abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31024919
Vooraf verwachtte ik helemaal niks van Addo en zo slecht was hij niet eigenlijk. Zoals DD zegt vond ik Ooijer slechter.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31024978
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Een 2-0 achterstand maak je toch niet meer goed met 10 man. Laat dan eens wat jonkies een minuutje of 10 meedoen. Ik snap dat nooit.
Dat zeg ik...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 29 september 2005 @ 13:46:47 #278
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_31025775
op de site : "foto's van deze wedstrijd aan je muur?" neh dank je
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_31026846
Ik snap de kritiek op Addo niet zo. Hij hield zich gisteren behoorlijk goed staande en de 2-0 werd weliswaar door zijn man gescoord, maar was was de linksback (Ferreyra) dan om dat over te nemen?
De wedstrijd van gisteren heeft me totaal niet verontrust. Het spel in het begin vond ik juist erg geruststellend. Als ze dat weten vast te houden, komt het allemaal goed. We moeten roeien met de riemen die we hebben. En ik denk dat we daarmee best tot goede dingen in staat zijn.
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 29 september 2005 @ 14:35:46 #280
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31027012
Het ging zo lekker de eerste 40 min En toen kwam lange Jan met z'n niet zo slimme acties.....Maar volgens mij had die Spanjool niet in de gaten dat het Vennegoor was die aan het shirtje trok, want anders had hij noooooit 2e geel gegeven. Ik vond PSV tot op dat moment erg sterk voetballen moet ik zeggen, dat geeft toch hoop.....

En ben ik de enige die het een penalty vond voor Farfan? Hij werd toch aan zijn arm naar beneden getrokken? Had van mij op de stip gemogen (en dat hoorde iedereen in mijn huis ). Maar helaas viel de 2-0 uit die tegenaanval, klote maar niets meer aan te doen.

PS: Wat is Beasley slecht zeg......
pi_31027223
Jammer. En dom van VOH natuurlijk. Maar het viel me verder niet tegen. Er werd best degelijk gespeeld, Guus had het weer goed neergezet. Volgende keer gewoon Milan thuis pakken.

Weergaloze actie van Farfan trouwens die volley.

Ibi was wederom goed, Alex blijft een held en Cocu speelt nog altijd alsof hij in de 20 is, eigenlijk viel alleen Ooijer echt tegen voor mij. Ow en er mag wel wat beter van afstand geschoten worden. Op doel bijvoorbeeld, ze gingen bijna allemaal hoog over.

We gaan die 2e ronde gewoon weer halen .
pi_31027372
quote:
Weekje bij PSV na stage bij Graafschap
Door onze verslaggeefster

DOETINCHEM - Darlan, een van de drie Braziliaanse jongens die afgelopen zomer twee maanden stage liep bij de Graafschap, traint deze week mee bij PSV.

De drie jongens werden door de Achterhoekse rockband Jovink en de Voederbietels naar Nederland gehaald. De band steunt een voetbalschool in de Braziliaanse stad Fortaleza. Zo'n tweehonderd straatkinderen krijgen daar een gedegen voetbalopleiding, hun gezinnen krijgen eten en medische hulp. Drie van de jongens mochten twee maanden op stage bij de Graafschap.

"En toen is René Hiddink, de broer van Guus, een keer naar ze komen kijken", vertelt Gijs Jolink, bassist van Jovink en de Voederbietels. "En Darlan stak er blijkbaar met kop en schouders bovenuit."

De 18-jarige jongen traint deze week mee bij PSV in Eindhoven, hij logeert in Doetinchem. "Als hij zou mogen blijven bij PSV zou dat natuurlijk fantastisch zijn", zegt Jolink, "maar die kans is natuurlijk niet zo heel groot. Mensen van buiten de EU mogen alleen in Nederland werken als ze meer dan 200.000 euro verdienen. Maar ook al zegt Guus Hiddink eind van de week: sorry, maar je kunt niet blijven, dan nog is het natuurlijk een fantastische ervaring."

Voor de achterblijvers in Fortaleza is Darlan inmiddels een held geworden, aldus Jolink. Hij en de andere twee voetballers hebben laten zien dat je wat kunt bereiken, ook al word je in een sloppenwijk geboren.

Bij PSV was gisteren niemand bereikbaar voor commentaar. De ploeg speelde in Istanbul tegen Fenerbahce.
Leuk bericht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31027565
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31027625
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wederom een uiterst zinvolle bijdrage van jou aan dit topic.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31027743
*zoekt naar andere bijdragen aan dit topic...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31027992
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:35 schreef The_M het volgende:
PS: Wat is Beasley slecht zeg......
Beasley vind ik op zich niet slecht, alleen hoef je bij hem maar te blazen en hij gaat liggen (en dat is niet omdat hij zo van schwalbes houdt). Qua bouw lijkt hij net een Etheopische marathonloper.
pi_31027997
Ik vond het een beetje raar zoals Vennegoor of H. zich uitliet na de wedstrijd. Net alsof ie het ergens erg mee oneens was. Dat zou wijzen op interne strijd binnen de selectie. 't Zou ook best kunnen dat Hiddink erg boos was en dat hij daarom benadrukte dat hij het als man moest oppakken en dat je met het team verliest. Het kwam er in elk geval niet zo uit als bij andere voetballers, die een (waarschijnlijk) beslissende fout gemaakt hebben.

Ik vond verder raar dat de journalist nergens de vraag stelde wat hem bezielde om pal voor rust in de middencirkel die overtreding te maken. Daar werd zwak doorgevraagd. Was het nou een door een tegenstander opgenaaide Vennegoor of stak ie sowieso al in slecht vel?
  donderdag 29 september 2005 @ 15:53:49 #288
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31029185
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
*zoekt naar andere bijdragen aan dit topic...
Deze is al een stuk beter
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31029266
Jammer van gisteren

Maar wat me wel aansprak was het debuur van ferreyra , deze jonge wilde er nog wat van maken en wilde zich laten zien.
Daarom dat hij ook vaak voor aanval ging.

Dat hij te licht zou zijn ? zag er dus niet naar uit !
  donderdag 29 september 2005 @ 15:58:17 #290
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31029313
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer van gisteren

Maar wat me wel aansprak was het debuur van ferreyra , deze jonge wilde er nog wat van maken en wilde zich laten zien.
Daarom dat hij ook vaak voor aanval ging.

Ja ik vond dat hij ook enorm in de aanval ging, mijn vader viel dat ook al op... alleen volgens mij was het 2e doelpunt zijn schuld.. omdat hij volgens mij daar hoorde te staan.. maar ach dat is achteraf gepraat.. maar ik vond het zeker niet super slecht spelen... ben benieuwd of we hem vaker gaan zien.
  donderdag 29 september 2005 @ 16:08:11 #291
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31029626
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef appelsientje het volgende:
alleen volgens mij was het 2e doelpunt zijn schuld.. omdat hij volgens mij daar hoorde te staan.. maar ach dat is achteraf gepraat.. maar ik vond het zeker niet super slecht spelen...
Klopt inderdaad maar hij redde ook een keer miraculeus toen Ooijer zo knullig de bal verspeelde op het middenveld en Fener er snel uitkwam en 'm eigenlijk voor het intikken had.
quote:
ben benieuwd of we hem vaker gaan zien.
Lijkt me wel, zeker nu Lucius er ook weer enkele weken uit is
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 29 september 2005 @ 16:08:11 #292
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31029627
Dubbel
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31029683
quote:

[..]

Ja ik vond dat hij ook enorm in de aanval ging, mijn vader viel dat ook al op... alleen volgens mij was het 2e doelpunt zijn schuld.. omdat hij volgens mij daar hoorde te staan.. maar ach dat is achteraf gepraat.. maar ik vond het zeker niet super slecht spelen... ben benieuwd of we hem vaker gaan zien.
Nou hij kwam terug van een mislukte aanval.. ( geloof ik )
Dus om er direct te zijn is moeilijk.
Ik neem het hem dus niet kwalijk.
  donderdag 29 september 2005 @ 16:21:59 #294
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31030050
Ik vond Ferreyra ook goed invallen. Van mij mag hij gewoon linksback zondag
  donderdag 29 september 2005 @ 16:37:28 #295
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31030494
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou hij kwam terug van een mislukte aanval.. ( geloof ik )
Dus om er direct te zijn is moeilijk.
Ik neem het hem dus niet kwalijk.
oke dat weet ik dus niet meer... maar ach hij maakte tenminste wel een goede indruk en net wat Pyth zegt.. nu Theo uitgeschakeld is.. we shall see..
pi_31030799
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:

Hij zal wel de kans krijgen om zich te bewijzen nu, kijken of hij 'm grijpt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31032363
quote:

[..]

alleen volgens mij was het 2e doelpunt zijn schuld.. omdat hij volgens mij daar hoorde te staan..
Die goal was net zozeer de schuld van Gomez. Die kopbal was zacht en niet erg goed geplaatst, die had hij makkelijk moeten pakken.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31032562
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Die goal was net zozeer de schuld van Gomez. Die kopbal was zacht en niet erg goed geplaatst, die had hij makkelijk moeten pakken.
Vond ik ook, die bal was meer dan houdbaar.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 29 september 2005 @ 17:48:47 #299
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31032616
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vond ik ook, die bal was meer dan houdbaar.
Klopt.. hij zat daar goed mis..
  donderdag 29 september 2005 @ 17:50:07 #300
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31032654
Bijna vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')