abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54594983
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Addo heeft 8 seizoenen voor PSV gespeeld, waarin 6 titels zijn behaald.
Addo is een kampioenenmaker!
Hij is maar 5x kampioen geworden met PSV, omdat hij verhuurd is geweest aan Roda JC.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54595082
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij is maar 5x kampioen geworden met PSV, omdat hij verhuurd is geweest aan Roda JC.
Hij heeft toen wel een half seizoen voor PSV gespeeld.
pi_54595129
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:16 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hij heeft toen wel een half seizoen voor PSV gespeeld.
Hij heeft volgens mij geen medaille gekregen, dus deze telt niet voor zijn erelijst
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54595232
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij heeft volgens mij geen medaille gekregen, dus deze telt niet voor zijn erelijst
Ik heb ook niet gezegd dat hij 6 titels heeft gewonnen, alleen dat er sinds zijn komst 6 titels zijn behaald.
Met Club Brugge is hij overigens ook kampioen geworden.

Wereldspeler!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 november 2007 @ 12:17:13 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54597725
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]

Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...
het zou toch belachelijk zijn als Feyenoord straks een centrum heeft met Hofland en Ooijer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 14 november 2007 @ 12:21:09 #206
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54597832
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het zou toch belachelijk zijn als Feyenoord straks een centrum heeft met Hofland en Ooijer
Als PSV geen interesse toont zie ik het zo maar gebeuren.
Maar heb niet het gevoel dat Ooijer al klaar is bij Blackburn.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54599671
Hoop wel een ervaren trainer!
xD
  woensdag 14 november 2007 @ 13:47:32 #208
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_54599863
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ze hebben Mister X toch al?
ja daar moest ik ook ineens aan denken. Er was toch al een trainer aangetrokken waarvan morgen de naam bekend werd gemaakt?
pi_54602497
Van VI:
quote:
PSV gaat toch in de slag met Vergoossen

PSV heeft Sef Vergoossen officieel benaderd om het seizoen als hoofdtrainer te voltooien. Zijn Japanse werkgever weigert vooralsnog mee te werken.

Vergoossen moet interim-trainer worden, meldt NOS Teletekst. De Limburger voelt wel iets voor het aanbod, al liet hij onlangs weten dat hij volgende maand officieel als trainer zou stoppen.

Probleem is nu dat Nagoya Grampus Eight niet wenst mee te werken aan een eerder vertrek van de door PSV beoogde trainer. Het contract van Vergoossen loopt nog door tot 1 januari 2008. Een oplossing zou kunnen zijn dat Jan Wouters langer dan de bedoeling was de honneurs waarneemt.

Met deze move wil PSV vooral tijd winnen, omdat de landskampioen haar zinnen heeft gezet op Huub Stevens, die Hamburger SV niet tussentijds wil verlaten. Stevens komt op 1 juli volgend jaar vrij.

Overigens werd Vergoossen twee jaar geleden ook al eens benaderd door PSV. Toenmalig hoofdtrainer Guus Hiddink wilde de Limburgse trainer destijds aanstellen als hoofd opleidingen.
Dus misschien toch Wouters als interim voor een interim
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:43:32 #210
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54602899
Kan iemand mij iets vertellen over Sef Vergoossen? Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, iemand voor mijn tijd is dat . Ik kan het natuurlijk wel opzoeken maar daar schiet ik niet zoveel mee op want ik wil toch wel weten wat voor soort coach hij was/is.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54603103
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef Neoktheone het volgende:
Van VI:
[..]

Dus misschien toch Wouters als interim voor een interim
Had je liever eerst nog een andere interim na de huidige interim Wouters voordat interim Vergoossen komt?
pi_54603381
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over Sef Vergoossen? Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, iemand voor mijn tijd is dat . Ik kan het natuurlijk wel opzoeken maar daar schiet ik niet zoveel mee op want ik wil toch wel weten wat voor soort coach hij was/is.
Een innemende man die veel persoonlijk contact met zijn spelers zoekt. Meestal lopen spelers met hem weg. Verder staat hij met zijn ervaring wel boven de groep, maar niet ver er boven verheven.
That's all folks!
pi_54603831
VI is op dreef vandaag:
quote:
Reker met Stevens in gesprek over trainerschap PSV

Jan Reker, algemeen directeur van PSV, heeft dinsdag in het diepste geheim een gesprek gevoerd met Hamburger SV-trainer Huub Stevens. Reker ziet hem als de ideale kandidaat om vanaf het seizoen 2008/09 als hoofdtrainer voor de spelersgroep te staan.

De verbintenis van Stevens met HSV loopt aan het einde van dit seizoen af. De Limburgse oefenmeester heeft nooit zijn ambities verborgen om ooit nog eens terug te keren in Eindhoven, waar hij eerder speler, jeugdtrainer en hoofd opleidingen was.

PSV heeft wel serieuze concurrentie van HSV, want de nummer twee van de Bundesliga is zelf uitermate tevreden over de prestaties van Stevens en wil graag zijn contract verlengen.

Vorige week zei Stevens al in Voetbal International dat hij niet van plan was om tussentijds contractbreuk te plegen. Hij heeft al vaker laten doorschemeren dat hij in de toekomst wat dichter in de buurt wil werken.

PSV is na het afzeggen van Martin Jol en Fred Rutten op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer als opvolger van de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman. Hoe hectisch die speurtocht de voorbije dagen verliep, staat te lezen in de Voetbal International van deze week.
We sure are cute for two ugly people.
pi_54603885
Laat Jol anders maar in de winterstop komen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:24:01 #215
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54603936
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Een innemende man die veel persoonlijk contact met zijn spelers zoekt. Meestal lopen spelers met hem weg. Verder staat hij met zijn ervaring wel boven de groep, maar niet ver er boven verheven.
Dus een goed persoon voor psv en zijn spelers..?
pi_54604930
Tja, zal wel als geruststelling moeten gelden voor de supporters, van de officiele PSV site:
quote:
Reker: “We hebben Sef Vergoossen benaderd”
14 november 2007 16:00

Algemeen directeur Jan Reker van PSV heeft woensdagmiddag bevestigd dat de club contact heeft gezocht met Sef Vergoossen, momenteel als trainer verbonden aan de Japanse club Nagoya Grampus Eight. De bedoeling is dat de Limburger het seizoen bij PSV afmaakt als hoofdcoach, na het vertrek van Ronald Koeman.

“Binnen enkele dagen duidelijkheid”
“Ik heb Sef Vergoossen persoonlijk benaderd”, aldus Jan Reker tegenover PSV Media. “Binnen enkele dagen komt er duidelijkheid.” Meer wilde Reker nog niet zeggen. De naam van Vergoossen (60) zong al een paar dagen rond in de pers, maar komt nu dus ook officieel naar buiten als kandidaat voor de openstaande vacature als hoofdcoach van PSV. Eerder was Vergoossen trainer bij onder meer VVV, MVV, Roda JC (bekerwinnaar in 2000), Racing Genk (kampioen van België in 2002 en Champions League-deelname in seizoen 2002-2003) en de huidige club van Phillip Cocu, Al Jazeera. Eerder liet Vergoossen weten dat hij wil stoppen als trainer, maar voor PSV zou hij graag dat moment nog willen uitstellen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54606682
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dus een goed persoon voor psv en zijn spelers..?
Bij uitstek, wat mij betreft. Zeker als tussencoach. Het is iemand die zijn hoofd koel houdt, geen haantje.
That's all folks!
pi_54606758
lijkt me een goede keuze als vergoossen komt tot de zomer, en PSV daarna Stevens vastlegt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 november 2007 @ 18:41:58 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54607160
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Bij uitstek, wat mij betreft. Zeker als tussencoach. Het is iemand die zijn hoofd koel houdt, geen haantje.
daarna kan hij bij PSV werkzaam blijven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54609400
Vergoossen mag inderdaad het seizoen wel afmaken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:10:38 #221
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54609475
quote:
Vergoossen: 'Ze willen me niet laten gaan'
14/11/2007 19:03

Sef Vergoosen vreest dat hij pas vanaf 2008 bij PSV aan de slag kan gaan. De coach staat nog tot 31 december 2007 onder contract bij Nagoya Grampus Eight en volgens hem willen de Japanners niet meewerken aan een voortijdig afscheid.

'Het is wel iets dat me aanspreekt', vertelde Vergoossen in het NOS Sportjournaal over het aanbod dat PSV hem heeft gedaan tot het einde van het seizoen als coach te gaan werken in Eindhoven.

'Maar ik heb nog een contract tot en met 31 december. De Japanse cultuur kennende is eerder vertrekken geen optie. De eerste reactie van de club was dan ook dat ze me niet laten gaan. Maar ze komen daar aan het einde van deze week op terug', houdt Vergoossen hoop.

PSV wil Vergoossen per direct aanstellen als trainer. De Limburger, die onlangs nog had bekend gemaakt met zijn trainerscarrière te stoppen, moet het huidige seizoen voltooien bij de kampioen. Komende zomer zal Huub Stevens hem dan moeten opvolgen, zo is het plan van PSV. Algemeen directeur Jan Reker sprak al zowel met Vergoossen als met Stevens.
Aldus VI
pi_54609512
quote:
'Nagoya wil me niet afstaan'

PSV kan hoogstwaarschijnlijk niet per direct over Sef Vergoossen beschikken. Volgens de trainer zal werkgever Nagoya Grampus Eight niet willen meewerken aan een vervroegd vertrek. Klik hier! “Ik heb nog een contract tot en met 31 december. De Japanse cultuur kennende is eerder vertrekken geen optie”, reageert de coach tegenover het NOS Sportjournaal. “De eerste reactie van de club was dan ook dat ze me niet laten gaan. Maar ze komen daar aan het einde van deze week op terug”, houdt Vergoossen de deur nog op een kier.

Zelf ziet de Limburger er wel wat in om zijn trainerspensioen nog enkele maanden uit te stellen voor een kortlopend dienstverband in Eindhoven. “'Het is wel iets dat me aanspreekt', was zijn reactie hierop.

Het ligt in de lijn der verwachting dat Jan Wouters tot aan het eind van dit kalenderjaar als interim-trainer fungeert om vervolgens de leiding aan Vergoossen over te dragen. Huub Stevens is hoofdkandidaat om vanaf komende zomer de Eindhovense selectie onder zijn hoede te nemen. De coach van Hamburger SV heeft een aflopend contract. Algemeen directeur Jan Reker had met beide oefenmeesters al een gesprek.
-
pi_54610038
Vergoossen als interim en volgend seizoen Stevens lijkt mij een goede oplossing.

Volgens http://en.wikipedia.org/w(...)Fixtures_and_Results is de laatste J-League wedstrijd op 1 december, waarom kan Vergoossen dan niet begin december naar PSV? Of hebben de Japanners echt zo'n contract = contract mentaliteit?
pi_54610079
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Vergoossen als interim en volgend seizoen Stevens lijkt mij een goede oplossing.

Volgens http://en.wikipedia.org/w(...)Fixtures_and_Results is de laatste J-League wedstrijd op 1 december, waarom kan Vergoossen dan niet begin december naar PSV? Of hebben de Japanners echt zo'n contract = contract mentaliteit?
Het bekertoernooi is nog bezig.
pi_54610137
Dat wist ik niet. Kan ie geen geschorste speler opstellen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')