abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26560404

Game on
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 28 april 2005 @ 02:16:03 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26560538
Tsja, ik vind 't toch wel een beetje raar, dat je straks feest gaat vieren een paar dagen nadat je bent uitgeschakeld in de CL. Ik bedoel, stel ik ben vandaag jarig, ik besluit 't 8 mei te vieren en 4 mei gaat m'n oma dood...
pi_26560580
quote:
Op donderdag 28 april 2005 02:16 schreef twi het volgende:
Tsja, ik vind 't toch wel een beetje raar, dat je straks feest gaat vieren een paar dagen nadat je bent uitgeschakeld in de CL. Ik bedoel, stel ik ben vandaag jarig, ik besluit 't 8 mei te vieren en 4 mei gaat m'n oma dood...
De gemiddelde PSV-supporter maakt er sowieso een feest van, vanwege het goede seizoen, het kampioenschap en het uitzicht op de beker. Tel daar bij een knotsgekke, hossende Gomes op, die de boel op zweept en het feest is compleet. De halve finale CL is al een wereldprestatie voor een club met zo'n laag budget en de PSV-supporters beseffen dat maar al te goed.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 28 april 2005 @ 02:30:38 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26560641
Ja, kwartfinale van 2003 voor Ajax was ook heel knap, maar ik had het toch echt niet op kunnen brengen om 4 dagen erna te gaan staan hossen op het Leidse hoor. Dat is zelfs nu nog een open wond.
pi_26560660
quote:
Op donderdag 28 april 2005 02:30 schreef twi het volgende:
Ja, kwartfinale van 2003 voor Ajax was ook heel knap, maar ik had het toch echt niet op kunnen brengen om 4 dagen erna te gaan staan hossen op het Leidse hoor. Dat is zelfs nu nog een open wond.
Maar dat was ook wel de meest pijnlijke manier om uitgeschakeld te worden in de CL. Dan zou het volgende plaats moeten vinden: PSV staat dinsdag na 90 minuten met 2-0 voor, er wordt verlengd, de blessuretijd van de 2e helft van de verlenging gaat in, Bouma struikelt, Inzaghi pakt die bal op, speelt 'm naar Tomasson en die tikt binnen, brr.
pi_26560681
dat zou horror zijn ja.

Ik hoop gewoon op een goede pot, misschien een snelle verrassende goal en dan nog uitzicht op een 2-0 waardoor een verlenging wordt afgedwongen. En _dan_ zien we wel verder maar ik weet het, als je echt realistisch bent dan zie je dat scenario ook niet snel gebeuren... maar goed, het balletje blijft rond
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 28 april 2005 @ 02:47:48 #7
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_26560763
T zijn altijd dezelfde die winnen

Yay! Feest! Wat een verrassing! Wie had dat nu gedacht?!
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  donderdag 28 april 2005 @ 02:49:36 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26560779
Een feest zoveel later vind ik ook belachelijk
pi_26561671
quote:
Op donderdag 28 april 2005 02:49 schreef PLAE@ het volgende:

Een feest zoveel later vind ik ook belachelijk
Het kon dit keer gewoon niet anders, als ze dit weekend feest hadden gevierd hadden, waren ze te vermoeid om tegen Milan aan te treden.

Natuurlijk is het veel leuker wanneer je je kampioenschap meteen viert, maar dat mag de pret niet drukken om van 8 mei een hele gezellige dag te maken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 28 april 2005 @ 09:09:04 #10
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26562489
quote:
Op donderdag 28 april 2005 06:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het kon dit keer gewoon niet anders, als ze dit weekend feest hadden gevierd hadden, waren ze te vermoeid om tegen Milan aan te treden.

Natuurlijk is het veel leuker wanneer je je kampioenschap meteen viert, maar dat mag de pret niet drukken om van 8 mei een hele gezellige dag te maken.
Daar sluit ik me geheel bij aan.. de halve finale is erg belangrijk en mooi om te spelen, dan vier je maar iets later je feest.... en een feest zal het worden
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26562688
Feest!!

Kan wel lastig worden met de verdediging trouwens. Geen Ooijer en misschien (waarschijnlijk?!) ook wel geen Bouma.

[ Bericht 30% gewijzigd door DIJK op 28-04-2005 09:31:28 ]
  donderdag 28 april 2005 @ 09:45:56 #12
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26563067
Het Eindhovens Dagblad berichtte vanochtend dat Bouma enkele weken uitgeschakeld kan zijn.
Reden: rugklachten, nog altijd overgehouden aan het duel tegen Lyon, van die vent die met z'n knieen bij Bouma in z'n rug sprong.
pi_26563187
Die gozer van Lyon moet ritueel verbrand worden, want dat kostte ons het eerste doelpunt vs Milan. Als je zag hoe de anders toch niet echt trage bouma op gang kwam met zo'n vertrokken kop.
  donderdag 28 april 2005 @ 09:55:30 #14
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26563228
Hmm das geen goede zaak... missen we Ooijer en Bouma
Dat word spannend woensdag wat Hiddink uit de grote hoed haalt
  donderdag 28 april 2005 @ 10:04:53 #15
3485 kavorka
lure of the animal
pi_26563407
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
Hmm das geen goede zaak... missen we Ooijer en Bouma
Dat word spannend woensdag wat Hiddink uit de grote hoed haalt
Hopelijk spelen we woensdag zo:

gomes
bogelund / alex / cocu / lee
Bommel / Vogel / Lucius
Park / Robert / Farfan

Hiermee moet een 3-0 overwinning mogelijk zijn
animal magnetism sexual attractive state
  donderdag 28 april 2005 @ 10:11:27 #16
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26563550
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef kavorka het volgende:

[..]

Hopelijk spelen we woensdag zo:

gomes
bogelund / alex / cocu / lee
Bommel / Vogel / Lucius
Park / Robert / Farfan

Ik zelf zat te denken
- - - - - - Gomes - - - - - -
Lucius - Alex - Cocu - Lee
Bommel - - Vogel - - Affley
Park - - Robert- - Farfan

Ik vind dit jaar dat Bogelund net te kort komt.. en dat moet je niet hebben met de dodelijke spitsen van Milaan...
pi_26563651
Ik heb ook liever Lucius in de verdediging dan Bogelund eerlijk gezegd.
pi_26563730
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik zelf zat te denken
- - - - - - Gomes - - - - - -
Lucius - Alex - Cocu - Lee
Bommel - - Vogel - - Affley
Park - - Robert- - Farfan

Ik vind dit jaar dat Bogelund net te kort komt.. en dat moet je niet hebben met de dodelijke spitsen van Milaan...
Ik vind dat Lucius op het middenveld beter kan laten zien hoe goed hij is. En PSV heeft niets te verliezen dus waarom niet met 3 verdedigers spelen?

---------------Gomes----------
--------Alex-Cocu-Lee-------
----------------Vogel------------
-Lucius-Bommel-Beasley-
-Farfán-------------------Park-
----------------VoH--------------
Ipv VoH kan ook Robert in de spits!

[ Bericht 4% gewijzigd door Lizz-n op 28-04-2005 10:37:34 ]
pi_26563750
quote:
Romario scoort bij afscheid van Braziliaanse ploeg

Met tranen in zijn ogen nam Romario woensdagavond officieel afscheid van de Braziliaanse nationale ploeg. En natuurlijk scoorde hij in zijn laatste optreden.als Goddelijke Kanarie. <
quote:
Johann Vogel vertrekt mogelijk naar Lazio Roma. De zaakwaarnemer van de Zwitserse middenvelder heeft begin deze week gesproken met een delegatie van de Italiaanse club, zo meldt De Telegraaf.

Vogel is bezig aan zijn laatste maanden in dienst van PSV. Het contract van de 28-jarige international loopt na dit seizoen af.

De Eindhovense ploeg heeft, mede door zijn goede spel, onlangs laten weten dat er voor Vogel nog toekomst is bij de Nederlandse kampioen, maar hij zelf wenst vooralsnog niet in te stemmen met contractverlenging en zegt toe te zijn aan een nieuwe club.

Lazio is niet de enige ploeg die gecharmeerd is van Vogel. Eerder maakte VfL Wolfsburg al bekend interesse te hebben in de Zwitser, die sinds de zomer van 1999 bij PSV speelt.
Verder stond een tijdje terug al dat Deportivo wat spelers de deur uit wil doen, kunnen wij Tristan niet aanschaffen?
pi_26563942
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef kavorka het volgende:

Weet je wel wat je zegt, 3-0?
Verlenging lijkt me echt het hoogst haalbare en eigenlijk zie ik Milan ook wel minimaal 1x scoren in Eindhoven. Dan moet je er zelf al 4 maken.

Robert zie ik eerlijk gezegd ook nog geen potten breken...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26564008
Met drie verdedigers spelen lijkt me niet de oplossing, dan kunnen de automatismen gedeeltelijk weg zijn en dat komt het spel niet ten goede.
That's all folks!
pi_26564057
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Ik vind dat Lucius op het middenveld beter kan laten zien hoe goed hij is. En PSV heeft niets te verliezen dus waarom niet met 3 verdedigers spelen?

------Gomes-------
--Alex-Cocu-Lee-
-------Vogel-------
--Lucius-Bommel--
-Farfán------Park-
--------VoH--------
Ipv VoH kan ook Robert in de spits!
...daarbij lijkt 't me ook niet ideaal om met 10 man tegen Milan te beginnen. Denk dat we 't met 11 man al moeilijk zat zullen krijgen.
pi_26564090
PSV !

Op naar het wonder van Eindhoven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 28 april 2005 @ 10:38:20 #24
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26564201
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef Truck het volgende:

[..]

...daarbij lijkt 't me ook niet ideaal om met 10 man tegen Milan te beginnen. Denk dat we 't met 11 man al moeilijk zat zullen krijgen.
hehe
pi_26564202
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef Truck het volgende:

[..]

Nee dat is het ook niet ik heb hem nu aangepast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')