Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Filipovic was een optie. Dan is het ook niet raar dat spelers van het kaliber Dingsdag opeens in de belangstelling staan van PSV. PSV is in paniek, heeft dringend spelers nodig en heeft weinig geld te besteden.
Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.
Je komt dan toch uit bij de niet Top-3 clubs, en daarvan zijn de meeste spelers die het gewenste niveau hebben vaak dragende spelers bij hun club die ze niet zo maar laten gaan.
Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad je hebt gelijk hij is erger en ook nog dommer zelfs
Carrizo is meer een middenvelder. De beste man speelt gewoon, klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef Goldboy het volgende:
Beetje vreemd om Dingsdag te halen net nu Ferreyra een beetje aan spelen toekomt en dat niet al te verkeerd doet. Ook vind ik persoonlijk het halen van Culian niet verkeerd, maar hierdoor blokkeer je natuurlijk wel de ontwikkeling van mensen als Carrizo en zorg je ervoor dat mensen als De Jong en Culina zelf veel vaker buiten het elftal vallen.
Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dingsdag maakt wel een zwakzinnige indruk eigenlijk. Echt goed is hij ook niet.
Wazige kerel is dat, maar volgens mij staat die verder niet in de belangstelling van PSV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.
Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.
Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.
Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het halen van Culina is verkeerd omdat dat het voor zorgt dat Culina vaker buiten het elftal valt?
Dingsdag kreeg in Arnhem inderdaad rood. Met het gevolg dat de wedstrijd ook nog even stil kwam te liggen wegens spreekkoren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Zapper het volgende:
Was het niet Dingsdag die vorig seizoen Vitesse - PSV zich schandalig gedroeg?
Die moeten we echt niet hebben he
Als hij elke week 90 minuten wil spelen en niet al te veel concurrentie wil dan moet hij bij Twente blijven. Als je naar PSV gaat weet je dat het lastiger gaat worden om je in de basis te spelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachen
Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]kom zeg als dinsdag nou elke week zou uitblinken bij Vitesse en zn tegenstanders zou uitschakkelen kan ik me echt wel over het feit heenzetten dat hij komt, met Cocu en van der Weerden was ik wel blij. Maar dinsdag is niet meer dan een middelmatige eredivisie speler.
aangepastquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Suijk het volgende:
Schrijf in ieder geval zijn naam goed, eendje!
Culina zou trouwens nog wel eens goed kunnen uitpakken. Bij Ajax was hij nog niet goed genoeg, even rijpen bij de subtop... ben benieuwd.
beter dan lamey betwijfel ik zeer, hij is een slordige verdediger die veel overtredingen nodig heeftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:
Net terug van de training samen met Mateja.
Zij hieronder wat foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mateja op de foto met z'n idolen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:
Net terug van de training samen met Mateja.
Zij hieronder wat foto's![]()
Mateja op de foto met z'n idolen![]()
![]()
![]()
Dat is in de meeste voetbalfamilies zo. Ik kom uit een echt Ajax-nestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
Dat gezicht van Alexquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Gave foto's Pyth!
[afbeelding]
"Eeej Alex, na de foto pakken we ff een bertje ok?"
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.quote:
goede opvoeding, die komt er later welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
Dirkx komt uit eigen jeugd van PSV, ik heb bij die gozer in de klas gezeten nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.
Die respecteer ik ook wel. Ik heb door het verleden wel meer binding met psv ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.
Je moet ook niet bij de jeugdopleiding van PSV spelen he, dat vraagt om problemen.quote:
Serieus ja?quote:
okeg aaf, nog spelers van jouw generatie doorgebroken?quote:
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
Ik was er maar anderhalve week.Ik was nog maar 11, uiteindelijk zou je in hun internaat moeten,
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?
Oké, ik dacht dat ze toen al in Eindhoven naar school gingen. Dan is het wel wat logischerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |