abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:10:27 #1
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43062158

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
05. Michael Ball
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väryrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens

Laatst gespeelde wedstrijd: RKC Waalwijk - PSV

Datum: 28 Oktober

Uitslag: 0-3 (0-0)

Scoreverloop:
0-1 Ibrahim Afellay ('52)
0-2 Arouna Koné ('59)
0-3 Arouna Koné ('89)

Eerstvolgende wedstrijd: Champions League: PSV - Galatasaray

Datum : 31 oktober
Tijd : 20:45

OP PSV Topic
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:14:45 #2
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_43062265
Ik moet ook toegeven dat ik Koeman steeds beter begin te vinden. En zeker mooi dat hij Ten Cate afzeikt (zie mijn vorige post in het vorige topic), we moeten niet over ons heen laten lopen door die jaloerse bal uit Amsterdam!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 oktober 2006 @ 12:27:15 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43062531
goeie TT
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 oktober 2006 @ 12:28:03 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43062543
De Haan heeft zn mening tov PSV & Ibi ook alweer grotendeels ingeslikt! Het lag niet aan de trainingsintensiteit bij PSV maar meer aan Ibi die er tot voor kort te weinig aan deed!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43062732
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik Koeman steeds beter begin te vinden. En zeker mooi dat hij Ten Cate afzeikt (zie mijn vorige post in het vorige topic), we moeten niet over ons heen laten lopen door die jaloerse bal uit Amsterdam!
Waar zou Ten Cate op dit momet jaloers op moeten zijn?
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 oktober 2006 @ 12:37:14 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43062745
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Waar zou Ten Cate op dit momet jaloers op moeten zijn?
club, spelers, fans etc. etc.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43062796
champions league
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:41:20 #8
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43062835
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef venomsnake het volgende:
CHAMPIONS LEAGUE
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43062842
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

club, spelers, fans etc. etc.
Champions League
(Geef zelf ook maar even antwoord op m'n vraag )

Maar toch denk ik niet dat Ten Cate op dit moment erg veel reden tot jaloezie heeft. Hij heeft zelf helemaal niks te klagen.
Woo-loo-loo!
pi_43062861
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef venomsnake het volgende:
champions league
Daar is hij vast al wel overheen.
Woo-loo-loo!
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:48:30 #11
159545 Duckiej_88
Feyenoord Rotterdam
pi_43062987
koné is nu toppiej bezig na die goal in Turkije is ie helemaal los gekomen
SCF no one likes us we don't care
pi_43063024
de TT
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43063080
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
Wacht maar tot volgend seizoen; eens kijken of je dan nog net zo blij bent.
pi_43063217
PSV

Zitten we morgen al in de tweede ronde?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43063429
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wacht maar tot volgend seizoen; eens kijken of je dan nog net zo blij bent.
Het voordeel is dat de potentiele wegpest spelers volgend jaar zowiezo al vertrokken zijn.

Maar wat heeft Henk de Held gezegd dan?
Houd van een lijntje.
pi_43063524
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:12:53 #17
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_43063609
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:27 schreef rubbereend het volgende:
goeie TT
yeah,zeg dat wel
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_43064171
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:

Maar wat heeft Henk de Held gezegd dan?
Dat PSV altijd met 7 man achter de bal speelt.
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 oktober 2006 @ 13:32:26 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43064190
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat PSV altijd met 7 man achter de bal speelt.
en dat komt omdat we zo dicht op de goal van de tegenstander spelen dat er maar ruimte is voor 4 spelers voor de bal!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43064241
En de reactie van Koeman:
quote:
Een opmerking van Ajax-coach Henk ten Cate dat PSV 'continu met zeven man achter de bal speelt', doet Koeman weinig. Die lacht hij weg. "Ach die Nederlandse verhalen over percentages balbezit en aantal spelers voor de bal. Meer balbezit, daar lachen ze om in Italië. Met PSV spelen wij gecontroleerd voetbal, waarbij de spelers vrijheid hebben en durf tonen. In de Champions League zet je de boel niet open, het gaat om het resultaat. FC Kopenhagen speelde tegen Ajax ook met zeven mensen achter de bal."
Woo-loo-loo!
pi_43064421
Ajax tegen Auxerre ook ja...
Houd van een lijntje.
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:50:35 #22
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43064782
12 November is pas de eerste echte krachtmeting voor onze tegenstander uit amsterdam.
pi_43064857
Onzin, dat waren Roda, Utrecht en Heerenveen uit ook al.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:52:56 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43064889
Toch knap dat je met 7 spelers achter de bal de bestscorende ploeg hebt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:54:26 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43064937
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Onzin, dat waren Roda, Utrecht en Heerenveen uit ook al.
Meen je dat serieus?
Ik vind in Nederland alleen AZ en ajax een echte krachtmeting voor PSV...
pi_43065529
Voor PSV wel ja
pi_43065755
Zal de eindhovense arrogantie wel zijn.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:21:56 #28
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43065873
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal de eindhovense arrogantie wel zijn.
Sure

Maar zegt in ieder geval wel genoeg dat jij wedstrijden tegen ploegen als utrecht, heerenveen en roda echte krachtmetingen vind.
Je zult wel snel wennen aan dat UEFA Cup niveau
pi_43065930
Hoezo wennen, ik hoef niet te spelen.
Houd van een lijntje.
pi_43065941
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Sure

Maar zegt in ieder geval wel genoeg dat jij wedstrijden tegen ploegen als utrecht, heerenveen en roda echte krachtmetingen vind.
Je zult wel snel wennen aan dat UEFA Cup niveau
Heerenveen, Utrecht en Roda uit zijn allemaal lastige wedstrijden hoor; daar kan je echt wel een beetje uit opmaken hoe je team er voor staat. Je wint ze waarschijnlijk wel, maar op basis van strijd en vechtlust is het echt wel een krachtmeting.

Maar goed, de arrogante wat al die provincialen Ajacieden verweten wordt nu wel een behoorlijk misplaatst trekje van PSV'ers.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:25:25 #31
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43065975
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo wennen, ik hoef niet te spelen.
Jij wilt dus beweren dat je als supporter niet kunt wennen aan de kracht van een tegenstander?
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:27:48 #32
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43066056
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heerenveen, Utrecht en Roda uit zijn allemaal lastige wedstrijden hoor; daar kan je echt wel een beetje uit opmaken hoe je team er voor staat. Je wint ze waarschijnlijk wel, maar op basis van strijd en vechtlust is het echt wel een krachtmeting.

Maar goed, de arrogante wat al die provincialen Ajacieden verweten wordt nu wel een behoorlijk misplaatst trekje van PSV'ers.
Je zegt het goed, lastige wedstrijden.....maar toch geen echte krachtmeting?

Een echte krachtmeting heb je in mijn optiek alleen tegen min of meer gelijkwaardige ploegen en kan me niet voorstellen dat jij de selecties van roda, utrecht en heerenveen gelijkwaardig vind aan jouw aller ajax of wel?

En als jij dat gelijk als arrogant wil betitelen dan is dat jouw probleem, niet het mijne.
pi_43066315
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je zegt het goed, lastige wedstrijden.....maar toch geen echte krachtmeting?
Mwah; ik vind het wel een echte test waar je staat. Tegen dat soort clubs word je wel kampioen. Zeker bij Ajax kan je dat nu echt duidelijk merken. Voorgaande seizoenen werd er nooit makkelijk gewonnen bij Utrecht en Heerenveen en Roda; nu verlies je alleen schandelijk tegen Roda in het de slechtste wedstrijd tot nu toe en win je vrij makkelijk bij Utrecht en Heerenveen.
quote:
Een echte krachtmeting heb je in mijn optiek alleen tegen min of meer gelijkwaardige ploegen en kan me niet voorstellen dat jij de selecties van roda, utrecht en heerenveen gelijkwaardig vind aan jouw aller ajax of wel?
Nee, maar wat is dan een wedstrijd tegen Real Madrid of Barcelona? AZ is dan ook geen krachtmeting voor Ajax of PSV, want qua selectie zijn Ajax en PSV echt beter; misschien niet qua team. Je moet het zien als test op verschillende vlakken; strijd, techniek, emotie, etc. Utrecht uit kan net zo'n test zijn als AZ thuis bijv, maar een echte krachtmeting in Nederland is tot op heden wel Ajax - PSV lijkt me. Voor Ajax zou het PSV - Ajax zijn.
quote:
En als jij dat gelijk als arrogant wil betitelen dan is dat jouw probleem, niet het mijne.
Niet alleen dit hoor; het is iets van de laatste jaren. Ik snap het best wel aan de ene kant, maar ik vind het verschrikkelijk misplaatst en tevens verschrikkelijk irritant. Het is Ajacieden jarenlang verweten en sindsdien dat PSV eindelijk eens de 2de ronde van de CL haalde, kwam het een beetje opborrelen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:44:43 #34
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_43066623
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een ajacied die arrogantie een misplaatst trekje vindt? Hoe noem je zoiets, paradoxiale ironie?

btw, wie is er a.s. dinsdag weer bij in het stadion? PSV
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:45:55 #35
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43066662
Jongens, linksback.

Ik zeg nog steeds; Marcel de Jong van Roda JC.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:48:23 #36
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43066749
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah; ik vind het wel een echte test waar je staat. Tegen dat soort clubs word je wel kampioen. Zeker bij Ajax kan je dat nu echt duidelijk merken. Voorgaande seizoenen werd er nooit makkelijk gewonnen bij Utrecht en Heerenveen en Roda; nu verlies je alleen schandelijk tegen Roda in het de slechtste wedstrijd tot nu toe en win je vrij makkelijk bij Utrecht en Heerenveen.
Kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt, maar blijf erbij dat het geen echte krachtmetingen zijn
quote:
Nee, maar wat is dan een wedstrijd tegen Real Madrid of Barcelona? AZ is dan ook geen krachtmeting voor Ajax of PSV, want qua selectie zijn Ajax en PSV echt beter; misschien niet qua team. Je moet het zien als test op verschillende vlakken; strijd, techniek, emotie, etc. Utrecht uit kan net zo'n test zijn als AZ thuis bijv, maar een echte krachtmeting in Nederland is tot op heden wel Ajax - PSV lijkt me. Voor Ajax zou het PSV - Ajax zijn.
AZ komt toch wel aardig dichtbij als je het over een krachtmeting hebt, zeker in een uitwedstrijd.
Maar ajax-PSV en PSV-ajax zijn wel de echte wedstrijden waar het om gaat.

Kan dan ook niet wachten tot het 12 November is
quote:
Niet alleen dit hoor; het is iets van de laatste jaren. Ik snap het best wel aan de ene kant, maar ik vind het verschrikkelijk misplaatst en tevens verschrikkelijk irritant. Het is Ajacieden jarenlang verweten en sindsdien dat PSV eindelijk eens de 2de ronde van de CL haalde, kwam het een beetje opborrelen.
PSV is gewoon de best presterende Nederlandse ploeg van de afgelopen 10 jaar en dan vind ik dat je dat af en toe best wel een beetje mag laten merken, zeker ten opzichte van jullie ajacieden
pi_43067425
PSV!

Overigens vind ik 2 keer dezelfde tt gebruiken een beetje de goden verzoeken. Straks staat ie weer weken achter elkaar droog .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:18:08 #38
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43067735
quote:
Op de laatste persconferentie voor PSV - Galatasaray gaven zowel Ronald Koeman als Phillip Cocu aan dat het morgen een andere wedstrijd wordt dan in Istanboel. "Het is een voordeel dat wij nu thuis spelen, met ons publiek."

Publiek erachter
"Er is zeer zeker een verschil tussen thuis en uit", stelde hoofdcoach Ronald Koeman vanmiddag in het Philips Stadion. "Met hun publiek achter zich speelt Galatasaray op een heel hoog tempo en kunnen ze tot grote hoogte stijgen. Ik zal zeker een stukje video laten zien van de wedstrijd dáár, van het begin. Het blijft een elftal wat goede voetballers herbergt, ook aanvallend. Als die hun avond hebben kan het moeilijk zijn, dan kun je ook verliezen. Maar het is ook een ploeg die goede momenten kan afwisselen met slechte momenten, dat komt gedeeltelijk door ons. Nu spelen wij thuis. Normaal gesproken willen we dan beginnen met de baas zijn ten opzichte van de tegenstander", aldus Koeman.

Michael Lamey
Als PSV zich plaatst is het voor Koeman de derde keer in vier jaar dat hij een team naar de beste zestien van Europa loodst. "Dat is leuk, en was ook bij iedere club heel belangrijk op sportief en financieel gebied. Dit is het hoogste podium voor een trainer en speler. Als we dat bewerkstelligen, mogelijk zelfs morgenavond al, dan zijn we daar heel blij mee. Maar het zal zeker niet makkelijk zijn en we moeten ons niet laten beïnvloeden door het resultaat daar, want het is een heel andere wedstrijd." Koeman beschikt over een grotendeels fitte groep, hij koos er voor om Michael Lamey te laten afvallen voor morgen. "Helaas moet er iemand afvallen. Soms is het overdreven om twee vleugelverdedigers op de bank te hebben. Dat hebben we wel eens gehad, maar voor deze wedstrijd dus niet."

Phillip Cocu
Ook Phillip Cocu onderstreepte dat het een heel andere wedstrijd wordt dan in Istanboel. "Omdat wij nu thuis spelen. Dat is een voordeel, ik ga er vanuit dat wij te toon kunnen zetten nu. We hebben een goede reeks ingezet en moeten zorgen dat we die voortzetten. Ook werken we aan de verbeterpunten, de rest proberen we vast te houden. Mogelijk moeten we nog grotere delen van een wedstrijd domineren, wat constanter spelen. Maar we hebben wel duidelijk een stijgende lijn ingezet", stelde Cocu. De wedstrijd zal morgenavond uitverkocht zijn, Galatasaray wordt gesteund door 1600 supporters. Dinsdag is er géén kaartverkoop meer. Vanavond om 18.00 uur traint Galatasaray in het Philips Stadion, slechts het eerste kwartier is voor de pers toegankelijk. Om 19.15 uur geeft Erik Gerets zijn laatste persconferentie in aanloop naar de wedstrijd. Op PSV.nl volgt later van zowel de training als de persconferentie een verslag in woord en beeld.
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:22:31 #39
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43067887
geef kone terug
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
pi_43068514
----------------------Gomes-----------------------

Kromkamp----Alex----Da Costa----Salcido

---------------------Simons------------------------

--------Väyrynen-------------Cocu--------------

---------------------Afellay-----------------------

--------------Koné----------Farfán--------------

Met deze 11 zou het toch wel 3-0 moeten kunnen worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43068552
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:34 schreef BobbyHill het volgende:
En de reactie van Koeman:
[..]
Hij ontkent die opmerking niet echt he......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_43068784
hmmz, Lamey niet bij de groep...

ik zou toch zeggen Reiziger linksback, deed t niet slecht tegen Gala in de vorige match. wil salcido liever niet uit t centrum.

TT trouwens
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:59:57 #43
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43069187
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:42 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij ontkent die opmerking niet echt he......
Lekker boeiend.

Wel klasse natuurlijk dat je met 7 man achter de bal nog een doelpuntje meer maakt dan het super ultra aanvallende ajax die maar met 3 man achter de bal spelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 oktober 2006 @ 16:45:56 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43070732
ach dat gezever over dat we te defensief spelen

dat riepen ze jaren terug ook toen we de halve finale haalden en destijds speelden we vrijwel alleen maar op de helft van de tegenstander en stuurden we een ploeg als Milan van het kastje naar de muur dus het kan me eigenlijk redelijk aan mn reet toesten.
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

Een ajacied die arrogantie een misplaatst trekje vindt? Hoe noem je zoiets, paradoxiale ironie?

btw, wie is er a.s. dinsdag weer bij in het stadion? PSV
op Oost weer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43070756
TT

Al een klein beetje zenuwachtig voor morgen Jullie?
pi_43071557
Ik ben ook niet zo verschrikkelijk optimistich over morgen. Galatasary is gewoon geen slechte ploeg, zeker nu Hasan Sas weer fit is.

Het lijkt me dat Da Costa weer in de basis staat, aangezien Lamey niet in de selectie zit. Ik had toch leiver gezien dat Salcido weer met Alex centraal ging spelen, en dat Reiziger de linksback-positie in nam. We zien het wel
pi_43071743
Ze zijn niet slecht, maar echt goed kan ik ze ook niet noemen. En in de huidige vorm waarin PSV verkeert, plus het feit dat we thuis spelen, geeft mij meer vertrouwen dan in de drie voorgaande CL-wedstrijden.
pi_43072181
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lekker boeiend.

Wel klasse natuurlijk dat je met 7 man achter de bal nog een doelpuntje meer maakt dan het super ultra aanvallende ajax die maar met 3 man achter de bal spelen
Ach, bij Ajax neemt men bij 2-0 al gas terug. Die ene keer dat jullie een lekker scoren, gaan jullie ook tot het gaatje. Staat leuk op de ranglijst, maar het maakt het spel natuurlijk niet ineens attractief.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_43073300
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lekker boeiend.

Je hebt gelijk, we missen nog veel te veel kansen.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:15:00 #50
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43073973
Ondanks 1 goede wedstrijd vind ik Da Costa toch nog een beetje zenuwachtig en onwennig, alsof hij niet zijn eigen spel volledig kan spelen. Wat is jullie mening daarover?
pi_43074056
Mijn mening is dat het veel te vroeg is voor een kerst avater
Houd van een lijntje.
pi_43074090
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat Da Costa in de basis begint. Ik denk Reiziger op links, Salcido centraal, en Da Costa op de bank.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:20:13 #53
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43074134
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn mening is dat het veel te vroeg is voor een kerst avater
Feestdagen zijn alweer begonnen, Halloween hé! Maar daar gaat het niet over.
pi_43074927
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:15 schreef Messenga het volgende:
Ondanks 1 goede wedstrijd vind ik Da Costa toch nog een beetje zenuwachtig en onwennig, alsof hij niet zijn eigen spel volledig kan spelen. Wat is jullie mening daarover?
Mijn mening is dat je gelijk hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:47:10 #55
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43074978
En hier weer verder
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:00:55 #56
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43075501
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:26 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ach, bij Ajax neemt men bij 2-0 al gas terug. Die ene keer dat jullie een lekker scoren, gaan jullie ook tot het gaatje. Staat leuk op de ranglijst, maar het maakt het spel natuurlijk niet ineens attractief.
Tuurlijk
Je bent en blijft een grapjurk aldos
pi_43078705
Da Costa is inderdaad niet altijd even goed, maar de potentie heeft hij zeker. Dus Koeman mag hem wel rustig aan brengen, maar voor een Champions League wedstrijd is de ervaring van Reiziger misschien wel belangrijker dan het toch vaak betere spel (ten opzichte van Reiziger) van Da Costa. Ik zou twijfelen als ik Koeman was, maar toch voor een erg sterk centraal duo gaan, met Salcido en Alex, maar dan wat minder goede backs. Maar we zullen het morgen zien.

Weet iemand trouwens of Da Costa ook niet een beetje uit de voeten kan op de linksback positie?
pi_43085978
Was deze al gepost?
quote:
PSV pakt zwarthandelaren aan

Uitgegeven: 30 oktober 2006 17:42
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2006 17:43

EINDHOVEN - PSV heeft deze week maatregelen genomen tegen PSV-fans die hun kaarten voor de wedstrijd tegen de Turkse topclub Galatasaray zwart wilden doorverkopen. De toegangsbewijzen werden voor hoge bedragen via internet te koop aangeboden. Vooral Turkse fans zijn bereid veel geld te betalen om de wedstrijd te bezoeken.

Een team van de Eindhovense club onderschepte in totaal 150 transacties. "We deden ons voor als potentiële kopers, tot we precies wisten om welke kaarten het ging. Vervolgens zijn die plaatsen geblokkeerd en de eigenaars daarvan schriftelijk op de hoogte gebracht", aldus een woordvoerder van de club. "Overigens is het niet nieuw dat kaarten aan tegenstanders worden verkocht. Het gebeurt bijna bij elke wedstrijd. Alleen zijn we er nu tegen opgetreden."

In totaal worden dinsdagavond 1600 Turkse fans verwacht in het uitverkochte Philips-stadion.
pi_43086026
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand trouwens of Da Costa ook niet een beetje uit de voeten kan op de linksback positie?
Volgens mij ging het hem in de oefencampagne niet echt goed af als linksback....

Zin in morgen, hopelijk een ,als vanouds, sfeervol CL duel met een goed resultaat
Patat Friet
pi_43086214
Oja, trouwens ook zeeeer jammer dat Gomes niet bij de selectie van Brazilie zit. Hebben ze dan zo'n goede keepers in Brazilie? Heb Gomes na zn 1e jaar ook altijd beter gevonden dan Dida, maargoed ik ben dan niet ook echt heel objectief wat zo'n zaken betreft

Alex gelukkig wel weer geselecteerd, geen wonder als je hem met de rest vergelijkt
Patat Friet
pi_43091433
Morgen weer in BB
pi_43092722
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef Erasmusch het volgende:
Was deze al gepost?
[..]
Volgens mij niet, maar het is wel erg goed van PSV vind ik. Iemand hier nog gepakt?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:12:02 #63
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43093506
quote:
'Dudu bovenaan lijstje spitsen van PSV'

In de zoektocht naar aanvallende versterking heeft PSV het vizier gericht op Eduardo Alves da Silva (23). De tot Kroaat genaturaliseerde Braziliaan staat bovenaan het verlanglijstje van trainer Ronald Koeman, meldt De Telegraaf.
Dudu, zoals zijn voetbalnaam luidt, is een linksbenige aanvaller van Dinamo Zagreb. Doordat hij de Kroatische nationaliteit heeft, mag hij ook uitkomen voor het nationale elftal van dat land. Dat deed hij inmiddels negen keer en in die interlands scoorde hij drie maal.

PSV zou Dudu, die voor Dinamo 49 keer doel trof in 85 competitiewedstrijden, in de winterstop willen aantrekken. De benodigde financiële middelen denken de Eindhovenaren te bemachtigen door de tweede ronde van de Champions League te bereiken.
bron
pi_43093998
Misschien nuttig als Farfan volgend jaar weg gaat, maar verder hebben we op het moment niet echt een extra spits nodig toch? De aanval staat best goed dacht ik.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:58:29 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43094391
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Misschien nuttig als Farfan volgend jaar weg gaat, maar verder hebben we op het moment niet echt een extra spits nodig toch? De aanval staat best goed dacht ik.
Vind ik ook eigenlijk.
Kunnen beter goed investeren in een goede linksback.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:58:45 #66
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_43094398
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Alvast in de winterstop aantrekken, laten wennen aan het Nederlandse spel en niveau van PSV en dan staat hij volgend seizoen klaar om Kluivert te vervangen en eventueel Farfan mocht die vertekken (en die kans is vrij groot).
pi_43094630
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:58 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Alvast in de winterstop aantrekken, laten wennen aan het Nederlandse spel en niveau van PSV en dan staat hij volgend seizoen klaar om Kluivert te vervangen en eventueel Farfan mocht die vertekken (en die kans is vrij groot).
Remember Robert?
pi_43097682
Wat word het vanavond?
Als ze goed spelen en aanvallend kan het zomaar 3-1 worden ofzo.
pi_43097686
Herdgang ziet er mooi uit na de verbouwing.

Zaterdag tegen PSV D1 gespeeld. 5-1 verloren helaas. 3-0 met rust. 3 standaardsituaties. Doe je niks aan.
pi_43097697
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:10 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Remember Robert?
Ik vind niet dat hij een echt eerlijke kans heb gekregen.
pi_43098408
Farfán en Koné doen het nu prima, maar erachter zit niets. Twee talenten (buitenspelers, geen spitsen) en een breekebeentje Een extra spits is geen overbodige luxe. Een linksback evenmin.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:05:59 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43098792
vandaag een interview met Frits Schuitema in het AD en ook een mooi stuk over de rol van Bruinslot bij PSV
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:22 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik vind niet dat hij een echt eerlijke kans heb gekregen.
hij heeft best veel speeltijd gehad hoor
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:15:19 #73
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43098996
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:50 schreef JustJunior het volgende:
Farfán en Koné doen het nu prima, maar erachter zit niets. Twee talenten (buitenspelers, geen spitsen) en een breekebeentje Een extra spits is geen overbodige luxe. Een linksback evenmin.
Marcel de Jong!!!!

Dat wordt onze linksback!
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:26:19 #74
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43099308
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:15 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Marcel de Jong!!!!

Dat wordt onze linksback!
Het is natuurlijk even afwachten hoe Da Costa zich ontwikkeld centraal maar als hij deze lijn doorzet zal Salcido gewoon de vaste linksback worden denk ik.

Al vind ik inderdaad wel dat er een goede backup moet zijn..
pi_43100217
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:05 schreef rubbereend het volgende:
vandaag een interview met Frits Schuitema in het AD en ook een mooi stuk over de rol van Bruinslot bij PSV
[..]

hij heeft best veel speeltijd gehad hoor
Maar niet echt als centrale spits, altijd op links of op rechts.
Eigenlijk is het meer een afmaker dan een echte voetballende spits, ik vind het iedergeval jammer dat hij weg is.
pi_43100602
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef MrSASO het volgende:
Wat word het vanavond?
Als ze goed spelen en aanvallend kan het zomaar 3-1 worden ofzo.
Dat zou zomaar kunnen, valt er echter een balletje of 2 verkeerd is het zomaar 0-2.

Dit soort wedstrijden laten zich moeilijk voorspellen vind ik. Normaal gesproken moet er minimaal een gelijkspel in zitten, ik gok op een krappe overwinning.

Ik moet wel zeggen dat ik me wat zorgen maak over de "we zijn er al!"-stemming die er rond PSV hangt op het moment.

We zijn namelijk nog helemaal nergens, eerst maar eens de resultaten halen, dan het feestje bouwen.
pi_43100919
Weet iemand hoe het staat met de fitheid van patrick kluivert? Laatste wat ik kan vinden is dat hij sinds 20-10 weer op het veld traint...
Can I? could I? would I?
pi_43101263
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen, valt er echter een balletje of 2 verkeerd is het zomaar 0-2.

Dit soort wedstrijden laten zich moeilijk voorspellen vind ik. Normaal gesproken moet er minimaal een gelijkspel in zitten, ik gok op een krappe overwinning.

Ik moet wel zeggen dat ik me wat zorgen maak over de "we zijn er al!"-stemming die er rond PSV hangt op het moment.

We zijn namelijk nog helemaal nergens, eerst maar eens de resultaten halen, dan het feestje bouwen.
De supporters denken dat. Van mij mogen ze dat blijven denken, zolang de spelersgroep dat maar niet overneemt. Het kan natuurlijk gebeuren, maar ik denk dat de spelersgroep deze wedstrijd uiterst serieus neemt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:36:50 #79
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_43101317
2-1
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:38:59 #80
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43101370
Ik zeg 2-0, Jeff en Arouna treffen doel

Zo na mijn werk meteen de stad in.....heb er zin in
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:40:00 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43101413
ik eg 3-0

Koné en Ibi en tenslotte eentje van Simons
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43101458
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Galatasary blijft gewoon een lastige ploeg. Na een goede start in de CL begint het AD al over de cup met de grote oren
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Can_I_kick_it het volgende:
Weet iemand hoe het staat met de fitheid van patrick kluivert? Laatste wat ik kan vinden is dat hij sinds 20-10 weer op het veld traint...
Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajax ), maar hoe betrouwbaar dat is, weet ik niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:43:52 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43101514
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Galatasary blijft gewoon een lastige ploeg. Na een goede start in de CL begint het AD al over de cup met de grote oren
[..]

Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajax ), maar hoe betrouwbaar dat is, weet ik niet.
dat doet het AD niet; Koeman zegt zelf voor niemand bang te zijn en dat er veel mogelijk is dit seizoen. Het AD plaatst er zelfs nog wel een kanttekening bij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43101524
Kluivert tegen Stam. Laten we het hopen.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:45:22 #85
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43101562
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef JustJunior het volgende:

[..]

[..]

Uit inderdaad een lastige ploeg, thuis moet het echt geen problemen opleveren.
Vorig jaar precies hetzelfde verhaal met Fenerbace, uit vernederd met 3-0 en thuis gewoon met 2-0 winnen.

Laatste keer tegen Galatasaray in Arnhem was ook een relatief makkelijke overwinning.

Heb in ieder geval niet het gevoel dat we gaan verliezen vanavond, en niet alleen omdat we er al "bijna" zijn.
Het elftal staat gewoon als een huis en iedereen is superscherp.

Ik verwacht Kluivert niet terug voor medio December, misschien ook maar beter ook want er is op dit moment toch geen plaats voor hem in het elftal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:45:55 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43101591
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert tegen Stam. Laten we het hopen.
Kluivert mag misschien invallen, vooralsnog staat hij achteraan in de rij Koné en Farfan doen het prima met zn 2en voorin!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:46:51 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43101629
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

Uit inderdaad een lastige ploeg, thuis moet het echt geen problemen opleveren.
Vorig jaar precies hetzelfde verhaal met Fenerbace, uit vernederd met 3-0 en thuis gewoon met 2-0 winnen.

Laatste keer tegen Galatasaray in Arnhem was ook een relatief makkelijke overwinning.

Heb in ieder geval niet het gevoel dat we gaan verliezen vanavond, en niet alleen omdat we er al "bijna" zijn.
Het elftal staat gewoon als een huis en iedereen is superscherp.

Ik verwacht Kluivert niet terug voor medio December, misschien ook maar beter ook want er is op dit moment toch geen plaats voor hem in het elftal.
om het allemaal in perspectief te zetten:
quote:
Vijf op vijf tegen Turkse tegenstanders

In het verleden kwam PSV in Europca-Cup verband vijf keer eerder tegen een Turkse tegenstander uit. Twee keer in Champions League verband en drie keer voor het Europa Cup I toernooi waarbij het opvallend genoeg altijd de 1e ronde betrof. PSV wist al haar thuiswedstrijden in winst om te zetten. Het scoorde 16 keer en kreeg slechts 3 doelpunten tegen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43101645
Met Koeman weet je het nooit
Houd van een lijntje.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:57:47 #89
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43102010
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Met Koeman weet je het nooit
Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.
Wat heeft hij jullie eigenlijk alleen misdaan buiten die kwartfinale CL en 2 landstitels om?
pi_43102166
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.
Wat heeft hij jullie eigenlijk alleen misdaan buiten die kwartfinale CL en 2 landstitels om?
De halve selectie wegpesten, raar wisselbeleid, voetbal dat om te kotsen was, Van Gaal wegpesten, Blind met ongemotiveerde spelers opzadelen.

Maar de prijzen waren leuk ja.
Houd van een lijntje.
pi_43102230
Ik zeg 2-0 vanavond. Stiekem denk ik 3-0, maar ik ben misschien iets te positief na die goede uitslagen de laatste tijd. Ik heb er in ieder geval veel zin in
We sure are cute for two ugly people.
pi_43102362
Ik heb vannacht gedroomd dat het 3-0 zou worden, met in ieder geval een Farfan-goal. Denk dat de waarheid er niet al te veel vanaf gaat liggen. Denk sowieso dat we geen tegengoal krijgen. Het staat goed achterin (zolang da Costa z'n man in de gaten blijft houden itt tegen RKC).
pi_43102404
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

De halve selectie wegpesten, raar wisselbeleid, voetbal dat om te kotsen was, Van Gaal wegpesten, Blind met ongemotiveerde spelers opzadelen.

Maar de prijzen waren leuk ja.
Oh ja, en zijn fantastische transfers natuurlijk!
Houd van een lijntje.
pi_43102690
Gelukkig heeft PSV wél een degelijk scouting apparaat Koeman hoeft alleen een krabbeltje te zetten.
pi_43102736
Aan de transfers te zien heeft Koeman weinig inbreng ja. Hooguit bij Kluivert.
Houd van een lijntje.
pi_43102816
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan de transfers te zien heeft Koeman weinig inbreng ja. Hooguit bij Kluivert.
Kan zeggen dat dat redelijk geruststellend is .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43103432
dadelijk nog iemand in de tipsy?
pi_43104100
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lach jij maar. Benieuwd of je na 3 jaar Koeman nog zo hard lacht.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:23:55 #99
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43105298
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Lach jij maar. Benieuwd of je na 3 jaar Koeman nog zo hard lacht.
In Eindhoven wordt hij in toom gehouden waar hij in amsterdam de vrije hand kreeg, dat is het grote verschil
pi_43105335
Maar vind je het nog steeds gejank van de Ajacieden?
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')