Wouters of Erwin maakt volgens mij niet zoveel uit, als na 1 januari Vergoossen maar aan het roer komt.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:50 schreef Pritt het volgende:
Naja nu is er echt maar 1 trainer over en dat is Erwin.
Ach gossie Feyeschroot pikt eerst Hofland in en nu gaat men voor Ooijer.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]
Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Dat zal ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Dan kun je beter Wouters tot 31 december aan het toer laten staan.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijken de Amsterdommertjes wel.
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja het woord neuzen is ook weer zo 2006
Dat denk ik dus ook nog steeds..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef dndiek het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ze ook nog steeds met Jol bezig zijn?
geen zin in.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.
Jol is op vakantie. Denk dat ie liever ff rust wil.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook nog steeds..
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.quote:
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.quote:
En dat slechte scoutingsbeleid baseer je op? Er loopt bij PSV momenteel een bak talent rond.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.
Maar niet ongunstig voor ajax.
PSV->Ajaxquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.
PSV staat maar liefst 1 punt achter op de koplopers.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.
Dat dus.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.
Naar horen zeggen is Erwin Koeman al wel gevraagd door PSV om dit kalenderjaar als interim af te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Dan kun je beter Wouters tot 31 december aan het toer laten staan.
Ik zeg altijd maar. What goes around comes around.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.
Het is wel weer mooi geweest!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar. What goes around comes around.
Erwin kan spelers niet beter maken, Erwin heeft geen kijk op goede spelers, Erwin zorgt niet voor een goede sfeer in een team. Erwin is een kut coach.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
erwin is beter dan wouters
onder erwin krijgen jongere spelers meer de kans
onder hem werd feyenoord wel nog 2de met redelijke spelers,quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Erwin kan spelers niet beter maken, Erwin heeft geen kijk op goede spelers, Erwin zorgt niet voor een goede sfeer in een team. Erwin is een kut coach.
2e?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
onder hem werd feyenoord wel nog 2de met redelijke spelers,
Onder Wouters blijven je de Medezjes en de Addotjes spelen
7e vorig jaar, 3e het jaar ervoor.quote:
ach de zomer voordat we de halve finale haalde 3 jaar terug had niemand hier er vertrouwen in...... Cultheld was zo ongeveer de enige......quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Wouters daar nog minder trek in heeft dan PSV zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:05 schreef Neoktheone het volgende:
Zo lastig is het toch niet? Even doorbijten voor Wouters tot 2008. Dan neemt Vergoossen het stokje tijdelijk over en bereidt PSV zich voor op een periode met Stevens als hoofdtrainer.
Iets anders lijkt me niet meer mogelijk (ik verwacht geen hoge hoed werk van Reker).
Hiddink komt niet terug, die kan alleen maar verliezen als hij terug zou komen als trainer....maar was ook niet zo serieus bedoeld hoop ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of gewoon vanaf Januari Vergoossen en volgend seizoen Stevens 2 jaar en dan Hiddink na het WK 2010
hilarischquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vanmiddag hadden ze het er op de radio over dat Guus Meeuwis of Erica Terpstra maar de nieuwe trainer moest worden van PSV![]()
![]()
Maar ik weet wel zeker dat E. Koeman niet 2 maanden komt trainen omdat Wouters daar geen zin in heeft, om vervolgens het stokje door te geven aan Vergoossen, die vervolgens het stokje doorgeeft aan Stevens. Als Vergoossen niet voor 1 januari vrij komt bij die Jappen, dan maakt Wouters gewoon dit kalenderjaar af, om nog meer chaos en wisselingen te voorkomen. Hoe vervelend hij dat ook vindt (trouwens heeft hij zelf al aangegeven dat wanneer PSV wil dat hij het seizoen af maakt, dat hij daar wél voor open staat).quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik denk dat Wouters daar nog minder trek in heeft dan PSV zelf.
Ja ik lig ook dubbelquote:
Bwahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vanmiddag hadden ze het er op de radio over dat Guus Meeuwis of Erica Terpstra maar de nieuwe trainer moest worden van PSV![]()
![]()
quote:Advocaat, Jol, Stevens, Vergoossen: wie is de vólgende ex-Roda JC'er die door Reker (ex-Roda JC) wordt benaderd?
we hebben geen meewerkende voorzitter mee hequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hiddink komt niet terug, die kan alleen maar verliezen als hij terug zou komen als trainer....maar was ook niet zo serieus bedoeld hoop ik![]()
Over een paar jaartjes wordt Hiddink gewoon voorzitter en stijgt PSV weer tot grote hoogtes![]()
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar ik weet wel zeker dat E. Koeman niet 2 maanden komt trainen omdat Wouters daar geen zin in heeft, om vervolgens het stokje door te geven aan Vergoossen, die vervolgens het stokje doorgeeft aan Stevens. Als Vergoossen niet voor 1 januari vrij komt bij die Jappen, dan maakt Wouters gewoon dit kalenderjaar af, om nog meer chaos en wisselingen te voorkomen. Hoe vervelend hij dat ook vindt (trouwens heeft hij zelf al aangegeven dat wanneer PSV wil dat hij het seizoen af maakt, dat hij daar wél voor open staat).
En dan is het voor ons bidden dat de achterstand die we dan oplopen nog in te halen is in de tweede seizoenshelft.
[..]
Ja ik lig ook dubbel![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |