Waar zou Ten Cate op dit momet jaloers op moeten zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik Koeman steeds beter begin te vinden. En zeker mooi dat hij Ten Cate afzeikt (zie mijn vorige post in het vorige topic), we moeten niet over ons heen laten lopen door die jaloerse bal uit Amsterdam!
club, spelers, fans etc. etc.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waar zou Ten Cate op dit momet jaloers op moeten zijn?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef venomsnake het volgende:
CHAMPIONS LEAGUE
Champions Leaguequote:
Daar is hij vast al wel overheen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef venomsnake het volgende:
champions league
Wacht maar tot volgend seizoen; eens kijken of je dan nog net zo blij bent.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik Koeman steeds beter begin te vinden. En zeker mooi dat hij Ten Cate afzeikt (zie mijn vorige post in het vorige topic), we moeten niet over ons heen laten lopen door die jaloerse bal uit Amsterdam!
Het voordeel is dat de potentiele wegpest spelers volgend jaar zowiezo al vertrokken zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend seizoen; eens kijken of je dan nog net zo blij bent.
yeah,zeg dat welquote:
Dat PSV altijd met 7 man achter de bal speelt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wat heeft Henk de Held gezegd dan?
en dat komt omdat we zo dicht op de goal van de tegenstander spelen dat er maar ruimte is voor 4 spelers voor de bal!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat PSV altijd met 7 man achter de bal speelt.
quote:Een opmerking van Ajax-coach Henk ten Cate dat PSV 'continu met zeven man achter de bal speelt', doet Koeman weinig. Die lacht hij weg. "Ach die Nederlandse verhalen over percentages balbezit en aantal spelers voor de bal. Meer balbezit, daar lachen ze om in Italië. Met PSV spelen wij gecontroleerd voetbal, waarbij de spelers vrijheid hebben en durf tonen. In de Champions League zet je de boel niet open, het gaat om het resultaat. FC Kopenhagen speelde tegen Ajax ook met zeven mensen achter de bal."
Meen je dat serieus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Onzin, dat waren Roda, Utrecht en Heerenveen uit ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |