeert...Maarrrrrr Culina is wel topfit om er in de 1e ronde van het WK uit te vliegen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
Culina wordt basisspeler bij PSV. En waarom? Hiddink wil aan hem verdienen na het WK en heeft hem nodig voor Australië. Ik denk dat ie Beasley uit de basis gaat spelen.
Vreemde belangenverstrellingen levert dat op inderdaad. Daar mag bij de ledenvergadering best wel wat over gezegd worden....quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
Culina wordt basisspeler bij PSV. En waarom? Hiddink wil aan hem verdienen na het WK en heeft hem nodig voor Australië. Ik denk dat ie Beasley uit de basis gaat spelen.
Wilson is ook al bij de selectie gehaald. Die is van het niveau Top Oss.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vreemde belangenverstrellingen levert dat op inderdaad. Daar mag bij de ledenvergadering best wel wat over gezegd worden....
En toch kritiek op Sibonquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina is een goedkoop alternatief, kan alleen maar meevallen.
Ach ja. Over het stelselmatig niet selecteren van Seedorf heb ik niemand hier gehoord, is net zo schandalig eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
En toch kritiek op SibonSibon was ongetwijfeld nog goedkoper.
Overigens mag mij Van Basten ook wel een trein gaan koppen hoor, belachelijk hoe je een wereldvoetballer als Van Bommel te kijk zet.
Wat een lulkoek weer zeg, Van Bommel die geen wedstrijdmentaliteit heeftquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef BillyBeflap het volgende:
'Van Bommel mist juiste mentaliteit'
Gepubliceerd op vrijdag 30 september 2005
Dat bij het bekend maken van de Oranje-selectie de naam van Mark van Bommel niet op de lijst voorkomt, is ondertussen geen echte verrassing meer. De kritiek die Van Basten een paar maanden geleden op hem had, geldt nog steeds.
"Hij heeft pas twee wedstrijden in de basis gestaan bij Barcelona en beide optredens waren redelijk, maar niet goed", zei Van Basten vrijdag op de persconferentie in Zeist.
"Bij het tegendoelpunt in het Champions League-duel met Udinese was hij dinsdag direct betrokken. En in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven."
Bovendien kwam Van Basten met een nieuw kritiekpunt. Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit, meent de bondscoach.
"De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie", aldus Van Basten. "Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."
De kans dat Van Bommel volgend jaar op het WK deel uitmaakt van de Oranje-selectie, lijkt erg klein. Behalve Davids moet de Limburger voorlopig ook de middenvelders Lindenbergh en Boateng voor zich dulden.
"Lindenbergh zorgt voor meer balans in de selectie en Boateng doet het op dit moment bij zijn club Middlesbrough gewoon goed'', aldus de bondscoach.
lijkt me geen overbodige luxe op het momentquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef pfaf het volgende:
Alles kan, maar het is geen hoogvlieger. Toch voor de breedte heb ik het gevoel.
Nee Seedorf..... ach daar hoeven we niet eens woorden aan vuil te maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ach ja. Over het stelselmatig niet selecteren van Seedorf heb ik niemand hier gehoord, is net zo schandalig eigenlijk
Redelijke prijsquote:PSV betaalde 1,2 miljoen voor Culina; Filipovic raakt uit beeld
De Telegraaf meldt dat PSV FC Twente 1,2 miljoen euro heeft betaald voor Jason Culina. Aan het einde van het seizoen zou hij transfervrij zijn geweest.voor de Australische international ontvangen. Volgens Hiddink wilde PSV hem sowieso halen, maar aanvankelijk aan het einde van het seizoen. 'De belangstelling bleef en eigenlijk wilden we hem voor volgend seizoen halen, maar door de personele problemen hebben we dat versneld.' Tegenover de krant liet Hiddink weten niet meer te rekenen op de komst van Filipovic.
Zou ik een logischere keus vinden dan Filipovic. Jong, Nederlands, talentvolquote:Michael Dingsdag in beeld bij PSV
Michael Dingsdag van Vitesse staat in de belangstelling van PSV. Op het lijstje met eventuele kandidaten om de linkerkant van de verdediging te versterken prijkt naast de naam van Predrag Filipovic ook de naam Dingsdag. Volgens Duitse media wordt de de 22-jarige verdediger eveneens nadrukkelijk gevolgd door Borussia Mönchengladbach.
quote:Addo twijfelgeval door knieklachten
De Telegraaf meldt dat Eric Addo bij PSV een twijfelgeval is als gevolg van lichte knieklachten die hij heeft overgehouden aan het duel tegen Fenerbahçe. Met de verdedigers Ooijer, Alex, en Lamey verder nog in de selectie zal Addo als het enigzins kan moeten spelen.
omg Dinsdagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:01 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Redelijke prijsEn mooi dat Filipovic niet komt. We hoeven geen Roda-bankzitters.
[..]
Zou ik een logischere keus vinden dan Filipovic. Jong, Nederlands, talentvol
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
Dingsdag... Uiteraard is dat een...... Amsterdammer!
Ik ook .. het is niet waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg Dinsdagdie kan serieus t niveau niet aan, hij heeft nu al zoveel overtredingen nodig. Dat zou vragen om een nieuwe van der schaaf zijn. ik weiger dit te geloven
Nou en? Ooijer is toch ook een Amsterdammer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
Dingsdag... Uiteraard is dat een...... Amsterdammer!
inderdaad je hebt gelijk hij is erger en ook nog dommer zelfsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef pascalheister het volgende:
Dingsdag, dat is nog erger dan vd Schaaf
Filipovic was een optie. Dan is het ook niet raar dat spelers van het kaliber Dingsdag opeens in de belangstelling staan van PSV. PSV is in paniek, heeft dringend spelers nodig en heeft weinig geld te besteden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg Dinsdagdie kan serieus t niveau niet aan, hij heeft nu al zoveel overtredingen nodig. Dat zou vragen om een nieuwe van der schaaf zijn. ik weiger dit te geloven
Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Filipovic was een optie. Dan is het ook niet raar dat spelers van het kaliber Dingsdag opeens in de belangstelling staan van PSV. PSV is in paniek, heeft dringend spelers nodig en heeft weinig geld te besteden.
Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.
Je komt dan toch uit bij de niet Top-3 clubs, en daarvan zijn de meeste spelers die het gewenste niveau hebben vaak dragende spelers bij hun club die ze niet zo maar laten gaan.
Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad je hebt gelijk hij is erger en ook nog dommer zelfs
Carrizo is meer een middenvelder. De beste man speelt gewoon, klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef Goldboy het volgende:
Beetje vreemd om Dingsdag te halen net nu Ferreyra een beetje aan spelen toekomt en dat niet al te verkeerd doet. Ook vind ik persoonlijk het halen van Culian niet verkeerd, maar hierdoor blokkeer je natuurlijk wel de ontwikkeling van mensen als Carrizo en zorg je ervoor dat mensen als De Jong en Culina zelf veel vaker buiten het elftal vallen.
Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dingsdag maakt wel een zwakzinnige indruk eigenlijk. Echt goed is hij ook niet.
Wazige kerel is dat, maar volgens mij staat die verder niet in de belangstelling van PSV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.
Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.
Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.
Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het halen van Culina is verkeerd omdat dat het voor zorgt dat Culina vaker buiten het elftal valt?
Dingsdag kreeg in Arnhem inderdaad rood. Met het gevolg dat de wedstrijd ook nog even stil kwam te liggen wegens spreekkoren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Zapper het volgende:
Was het niet Dingsdag die vorig seizoen Vitesse - PSV zich schandalig gedroeg?
Die moeten we echt niet hebben he
Als hij elke week 90 minuten wil spelen en niet al te veel concurrentie wil dan moet hij bij Twente blijven. Als je naar PSV gaat weet je dat het lastiger gaat worden om je in de basis te spelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachen
Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]kom zeg als dinsdag nou elke week zou uitblinken bij Vitesse en zn tegenstanders zou uitschakkelen kan ik me echt wel over het feit heenzetten dat hij komt, met Cocu en van der Weerden was ik wel blij. Maar dinsdag is niet meer dan een middelmatige eredivisie speler.
aangepastquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Suijk het volgende:
Schrijf in ieder geval zijn naam goed, eendje!
Culina zou trouwens nog wel eens goed kunnen uitpakken. Bij Ajax was hij nog niet goed genoeg, even rijpen bij de subtop... ben benieuwd.
beter dan lamey betwijfel ik zeer, hij is een slordige verdediger die veel overtredingen nodig heeftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:
Net terug van de training samen met Mateja.
Zij hieronder wat foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mateja op de foto met z'n idolen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:
Net terug van de training samen met Mateja.
Zij hieronder wat foto's![]()
Mateja op de foto met z'n idolen![]()
![]()
![]()
Dat is in de meeste voetbalfamilies zo. Ik kom uit een echt Ajax-nestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
Dat gezicht van Alexquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Gave foto's Pyth!
[afbeelding]
"Eeej Alex, na de foto pakken we ff een bertje ok?"
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.quote:
goede opvoeding, die komt er later welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
Dirkx komt uit eigen jeugd van PSV, ik heb bij die gozer in de klas gezeten nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.
Die respecteer ik ook wel. Ik heb door het verleden wel meer binding met psv ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.
Je moet ook niet bij de jeugdopleiding van PSV spelen he, dat vraagt om problemen.quote:
Serieus ja?quote:
okeg aaf, nog spelers van jouw generatie doorgebroken?quote:
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
Ik was er maar anderhalve week.Ik was nog maar 11, uiteindelijk zou je in hun internaat moeten,
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?
Oké, ik dacht dat ze toen al in Eindhoven naar school gingen. Dan is het wel wat logischerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |