abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54699245
Wat moet ie nou bij Valencia, dan wint ie sowieso geen prijzen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54699394
Betere competitie.
pi_54700154
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:22 schreef dndiek het volgende:

[..'Koeman wil Gomes naar Valencia halen'..]
pi_54702048
Nu Hiddink met Rusland toch zo goed als uitgeschakeld is voor het EK, kan ie dan niet bij PSV het seizoen af komen maken??
pi_54702161
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nu Hiddink met Rusland toch zo goed als uitgeschakeld is voor het EK, kan ie dan niet bij PSV het seizoen af komen maken??
  maandag 19 november 2007 @ 07:28:30 #56
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_54709747
Goed nieuws op de maandag:

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV vanmiddag tijdens een persconferentie officieel bekend zal maken dat Stevens een contract tekent van volgend seizoen tot de zomer van 2010. Jan Wouters zal tot uiterlijk 2 januari voor de groep staan als hoofdcoach totdat Sef Vergoossen die taken over kan nemen.

misschien nog wel belangrijker

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV op geen enkele wijze medewerking wil verlenen aan een tussentijdse transfer van doelman Gomes. Volgens regionale kranten in Spanje, zo kon PSV Netwerk gisteren melden, wil Ronald Koeman Gomes het liefst komende winter naar Valencia halen. Gomes zelf benadrukte nogmaals dat hij het bij PSV uitstekend naar zijn zin heeft.

Gomes
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_54709894
'PSV akkoord met Huub Stevens'
quote:
PSV is akkoord met Huub Stevens, zo bericht De Telegraaf. Stevens wordt komend seizoen trainer van de club; hij maakt eerst het seizoen nog af bij HSV.
ANP

Tot die tijd is Sef Vergoossen interimcoach. Volgens De Telegraaf tekent Stevens bij PSV een contract tot 2010.

HSV had voor Stevens een lucratief meerjarig contract klaar liggen, en is naar verluidt hevig teleurgesteld in de beslissing van de Nederlandse trainer.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 19 november 2007 @ 08:36:34 #58
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710089
Ik hoor net dat om 2 uur het nieuws officeel wordt gemaakt..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 19 november 2007 @ 08:48:12 #59
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_54710197
goed nieuws dat er u een einde komt aan de onzekerheid (onder voorbehoud..). Nu alleen hopen dat Wouters eventjes wat meer overtuiging en uitstraling er tegen aan kan gooien tot eind december, want er komen nog zat belangrijke wedstrijden... (CSKA, Inter, Ajax)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  maandag 19 november 2007 @ 08:49:01 #60
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710207
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:22 schreef dndiek het volgende:

[..]
Gadverdamme
wat een lul echt een grote klootzak..
Eerst op een laffe manier weg gaan en dan nog ff onze beste speler weg willen halen!
bah!
pi_54710228
Dus nu Wouters tot 2 januari, dan Vergoossen tot juni en dan Stevens vanaf juli?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54710235
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Gadverdamme
wat een lul echt een grote klootzak..
Eerst op een laffe manier weg gaan en dan nog ff onze beste speler weg willen halen!
bah!
Wat is daar vreemd aan? Wat betreft Gomes hebben de topclubs echt zitten slapen dus ik snap de move wel!
Klik dan als je durft
pi_54710345
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Suijk het volgende:
Dus nu Wouters tot 2 januari, dan Vergoossen tot juni en dan Stevens vanaf juli?
Volgens mij wel en dat lijkt me ook de meest logische oplossing.
We sure are cute for two ugly people.
pi_54710366
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Volgens mij wel en dat lijkt me ook de meest logische oplossing.
Aan de ene kant wel. Maar spelers zullen niet geneigd zijn om nu bijvoorbeeld bij te tekenen. Vergoossen kan het in je zien zitten, maar Stevens niet, je kunt nu weinig zekerheid bieden aan de spelers natuurlijk.
Klik dan als je durft
  maandag 19 november 2007 @ 09:06:16 #65
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710378
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:52 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan? Wat betreft Gomes hebben de topclubs echt zitten slapen dus ik snap de move wel!
Vreemd is het niet.. want ik snap nog steeds niet waarom Gomes door een top club is aangetrokken..
Maar ik vind Koeman gewoon een lul en zie dit als eens soort natrappen..
pi_54710424
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Vreemd is het niet.. want ik snap nog steeds niet waarom Gomes door een top club is aangetrokken..
Maar ik vind Koeman gewoon een lul en zie dit als eens soort natrappen..
Natrappen? Als je er 15 miljoen voor terug krijgt, vind ik het toch een aardige deal.
Klik dan als je durft
  maandag 19 november 2007 @ 09:11:32 #67
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54710454
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Natrappen? Als je er 15 miljoen voor terug krijgt, vind ik het toch een aardige deal.
Jawel.. maar dan krijg je een soort van Ajax situatie... je krijgt wel veel geld binnen.. maar je raakt ook meteen je topspelers kwijt...
pi_54710479
Gomes
Stevens
pi_54712618
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:00 schreef Bruce117 het volgende:
'PSV akkoord met Huub Stevens'
[..]
Wat mooi dat Stevens zo graag komt. Als iemand dan nog Stan Valkx kan vervangen, hebben we dan toch best een mooie technische staf. Trouwens, er staat hier dat tot volgend seizoen Sef Vergoosen interim coach zou zijn. Ik neem aan dat toch in principe vanaf januari is?
pi_54712648
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54712666
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Wat mooi dat Stevens zo graag komt. Als iemand dan nog Stan Valkx kan vervangen, hebben we dan toch best een mooie technische staf. Trouwens, er staat hier dat tot volgend seizoen Sef Vergoosen interim coach zou zijn. Ik neem aan dat toch in principe vanaf januari is?
Sef komt in januari vooralsnog.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54712691
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
ik heb exact hetzelfde helaas
pi_54712784
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:28 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik heb exact hetzelfde helaas
Allemaal bidden dat Wouters plotseling enorm groeit in zijn rol als hoofcoach en Sef een gouden pik blijkt te hebben
pi_54713563
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat gevoel heb ik ook wel ja.

Aan de andere kant is het wel koffiedik kijken, het seizoen duurt nog lang en de concurrentie is ook niet onaantastbaar.
pi_54713595
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Allemaal bidden dat Wouters plotseling enorm groeit in zijn rol als hoofcoach en Sef een gouden pik blijkt te hebben
ja idd

of zoals ik in het vorige topic al poste:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')