quote:Op zondag 18 november 2007 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..'Koeman wil Gomes naar Valencia halen'..]
quote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nu Hiddink met Rusland toch zo goed als uitgeschakeld is voor het EK, kan ie dan niet bij PSV het seizoen af komen maken??
quote:PSV is akkoord met Huub Stevens, zo bericht De Telegraaf. Stevens wordt komend seizoen trainer van de club; hij maakt eerst het seizoen nog af bij HSV.
ANP
Tot die tijd is Sef Vergoossen interimcoach. Volgens De Telegraaf tekent Stevens bij PSV een contract tot 2010.
HSV had voor Stevens een lucratief meerjarig contract klaar liggen, en is naar verluidt hevig teleurgesteld in de beslissing van de Nederlandse trainer.
Gadverdammequote:
Wat is daar vreemd aan? Wat betreft Gomes hebben de topclubs echt zitten slapen dus ik snap de move wel!quote:Op maandag 19 november 2007 08:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
![]()
wat een lul echt een grote klootzak..
Eerst op een laffe manier weg gaan en dan nog ff onze beste speler weg willen halen!
bah!
Volgens mij wel en dat lijkt me ook de meest logische oplossing.quote:Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Suijk het volgende:
Dus nu Wouters tot 2 januari, dan Vergoossen tot juni en dan Stevens vanaf juli?
Aan de ene kant wel. Maar spelers zullen niet geneigd zijn om nu bijvoorbeeld bij te tekenen. Vergoossen kan het in je zien zitten, maar Stevens niet, je kunt nu weinig zekerheid bieden aan de spelers natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Volgens mij wel en dat lijkt me ook de meest logische oplossing.
Vreemd is het niet.. want ik snap nog steeds niet waarom Gomes door een top club is aangetrokken..quote:Op maandag 19 november 2007 08:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Wat betreft Gomes hebben de topclubs echt zitten slapen dus ik snap de move wel!
Natrappen? Als je er 15 miljoen voor terug krijgt, vind ik het toch een aardige deal.quote:Op maandag 19 november 2007 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vreemd is het niet.. want ik snap nog steeds niet waarom Gomes door een top club is aangetrokken..
Maar ik vind Koeman gewoon een lul en zie dit als eens soort natrappen..
Jawel.. maar dan krijg je een soort van Ajax situatie... je krijgt wel veel geld binnen.. maar je raakt ook meteen je topspelers kwijt...quote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Natrappen? Als je er 15 miljoen voor terug krijgt, vind ik het toch een aardige deal.
Wat mooi dat Stevens zo graag komt. Als iemand dan nog Stan Valkx kan vervangen, hebben we dan toch best een mooie technische staf. Trouwens, er staat hier dat tot volgend seizoen Sef Vergoosen interim coach zou zijn. Ik neem aan dat toch in principe vanaf januari is?quote:
Sef komt in januari vooralsnog.quote:Op maandag 19 november 2007 11:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Wat mooi dat Stevens zo graag komt. Als iemand dan nog Stan Valkx kan vervangen, hebben we dan toch best een mooie technische staf. Trouwens, er staat hier dat tot volgend seizoen Sef Vergoosen interim coach zou zijn. Ik neem aan dat toch in principe vanaf januari is?
ik heb exact hetzelfde helaasquote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
Allemaal bidden dat Wouters plotseling enorm groeit in zijn rol als hoofcoach en Sef een gouden pik blijkt te hebbenquote:
Dat gevoel heb ik ook wel ja.quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
ja iddquote:Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal bidden dat Wouters plotseling enorm groeit in zijn rol als hoofcoach en Sef een gouden pik blijkt te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |