Denk inderdaad dat het daar een beetje op afgaat ja.quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
Nee, dat zou hij zeker overwegen als PSV langs zou komen destijds.quote:Op maandag 19 november 2007 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees net dat v.d. Sar mischien naar PSV kwam paar jaar geleden?
Ik heb ook nog ooit bij de f-jes gevoetbaldquote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
PSV F1 is kampioen!![]()
[ afbeelding ]
Ze mochten de laatste wedstrijd met 84-0 verliezen, maar ze wonnen met 14-0.
Voor de toekomstige helden!
Zie ik daar een nieuwe Bjorn van der Doelen?quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
PSV F1 is kampioen!![]()
[ afbeelding ]
Met negen overwinningen en maar liefst 114 doelpunten uit negen wedstrijden mogen de jongste PSV'ertjes zich de terechte kampioen noemen.quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
PSV F1 is kampioen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Huub Stevens volgend seizoen hoofdcoach PSV
19 november 2007 14:00
PSV MEDIA - Huub Stevens is vanaf volgend seizoen de nieuwe hoofdcoach van PSV. Hij zet zijn handtekening onder een 2-jarig contract, zo maakte algemeen directeur Jan Reker bekend op een persconferentie. Tegelijkertijd maakte Stevens in Duitsland wereldkundig dat hij zijn club HSV na dit seizoen verlaat.
Huub Stevens wordt volgend seizoen hoofdcoach van PSV.
Contract tot 2010
Vanaf 14.00 uur vanmiddag stond Reker de pers te woord in het Philips Stadion, tegelijkertijd bracht Huub Stevens (53) in Duitsland naar buiten dat hij zijn club Hamburger SV na dit seizoen gaat verlaten. De Limburger tekent bij PSV een verbintenis tot 2010 en keert daarmee terug bij de club waar hij van 1975 tot 1993 al onder contract stond. Eerst als speler, later als trainer en hoofd jeugdopleiding was Stevens actief voor PSV, dat hij altijd een warm hart bleef toedragen. Als interim-coach zat hij ooit al eens zes wedstrijden op de bank - toen Bobby Robson een operatie onderging - en vanaf volgend jaar zomer heeft hij de volledige verantwoordelijkheid. Stevens (Sittard, 29 november 1953) woont nog altijd in het Eindhovense kerkdorp Acht op een paar minuten rijden van trainingscomplex De Herdgang.
Trainersloopbaan
Stevens begon zijn trainerscarrière op eigen benen bij Roda JC, waarna hij in 1996 de overstap maakte naar Schalke 04. Met die club won hij onder meer twee keer de Duitse beker en de UEFA Cup (1997). Na Schalke volgden in Duitsland ook nog Hertha BSC en 1.FC Köln, waarna Stevens in 2005 terugkeerde bij Roda JC. In februari dit jaar vertrok hij naar het toen laaggeklasseerde Hamburger SV, dat hij zeer knap wist te behoeden voor degradatie en zelfs naar de zevende plaats van de Bundesliga wist te loodsen. Volgend jaar zomer, als Stevens 54 jaar is, komt zijn gekoesterde wens om hoofdcoach van PSV te worden uit. Jan Wouters is één van zijn assistenten, de overige plaats(en) worden later ingevuld.
quote:Interim Vergoossen neemt assistent Lodeweges mee
19 november 2007 14:05
PSV MEDIA - Sef Vergoossen en zijn assistent Dwight Lodeweges komen uiterlijk in januari naar Eindhoven om als interim-trainers het seizoen af te maken bij PSV. Jan Wouters neemt tot dat moment de honneurs waar en vult daarna weer zijn rol als assistent-trainer in. Dat maakte Jan Reker maandag bekend.
Grampus Eight
Vergoossen en Lodeweges komen over van het Japanse Grampus Eight, nadat ze eerder al als duo hadden samengewerkt bij Al Jazeera. Ze maken in Japan eerst nog de bekercompetitie af, om vervolgens net na de jaarwisseling in Eindhoven te beginnen. Dat betekent dat ze uiterlijk in januari naar Eindhoven komen. De bedoeling is dat Vergoossen (60) na zijn periode als interim-coach een functie binnen te organisatie gaat vervullen als begeleider van jeugdige talenten. De huidige interim-trainers van PSV, Anton Janssen (Jong PSV) en Luc Nilis (individueel trainer), zullen ook actief betrokken blijven maar vanaf januari niet meer op de bank plaatsnemen. Vanaf de zomer van 2008 komt Huub Stevens naar Eindhoven als hoofdcoach.
Carrières
Vergoossen was onder meer coach van Racing Genk (kampioen van België), Roda JC en MVV. Bij VVV werkte hij samen met Jan Reker. De geboren Canadees Dwight Lodeweges trainde onder meer bij Go Ahead Eagles, FC Zwolle en Heerenveen. Tot de komst van Vergoossen en Lodeweges is Jan Wouters nog steeds interim-coach van PSV, een periode van nog maximaal negen wedstrijden in de competitie en Champions League.
Wat een onzin.quote:Op maandag 19 november 2007 15:01 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vrees voor PSV dat dit voor een aantal begeerde spelers reden genoeg is om niet bij te tekenen.
Ik denk dat een Zuid-Amerikaan niet snel voor Stevens naar PSV komt, zoals bij een Hiddink of misschien een Koeman. Zullen allemaal Duitse, Oostblok jongens worden. Of de Afrikanen van Roda.quote:
Denk dat het reuze mee zal vallen.quote:Op maandag 19 november 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat een Zuid-Amerikaan niet snel voor Stevens naar PSV komt, zoals bij een Hiddink of misschien een Koeman. Zullen allemaal Duitse, Oostblok jongens worden. Of de Afrikanen van Roda.
Als je ziet hoe ze nu al omgaan met Knabbel en Babbel, dan helpt zo'n onzeker vooruitzicht al helemaal niet. Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef PyTh het volgende:
Wat een onzin.
quote:Op maandag 19 november 2007 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met negen overwinningen en maar liefst 114 doelpunten uit negen wedstrijden mogen de jongste PSV'ertjes zich de terechte kampioen noemen.
Meteen naar het eerste halen, die spitsen.
Hoezo onzeker vooruitzicht?quote:Op maandag 19 november 2007 15:39 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze nu al omgaan met Knabbel en Babbel, dan helpt zo'n onzeker vooruitzicht al helemaal niet. Ik zou het wel weten.
Wat moet jij eigenlijk met die lelijke kop van van Gaal in je avatar?quote:Op maandag 19 november 2007 15:55 schreef -SG- het volgende:
Maar sef, die blijft dus nog heel december voor de bekerronde he, maar als ze nou eerder uit de bekerronde worden geknikkerd dan heeft hij toch niks meer te doen? Dus kan Sef dan toch nog eerder naar PSV, of neemt hij nog ffkes vakantie?
Ja iets met een weddenschap enzoquote:Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat moet jij eigenlijk met die lelijke kop van van Gaal in je avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |