Klote KBVBquote:Volgens het Algemeen Dagblad heeft de Belgische bond alle spelers die hebben afgezegd voor het Belgisch nationaal elftal gedreigd met een FIFA schorsing. De bondsvoorzitter vertrouwt alle afmeldingen wegens blessures niet. Indien een club een speler niet vrijgeeft kan die speler voor een aantal dagen wereldwijd geschorst worden. Dat zou Simons het duel tegen Excelsior kunnen kosten. In een reactie in het AD liet Simons weten officieel nog niets gehoord te hebben. Hij heeft ook deze week bij PSV vanwege de rugblessure niet kunnen trainen. Hij was nota bene wel bij de nationale selectie, maar vertrok daar na een dag. Stan Valckx liet in een reactie weten dat zulke uitlatingen alleen maar kwaad bloed zetten. 'De club staat een speler af, betaalt zijn salaris terug, hij raakt geblesseerd bij de nationale bond en dan gaan zij juist ook nog dreigen met een schorsing.'
Slimme zet ook van de KBVB. En zelfs dan nog hoop ik dat het bij dreigen blijft.quote:
quote:De Brazilianen van PSV zondag in ‘Witte Geit’
Het televisieprogramma ‘Witte Geit’ van Omroep Brabant staat zondagavond volledig in het teken van PSV. Witte Geit is een cultuurhistorisch programma, gepresenteerd door Theo Verbruggen, waarin op spraakmakende wijze een visie wordt gegeven op het Brabants erfgoed. Lees hier een vooruitblik.
Brazilianen bij PSV
De uitzending van zondag gaat over Brazilianen bij PSV, zowel van het heden als uit het verleden, en bevat enkele hilarische momenten. Aan het woord komen onder meer oud-speler René van de Kerkhof, algemeen directeur Jan Reker en masseur/verzorger Mart van den Heuvel. Ook de roemruchte historie van PSV komt uitgebreid aan de orde: hoe groeide de sportvereniging voor Philips-medewerkers uit tot een internationale topclub? Hierover komen Frits Philips Jr., de weduwe en zoon van topscorer Coen Dillen en mister PSV Willy van der Kuylen aan het woord. De uitzending begint om 18.10 uur en wordt tot en met maandagmiddag (elk uur) herhaald.
Als het idd zo is dat spelers niet echt gebleseerd zijn, dan mogen ze idd wel even op het matje bij de Fifa komen.quote:
Maar aangezien Simons vanwege die blessure bij PSV ook niet heeft kunnen trainen, is het gewoon een trieste uitspraak. En zal Simons ook nooit geschorst worden, aangezien PSV dit gewoon kan weerleggen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als het idd zo is dat spelers niet echt gebleseerd zijn, dan mogen ze idd wel even op het matje bij de Fifa komen.
Zeg dan gewoon dan je niet wil
Ik zeg ook als het echt zo is, schorsing zou dan inderdaad teveel zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar aangezien Simons vanwege die blessure bij PSV ook niet heeft kunnen trainen, is het gewoon een trieste uitspraak. En zal Simons ook nooit geschorst worden, aangezien PSV dit gewoon kan weerleggen.
Maar wel erg sneu dat ze zo omgaan met hun topspelers. Moet je vooral doen met je beste spelers als je ooit nog op niveau terug wil komen.![]()
Nee, geen sarcasme. Ik vind dat slechte resultaten te vaak toebedeeld worden aan de trainer.quote:
PSV staat 1 punt achter de kop.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:01 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nee, geen sarcasme. Ik vind dat slechte resultaten te vaak toebedeeld worden aan de trainer.
Je weet hoeveel trainers Ajax al heeft versleten. Zouden al deze trainers niet capabel zijn om een elftal goed te laten draaien?
Ik denk dat je het verval bij PSV structueel moet zien. Dit verval is vorig jaar na de winterstop al ingezet.
Dan heb je de discussie ff niet gevolgd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV staat 1 punt achter de kop.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?
2) Stel dat je ivm het puntverlies gelijk hebt, is natuurlijk alles in de tweede seizoenshelft mogelijk. Zoals jullie vorig jaar eigenlijk alles verspeelde in de tweede helft, kan je zomaar alles rectzetten in de tweede helft.
Maar jullie draaien niog steeds mee in de top, en zie dit niet veranderen door de tijdelijke komst van Wouters.
Wat nou, dit is toch het goed recht van de KBVB?quote:
Ah, maar jij sprak van een verval sinds de winterstop vorig jaar. Terwijl PSV zich dit seizoen toch aardig herpakt heeft, tov het begin van 2007.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dan heb je de discussie ff niet gevolgd.
Hij reageerde op een reactie van me in het vorig topic.
[..]
Ze draaien nog steeds aardig mee, maar het gaat allemaal niet van harte.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ah, maar jij sprak van een verval sinds de winterstop vorig jaar. Terwijl PSV zich dit seizoen toch aardig herpakt heeft, tov het begin van 2007.
Je kan niet altijd van die seizoenen hebben als 04/05 of 05/06. Is ook moeilijk om elke keer goede vervanging te vinden. Dit seizoen is PSV inderdaad niet briljant bezig. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik Ajax of Feyenoord indrukwekkender vind, dus wat dat betreft ligt alles nog open.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ze draaien nog steeds aardig mee, maar het gaat allemaal niet van harte.
Zo is het ook een feit dat PSV in tegenstelling met voorgaande jaren vlug is uitgeschakeld in de CL.
Vorig jaar met wat geluk de titel gepakt, en in mijn ogen hebben ze ook nog niet kunnen overtuigen in dit seizoen.
En denk jij dat een andere trainer hierin verandering kan brengen?
Geen enkele club heeft me kunnen overtuigen in dit seizoen. Nee, ook Ajax niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je kan niet altijd van die seizoenen hebben als 04/05 of 05/06. Is ook moeilijk om elke keer goede vervanging te vinden. Dit seizoen is PSV inderdaad niet briljant bezig. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik Ajax of Feyenoord indrukwekkender vind, dus wat dat betreft ligt alles nog open.
Een trainer is zo ongeveer de belangrijkste figuur in een voetbalorganisatie, dus dat dat invloed heeft, dat denk ik wel ja. Maar goed, van interims hoef je verder geen wonderen te verwachten, zolang de boel maar niet uit de hand loopt.
Trouwens is PSV zo goed als uitgeschakeld voor de CL, maar nog niet helemaal.
Ja wie nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:39 schreef knep het volgende:
Ik word ietwat moe van die trainer-soap.
Welke winterstop?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wouters tot de winterstop lijkt het devies te zijn. Mwoh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |