quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd met jullie volgende Ajacied
Nu al goed bezigquote:'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.
Namens mij ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd met jullie volgende Ajacied
Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
Hij was in ieder geval beter in grappen maken dan in voetbal, ook al ken ik zijn humor niet. Arjen Robben zou op 1 been nog beter zijn
quote:Jason Culina per direct naar PSV
PSV heeft zich versterkt met de Australische international Jason Culina (25). Culina is afkomstig van FC Twente en tekende een contract dat hem tot medio 2009 aan PSV verbindt.
Vandaag ondergaat Jason Culina nog een medische keuring, morgenmiddag dient hij zich op De Herdgang te melden voor zijn eerste training. De middenvelder is komende zondag tegen sc Heerenveen al inzetbaar. "We zijn tot gisteravond laat nog aan het onderhandelen geweest en uiteindelijk tot een akkoord gekomen", zei Hiddink vrijdag tijdens het wekelijks persgesprek. "De onderhandelingen zijn naar tevredenheid van beide partijen verlopen. We hadden hem al langer op het oog, maar door de personele problemen hebben we hem versneld naar Eindhoven gehaald. Hij kan op diverse posities spelen en heeft veel kwaliteiten. Het is een gedreven speler die je altijd graag in je selectie hebt, voor FC Twente was hij een drijvende kracht." De Australiër zelf is zeer tevreden met zijn overgang naar de landskampioen en kijkt uit naar zijn eerste wedstrijd in het shirt van PSV. Deze dagen zal hij ook gebruiken om afscheid te nemen van zijn vrienden in Enschede en om in Eindhoven samen met zijn vrouw, met wie hij deze zomer is getrouwd, woonruimte te vinden.
Jason Culina - op 5 augustus 1980 geboren in Sydney - kwam over van Sydney FC naar Ajax. Na twee seizoenen in het tweede elftal werd hij verhuurd aan Germinal Beerschot en later ook aan De Graafschap. Ajax haalde hem in 2003 weer terug naar Amsterdam, maar daar speelde hij maar twee wedstrijden. In 2004 maakte hij de overstap naar FC Twente, waar hij een vaste waarde werd in het elftal van Rini Coolen. Vorig seizoen speelde hij 32 competitiewedstrijden en scoorde daarin elf doelpunten. Dit seizoen scoorde hij in zes volledig gespeelde competitieduels één doelpunt.
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef cultheld het volgende:
Culina is zeker een versterking voor de breedte. Prima stand-in voor Afellay.
van vi.nl:quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hmmm nu dus een soccerroo erbij... hopelijk gaat Hiddink nog een keer het Brazilliaans elftal trainen, dan kan ie mooi Ronaldinho en Robinho naar PSV halen
Misschien was dat in het begin de bedoeling, maar ik denk dat hij met deze ontwikkeling een sterke concurrent van Vayrinnen is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.
volgens mij was brutil hosé dat ook jarenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij was anders wel een aantal jaar lang landelijk topscorer in de jeugd.
Afellay is beter dan Väyrynen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Afellay is 'n stand-in voor Vayrinnen, lekker dan.
Ik ben niet ontevrede, goede aankoop.
Vier verdedigersquote:Selectie voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen
Doel: Gomes, Zoetebier.
Verdediging: Ooijer, Alex, Addo, Lamey.
Middenveld: Simons, Cocu, Ferreyra, Culina (rugnummer 15), Afellay, Aissati.
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán en Beerens
neuh Hiddink zal wel beginnen metquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:23 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Vier verdedigersHopelijk mag Ferreyra in de basis beginnen.
nopez wasn't mequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
van vi.nl:
PSV: 'Nu maar hopen dat Hiddink volgens jaar bondscoach van Brazilië is.'
Marten Bonninga
Jij zeker, knoflooksaus?
Die is al vrolijk terug bij de Zeemeermin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cult hoe is t met Qvist? Daar hoorde ik je een jaar geleden de hele tijd over?
Park en Alex vond je ook maar rare keuzes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Culina vind ik maar een rare keuze, beetje een subtopheld.
Verrassend zeker, maar dat past wel bij de stijl van Hiddink.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Park niet.
Maar Culina heeft bij Twente pas één seizoen aardig gevoetbald, zelfs niet eens stabiel. Verrassend dan.
Ik verwacht in de winterstop nog 3 van die goedkope alternatieven. Elia zal er één van zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
Culina kan een uitstekende clubvoetballer voor PSV worden. iemand waar ze jaren plezier van hebben. Amanuel is nog niet zover.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan kan je de halve eredivisie halen. Of Amanuel Isa, kan ook alleen maar meevallen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |