abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:50:07 #91
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31058165
Weer een topaankoop erbij
pi_31058422
Hij tekent dus voor 4 jaar, maar moet nog wel medisch gekeurd worden.
That's all folks!
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:02:22 #93
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31058503
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd met jullie volgende Ajacied
quote:
'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.
Nu al goed bezig
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_31058699
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd met jullie volgende Ajacied
Namens mij ook
pi_31059559
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
Hij was in ieder geval beter in grappen maken dan in voetbal, ook al ken ik zijn humor niet. Arjen Robben zou op 1 been nog beter zijn
Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.

[ Bericht 90% gewijzigd door DIJK op 30-09-2005 14:44:57 ]
pi_31059650
Hopen dat het goed uitpakt
pi_31060258
Ik ben heel benieuwd. Hij houdt zich goed staande bij Twente en misschien komt er veel in hem naar boven als hij bij de "grootste club van Nederland" ( ) speelt. Met betere spelers om je heen, kun je zelf ook beter spelen. De tijd zal het zeggen, maar eerlijk gezegd heb ik er best een goed gevoel bij...
We sure are cute for two ugly people.
pi_31061336
quote:
Jason Culina per direct naar PSV

PSV heeft zich versterkt met de Australische international Jason Culina (25). Culina is afkomstig van FC Twente en tekende een contract dat hem tot medio 2009 aan PSV verbindt.

Vandaag ondergaat Jason Culina nog een medische keuring, morgenmiddag dient hij zich op De Herdgang te melden voor zijn eerste training. De middenvelder is komende zondag tegen sc Heerenveen al inzetbaar. "We zijn tot gisteravond laat nog aan het onderhandelen geweest en uiteindelijk tot een akkoord gekomen", zei Hiddink vrijdag tijdens het wekelijks persgesprek. "De onderhandelingen zijn naar tevredenheid van beide partijen verlopen. We hadden hem al langer op het oog, maar door de personele problemen hebben we hem versneld naar Eindhoven gehaald. Hij kan op diverse posities spelen en heeft veel kwaliteiten. Het is een gedreven speler die je altijd graag in je selectie hebt, voor FC Twente was hij een drijvende kracht." De Australiër zelf is zeer tevreden met zijn overgang naar de landskampioen en kijkt uit naar zijn eerste wedstrijd in het shirt van PSV. Deze dagen zal hij ook gebruiken om afscheid te nemen van zijn vrienden in Enschede en om in Eindhoven samen met zijn vrouw, met wie hij deze zomer is getrouwd, woonruimte te vinden.

Jason Culina - op 5 augustus 1980 geboren in Sydney - kwam over van Sydney FC naar Ajax. Na twee seizoenen in het tweede elftal werd hij verhuurd aan Germinal Beerschot en later ook aan De Graafschap. Ajax haalde hem in 2003 weer terug naar Amsterdam, maar daar speelde hij maar twee wedstrijden. In 2004 maakte hij de overstap naar FC Twente, waar hij een vaste waarde werd in het elftal van Rini Coolen. Vorig seizoen speelde hij 32 competitiewedstrijden en scoorde daarin elf doelpunten. Dit seizoen scoorde hij in zes volledig gespeelde competitieduels één doelpunt.
pi_31061698
Culina is zeker een versterking voor de breedte. Prima stand-in voor Afellay.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:53:09 #100
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31061827
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef cultheld het volgende:
Culina is zeker een versterking voor de breedte. Prima stand-in voor Afellay.
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.

Ik ben niet ontevrede, goede aankoop.
Gr.
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:58:02 #101
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31061976
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hmmm nu dus een soccerroo erbij... hopelijk gaat Hiddink nog een keer het Brazilliaans elftal trainen, dan kan ie mooi Ronaldinho en Robinho naar PSV halen
van vi.nl:

PSV: 'Nu maar hopen dat Hiddink volgens jaar bondscoach van Brazilië is.'
Marten Bonninga

Jij zeker, knoflooksaus?
pi_31062435
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Misschien was dat in het begin de bedoeling, maar ik denk dat hij met deze ontwikkeling een sterke concurrent van Vayrinnen is.

Het belangrijkste is dat Culina op meerdere plaatsen inzetbaar is. Dat maakt hem een goede aanwinst.
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 16:17:41 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31062522
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef DIJK het volgende:

[..]

Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.

volgens mij was brutil hosé dat ook jaren dus dat is geen garantie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31062750
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Ik ben niet ontevrede, goede aankoop.
Afellay is beter dan Väyrynen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31063930
quote:
Selectie voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen

Doel: Gomes, Zoetebier.
Verdediging: Ooijer, Alex, Addo, Lamey.
Middenveld: Simons, Cocu, Ferreyra, Culina (rugnummer 15), Afellay, Aissati.
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán en Beerens
Vier verdedigers Hopelijk mag Ferreyra in de basis beginnen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 18:27:38 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31064043
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:23 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Vier verdedigers Hopelijk mag Ferreyra in de basis beginnen.
neuh Hiddink zal wel beginnen met

Addo - Alex - Ooijer - Lamey
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31065627
Ben weer es terug, weinig tijd tegenwoordig door stage en ik zit nu op smallband voor de komende week.
Dus fok!ken gaat NOG trager
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:47:18 #108
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31066270
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:

[..]

van vi.nl:

PSV: 'Nu maar hopen dat Hiddink volgens jaar bondscoach van Brazilië is.'
Marten Bonninga

Jij zeker, knoflooksaus?
nopez wasn't me maar wel iemand met dezelfde gedachte jah
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31066384
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Cult hoe is t met Qvist? Daar hoorde ik je een jaar geleden de hele tijd over?
Die is al vrolijk terug bij de Zeemeermin.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31066453
Culina vind ik maar een rare keuze, beetje een subtopheld.
www.thuisuiteten.nl
pi_31066573
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Culina vind ik maar een rare keuze, beetje een subtopheld.
Park en Alex vond je ook maar rare keuzes.
pi_31066749
Park niet.

Maar Culina heeft bij Twente pas één seizoen aardig gevoetbald, zelfs niet eens stabiel. Verrassend dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31066822
Culina is een goedkoop alternatief, kan alleen maar meevallen.
That's all folks!
pi_31066882
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31066891
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Park niet.

Maar Culina heeft bij Twente pas één seizoen aardig gevoetbald, zelfs niet eens stabiel. Verrassend dan.
Verrassend zeker, maar dat past wel bij de stijl van Hiddink.
pi_31066925
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
Ik verwacht in de winterstop nog 3 van die goedkope alternatieven. Elia zal er één van zijn.
pi_31066961
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Culina kan een uitstekende clubvoetballer voor PSV worden. iemand waar ze jaren plezier van hebben. Amanuel is nog niet zover.
That's all folks!
pi_31069510
'Van Bommel mist juiste mentaliteit'

Gepubliceerd op vrijdag 30 september 2005

Dat bij het bekend maken van de Oranje-selectie de naam van Mark van Bommel niet op de lijst voorkomt, is ondertussen geen echte verrassing meer. De kritiek die Van Basten een paar maanden geleden op hem had, geldt nog steeds.
"Hij heeft pas twee wedstrijden in de basis gestaan bij Barcelona en beide optredens waren redelijk, maar niet goed", zei Van Basten vrijdag op de persconferentie in Zeist.

"Bij het tegendoelpunt in het Champions League-duel met Udinese was hij dinsdag direct betrokken. En in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven."

Bovendien kwam Van Basten met een nieuw kritiekpunt. Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit, meent de bondscoach.

"De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie", aldus Van Basten. "Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."

De kans dat Van Bommel volgend jaar op het WK deel uitmaakt van de Oranje-selectie, lijkt erg klein. Behalve Davids moet de Limburger voorlopig ook de middenvelders Lindenbergh en Boateng voor zich dulden.

"Lindenbergh zorgt voor meer balans in de selectie en Boateng doet het op dit moment bij zijn club Middlesbrough gewoon goed'', aldus de bondscoach.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:32:23 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31069639
Lachwekkend, het anti-Van Bommel beleid van Van Bastard. Ook dat willen oproepen van de geschorste Cocu zint me totaal niet. Ik hoop dat Van Bastard wordt geslacht door Spanje of Brazilië op het WK. Dan maar 4 jaar wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')