Hij heeft volgens mij geen medaille gekregen, dus deze telt niet voor zijn erelijstquote:Op woensdag 14 november 2007 10:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij heeft toen wel een half seizoen voor PSV gespeeld.![]()
Ik heb ook niet gezegd dat hij 6 titels heeft gewonnen, alleen dat er sinds zijn komst 6 titels zijn behaald.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij geen medaille gekregen, dus deze telt niet voor zijn erelijst
het zou toch belachelijk zijn als Feyenoord straks een centrum heeft met Hofland en Ooijerquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]
Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...
Als PSV geen interesse toont zie ik het zo maar gebeuren.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zou toch belachelijk zijn als Feyenoord straks een centrum heeft met Hofland en Ooijer
ja daar moest ik ook ineens aan denken. Er was toch al een trainer aangetrokken waarvan morgen de naam bekend werd gemaakt?quote:
Dus misschien toch Wouters als interim voor een interimquote:PSV gaat toch in de slag met Vergoossen
PSV heeft Sef Vergoossen officieel benaderd om het seizoen als hoofdtrainer te voltooien. Zijn Japanse werkgever weigert vooralsnog mee te werken.
Vergoossen moet interim-trainer worden, meldt NOS Teletekst. De Limburger voelt wel iets voor het aanbod, al liet hij onlangs weten dat hij volgende maand officieel als trainer zou stoppen.
Probleem is nu dat Nagoya Grampus Eight niet wenst mee te werken aan een eerder vertrek van de door PSV beoogde trainer. Het contract van Vergoossen loopt nog door tot 1 januari 2008. Een oplossing zou kunnen zijn dat Jan Wouters langer dan de bedoeling was de honneurs waarneemt.
Met deze move wil PSV vooral tijd winnen, omdat de landskampioen haar zinnen heeft gezet op Huub Stevens, die Hamburger SV niet tussentijds wil verlaten. Stevens komt op 1 juli volgend jaar vrij.
Overigens werd Vergoossen twee jaar geleden ook al eens benaderd door PSV. Toenmalig hoofdtrainer Guus Hiddink wilde de Limburgse trainer destijds aanstellen als hoofd opleidingen.
Had je liever eerst nog een andere interim na de huidige interim Wouters voordat interim Vergoossen komt?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef Neoktheone het volgende:
Van VI:
[..]
Dus misschien toch Wouters als interim voor een interim
Een innemende man die veel persoonlijk contact met zijn spelers zoekt. Meestal lopen spelers met hem weg. Verder staat hij met zijn ervaring wel boven de groep, maar niet ver er boven verheven.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over Sef Vergoossen? Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, iemand voor mijn tijd is dat. Ik kan het natuurlijk wel opzoeken maar daar schiet ik niet zoveel mee op want ik wil toch wel weten wat voor soort coach hij was/is.
quote:Reker met Stevens in gesprek over trainerschap PSV
Jan Reker, algemeen directeur van PSV, heeft dinsdag in het diepste geheim een gesprek gevoerd met Hamburger SV-trainer Huub Stevens. Reker ziet hem als de ideale kandidaat om vanaf het seizoen 2008/09 als hoofdtrainer voor de spelersgroep te staan.
De verbintenis van Stevens met HSV loopt aan het einde van dit seizoen af. De Limburgse oefenmeester heeft nooit zijn ambities verborgen om ooit nog eens terug te keren in Eindhoven, waar hij eerder speler, jeugdtrainer en hoofd opleidingen was.
PSV heeft wel serieuze concurrentie van HSV, want de nummer twee van de Bundesliga is zelf uitermate tevreden over de prestaties van Stevens en wil graag zijn contract verlengen.
Vorige week zei Stevens al in Voetbal International dat hij niet van plan was om tussentijds contractbreuk te plegen. Hij heeft al vaker laten doorschemeren dat hij in de toekomst wat dichter in de buurt wil werken.
PSV is na het afzeggen van Martin Jol en Fred Rutten op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer als opvolger van de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman. Hoe hectisch die speurtocht de voorbije dagen verliep, staat te lezen in de Voetbal International van deze week.
Dus een goed persoon voor psv en zijn spelers..?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een innemende man die veel persoonlijk contact met zijn spelers zoekt. Meestal lopen spelers met hem weg. Verder staat hij met zijn ervaring wel boven de groep, maar niet ver er boven verheven.
quote:Reker: “We hebben Sef Vergoossen benaderd”
14 november 2007 16:00
Algemeen directeur Jan Reker van PSV heeft woensdagmiddag bevestigd dat de club contact heeft gezocht met Sef Vergoossen, momenteel als trainer verbonden aan de Japanse club Nagoya Grampus Eight. De bedoeling is dat de Limburger het seizoen bij PSV afmaakt als hoofdcoach, na het vertrek van Ronald Koeman.
“Binnen enkele dagen duidelijkheid”
“Ik heb Sef Vergoossen persoonlijk benaderd”, aldus Jan Reker tegenover PSV Media. “Binnen enkele dagen komt er duidelijkheid.” Meer wilde Reker nog niet zeggen. De naam van Vergoossen (60) zong al een paar dagen rond in de pers, maar komt nu dus ook officieel naar buiten als kandidaat voor de openstaande vacature als hoofdcoach van PSV. Eerder was Vergoossen trainer bij onder meer VVV, MVV, Roda JC (bekerwinnaar in 2000), Racing Genk (kampioen van België in 2002 en Champions League-deelname in seizoen 2002-2003) en de huidige club van Phillip Cocu, Al Jazeera. Eerder liet Vergoossen weten dat hij wil stoppen als trainer, maar voor PSV zou hij graag dat moment nog willen uitstellen.
Bij uitstek, wat mij betreft. Zeker als tussencoach. Het is iemand die zijn hoofd koel houdt, geen haantje.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus een goed persoon voor psv en zijn spelers..?
daarna kan hij bij PSV werkzaam blijvenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij uitstek, wat mij betreft. Zeker als tussencoach. Het is iemand die zijn hoofd koel houdt, geen haantje.
Aldus VIquote:Vergoossen: 'Ze willen me niet laten gaan'
14/11/2007 19:03
Sef Vergoosen vreest dat hij pas vanaf 2008 bij PSV aan de slag kan gaan. De coach staat nog tot 31 december 2007 onder contract bij Nagoya Grampus Eight en volgens hem willen de Japanners niet meewerken aan een voortijdig afscheid.
'Het is wel iets dat me aanspreekt', vertelde Vergoossen in het NOS Sportjournaal over het aanbod dat PSV hem heeft gedaan tot het einde van het seizoen als coach te gaan werken in Eindhoven.
'Maar ik heb nog een contract tot en met 31 december. De Japanse cultuur kennende is eerder vertrekken geen optie. De eerste reactie van de club was dan ook dat ze me niet laten gaan. Maar ze komen daar aan het einde van deze week op terug', houdt Vergoossen hoop.
PSV wil Vergoossen per direct aanstellen als trainer. De Limburger, die onlangs nog had bekend gemaakt met zijn trainerscarrière te stoppen, moet het huidige seizoen voltooien bij de kampioen. Komende zomer zal Huub Stevens hem dan moeten opvolgen, zo is het plan van PSV. Algemeen directeur Jan Reker sprak al zowel met Vergoossen als met Stevens.
quote:'Nagoya wil me niet afstaan'
PSV kan hoogstwaarschijnlijk niet per direct over Sef Vergoossen beschikken. Volgens de trainer zal werkgever Nagoya Grampus Eight niet willen meewerken aan een vervroegd vertrek. Klik hier! “Ik heb nog een contract tot en met 31 december. De Japanse cultuur kennende is eerder vertrekken geen optie”, reageert de coach tegenover het NOS Sportjournaal. “De eerste reactie van de club was dan ook dat ze me niet laten gaan. Maar ze komen daar aan het einde van deze week op terug”, houdt Vergoossen de deur nog op een kier.
Zelf ziet de Limburger er wel wat in om zijn trainerspensioen nog enkele maanden uit te stellen voor een kortlopend dienstverband in Eindhoven. “'Het is wel iets dat me aanspreekt', was zijn reactie hierop.
Het ligt in de lijn der verwachting dat Jan Wouters tot aan het eind van dit kalenderjaar als interim-trainer fungeert om vervolgens de leiding aan Vergoossen over te dragen. Huub Stevens is hoofdkandidaat om vanaf komende zomer de Eindhovense selectie onder zijn hoede te nemen. De coach van Hamburger SV heeft een aflopend contract. Algemeen directeur Jan Reker had met beide oefenmeesters al een gesprek.
Het bekertoernooi is nog bezig.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Vergoossen als interim en volgend seizoen Stevens lijkt mij een goede oplossing.
Volgens http://en.wikipedia.org/w(...)Fixtures_and_Results is de laatste J-League wedstrijd op 1 december, waarom kan Vergoossen dan niet begin december naar PSV? Of hebben de Japanners echt zo'n contract = contract mentaliteit?
Toch nog goed nieuws.quote:Piet de Visser in Brazilie voor centrale verdediger
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International zou PSV zich in de winterstop willen versterken met een centrale verdediger. Om onder andere die reden zou Piet de Visser momenteel weer in Brazilië zijn om mogelijke versterkingen te bekijken.
"Het diepste geheim". Nou poe poe, wat geheim als heel het internet er vol mee staat.quote:
Wat me nu trouwens te binnen schiet: ik dacht dat Stevens pas nog heeft gezegd dat hij zijn contract wilde verlengen bij HSV?quote:woensdag 14 november 2007
PSV wil nu Vergoossen
Door PETER VAN DUYL LUDO VAN DENDEREN
EINDHOVEN - PSV rekent erop dat Sef Vergoossen volgende week zaterdag in de uitwedstrijd bij Excelsior als hoofdtrainer op de bank zit.
Sef Vergoossen: ,,Het interim-trainerschap bij PSV lijkt me een mooie functie. Het is een job waar ik niet drie jaar aan vast zit. De Limburger is officieel benaderd om tot de zomer de selectie van de landskampioen onder zijn hoede te nemen. Als PSV er met Nagoya Grampus Eight, de huidige club van Vergoossen, uitkomt, pakt de trainer het eerste vliegtuig naar Nederland.
Het was Reker zelf die de telefoon pakte en Vergoossen vroeg om PSV uit de brand te helpen. De twee kennen elkaar uit de tijd dat ze samen werkten bij VVV én van de CBV, de belangenvereniging van trainers in Nederland. Vergoossen toonde zich vereerd met het verzoek, maar stelt wel als voorwaarde dat PSV met zijn Japanse club overeenstemming moet bereiken. Vergoossen heeft nog een contract tot 1 januari.
De clubleiding van de landskampioen heeft inmiddels contact gehad met Nagoya Grampus Eight. De club was niet meteen enthousiast om Vergoossen af te staan -in december wordt het Japanse bekertoernooi afgewerkt - maar na een aantal gesprekken durft PSV positief te zijn over een snelle komst van zijn interim-trainer.
Mochten de Japanners Vergoossen toch aan zijn contract houden, zal Jan Wouters aanblijven tot de Limburger wel beschikbaar is. ,,Hoewel we in de competitie niet zo hoog zullen eindigen, zijn de mensen hier erg tevreden over mijn werkwijze,’’ zegt Vergoossen. ,,Een man een man, een woord een woord, zo denkt men hier in Japan. Ik ben in elk geval niet van plan met ruzie te vertrekken. Ik heb hier twee mooie jaren gehad.’’
De 60-jarige Vergoossen is bij het grote publiek misschien niet zo bekend, maar geldt als een vakman pur sang. Tussen 1978 en 2001 bleef zijn werkterrein bij VVV, MVV en Roda JC beperkt tot de provincie Limburg. Hij werkte bij die clubs als assistent, hoofd opleidingen, hoofdtrainer en technisch directeur.
In 2001 ging hij op avontuur. Hij werd met Racing Genk in 2002 kampioen van België. Daarna werkte hij in het Midden-Oosten (Al Jazeera) en sinds vorig jaar dus in Japan.
Een paar weken geleden kondigde Vergoossen aan dat hij na zijn Japanse tijd een punt achter zijn trainersloopbaan zou zetten. Toch is dat besluit voor hem nooit bindend geweest.
Vergoossen: ,,Als een club als PSV zich meldt, is dat natuurlijk een enorme eer. Ik heb wel gezegd dat ik zou stoppen, maar voor mezelf wist ik dat dit niet honderd procent zeker was. Dat was absoluut geen trucje om ergens in beeld te komen. Ieder verzoek na mijn vertrek uit Japan had ik bekeken met de vraag of ik het niet interessant genoeg vond om tóch te gaan doen.’’
PSV valt nadrukkelijk in die categorie. Dat wil niet zeggen dat Vergoossen het makkelijk krijgt. In Eindhoven wordt jaarlijks niets minder dan de landstitel verwacht. Op 27 november moet PSV zich in Moskou tegen CSKA bovendien zien te verzekeren van de derde plaats in zijn Champions League- poule. Die garandeert UEFA Cup-voetbal na de winter.
Desondanks heeft Vergoossen zin in een laatste uitdaging als hoofdtrainer. ,,Het interim-trainerschap van PSV lijkt me een mooie functie en het is niet een job waar ik meteen drie jaar aan vast zit. De periode van werk is te overzien. Een echte fulltime baan in de voetballerij, voor een langere tijd, daar heb ik geen zin meer in.’’
Achter de schermen werkt PSV ook hard aan een permanente oplossing van de vacature die Ronald Koeman met zijn vertrek naar Valencia heeft achtergelaten. De clubleiding heeft daarover een aantal informele gesprekken gevoerd met Huub Stevens, nu de belangrijkste kandidaat om in de zomer van 2008 oefenmeester in Eindhoven te worden.
Het contract van Stevens bij zijn huidige club HSV loopt komende zomer af. In Noord-Duitsland zijn ze zeer ingenomen met het werk van de oefenmeester, die de club van de degradatiezone terug naar de top van de Bundesliga bracht.
Desondanks heeft Stevens serieuze interesse in de trainersstoel in Eindhoven, de club waar hij als speler groot werd en waar nog altijd zijn hart ligt.
Nee, bekerwinst zit er niet meer in.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
zou het dan toch eindelijk goed gaan komen voor dit seizoen
Hij wilde inderdaad een mixed functie met het TD-schap erbij net zoals Hiddink had.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol kwam trouwens niet, mede omdat ie teveel invloed wilde.
Ik denk dat hij zichzelf daar een beetje overschat. Is hij nou echt zo'n goede trainer dat hij ook nog de functie van TD erbij kan pakken? Is hij nou echt zo goed in transfers en transferonderhandelingen?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol kwam trouwens niet, mede omdat ie teveel invloed wilde.
Denk juist dat zijn ervaringen bij Tottenham met oa Comolli, hem ertoe gebracht hebben zo'n dubbelrol te willen.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf daar een beetje overschat. Is hij nou echt zo'n goede trainer dat hij ook nog de functie van TD erbij kan pakken? Is hij nou echt zo goed in transfers en transferonderhandelingen?
Ik denk dat Jol beter in Engeland kan blijven als hij die rol op zich wil nemen.
Joehoe!quote:
quote:Vergoossen mag nog niet weg
Door LUDO VAN DENDEREN
EINDHOVEN – Sef Vergoossen krijgt geen toestemming van zijn Japanse werkgever Nagoya Grampus Eight om tussentijds naar PSV te vertrekken.
In Eindhoven is de Limburger de beoogde interim-trainer voor de rest van dit seizoen. ,,Nagoya houdt me aan mijn tot 31 december doorlopende contract,’’ zegt Vergoossen. ,,Dat heb ik PSV zojuist laten weten.’’
Vergoossen sluit niet uit dat hij vanaf 1 januari wél voor PSV werkt. Indien de Eindhovenaren voor die optie gaan, dan zal Jan Wouters tot aan de winterstop de honneurs waarnemen.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien wordt het nu wel Wouters interim tot Vergoossen en dan Vergoossen tot Stevens.
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is nu definitief. Het laatste nieuws. Hij komt niet voor Januari.
Wouters of Erwin maakt volgens mij niet zoveel uit, als na 1 januari Vergoossen maar aan het roer komt.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:50 schreef Pritt het volgende:
Naja nu is er echt maar 1 trainer over en dat is Erwin.
Ach gossie Feyeschroot pikt eerst Hofland in en nu gaat men voor Ooijer.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]
Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Dat zal ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Dan kun je beter Wouters tot 31 december aan het toer laten staan.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijken de Amsterdommertjes wel.
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja het woord neuzen is ook weer zo 2006
Dat denk ik dus ook nog steeds..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef dndiek het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ze ook nog steeds met Jol bezig zijn?
geen zin in.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.
Jol is op vakantie. Denk dat ie liever ff rust wil.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook nog steeds..
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.quote:
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.quote:
En dat slechte scoutingsbeleid baseer je op? Er loopt bij PSV momenteel een bak talent rond.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.
Maar niet ongunstig voor ajax.
PSV->Ajaxquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.
PSV staat maar liefst 1 punt achter op de koplopers.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.
Dat dus.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.
Naar horen zeggen is Erwin Koeman al wel gevraagd door PSV om dit kalenderjaar als interim af te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Dan kun je beter Wouters tot 31 december aan het toer laten staan.
Ik zeg altijd maar. What goes around comes around.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.
Het is wel weer mooi geweest!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar. What goes around comes around.
Erwin kan spelers niet beter maken, Erwin heeft geen kijk op goede spelers, Erwin zorgt niet voor een goede sfeer in een team. Erwin is een kut coach.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
erwin is beter dan wouters
onder erwin krijgen jongere spelers meer de kans
onder hem werd feyenoord wel nog 2de met redelijke spelers,quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Erwin kan spelers niet beter maken, Erwin heeft geen kijk op goede spelers, Erwin zorgt niet voor een goede sfeer in een team. Erwin is een kut coach.
2e?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
onder hem werd feyenoord wel nog 2de met redelijke spelers,
Onder Wouters blijven je de Medezjes en de Addotjes spelen
7e vorig jaar, 3e het jaar ervoor.quote:
ach de zomer voordat we de halve finale haalde 3 jaar terug had niemand hier er vertrouwen in...... Cultheld was zo ongeveer de enige......quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Wouters daar nog minder trek in heeft dan PSV zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:05 schreef Neoktheone het volgende:
Zo lastig is het toch niet? Even doorbijten voor Wouters tot 2008. Dan neemt Vergoossen het stokje tijdelijk over en bereidt PSV zich voor op een periode met Stevens als hoofdtrainer.
Iets anders lijkt me niet meer mogelijk (ik verwacht geen hoge hoed werk van Reker).
Hiddink komt niet terug, die kan alleen maar verliezen als hij terug zou komen als trainer....maar was ook niet zo serieus bedoeld hoop ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of gewoon vanaf Januari Vergoossen en volgend seizoen Stevens 2 jaar en dan Hiddink na het WK 2010
hilarischquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vanmiddag hadden ze het er op de radio over dat Guus Meeuwis of Erica Terpstra maar de nieuwe trainer moest worden van PSV![]()
![]()
Maar ik weet wel zeker dat E. Koeman niet 2 maanden komt trainen omdat Wouters daar geen zin in heeft, om vervolgens het stokje door te geven aan Vergoossen, die vervolgens het stokje doorgeeft aan Stevens. Als Vergoossen niet voor 1 januari vrij komt bij die Jappen, dan maakt Wouters gewoon dit kalenderjaar af, om nog meer chaos en wisselingen te voorkomen. Hoe vervelend hij dat ook vindt (trouwens heeft hij zelf al aangegeven dat wanneer PSV wil dat hij het seizoen af maakt, dat hij daar wél voor open staat).quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik denk dat Wouters daar nog minder trek in heeft dan PSV zelf.
Ja ik lig ook dubbelquote:
Bwahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vanmiddag hadden ze het er op de radio over dat Guus Meeuwis of Erica Terpstra maar de nieuwe trainer moest worden van PSV![]()
![]()
quote:Advocaat, Jol, Stevens, Vergoossen: wie is de vólgende ex-Roda JC'er die door Reker (ex-Roda JC) wordt benaderd?
we hebben geen meewerkende voorzitter mee hequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hiddink komt niet terug, die kan alleen maar verliezen als hij terug zou komen als trainer....maar was ook niet zo serieus bedoeld hoop ik![]()
Over een paar jaartjes wordt Hiddink gewoon voorzitter en stijgt PSV weer tot grote hoogtes![]()
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar ik weet wel zeker dat E. Koeman niet 2 maanden komt trainen omdat Wouters daar geen zin in heeft, om vervolgens het stokje door te geven aan Vergoossen, die vervolgens het stokje doorgeeft aan Stevens. Als Vergoossen niet voor 1 januari vrij komt bij die Jappen, dan maakt Wouters gewoon dit kalenderjaar af, om nog meer chaos en wisselingen te voorkomen. Hoe vervelend hij dat ook vindt (trouwens heeft hij zelf al aangegeven dat wanneer PSV wil dat hij het seizoen af maakt, dat hij daar wél voor open staat).
En dan is het voor ons bidden dat de achterstand die we dan oplopen nog in te halen is in de tweede seizoenshelft.
[..]
Ja ik lig ook dubbel![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?
Het loopt nou nog niet echt bepaald soepel onder Wouters. Ik denk dat die lijn best door getrokken kan worden. Het spel is niet al te best, hij doet rare dingen met de opstellingen (terwijl hij had gezegd dat hij in die drie wedstrijden in de lijn van Koeman wilde doorgaan en dus niet te veel wilde veranderen), hij straalt niets uit, het schijnt dat er een aantal spelers ontevreden over hem zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?
2) Stel dat je ivm het puntverlies gelijk hebt, is natuurlijk alles in de tweede seizoenshelft mogelijk. Zoals jullie vorig jaar eigenlijk alles verspeelde in de tweede helft, kan je zomaar alles rectzetten in de tweede helft.
Maar jullie draaien niog steeds mee in de top, en zie dit niet veranderen door de tijdelijke komst van Wouters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |