abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:59:13 #151
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31084418
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Filipovic was een optie. Dan is het ook niet raar dat spelers van het kaliber Dingsdag opeens in de belangstelling staan van PSV. PSV is in paniek, heeft dringend spelers nodig en heeft weinig geld te besteden.
Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.
Je komt dan toch uit bij de niet Top-3 clubs, en daarvan zijn de meeste spelers die het gewenste niveau hebben vaak dragende spelers bij hun club die ze niet zo maar laten gaan.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:00:57 #152
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31084463
Nee toch, aub geen Dingsdag Kan het niveau niet aan en is een nare gozer
pi_31084594
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder een kwestie is van haalbare spelers met voldoende niveau uit de toch al zo kleine nederlandse competitie te kopen omdat het op zo'n korte termijn moet.
Je komt dan toch uit bij de niet Top-3 clubs, en daarvan zijn de meeste spelers die het gewenste niveau hebben vaak dragende spelers bij hun club die ze niet zo maar laten gaan.
Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31084645
Dingsdag nee
pi_31084679
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad je hebt gelijk hij is erger en ook nog dommer zelfs
Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31084708
Dingsdag maakt wel een zwakzinnige indruk eigenlijk. Echt goed is hij ook niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:01:01 #157
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31086109
Beetje vreemd om Dingsdag te halen net nu Ferreyra een beetje aan spelen toekomt en dat niet al te verkeerd doet. Ook vind ik persoonlijk het halen van Culian niet verkeerd, maar hierdoor blokkeer je natuurlijk wel de ontwikkeling van mensen als Carrizo en zorg je ervoor dat mensen als De Jong en Culina zelf veel vaker buiten het elftal vallen.
Gr.
pi_31086128
Het halen van Culina is verkeerd omdat dat het voor zorgt dat Culina vaker buiten het elftal valt?
pi_31086148
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef Goldboy het volgende:
Beetje vreemd om Dingsdag te halen net nu Ferreyra een beetje aan spelen toekomt en dat niet al te verkeerd doet. Ook vind ik persoonlijk het halen van Culian niet verkeerd, maar hierdoor blokkeer je natuurlijk wel de ontwikkeling van mensen als Carrizo en zorg je ervoor dat mensen als De Jong en Culina zelf veel vaker buiten het elftal vallen.
Carrizo is meer een middenvelder. De beste man speelt gewoon, klaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31086161
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dingsdag maakt wel een zwakzinnige indruk eigenlijk. Echt goed is hij ook niet.
Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31086204
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Weet je wie pas een zwakzinnige indruk maakt? Fortes Rodriguez.
Wazige kerel is dat, maar volgens mij staat die verder niet in de belangstelling van PSV. Fortes haalt altijd de raarste acties uit. Domme overtredingen, natrappen en domme handsballen en terugspeelballen.
pi_31086226
Die vent is gestoord. Zo kijkt ie ook uit z'n ogen trouwens.

Wie opent een fantopic?
The gum you like, is coming back in style.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:05:24 #163
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31086230
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Voldoende niveau? Het is best triest dat PSV opeens een reserve van Roda JC binnen wil halen en dat dat dan ook nog niet eens lukt. Nu staan spelers als Addo en Lamey opeens in de basis. Met jongens als Dingsdag en Filipovic komt PSV er niet. Paniekaankopen net zoals Dirkx en Fuchs destijds.
Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31086299
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dirkx was absoluut geen paniekaankoop. Hij werd alleen niet gehaald voor de eerste elf. Heeft geloof ik zo'n 5 jaar bij PSV gespeeld en stond er altijd als hij er moest staan.
Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:39:23 #165
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31087177
Was het niet Dingsdag die vorig seizoen Vitesse - PSV zich schandalig gedroeg?

Die moeten we echt niet hebben he
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:44:42 #166
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31087304
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het halen van Culina is verkeerd omdat dat het voor zorgt dat Culina vaker buiten het elftal valt?
Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.
Gr.
pi_31087378
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Zapper het volgende:
Was het niet Dingsdag die vorig seizoen Vitesse - PSV zich schandalig gedroeg?

Die moeten we echt niet hebben he
Dingsdag kreeg in Arnhem inderdaad rood. Met het gevolg dat de wedstrijd ook nog even stil kwam te liggen wegens spreekkoren.

De bekende Sturing woorden tegen de arbitrale leiding : "Lekker PSV"
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31087409
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ie waarschijnlijk niet tevrede zal zijn over z'n eigen speeltijd. Hij lijkt me nou niet ech de persoon die alle wedstrijden gaat spelen. Vraag is of je zelf gehaald wil worden om de meeste wedstrijden op de bank te zitten, geld onbeschouwd.
Als hij elke week 90 minuten wil spelen en niet al te veel concurrentie wil dan moet hij bij Twente blijven. Als je naar PSV gaat weet je dat het lastiger gaat worden om je in de basis te spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:45:37 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31088876
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij als NEC-supporter vindt elke speler van Vitesse bij voorbaat dom en kansloos. Waarschijnlijk had je 5 jaar geleden nog om Makaay gelachen
kom zeg als dingsdag nou elke week zou uitblinken bij Vitesse en zn tegenstanders zou uitschakkelen kan ik me echt wel over het feit heenzetten dat hij komt, met Cocu en van der Weerden was ik wel blij. Maar dingsdag is niet meer dan een middelmatige eredivisie speler.

[ Bericht 1% gewijzigd door rubbereend op 01-10-2005 16:56:18 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31088956
Schrijf in ieder geval zijn naam goed, eendje!

Culina zou trouwens nog wel eens goed kunnen uitpakken. Bij Ajax was hij nog niet goed genoeg, even rijpen bij de subtop... ben benieuwd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31089084
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kom zeg als dinsdag nou elke week zou uitblinken bij Vitesse en zn tegenstanders zou uitschakkelen kan ik me echt wel over het feit heenzetten dat hij komt, met Cocu en van der Weerden was ik wel blij. Maar dinsdag is niet meer dan een middelmatige eredivisie speler.
Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:56:16 #172
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31089126
Net terug van de training samen met Mateja.

Zij hieronder wat foto's

Mateja op de foto met z'n idolen

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31089146

Geweldig!
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:58:29 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31089173
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Suijk het volgende:
Schrijf in ieder geval zijn naam goed, eendje!

Culina zou trouwens nog wel eens goed kunnen uitpakken. Bij Ajax was hij nog niet goed genoeg, even rijpen bij de subtop... ben benieuwd.
aangepast
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dingsdag is geen wereldtopper, maar wel beter dan Lamey en Wilson.
beter dan lamey betwijfel ik zeer, hij is een slordige verdediger die veel overtredingen nodig heeft
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:

Zij hieronder wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

geweldig, Alex vond t ook erg leuk
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31089192
Leuke foto's Pyth
pi_31089230
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:

Zij hieronder wat foto's

Leuk.
pi_31089270
Leuke foto's
pi_31089303
Wat gemoedelijk allemaal he.
Klik dan als je durft
pi_31089337
Idd leuke foto's.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:05:37 #180
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31089363
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
-
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:06:48 #181
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31089390
Gave foto's Pyth!

"Eeej Alex, na de foto pakken we ff een biertje ok?"
pi_31089398
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is in de meeste voetbalfamilies zo. Ik kom uit een echt Ajax-nest
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:07:43 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31089407
Mateja is trouwens alweer flink gegroeid
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31089427
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Gave foto's Pyth!

[afbeelding]

"Eeej Alex, na de foto pakken we ff een bertje ok?"
Dat gezicht van Alex "Mag ik hem houden?"
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:08:37 #185
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31089431
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef Suijk het volgende:
Wat gemoedelijk allemaal he.
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.
pi_31089651
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
goede opvoeding, die komt er later wel

prachtige foto's Pyth
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:19:59 #187
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31089733
Leuke foto's Pyth.....meteen met al z'n idolen op de foto, wat een mazzelaar
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:25:31 #188
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31089900
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.
Dirkx komt uit eigen jeugd van PSV, ik heb bij die gozer in de klas gezeten nog.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31089932
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.
Die respecteer ik ook wel. Ik heb door het verleden wel meer binding met psv ook.
Klik dan als je durft
pi_31090128
Je ouders zijn voor PSV?
pi_31090219
Nee, ik heb er in de jeugd gespeeld.
Klik dan als je durft
pi_31090253
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
Je moet ook niet bij de jeugdopleiding van PSV spelen he, dat vraagt om problemen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:36:47 #193
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31090261
quote:
Serieus ja?
Ik heb er een half jaar stage gelopen toen ik 2e jaars C was
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:37:53 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31090287
quote:
okeg aaf, nog spelers van jouw generatie doorgebroken?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31090366
Ik was er maar anderhalve week. Ik was nog maar 11, uiteindelijk zou je in hun internaat moeten, maar ik (en mijn ouders) kozen voor school. Bovendien was ik toen ook al voor Ajax.
Klik dan als je durft
pi_31090444
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
Ik was er maar anderhalve week. Ik was nog maar 11, uiteindelijk zou je in hun internaat moeten,
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:59:01 #197
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31090915
Haha leuke foto's

Wat zal de basisopstelling zijn morgen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_31091200
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.
Klik dan als je durft
pi_31091321
zijn er al weddenschappen afgesloten voor de volgende baby?

ik ga voor Arouna.
pi_31091575
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.
Oké, ik dacht dat ze toen al in Eindhoven naar school gingen. Dan is het wel wat logischer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')