abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:13:12 #1
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_54668912

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Jan Wouters (Tijdelijke Hoofdcoach)
Anton Janssen (Assistent-trainer)
Luc Nilis ( Assistent-trainer/Spitsentrainer )
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
11. Kenneth Perez
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: PSV - Az

Datum: zondag 11 november
Tijd: 14:30

Uitslag: 1-1 (0-1)

Scoreverloop:
0-1 Ari ('36)
1-1 Jefferson Farfan ('59)

Eerstvolgende wedstrijd: Excelsior - PSV

Datum: zaterdag 24 november
Tijd: 20:00

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven

OP PSV Topic
pi_54669389
Toch weer eens een PSV-er in de basis bij Oranje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54669416
quote:
Volgens het Algemeen Dagblad heeft de Belgische bond alle spelers die hebben afgezegd voor het Belgisch nationaal elftal gedreigd met een FIFA schorsing. De bondsvoorzitter vertrouwt alle afmeldingen wegens blessures niet. Indien een club een speler niet vrijgeeft kan die speler voor een aantal dagen wereldwijd geschorst worden. Dat zou Simons het duel tegen Excelsior kunnen kosten. In een reactie in het AD liet Simons weten officieel nog niets gehoord te hebben. Hij heeft ook deze week bij PSV vanwege de rugblessure niet kunnen trainen. Hij was nota bene wel bij de nationale selectie, maar vertrok daar na een dag. Stan Valckx liet in een reactie weten dat zulke uitlatingen alleen maar kwaad bloed zetten. 'De club staat een speler af, betaalt zijn salaris terug, hij raakt geblesseerd bij de nationale bond en dan gaan zij juist ook nog dreigen met een schorsing.'
Klote KBVB
pi_54669736
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:28 schreef dndiek het volgende:

[..]

Klote KBVB
Wat een belachelijke uitspraak
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_54671139
quote:

[..]

Klote KBVB
Wat een onzin
pi_54671328
quote:

[..]

Klote KBVB
Slimme zet ook van de KBVB. En zelfs dan nog hoop ik dat het bij dreigen blijft.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54671699
quote:
De Brazilianen van PSV zondag in ‘Witte Geit’
Het televisieprogramma ‘Witte Geit’ van Omroep Brabant staat zondagavond volledig in het teken van PSV. Witte Geit is een cultuurhistorisch programma, gepresenteerd door Theo Verbruggen, waarin op spraakmakende wijze een visie wordt gegeven op het Brabants erfgoed. Lees hier een vooruitblik.

Brazilianen bij PSV
De uitzending van zondag gaat over Brazilianen bij PSV, zowel van het heden als uit het verleden, en bevat enkele hilarische momenten. Aan het woord komen onder meer oud-speler René van de Kerkhof, algemeen directeur Jan Reker en masseur/verzorger Mart van den Heuvel. Ook de roemruchte historie van PSV komt uitgebreid aan de orde: hoe groeide de sportvereniging voor Philips-medewerkers uit tot een internationale topclub? Hierover komen Frits Philips Jr., de weduwe en zoon van topscorer Coen Dillen en mister PSV Willy van der Kuylen aan het woord. De uitzending begint om 18.10 uur en wordt tot en met maandagmiddag (elk uur) herhaald.
pi_54672222
quote:

[..]

Klote KBVB
KBVB
pi_54672392
quote:

[..]

Klote KBVB
Als het idd zo is dat spelers niet echt gebleseerd zijn, dan mogen ze idd wel even op het matje bij de Fifa komen.

Zeg dan gewoon dan je niet wil
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 17 november 2007 @ 13:44:52 #10
79837 Lemming22
pi_54672456
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Als het idd zo is dat spelers niet echt gebleseerd zijn, dan mogen ze idd wel even op het matje bij de Fifa komen.

Zeg dan gewoon dan je niet wil
Maar aangezien Simons vanwege die blessure bij PSV ook niet heeft kunnen trainen, is het gewoon een trieste uitspraak. En zal Simons ook nooit geschorst worden, aangezien PSV dit gewoon kan weerleggen.

Maar wel erg sneu dat ze zo omgaan met hun topspelers. Moet je vooral doen met je beste spelers als je ooit nog op niveau terug wil komen.
pi_54672538
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 13:44 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Maar aangezien Simons vanwege die blessure bij PSV ook niet heeft kunnen trainen, is het gewoon een trieste uitspraak. En zal Simons ook nooit geschorst worden, aangezien PSV dit gewoon kan weerleggen.

Maar wel erg sneu dat ze zo omgaan met hun topspelers. Moet je vooral doen met je beste spelers als je ooit nog op niveau terug wil komen.
Ik zeg ook als het echt zo is, schorsing zou dan inderdaad teveel zijn.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_54672729
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 02:39 schreef J.F.Sebastian het volgende:

[..]

sarcasme hoop ik?
Nee, geen sarcasme. Ik vind dat slechte resultaten te vaak toebedeeld worden aan de trainer.
Je weet hoeveel trainers Ajax al heeft versleten. Zouden al deze trainers niet capabel zijn om een elftal goed te laten draaien?

Ik denk dat je het verval bij PSV structueel moet zien. Dit verval is vorig jaar na de winterstop al ingezet.
pi_54672906
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:01 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nee, geen sarcasme. Ik vind dat slechte resultaten te vaak toebedeeld worden aan de trainer.
Je weet hoeveel trainers Ajax al heeft versleten. Zouden al deze trainers niet capabel zijn om een elftal goed te laten draaien?

Ik denk dat je het verval bij PSV structueel moet zien. Dit verval is vorig jaar na de winterstop al ingezet.
PSV staat 1 punt achter de kop.
pi_54673292
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

PSV staat 1 punt achter de kop.
Dan heb je de discussie ff niet gevolgd.
Hij reageerde op een reactie van me in het vorig topic.
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?
2) Stel dat je ivm het puntverlies gelijk hebt, is natuurlijk alles in de tweede seizoenshelft mogelijk. Zoals jullie vorig jaar eigenlijk alles verspeelde in de tweede helft, kan je zomaar alles rectzetten in de tweede helft.

Maar jullie draaien niog steeds mee in de top, en zie dit niet veranderen door de tijdelijke komst van Wouters.
pi_54673297
quote:

[..]

Klote KBVB
Wat nou, dit is toch het goed recht van de KBVB?

Dit is niet van toepassing op Simons, dus ik snap niet waar je je druk over maakt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54673377
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:35 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dan heb je de discussie ff niet gevolgd.
Hij reageerde op een reactie van me in het vorig topic.
[..]
Ah, maar jij sprak van een verval sinds de winterstop vorig jaar. Terwijl PSV zich dit seizoen toch aardig herpakt heeft, tov het begin van 2007.
pi_54673488
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:40 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ah, maar jij sprak van een verval sinds de winterstop vorig jaar. Terwijl PSV zich dit seizoen toch aardig herpakt heeft, tov het begin van 2007.
Ze draaien nog steeds aardig mee, maar het gaat allemaal niet van harte.
Zo is het ook een feit dat PSV in tegenstelling met voorgaande jaren vlug is uitgeschakeld in de CL.
Vorig jaar met wat geluk de titel gepakt, en in mijn ogen hebben ze ook nog niet kunnen overtuigen in dit seizoen.

En denk jij dat een andere trainer hierin verandering kan brengen?
pi_54673793
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:46 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ze draaien nog steeds aardig mee, maar het gaat allemaal niet van harte.
Zo is het ook een feit dat PSV in tegenstelling met voorgaande jaren vlug is uitgeschakeld in de CL.
Vorig jaar met wat geluk de titel gepakt, en in mijn ogen hebben ze ook nog niet kunnen overtuigen in dit seizoen.

En denk jij dat een andere trainer hierin verandering kan brengen?
Je kan niet altijd van die seizoenen hebben als 04/05 of 05/06. Is ook moeilijk om elke keer goede vervanging te vinden. Dit seizoen is PSV inderdaad niet briljant bezig. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik Ajax of Feyenoord indrukwekkender vind, dus wat dat betreft ligt alles nog open.

Een trainer is zo ongeveer de belangrijkste figuur in een voetbalorganisatie, dus dat dat invloed heeft, dat denk ik wel ja. Maar goed, van interims hoef je verder geen wonderen te verwachten, zolang de boel maar niet uit de hand loopt.

Trouwens is PSV zo goed als uitgeschakeld voor de CL, maar nog niet helemaal.
pi_54674098
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Je kan niet altijd van die seizoenen hebben als 04/05 of 05/06. Is ook moeilijk om elke keer goede vervanging te vinden. Dit seizoen is PSV inderdaad niet briljant bezig. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik Ajax of Feyenoord indrukwekkender vind, dus wat dat betreft ligt alles nog open.

Een trainer is zo ongeveer de belangrijkste figuur in een voetbalorganisatie, dus dat dat invloed heeft, dat denk ik wel ja. Maar goed, van interims hoef je verder geen wonderen te verwachten, zolang de boel maar niet uit de hand loopt.

Trouwens is PSV zo goed als uitgeschakeld voor de CL, maar nog niet helemaal.
Geen enkele club heeft me kunnen overtuigen in dit seizoen. Nee, ook Ajax niet.

Maar dit heeft natuurlijk niets te maken met de trainers.
Vorig jaar presteerde E. Koeman slecht met Feyenoord, en werd de laan uitgestuurd.
Nu gaat Bertje veel beter, alleen mocht hij inkopen, en Koeman niet.

Had Koeman vorig jaar ook dit materiaal gehad, had hij ook beter gepresteerd.

Die lamzakken op het veld moeten gewoon eens beter hun best doen.
pi_54674159
Wouters tot de winterstop lijkt het devies te zijn. Mwoh...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 17 november 2007 @ 16:39:01 #21
11102 knep
Mountainfreak
pi_54675220
Ik word ietwat moe van die trainer-soap .
  zaterdag 17 november 2007 @ 17:15:38 #22
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54675885
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:39 schreef knep het volgende:
Ik word ietwat moe van die trainer-soap .
Ja wie niet
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54675932
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welke winterstop?
pi_54676044
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Welke winterstop?
die na 30 december
pi_54676139
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:26 schreef WooZ het volgende:

[..]

die na 30 december
Die twee weken noem ik geen winterstop
pi_54676181
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vind ik opzich niet eens zo erg, maar ik hoop wel dat Jan Wouters zich een beetje herneemt en er dan ook echt voor gaat. Hoe hij zich nu in interviews en persconferenties presenteert is gewoon triest om te zien...
pi_54677237
PSV
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:54:33 #28
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_54679410
omdat er in interlandweekendjes altijd weinig echt te bepraten valt, bij deze een schaamteloze tvp

//edit: voor de geintresseerden overigens: mn visum voor naar Rusland is eindelijk helemaal geregeld 0/
aftellen kan beginnen, hopen dat we daar wel beetje fatsoenlijk resultaat neerzetten
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_54680950
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:54 schreef KELDER het volgende:
omdat er in interlandweekendjes altijd weinig echt te bepraten valt, bij deze een schaamteloze tvp

//edit: voor de geintresseerden overigens: mn visum voor naar Rusland is eindelijk helemaal geregeld 0/
aftellen kan beginnen, hopen dat we daar wel beetje fatsoenlijk resultaat neerzetten
Jort!
pi_54690048
quote:
'Koeman wil Gomes naar Valencia halen'
Volgens de regionale krant Levante - El Mercantil Valenciano heeft Ronald Koeman Valencia gevraagd een nieuwe keeper aan te trekken na analyse van alle wedstrijden. De keepers Cañizares en Hildebrand wisselden dit seizoen elkaar af in de goal en wisten beiden niet te overtuigen. Koeman zou de clubleiding gevraagd hebben te proberen doelman Gomes van PSV in de winterstop aan te trekken.
  zondag 18 november 2007 @ 11:24:29 #31
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54690064
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:22 schreef dndiek het volgende:

[..]
Koeman

Maarja Gomes wilt zelf toch niet .
  zondag 18 november 2007 @ 11:38:43 #32
79837 Lemming22
pi_54690258
quote:

[..]
PSV behandelt hem met respect, geeft hem vrij baan om zijn carrière voort te zetten bij een hoger aangeschreven club, krijg je dit terug. Stank voor dank. Wat een smerige klootzak zeg. Echt zum kotzen
  zondag 18 november 2007 @ 12:23:47 #33
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54691006
quote:
PSV verbaasd over 'diagnose' Aissati
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 18 november om 10:43

PSV heeft verbaasd gereageerd op de uitlatingen van Foppe de Haan, bondscoach van Jong Oranje. Volgens de Friese coach zal Ismail Aissati binnenkort onder het mes gaan. Dat maakte De Haan zowel op de website van de KNVB als na afloop van het duel tegen de leeftijdsgenoten van Macedonië (1-0 winst) bekend. In Eindhoven weet men echter van niets. “Foppe is veel te voorbarig”, vertelt woordvoerder Pedro Salazar in de zondageditie van De Telegraaf. “Ismail heeft een klein beetje irritatie in zijn knie, is door een korte afwezigheid van dokter Van den Hoogenband nog niet eens onderzocht en staat zover wij weten morgen gewoon op het trainingsveld.”

“Ismail heeft dit seizoen nog geen training gemist en heeft nu uit voorzorg afgezegd voor het Olympisch elftal. Hij wil de knie niet forceren. Niets meer en niets minder. Bij PSV is hij in elk geval niet tot februari uitgeschakeld. De medische staf van Jong Oranje heeft Ismail niet eens gezien.”

"Kennelijk is de telefonische afzegging van Ismail voor Foppe voldoende geweest om zo’n zware diagnose te stellen. Hij bepaalt niet of een speler van PSV wordt geopereerd. Ik heb algemeen directeur Jan Reker gesproken en die weet -net als tweede clubarts Peter Leenhouts- echt van niets”, aldus Salazar.

De Haan
De Haan is duidelijk een andere mening toegedaan. “De operatie staat vast. Als hij dat zo snel mogelijk laat doen, is hij in februari wel klaar. Het is niet zo ingrijpend. Op het EK van afgelopen zomer had Ismail last van dezelfde knie en vonden wij al dat hij geopereerd moest worden. PSV dacht echter dat de knie met rust en optrainen zou herstellen. Toen hij deze week volle bak ging trainen, waren we al bang dat het zou misgaan.”
pi_54691210
quote:

[..]
Vieze vuile kutvent
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54691234
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:23 schreef -SG- het volgende:

[..]
Ah, komt Foppe weer
pi_54691499
Waarom moet altijd alles via de media gespeeld worden?
pi_54691702
quote:

[..]
Rot op Koeman

20+ miljoen + Velthuizen halen + centrale verdediger halen. Mischien kan ik daar mee leven
pi_54692024
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Rot op Koeman

20+ miljoen + Velthuizen halen + centrale verdediger halen. Mischien kan ik daar mee leven
Dat nog niet eens.
pi_54692112
Koeman Flikker op, Gomes blijft lekker in Eindhoven!

en De Haan: veel respect voor hem, maar echt, waar bemoeit ie zich toch steeds weer mee!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 18 november 2007 @ 14:23:26 #40
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54693193
pwned
wat een klootzak is die Koeman

Ooit komt er een punt in z'n carriere dat iedereen 'm uitkotst en niemand 'm meer moet zou je toch zeggen
pi_54696090
Koeman; je zou die zak toch bijna een hartaanval gunnen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 18 november 2007 @ 16:35:51 #42
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54696225
quote:
Lazovic mist ontmoeting met Excelsior
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 18 november om 14:57

Jan Wouters kan in de wedstrijd tegen Excelsior geen beroep doen op de diensten van Danko Lazovic. De Servische spits kreeg vandaag te horen dat het EK-kwalificatieduel van zijn land met Kazachstan is uitgesteld naar volgen week zaterdag, de dag waarop zijn club het opneemt tegen de Kralingers.

Het duel tussen Servië en Kazachstan had eigenlijk gisteravond plaats moeten hebben, maar hevige sneeuwval noopte de UEFA om het treffen tot nader order uit te stellen. In eerste instantie zou dat vandaag zijn, maar de weersomstandigheden lieten eens temeer te wensen over.

Na overleg besloten scheidsrechter Luis Medina Cantalejo en de UEFA-vertegenwoordiger Peter Forusek het risico van een nieuwe afgelasting te minimaliseren, en het duel te verschuiven naar zaterdag 24 november.
pi_54696918
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:23 schreef Steve_I. het volgende:
pwned
wat een klootzak is die Koeman

Ooit komt er een punt in z'n carriere dat iedereen 'm uitkotst en niemand 'm meer moet zou je toch zeggen
En iedereen maar zeiken dat Koeman alleen maar kut-aankopen doet, als hij Gomes naar Valencia haalt dan doet hij het toch goed. (Al kan elke bosmongool zien dat Gomes extreem goed is, zelfs Koeman)
pi_54697150
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

En iedereen maar zeiken dat Koeman alleen maar kut-aankopen doet, als hij Gomes naar Valencia haalt dan doet hij het toch goed. (Al kan elke bosmongool zien dat Gomes extreem goed is, zelfs Koeman)
Is dat even moeilijk met het budget van Valencia . Het gaat vooral om de kut-aankopen met clubs als Ajax, Benfica en PSV (die beperkte budgetten hebben).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54697604
hoelang loopt het contract van gomes nog door?
lollig
pi_54697652
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef ub40_bboy het volgende:
hoelang loopt het contract van gomes nog door?
2011, maar hij heeft een clausule van 14 miljoen of zo.
pi_54697674
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is dat even moeilijk met het budget van Valencia . Het gaat vooral om de kut-aankopen met clubs als Ajax, Benfica en PSV (die beperkte budgetten hebben).
Soetaars, Sonck, Bob Peters en Sikora hebben wel wat gekost hoor.
lollig
pi_54698299
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Was ook niet cynisch ofzo
pi_54698769
Koeman . Gomes moet gewoon bij psv blijven
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 18 november 2007 @ 18:31:25 #50
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54699095
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

2011, maar hij heeft een clausule van 14 miljoen of zo.
Het is nooit fijn zo'n keeper kwijt te raken, maar voor een keeper is 14 miljoen best een redelijk bedrag. Feyenoord heeft toen der tijd bijvoorbeeld geloof ik zo'n 8 miljoen euro gekregen voor Dudek.

Zonder zo'n clausule zou je als speler die de top wil halen natuurlijk nooit tot je 30e bij een groep boertjes tekenen.
pi_54699245
Wat moet ie nou bij Valencia, dan wint ie sowieso geen prijzen.
pi_54699394
Betere competitie.
pi_54700154
quote:

[..'Koeman wil Gomes naar Valencia halen'..]
pi_54702048
Nu Hiddink met Rusland toch zo goed als uitgeschakeld is voor het EK, kan ie dan niet bij PSV het seizoen af komen maken??
pi_54702161
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nu Hiddink met Rusland toch zo goed als uitgeschakeld is voor het EK, kan ie dan niet bij PSV het seizoen af komen maken??
  maandag 19 november 2007 @ 07:28:30 #56
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_54709747
Goed nieuws op de maandag:

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV vanmiddag tijdens een persconferentie officieel bekend zal maken dat Stevens een contract tekent van volgend seizoen tot de zomer van 2010. Jan Wouters zal tot uiterlijk 2 januari voor de groep staan als hoofdcoach totdat Sef Vergoossen die taken over kan nemen.

misschien nog wel belangrijker

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV op geen enkele wijze medewerking wil verlenen aan een tussentijdse transfer van doelman Gomes. Volgens regionale kranten in Spanje, zo kon PSV Netwerk gisteren melden, wil Ronald Koeman Gomes het liefst komende winter naar Valencia halen. Gomes zelf benadrukte nogmaals dat hij het bij PSV uitstekend naar zijn zin heeft.

Gomes
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_54709894
'PSV akkoord met Huub Stevens'
quote:
PSV is akkoord met Huub Stevens, zo bericht De Telegraaf. Stevens wordt komend seizoen trainer van de club; hij maakt eerst het seizoen nog af bij HSV.
ANP

Tot die tijd is Sef Vergoossen interimcoach. Volgens De Telegraaf tekent Stevens bij PSV een contract tot 2010.

HSV had voor Stevens een lucratief meerjarig contract klaar liggen, en is naar verluidt hevig teleurgesteld in de beslissing van de Nederlandse trainer.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 19 november 2007 @ 08:36:34 #58
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710089
Ik hoor net dat om 2 uur het nieuws officeel wordt gemaakt..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 19 november 2007 @ 08:48:12 #59
4984 KELDER
pi_54710197
goed nieuws dat er u een einde komt aan de onzekerheid (onder voorbehoud..). Nu alleen hopen dat Wouters eventjes wat meer overtuiging en uitstraling er tegen aan kan gooien tot eind december, want er komen nog zat belangrijke wedstrijden... (CSKA, Inter, Ajax)
  maandag 19 november 2007 @ 08:49:01 #60
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710207
quote:

[..]
Gadverdamme
wat een lul echt een grote klootzak..
Eerst op een laffe manier weg gaan en dan nog ff onze beste speler weg willen halen!
bah!
pi_54710228
Dus nu Wouters tot 2 januari, dan Vergoossen tot juni en dan Stevens vanaf juli?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54710235
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Gadverdamme
wat een lul echt een grote klootzak..
Eerst op een laffe manier weg gaan en dan nog ff onze beste speler weg willen halen!
bah!
Wat is daar vreemd aan? Wat betreft Gomes hebben de topclubs echt zitten slapen dus ik snap de move wel!
Klik dan als je durft
pi_54710345
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Suijk het volgende:
Dus nu Wouters tot 2 januari, dan Vergoossen tot juni en dan Stevens vanaf juli?
Volgens mij wel en dat lijkt me ook de meest logische oplossing.
We sure are cute for two ugly people.
pi_54710366
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Volgens mij wel en dat lijkt me ook de meest logische oplossing.
Aan de ene kant wel. Maar spelers zullen niet geneigd zijn om nu bijvoorbeeld bij te tekenen. Vergoossen kan het in je zien zitten, maar Stevens niet, je kunt nu weinig zekerheid bieden aan de spelers natuurlijk.
Klik dan als je durft
  maandag 19 november 2007 @ 09:06:16 #65
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710378
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:52 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan? Wat betreft Gomes hebben de topclubs echt zitten slapen dus ik snap de move wel!
Vreemd is het niet.. want ik snap nog steeds niet waarom Gomes door een top club is aangetrokken..
Maar ik vind Koeman gewoon een lul en zie dit als eens soort natrappen..
pi_54710424
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Vreemd is het niet.. want ik snap nog steeds niet waarom Gomes door een top club is aangetrokken..
Maar ik vind Koeman gewoon een lul en zie dit als eens soort natrappen..
Natrappen? Als je er 15 miljoen voor terug krijgt, vind ik het toch een aardige deal.
Klik dan als je durft
  maandag 19 november 2007 @ 09:11:32 #67
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710454
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Natrappen? Als je er 15 miljoen voor terug krijgt, vind ik het toch een aardige deal.
Jawel.. maar dan krijg je een soort van Ajax situatie... je krijgt wel veel geld binnen.. maar je raakt ook meteen je topspelers kwijt...
pi_54710479
Gomes
Stevens
pi_54712618
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:00 schreef Bruce117 het volgende:
'PSV akkoord met Huub Stevens'
[..]
Wat mooi dat Stevens zo graag komt. Als iemand dan nog Stan Valkx kan vervangen, hebben we dan toch best een mooie technische staf. Trouwens, er staat hier dat tot volgend seizoen Sef Vergoosen interim coach zou zijn. Ik neem aan dat toch in principe vanaf januari is?
pi_54712648
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54712666
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Wat mooi dat Stevens zo graag komt. Als iemand dan nog Stan Valkx kan vervangen, hebben we dan toch best een mooie technische staf. Trouwens, er staat hier dat tot volgend seizoen Sef Vergoosen interim coach zou zijn. Ik neem aan dat toch in principe vanaf januari is?
Sef komt in januari vooralsnog.
pi_54712691
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
ik heb exact hetzelfde helaas
pi_54712784
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:28 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik heb exact hetzelfde helaas
Allemaal bidden dat Wouters plotseling enorm groeit in zijn rol als hoofcoach en Sef een gouden pik blijkt te hebben
pi_54713563
quote:
Dat gevoel heb ik ook wel ja.

Aan de andere kant is het wel koffiedik kijken, het seizoen duurt nog lang en de concurrentie is ook niet onaantastbaar.
pi_54713595
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Allemaal bidden dat Wouters plotseling enorm groeit in zijn rol als hoofcoach en Sef een gouden pik blijkt te hebben
ja idd

of zoals ik in het vorige topic al poste:

pi_54713626
Ik lees net dat v.d. Sar mischien naar PSV kwam paar jaar geleden ?
  maandag 19 november 2007 @ 12:13:30 #77
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54713661
quote:
Denk inderdaad dat het daar een beetje op afgaat ja.
Nu moet ik eerlijk zeggen en had ik ook geen fantastisch seizoen in het vooruitzicht verwacht met het vertrek van Cocu en Alex.
We zijn de afgelopen 3 seizoenen eigenlijk enorm verwend geweest en hebben het boven verwachting vooral in Europa heel goed gedaan.

Mijn hoop is nog dat PSV er met die Japanse club uitgekomen is en Vergoossen vanaf aankomend weekend de nieuwe interim is, maar ik waag het te betwijfelen.

In Stevens heb ik overigens voor volgend seizoen wel weer veel vertrouwen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54713775
PSV F1 is kampioen!

Ze mochten de laatste wedstrijd met 84-0 verliezen, maar ze wonnen met 14-0.

Voor de toekomstige helden!
pi_54713789
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees net dat v.d. Sar mischien naar PSV kwam paar jaar geleden ?
Nee, dat zou hij zeker overwegen als PSV langs zou komen destijds.
pi_54714119
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
PSV F1 is kampioen!

[ afbeelding ]

Ik heb ook nog ooit bij de f-jes gevoetbald

alleen was dat bij pvv
  maandag 19 november 2007 @ 12:41:30 #81
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54714333
kut toch nog stevens
pi_54714376
quote:
PSV F1 is kampioen!

[ afbeelding ]

Zie ik daar een nieuwe Bjorn van der Doelen?
pi_54714464
ja en volgens mij spelen ze met vliegende keep
pi_54715556
Huub Stevens hondstrouwe PSV er
Nothing to see here, carry on
  maandag 19 november 2007 @ 14:09:35 #85
4984 KELDER
pi_54716172
overigens is in alle stilte de verkoop van Ajax uit al begonnen...
normaal krijg ik altijd wel mailtje van PSV verkoop, of staat het op de site, maar deze keer dus niet. Volgnr 147 hier, dus nog kaarten zat iig
pi_54717334
Ik vind het maar een vreemde situatie, met twee toekomstige trainers in het verschiet. Ik vrees voor PSV dat dit voor een aantal begeerde spelers reden genoeg is om niet bij te tekenen.
Woo-loo-loo!
pi_54717382
Lazovic nog iets gehoord van die vermeende kopstoot?
pi_54717422
quote:
PSV F1 is kampioen!

[ afbeelding ]

Met negen overwinningen en maar liefst 114 doelpunten uit negen wedstrijden mogen de jongste PSV'ertjes zich de terechte kampioen noemen.

Meteen naar het eerste halen, die spitsen.
pi_54717436
Even de officiele communique's
quote:
Huub Stevens volgend seizoen hoofdcoach PSV
19 november 2007 14:00
PSV MEDIA - Huub Stevens is vanaf volgend seizoen de nieuwe hoofdcoach van PSV. Hij zet zijn handtekening onder een 2-jarig contract, zo maakte algemeen directeur Jan Reker bekend op een persconferentie. Tegelijkertijd maakte Stevens in Duitsland wereldkundig dat hij zijn club HSV na dit seizoen verlaat.

Huub Stevens wordt volgend seizoen hoofdcoach van PSV.

Contract tot 2010
Vanaf 14.00 uur vanmiddag stond Reker de pers te woord in het Philips Stadion, tegelijkertijd bracht Huub Stevens (53) in Duitsland naar buiten dat hij zijn club Hamburger SV na dit seizoen gaat verlaten. De Limburger tekent bij PSV een verbintenis tot 2010 en keert daarmee terug bij de club waar hij van 1975 tot 1993 al onder contract stond. Eerst als speler, later als trainer en hoofd jeugdopleiding was Stevens actief voor PSV, dat hij altijd een warm hart bleef toedragen. Als interim-coach zat hij ooit al eens zes wedstrijden op de bank - toen Bobby Robson een operatie onderging - en vanaf volgend jaar zomer heeft hij de volledige verantwoordelijkheid. Stevens (Sittard, 29 november 1953) woont nog altijd in het Eindhovense kerkdorp Acht op een paar minuten rijden van trainingscomplex De Herdgang.

Trainersloopbaan
Stevens begon zijn trainerscarrière op eigen benen bij Roda JC, waarna hij in 1996 de overstap maakte naar Schalke 04. Met die club won hij onder meer twee keer de Duitse beker en de UEFA Cup (1997). Na Schalke volgden in Duitsland ook nog Hertha BSC en 1.FC Köln, waarna Stevens in 2005 terugkeerde bij Roda JC. In februari dit jaar vertrok hij naar het toen laaggeklasseerde Hamburger SV, dat hij zeer knap wist te behoeden voor degradatie en zelfs naar de zevende plaats van de Bundesliga wist te loodsen. Volgend jaar zomer, als Stevens 54 jaar is, komt zijn gekoesterde wens om hoofdcoach van PSV te worden uit. Jan Wouters is één van zijn assistenten, de overige plaats(en) worden later ingevuld.
quote:
Interim Vergoossen neemt assistent Lodeweges mee
19 november 2007 14:05
PSV MEDIA - Sef Vergoossen en zijn assistent Dwight Lodeweges komen uiterlijk in januari naar Eindhoven om als interim-trainers het seizoen af te maken bij PSV. Jan Wouters neemt tot dat moment de honneurs waar en vult daarna weer zijn rol als assistent-trainer in. Dat maakte Jan Reker maandag bekend.

Grampus Eight
Vergoossen en Lodeweges komen over van het Japanse Grampus Eight, nadat ze eerder al als duo hadden samengewerkt bij Al Jazeera. Ze maken in Japan eerst nog de bekercompetitie af, om vervolgens net na de jaarwisseling in Eindhoven te beginnen. Dat betekent dat ze uiterlijk in januari naar Eindhoven komen. De bedoeling is dat Vergoossen (60) na zijn periode als interim-coach een functie binnen te organisatie gaat vervullen als begeleider van jeugdige talenten. De huidige interim-trainers van PSV, Anton Janssen (Jong PSV) en Luc Nilis (individueel trainer), zullen ook actief betrokken blijven maar vanaf januari niet meer op de bank plaatsnemen. Vanaf de zomer van 2008 komt Huub Stevens naar Eindhoven als hoofdcoach.

Carrières
Vergoossen was onder meer coach van Racing Genk (kampioen van België), Roda JC en MVV. Bij VVV werkte hij samen met Jan Reker. De geboren Canadees Dwight Lodeweges trainde onder meer bij Go Ahead Eagles, FC Zwolle en Heerenveen. Tot de komst van Vergoossen en Lodeweges is Jan Wouters nog steeds interim-coach van PSV, een periode van nog maximaal negen wedstrijden in de competitie en Champions League.
  maandag 19 november 2007 @ 15:14:22 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54717597
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:01 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vrees voor PSV dat dit voor een aantal begeerde spelers reden genoeg is om niet bij te tekenen.
Wat een onzin.

[ Bericht 11% gewijzigd door PyTh op 19-11-2007 15:21:35 ]
  maandag 19 november 2007 @ 15:23:16 #91
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54717813
Eindelijk duidelijkheid . Wouters moet het nog ff volhouden, sef maakt de schade van Wouters denk ik wel weer goed en volgend seizoen kan Stevens mooi beginnen . Dan maar een jaartje geen kampioen zijn, brengt ons ook weer met beide benen op de grond .
pi_54717895
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ik denk dat een Zuid-Amerikaan niet snel voor Stevens naar PSV komt, zoals bij een Hiddink of misschien een Koeman. Zullen allemaal Duitse, Oostblok jongens worden. Of de Afrikanen van Roda.
  maandag 19 november 2007 @ 15:30:37 #93
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54717997
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat een Zuid-Amerikaan niet snel voor Stevens naar PSV komt, zoals bij een Hiddink of misschien een Koeman. Zullen allemaal Duitse, Oostblok jongens worden. Of de Afrikanen van Roda.
Denk dat het reuze mee zal vallen.

Het is toch vooral de club PSV die aantrekkingskracht heeft op de Zuid-Amerikaanse jongens en niet de trainer.
pi_54718039
Stevens met zijn duitse accent .
Secrets never die. Only people.
pi_54718195
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef PyTh het volgende:
Wat een onzin.
Als je ziet hoe ze nu al omgaan met Knabbel en Babbel, dan helpt zo'n onzeker vooruitzicht al helemaal niet. Ik zou het wel weten.
Woo-loo-loo!
pi_54718297
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Met negen overwinningen en maar liefst 114 doelpunten uit negen wedstrijden mogen de jongste PSV'ertjes zich de terechte kampioen noemen.

Meteen naar het eerste halen, die spitsen.

Stevens
  maandag 19 november 2007 @ 15:52:43 #97
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54718462
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:39 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Als je ziet hoe ze nu al omgaan met Knabbel en Babbel, dan helpt zo'n onzeker vooruitzicht al helemaal niet. Ik zou het wel weten.
Hoezo onzeker vooruitzicht?
Er is nu toch bekend dat Stevens volgend jaar hoofdtrainer wordt van PSV.

Die gaat zeker wel betrokken worden in de gesprekken over eventuele verlenging van contracten met spelers voordat hij ook daadwerkelijk aan het roer staat hoor.
  maandag 19 november 2007 @ 15:55:40 #98
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54718494
Maar sef, die blijft dus nog heel december voor de bekerronde he, maar als ze nou eerder uit de bekerronde worden geknikkerd dan heeft hij toch niks meer te doen? Dus kan Sef dan toch nog eerder naar PSV, of neemt hij nog ffkes vakantie?
  maandag 19 november 2007 @ 16:04:39 #99
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54718607
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:55 schreef -SG- het volgende:
Maar sef, die blijft dus nog heel december voor de bekerronde he, maar als ze nou eerder uit de bekerronde worden geknikkerd dan heeft hij toch niks meer te doen? Dus kan Sef dan toch nog eerder naar PSV, of neemt hij nog ffkes vakantie?
Wat moet jij eigenlijk met die lelijke kop van van Gaal in je avatar?
  maandag 19 november 2007 @ 16:06:26 #100
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54718646
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat moet jij eigenlijk met die lelijke kop van van Gaal in je avatar?
Ja iets met een weddenschap enzo , het is gelukkig maar tot de winterstop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')