Reker is een man met verstand van zaken, maar daarbij ook gewoon een hobbyist op een hoge functie binnen "zijn" club. Dan worden zulke beginnersfounten inderdaad gemaakt. Maar wat Reker bijzonder goed doet is het meteen toegeven van zijn fouten. Probeer daar een andere, willekeurige hoge bestuurder eens op te betrappen. Daardoor kun je nu al je vraagtekens zetten bij zijn daadkracht, maar persoonlijk vind ik het daar te vroeg voor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind Reker eerlijk gezegd geen clown. Ik vind dat hij best aardig zijn werk doet, geen gekke dingen doet, maar alleen veel te open naar de pers is. Zoals Van Raaij heeft gezegd, zijn dat beginnersfouten. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar een clown vind ik wat ver gaan.
quote:Vergoossen bovenaan lijstje PSV
Sef Vergoossen lijkt de nieuwe trainer van PSV te gaan worden. Het Parool weet dat de coach reeds contact heeft gehad met Jan Reker. Mocht zijn huidige werkgever Nagoya Grampus Eight meewerken, ligt niets een transfer in de weg.
De ervaren oefenmeester zal een contract tot het einde van dit seizoen tekenen en dus als een 'tussenpaus' werken. Huub Stevens is vanaf volgend jaar zomer de grootste kandidaat om een meerjarig contract te tekenen in Eindhoven.
De 60-jarige Vergoossen is een goede vriend van Reker, wat een overeenkomst alleen maar zal bespoedigen. De coach ziet een baan bij PSV in ieder geval wel zitten, zo heeft hij laten weten aan ELF Voetbal.
quote:zo heeft hij laten weten aan ELF Voetbal.
Dat vind ik sowieso een goede eigenschap van mensen, hopelijk leert hij er iig van dat je niet te snel dingen moet roepen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:06 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Reker is een man met verstand van zaken, maar daarbij ook gewoon een hobbyist op een hoge functie binnen "zijn" club. Dan worden zulke beginnersfounten inderdaad gemaakt. Maar wat Reker bijzonder goed doet is het meteen toegeven van zijn fouten. Probeer daar een andere, willekeurige hoge bestuurder eens op te betrappen. Daardoor kun je nu al je vraagtekens zetten bij zijn daadkracht, maar persoonlijk vind ik het daar te vroeg voor.
quote:Afgelopen week waren er berichten dat Atletico Madrid serieuze interesse zou hebben voor Carlos Salcido. De centrale verdediger liet in een reactie in Mexicaanse media weten het naar zijn zin te hebben bij PSV en nog in onderhandeling te zijn over het openbreken en verbeteren van zijn nog tot 2010 lopende contract. Hij liet weten geen haast te hebben, maar als het punt komt dat hij naar Spanje kan, hij daarvoor open zal staan in de toekomst.
quote:PSV zal op 8 januari een oefenwedstrijd zal afwerken tegen Fortuna Sittard. Zoals al eerder gemeld zal PSV geen trainingskamp afwerken in de ultrakorte winterstop. Op 12 januari hervat PSV de competitie alweer met een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Het duel zal gespeeld worden in het stadion van Fortuna Sittard, aanvangstijdstip is onder voorbehoud vastgesteld op 19.30 uur.
quote:Timmy Simons heeft definitief afgezegd voor de komende interlands van België aanstaande week. De aanvoerder van PSV moest dinsdag al met rugklachten afhaken bij de training. De interlands waren voor België van weinig belang meer, omdat het land al is uitgeschakeld voor kwalificatie voor het Europees Kampioenschap.
quote:
ik word daar helemaal niet zo vrolijk van hoor Salcido wil dus gewoon best gaan als hij een mooi Spaans bod krijgt deze zomerquote:Hij liet weten geen haast te hebben, maar als het punt komt dat hij naar Spanje kan, hij daarvoor open zal staan in de toekomst.
Tjah, hiermee hebben de grote clubs nu eenmaal te maken in Nederland.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
ik word daar helemaal niet zo vrolijk van hoor Salcido wil dus gewoon best gaan als hij een mooi Spaans bod krijgt deze zomer
volgens mij zeg ik dat ook niet hequote:Op woensdag 14 november 2007 02:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Tjah, hiermee hebben de grote clubs nu eenmaal te maken in Nederland.
Maar zeg nou zelf, stel dat een werkgever uit Engeland jouw een baan aanbied, waarmee je 10x zoveel verdient, en ook nog eens een hoop tekengeld krijgt en nog eens een hoop geld uit reclame en/of andere bronnen, zou jij dan niet twijfelen of gaan?
Ik bedoel gewoon te zeggen, alles draaid om geld.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik dat ook niet he
ik weet niet of ik dat zou doen, de vraag is dan of je aand e top wil spelen of in de middenmoot. Er zijn spelers genoeg die ervoor kiezen dat ze liever in de CL meespelen dan onderin de PL
Bekt niet echt lekker he?quote:Op woensdag 14 november 2007 04:18 schreef WooZ het volgende:
bwpoejirûh!!
quote:ED: Vergoossen belangrijke kandidaat
Volgens het Eindhovens Dagblad wordt Sef Vergoossen naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe coach van PSV voor de rest van het seizoen, als hij zich kan losmaken van zijn Japanse werkgever Nagoya Grampus Eight. De coach heeft al vele jaren een goede relatie met algemeen directeur Jan Reker. Zelf laat hij weten absoluut open te staan, maar wil hij de interesse niet bevestigen.
quote:PSV wil Vergoossen sowieso graag in organisatie
Of Vergoossen bij PSV in beeld is als hoofdcoach wordt door PSV niet bevestigd. Tegenover het Algemeen Dagblad liet Stan Valckx wel weten dat hij Vergoossen sowieso graag binnen de organisatie zou halen. De 60-jarige Limburger wil in de toekomst graag jeugdig talent begeleiden en bij PSV zou wel ruimte zijn voor de ervaren Vergoossen in een dergelijke rol.
quote:AD: Wouters tot Jol vrijkomt is ook nog een optie
Volgens het Algemeen Dagblad is het voor PSV ook nog steeds een optie om Jan Wouters langer aan te houden als interim-coach. Hij zou tot de winterstop aan kunnen blijven in de hoop dat Martin Jol dan zijn zaken met Tottenham Hotspur heeft af kunnen ronden en hij alsnog naar PSV zou kunnen komen.
Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...quote:Feyenoord denkt aan ervaring André Ooijer
In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Feyenoord de blik ook gericht op Engeland. André Ooijer geldt als een interessante optie.
'We kijken voor in elke linie naar versterkingen', zegt trainer Bert van Marwijk deze week in Voetbal International. 'Ook achterin. Maar op dit moment hebben we nog met geen speler contact opgenomen.'
Door de zware blessure van Ron Vlaar lijkt Feyenoord zich in de winterstop in defensief opzicht te willen versterken. Hoewel de Rotterdammers meer verdedigers op het oog hebben, geldt Ooijer mede vanwege zijn internationale ervaring als een serieuze optie.
De Oranje-international is bezig aan zijn tweede seizoen bij Blackburn Rovers. Het contract van Ooijer loopt tot het einde van het seizoen. Mocht Blackburn Rovers de optie op een langer verblijf van de Nederlander niet lichten, kan de international in de zomer transfervrij naar De Kuip komen.
Dat hoop ik toch ook ja. Met Ooijer komt er tenminste weer wat verdedigende zekerheid terug in het elftal en goede opbouwende kwaliteiten. Maargoed, PSV zal net zoals bij Hofland wel weer zitten te slapen als het om verdedigers gaat.. Al is Koeman nu wel weg en ziet de volgende trainer die wel voetbalinzicht heeft vast in dat je met Addo geen kampioen wordt.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]
Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...
Ze hebben Mister X toch al?quote:AD: Wouters tot Jol vrijkomt is ook nog een optie
Volgens het Algemeen Dagblad is het voor PSV ook nog steeds een optie om Jan Wouters langer aan te houden als interim-coach. Hij zou tot de winterstop aan kunnen blijven in de hoop dat Martin Jol dan zijn zaken met Tottenham Hotspur heeft af kunnen ronden en hij alsnog naar PSV zou kunnen komen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch ook ja. Met Ooijer komt er tenminste weer wat verdedigende zekerheid terug in het elftal en goede opbouwende kwaliteiten. Maargoed, PSV zal net zoals bij Hofland wel weer zitten te slapen als het om verdedigers gaat.. Al is Koeman nu wel weg en ziet de volgende trainer die wel voetbalinzicht heeft vast in dat je met Addo geen kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |