Leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:
Net terug van de training samen met Mateja.
Zij hieronder wat foto's![]()
Mateja op de foto met z'n idolen![]()
![]()
![]()
Dat is in de meeste voetbalfamilies zo. Ik kom uit een echt Ajax-nestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
Dat gezicht van Alexquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Gave foto's Pyth!
[afbeelding]
"Eeej Alex, na de foto pakken we ff een bertje ok?"
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.quote:
goede opvoeding, die komt er later welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat het kind op zo'n jonge leeftijd al geindoctrineerd wordt.
Dirkx komt uit eigen jeugd van PSV, ik heb bij die gozer in de klas gezeten nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dirkx en Fuchs werden destijds gehaald toen het wat minder ging en werden vrij snel daarna al weer afgeserveerd. Beiden waren al eens eerder weggestuurd door PSV en werden teruggehaald van Fortuna en De Graafschap als ik me niet vergis. Dirkx kwam toch echt tekort voor PSV.
Die respecteer ik ook wel. Ik heb door het verleden wel meer binding met psv ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, diep van binnen is die Suijk ook een PSV-fan he? Werd ook wel eens tijd dat je je brabantse roots ging respecteren.
Je moet ook niet bij de jeugdopleiding van PSV spelen he, dat vraagt om problemen.quote:
Serieus ja?quote:
okeg aaf, nog spelers van jouw generatie doorgebroken?quote:
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
Ik was er maar anderhalve week.Ik was nog maar 11, uiteindelijk zou je in hun internaat moeten,
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook als je dichterbij de Herdgang woont dan het Internaat (wat toen nog in Geldrop stond) ?
Oké, ik dacht dat ze toen al in Eindhoven naar school gingen. Dan is het wel wat logischerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, want je kon daar naar school en er werd dan met huiswerk enzo rekening gehouden als je moest voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |