De gemiddelde PSV-supporter maakt er sowieso een feest van, vanwege het goede seizoen, het kampioenschap en het uitzicht op de beker. Tel daar bij een knotsgekke, hossende Gomes op, die de boel op zweept en het feest is compleet.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:16 schreef twi het volgende:
Tsja, ik vind 't toch wel een beetje raar, dat je straks feest gaat vieren een paar dagen nadat je bent uitgeschakeld in de CL. Ik bedoel, stel ik ben vandaag jarig, ik besluit 't 8 mei te vieren en 4 mei gaat m'n oma dood...
Maar dat was ook wel de meest pijnlijke manier om uitgeschakeld te worden in de CL. Dan zou het volgende plaats moeten vinden: PSV staat dinsdag na 90 minuten met 2-0 voor, er wordt verlengd, de blessuretijd van de 2e helft van de verlenging gaat in, Bouma struikelt, Inzaghi pakt die bal op, speelt 'm naar Tomasson en die tikt binnen, brr.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:30 schreef twi het volgende:
Ja, kwartfinale van 2003 voor Ajax was ook heel knap, maar ik had het toch echt niet op kunnen brengen om 4 dagen erna te gaan staan hossen op het Leidse hoor. Dat is zelfs nu nog een open wond.
Het kon dit keer gewoon niet anders, als ze dit weekend feest hadden gevierd hadden, waren ze te vermoeid om tegen Milan aan te treden.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:49 schreef PLAE@ het volgende:
Een feest zoveel later vind ik ook belachelijk![]()
Daar sluit ik me geheel bij aan.. de halve finale is erg belangrijk en mooi om te spelen, dan vier je maar iets later je feest.... en een feest zal het wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 06:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kon dit keer gewoon niet anders, als ze dit weekend feest hadden gevierd hadden, waren ze te vermoeid om tegen Milan aan te treden.
Natuurlijk is het veel leuker wanneer je je kampioenschap meteen viert, maar dat mag de pret niet drukken om van 8 mei een hele gezellige dag te maken.
Hopelijk spelen we woensdag zo:quote:Op donderdag 28 april 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
Hmm das geen goede zaak... missen we Ooijer en Bouma
Dat word spannend woensdag wat Hiddink uit de grote hoed haalt
Ik zelf zat te denkenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef kavorka het volgende:
[..]
Hopelijk spelen we woensdag zo:
gomes
bogelund / alex / cocu / lee
Bommel / Vogel / Lucius
Park / Robert / Farfan
Hiermee moet een 3-0 overwinning mogelijk zijn
Ik vind dat Lucius op het middenveld beter kan laten zien hoe goed hij is. En PSV heeft niets te verliezen dus waarom niet met 3 verdedigers spelen?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zelf zat te denken
- - - - - - Gomes - - - - - -
Lucius - Alex - Cocu - Lee
Bommel - - Vogel - - Affley
Park - - Robert- - Farfan
Ik vind dit jaar dat Bogelund net te kort komt.. en dat moet je niet hebben met de dodelijke spitsen van Milaan...
quote:Romario scoort bij afscheid van Braziliaanse ploeg
Met tranen in zijn ogen nam Romario woensdagavond officieel afscheid van de Braziliaanse nationale ploeg. En natuurlijk scoorde hij in zijn laatste optreden.als Goddelijke Kanarie. <
Verder stond een tijdje terug al dat Deportivo wat spelers de deur uit wil doen, kunnen wij Tristan niet aanschaffen?quote:Johann Vogel vertrekt mogelijk naar Lazio Roma. De zaakwaarnemer van de Zwitserse middenvelder heeft begin deze week gesproken met een delegatie van de Italiaanse club, zo meldt De Telegraaf.
Vogel is bezig aan zijn laatste maanden in dienst van PSV. Het contract van de 28-jarige international loopt na dit seizoen af.
De Eindhovense ploeg heeft, mede door zijn goede spel, onlangs laten weten dat er voor Vogel nog toekomst is bij de Nederlandse kampioen, maar hij zelf wenst vooralsnog niet in te stemmen met contractverlenging en zegt toe te zijn aan een nieuwe club.
Lazio is niet de enige ploeg die gecharmeerd is van Vogel. Eerder maakte VfL Wolfsburg al bekend interesse te hebben in de Zwitser, die sinds de zomer van 1999 bij PSV speelt.
Weet je wel wat je zegt, 3-0?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef kavorka het volgende:
Hiermee moet een 3-0 overwinning mogelijk zijn
...daarbij lijkt 't me ook niet ideaal om met 10 man tegen Milan te beginnen. Denk dat we 't met 11 man al moeilijk zat zullen krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik vind dat Lucius op het middenveld beter kan laten zien hoe goed hij is. En PSV heeft niets te verliezen dus waarom niet met 3 verdedigers spelen?
------Gomes-------
--Alex-Cocu-Lee-
-------Vogel-------
--Lucius-Bommel--
-Farfán------Park-
--------VoH--------
Ipv VoH kan ook Robert in de spits!
hehequote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef Truck het volgende:
[..]
...daarbij lijkt 't me ook niet ideaal om met 10 man tegen Milan te beginnen. Denk dat we 't met 11 man al moeilijk zat zullen krijgen.
Nee dat is het ook nietquote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef Truck het volgende:
[..]
...daarbij lijkt 't me ook niet ideaal om met 10 man tegen Milan te beginnen. Denk dat we 't met 11 man al moeilijk zat zullen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |