van vi.nl:quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hmmm nu dus een soccerroo erbij... hopelijk gaat Hiddink nog een keer het Brazilliaans elftal trainen, dan kan ie mooi Ronaldinho en Robinho naar PSV halen
Misschien was dat in het begin de bedoeling, maar ik denk dat hij met deze ontwikkeling een sterke concurrent van Vayrinnen is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.
volgens mij was brutil hosé dat ook jarenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.
Afellay is beter dan Väyrynen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.
Ik ben niet ontevrede, goede aankoop.
Vier verdedigersquote:Selectie voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen
Doel: Gomes, Zoetebier.
Verdediging: Ooijer, Alex, Addo, Lamey.
Middenveld: Simons, Cocu, Ferreyra, Culina (rugnummer 15), Afellay, Aissati.
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán en Beerens
neuh Hiddink zal wel beginnen metquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:23 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Vier verdedigersHopelijk mag Ferreyra in de basis beginnen.
nopez wasn't mequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
van vi.nl:
PSV: 'Nu maar hopen dat Hiddink volgens jaar bondscoach van Brazilië is.'
Marten Bonninga
Jij zeker, knoflooksaus?
Die is al vrolijk terug bij de Zeemeermin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cult hoe is t met Qvist? Daar hoorde ik je een jaar geleden de hele tijd over?
Park en Alex vond je ook maar rare keuzes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Culina vind ik maar een rare keuze, beetje een subtopheld.
Verrassend zeker, maar dat past wel bij de stijl van Hiddink.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Park niet.
Maar Culina heeft bij Twente pas één seizoen aardig gevoetbald, zelfs niet eens stabiel. Verrassend dan.
Ik verwacht in de winterstop nog 3 van die goedkope alternatieven. Elia zal er één van zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
Culina kan een uitstekende clubvoetballer voor PSV worden. iemand waar ze jaren plezier van hebben. Amanuel is nog niet zover.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
Ik dacht dat jij de 12 jaar al gepasseerd was?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
van Van Bastard.
En dus mag ik hem geen klootzak noemen? Het spijt me dat ik jouw volksheld heb beledigd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de 12 jaar al gepasseerd was?
Ga a.u.b. op je duim zuigen kleuter.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dus mag ik hem geen klootzak noemen? Het spijt me dat ik jouw volksheld heb beledigd.
Nogmaals: Ik mag hem dus geen klootzak noemen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga a.u.b. op je duim zuigen kleuter.
Je mag van mij iedereen wel een klootzak nomen, ik vind echter dat namen veranderen zo kinderachtig, dat doe je op de basisschool. P$V, Ajakkes, Van Bastard. Erg kansloos....quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nogmaals: Ik mag hem dus geen klootzak noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |