Waar zou Ten Cate op dit momet jaloers op moeten zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik Koeman steeds beter begin te vinden. En zeker mooi dat hij Ten Cate afzeikt (zie mijn vorige post in het vorige topic), we moeten niet over ons heen laten lopen door die jaloerse bal uit Amsterdam!
club, spelers, fans etc. etc.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waar zou Ten Cate op dit momet jaloers op moeten zijn?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef venomsnake het volgende:
CHAMPIONS LEAGUE
Champions Leaguequote:
Daar is hij vast al wel overheen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef venomsnake het volgende:
champions league
Wacht maar tot volgend seizoen; eens kijken of je dan nog net zo blij bent.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik Koeman steeds beter begin te vinden. En zeker mooi dat hij Ten Cate afzeikt (zie mijn vorige post in het vorige topic), we moeten niet over ons heen laten lopen door die jaloerse bal uit Amsterdam!
Het voordeel is dat de potentiele wegpest spelers volgend jaar zowiezo al vertrokken zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend seizoen; eens kijken of je dan nog net zo blij bent.
yeah,zeg dat welquote:
Dat PSV altijd met 7 man achter de bal speelt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wat heeft Henk de Held gezegd dan?
en dat komt omdat we zo dicht op de goal van de tegenstander spelen dat er maar ruimte is voor 4 spelers voor de bal!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat PSV altijd met 7 man achter de bal speelt.
quote:Een opmerking van Ajax-coach Henk ten Cate dat PSV 'continu met zeven man achter de bal speelt', doet Koeman weinig. Die lacht hij weg. "Ach die Nederlandse verhalen over percentages balbezit en aantal spelers voor de bal. Meer balbezit, daar lachen ze om in Italië. Met PSV spelen wij gecontroleerd voetbal, waarbij de spelers vrijheid hebben en durf tonen. In de Champions League zet je de boel niet open, het gaat om het resultaat. FC Kopenhagen speelde tegen Ajax ook met zeven mensen achter de bal."
Meen je dat serieus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Onzin, dat waren Roda, Utrecht en Heerenveen uit ook al.
Surequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal de eindhovense arrogantie wel zijn.
Heerenveen, Utrecht en Roda uit zijn allemaal lastige wedstrijden hoor; daar kan je echt wel een beetje uit opmaken hoe je team er voor staat. Je wint ze waarschijnlijk wel, maar op basis van strijd en vechtlust is het echt wel een krachtmeting.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sure![]()
Maar zegt in ieder geval wel genoeg dat jij wedstrijden tegen ploegen als utrecht, heerenveen en roda echte krachtmetingen vind.
Je zult wel snel wennen aan dat UEFA Cup niveau![]()
Jij wilt dus beweren dat je als supporter niet kunt wennen aan de kracht van een tegenstander?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo wennen, ik hoef niet te spelen.
Je zegt het goed, lastige wedstrijden.....maar toch geen echte krachtmeting?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heerenveen, Utrecht en Roda uit zijn allemaal lastige wedstrijden hoor; daar kan je echt wel een beetje uit opmaken hoe je team er voor staat. Je wint ze waarschijnlijk wel, maar op basis van strijd en vechtlust is het echt wel een krachtmeting.
Maar goed, de arrogante wat al die provincialen Ajacieden verweten wordt nu wel een behoorlijk misplaatst trekje van PSV'ers.
Mwah; ik vind het wel een echte test waar je staat. Tegen dat soort clubs word je wel kampioen. Zeker bij Ajax kan je dat nu echt duidelijk merken. Voorgaande seizoenen werd er nooit makkelijk gewonnen bij Utrecht en Heerenveen en Roda; nu verlies je alleen schandelijk tegen Roda in het de slechtste wedstrijd tot nu toe en win je vrij makkelijk bij Utrecht en Heerenveen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je zegt het goed, lastige wedstrijden.....maar toch geen echte krachtmeting?
Nee, maar wat is dan een wedstrijd tegen Real Madrid of Barcelona? AZ is dan ook geen krachtmeting voor Ajax of PSV, want qua selectie zijn Ajax en PSV echt beter; misschien niet qua team. Je moet het zien als test op verschillende vlakken; strijd, techniek, emotie, etc. Utrecht uit kan net zo'n test zijn als AZ thuis bijv, maar een echte krachtmeting in Nederland is tot op heden wel Ajax - PSV lijkt me. Voor Ajax zou het PSV - Ajax zijn.quote:Een echte krachtmeting heb je in mijn optiek alleen tegen min of meer gelijkwaardige ploegen en kan me niet voorstellen dat jij de selecties van roda, utrecht en heerenveen gelijkwaardig vind aan jouw aller ajax of wel?
Niet alleen dit hoor; het is iets van de laatste jaren. Ik snap het best wel aan de ene kant, maar ik vind het verschrikkelijk misplaatst en tevens verschrikkelijk irritant. Het is Ajacieden jarenlang verweten en sindsdien dat PSV eindelijk eens de 2de ronde van de CL haalde, kwam het een beetje opborrelen.quote:En als jij dat gelijk als arrogant wil betitelen dan is dat jouw probleem, niet het mijne.
Een ajacied die arrogantie een misplaatst trekje vindt? Hoe noem je zoiets, paradoxiale ironie?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, de arrogante wat al die provincialen Ajacieden verweten wordt nu wel een behoorlijk misplaatst trekje van PSV'ers.
Kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt, maar blijf erbij dat het geen echte krachtmetingen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah; ik vind het wel een echte test waar je staat. Tegen dat soort clubs word je wel kampioen. Zeker bij Ajax kan je dat nu echt duidelijk merken. Voorgaande seizoenen werd er nooit makkelijk gewonnen bij Utrecht en Heerenveen en Roda; nu verlies je alleen schandelijk tegen Roda in het de slechtste wedstrijd tot nu toe en win je vrij makkelijk bij Utrecht en Heerenveen.
AZ komt toch wel aardig dichtbij als je het over een krachtmeting hebt, zeker in een uitwedstrijd.quote:Nee, maar wat is dan een wedstrijd tegen Real Madrid of Barcelona? AZ is dan ook geen krachtmeting voor Ajax of PSV, want qua selectie zijn Ajax en PSV echt beter; misschien niet qua team. Je moet het zien als test op verschillende vlakken; strijd, techniek, emotie, etc. Utrecht uit kan net zo'n test zijn als AZ thuis bijv, maar een echte krachtmeting in Nederland is tot op heden wel Ajax - PSV lijkt me. Voor Ajax zou het PSV - Ajax zijn.
PSV is gewoon de best presterende Nederlandse ploeg van de afgelopen 10 jaar en dan vind ik dat je dat af en toe best wel een beetje mag laten merken, zeker ten opzichte van jullie ajaciedenquote:Niet alleen dit hoor; het is iets van de laatste jaren. Ik snap het best wel aan de ene kant, maar ik vind het verschrikkelijk misplaatst en tevens verschrikkelijk irritant. Het is Ajacieden jarenlang verweten en sindsdien dat PSV eindelijk eens de 2de ronde van de CL haalde, kwam het een beetje opborrelen.
quote:Op de laatste persconferentie voor PSV - Galatasaray gaven zowel Ronald Koeman als Phillip Cocu aan dat het morgen een andere wedstrijd wordt dan in Istanboel. "Het is een voordeel dat wij nu thuis spelen, met ons publiek."
Publiek erachter
"Er is zeer zeker een verschil tussen thuis en uit", stelde hoofdcoach Ronald Koeman vanmiddag in het Philips Stadion. "Met hun publiek achter zich speelt Galatasaray op een heel hoog tempo en kunnen ze tot grote hoogte stijgen. Ik zal zeker een stukje video laten zien van de wedstrijd dáár, van het begin. Het blijft een elftal wat goede voetballers herbergt, ook aanvallend. Als die hun avond hebben kan het moeilijk zijn, dan kun je ook verliezen. Maar het is ook een ploeg die goede momenten kan afwisselen met slechte momenten, dat komt gedeeltelijk door ons. Nu spelen wij thuis. Normaal gesproken willen we dan beginnen met de baas zijn ten opzichte van de tegenstander", aldus Koeman.
Michael Lamey
Als PSV zich plaatst is het voor Koeman de derde keer in vier jaar dat hij een team naar de beste zestien van Europa loodst. "Dat is leuk, en was ook bij iedere club heel belangrijk op sportief en financieel gebied. Dit is het hoogste podium voor een trainer en speler. Als we dat bewerkstelligen, mogelijk zelfs morgenavond al, dan zijn we daar heel blij mee. Maar het zal zeker niet makkelijk zijn en we moeten ons niet laten beïnvloeden door het resultaat daar, want het is een heel andere wedstrijd." Koeman beschikt over een grotendeels fitte groep, hij koos er voor om Michael Lamey te laten afvallen voor morgen. "Helaas moet er iemand afvallen. Soms is het overdreven om twee vleugelverdedigers op de bank te hebben. Dat hebben we wel eens gehad, maar voor deze wedstrijd dus niet."
Phillip Cocu
Ook Phillip Cocu onderstreepte dat het een heel andere wedstrijd wordt dan in Istanboel. "Omdat wij nu thuis spelen. Dat is een voordeel, ik ga er vanuit dat wij te toon kunnen zetten nu. We hebben een goede reeks ingezet en moeten zorgen dat we die voortzetten. Ook werken we aan de verbeterpunten, de rest proberen we vast te houden. Mogelijk moeten we nog grotere delen van een wedstrijd domineren, wat constanter spelen. Maar we hebben wel duidelijk een stijgende lijn ingezet", stelde Cocu. De wedstrijd zal morgenavond uitverkocht zijn, Galatasaray wordt gesteund door 1600 supporters. Dinsdag is er géén kaartverkoop meer. Vanavond om 18.00 uur traint Galatasaray in het Philips Stadion, slechts het eerste kwartier is voor de pers toegankelijk. Om 19.15 uur geeft Erik Gerets zijn laatste persconferentie in aanloop naar de wedstrijd. Op PSV.nl volgt later van zowel de training als de persconferentie een verslag in woord en beeld.
Hij ontkent die opmerking niet echt he......quote:
Lekker boeiend.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij ontkent die opmerking niet echt he......
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Een ajacied die arrogantie een misplaatst trekje vindt? Hoe noem je zoiets, paradoxiale ironie?
btw, wie is er a.s. dinsdag weer bij in het stadion? PSV![]()
Ach, bij Ajax neemt men bij 2-0 al gas terug. Die ene keer dat jullie een lekker scoren, gaan jullie ook tot het gaatje. Staat leuk op de ranglijst, maar het maakt het spel natuurlijk niet ineens attractief.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Wel klasse natuurlijk dat je met 7 man achter de bal nog een doelpuntje meer maakt dan het super ultra aanvallende ajax die maar met 3 man achter de bal spelen![]()
Je hebt gelijk, we missen nog veel te veel kansen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Wel klasse natuurlijk dat je met 7 man achter de bal nog een doelpuntje meer maakt dan het super ultra aanvallende ajax die maar met 3 man achter de bal spelen![]()
Feestdagen zijn alweer begonnen, Halloween hé! Maar daar gaat het niet over.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn mening is dat het veel te vroeg is voor een kerst avater
Mijn mening is dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:15 schreef Messenga het volgende:
Ondanks 1 goede wedstrijd vind ik Da Costa toch nog een beetje zenuwachtig en onwennig, alsof hij niet zijn eigen spel volledig kan spelen. Wat is jullie mening daarover?
Tuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ach, bij Ajax neemt men bij 2-0 al gas terug. Die ene keer dat jullie een lekker scoren, gaan jullie ook tot het gaatje. Staat leuk op de ranglijst, maar het maakt het spel natuurlijk niet ineens attractief.
quote:PSV pakt zwarthandelaren aan
Uitgegeven: 30 oktober 2006 17:42
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2006 17:43
EINDHOVEN - PSV heeft deze week maatregelen genomen tegen PSV-fans die hun kaarten voor de wedstrijd tegen de Turkse topclub Galatasaray zwart wilden doorverkopen. De toegangsbewijzen werden voor hoge bedragen via internet te koop aangeboden. Vooral Turkse fans zijn bereid veel geld te betalen om de wedstrijd te bezoeken.
Een team van de Eindhovense club onderschepte in totaal 150 transacties. "We deden ons voor als potentiële kopers, tot we precies wisten om welke kaarten het ging. Vervolgens zijn die plaatsen geblokkeerd en de eigenaars daarvan schriftelijk op de hoogte gebracht", aldus een woordvoerder van de club. "Overigens is het niet nieuw dat kaarten aan tegenstanders worden verkocht. Het gebeurt bijna bij elke wedstrijd. Alleen zijn we er nu tegen opgetreden."
In totaal worden dinsdagavond 1600 Turkse fans verwacht in het uitverkochte Philips-stadion.
Volgens mij ging het hem in de oefencampagne niet echt goed af als linksback....quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand trouwens of Da Costa ook niet een beetje uit de voeten kan op de linksback positie?
bronquote:'Dudu bovenaan lijstje spitsen van PSV'
In de zoektocht naar aanvallende versterking heeft PSV het vizier gericht op Eduardo Alves da Silva (23). De tot Kroaat genaturaliseerde Braziliaan staat bovenaan het verlanglijstje van trainer Ronald Koeman, meldt De Telegraaf.
Dudu, zoals zijn voetbalnaam luidt, is een linksbenige aanvaller van Dinamo Zagreb. Doordat hij de Kroatische nationaliteit heeft, mag hij ook uitkomen voor het nationale elftal van dat land. Dat deed hij inmiddels negen keer en in die interlands scoorde hij drie maal.
PSV zou Dudu, die voor Dinamo 49 keer doel trof in 85 competitiewedstrijden, in de winterstop willen aantrekken. De benodigde financiële middelen denken de Eindhovenaren te bemachtigen door de tweede ronde van de Champions League te bereiken.
Vind ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Misschien nuttig als Farfan volgend jaar weg gaat, maar verder hebben we op het moment niet echt een extra spits nodig toch? De aanval staat best goed dacht ik.
Alvast in de winterstop aantrekken, laten wennen aan het Nederlandse spel en niveau van PSV en dan staat hij volgend seizoen klaar om Kluivert te vervangen en eventueel Farfan mocht die vertekken (en die kans is vrij groot).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Misschien nuttig als Farfan volgend jaar weg gaat, maar verder hebben we op het moment niet echt een extra spits nodig toch? De aanval staat best goed dacht ik.
Remember Robert?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Alvast in de winterstop aantrekken, laten wennen aan het Nederlandse spel en niveau van PSV en dan staat hij volgend seizoen klaar om Kluivert te vervangen en eventueel Farfan mocht die vertekken (en die kans is vrij groot).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij een echt eerlijke kans heb gekregen.
Marcel de Jong!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:50 schreef JustJunior het volgende:
Farfán en Koné doen het nu prima, maar erachter zit niets. Twee talenten (buitenspelers, geen spitsen) en een breekebeentjeEen extra spits is geen overbodige luxe. Een linksback evenmin.
Het is natuurlijk even afwachten hoe Da Costa zich ontwikkeld centraal maar als hij deze lijn doorzet zal Salcido gewoon de vaste linksback worden denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:15 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Marcel de Jong!!!!
Dat wordt onze linksback!
Maar niet echt als centrale spits, altijd op links of op rechts.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:05 schreef rubbereend het volgende:
vandaag een interview met Frits Schuitema in het AD en ook een mooi stuk over de rol van Bruinslot bij PSV
[..]hij heeft best veel speeltijd gehad hoor
Dat zou zomaar kunnen, valt er echter een balletje of 2 verkeerd is het zomaar 0-2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef MrSASO het volgende:
Wat word het vanavond?
Als ze goed spelen en aanvallend kan het zomaar 3-1 worden ofzo.
De supporters denken dat. Van mij mogen ze dat blijven denken, zolang de spelersgroep dat maar niet overneemt. Het kan natuurlijk gebeuren, maar ik denk dat de spelersgroep deze wedstrijd uiterst serieus neemt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, valt er echter een balletje of 2 verkeerd is het zomaar 0-2.
Dit soort wedstrijden laten zich moeilijk voorspellen vind ik. Normaal gesproken moet er minimaal een gelijkspel in zitten, ik gok op een krappe overwinning.
Ik moet wel zeggen dat ik me wat zorgen maak over de "we zijn er al!"-stemming die er rond PSV hangt op het moment.
We zijn namelijk nog helemaal nergens, eerst maar eens de resultaten halen, dan het feestje bouwen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik me wat zorgen maak over de "we zijn er al!"-stemming die er rond PSV hangt op het moment.
We zijn namelijk nog helemaal nergens, eerst maar eens de resultaten halen, dan het feestje bouwen.
Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajaxquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Can_I_kick_it het volgende:
Weet iemand hoe het staat met de fitheid van patrick kluivert? Laatste wat ik kan vinden is dat hij sinds 20-10 weer op het veld traint...
dat doet het AD niet; Koeman zegt zelf voor niemand bang te zijn en dat er veel mogelijk is dit seizoen. Het AD plaatst er zelfs nog wel een kanttekening bij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]Galatasary blijft gewoon een lastige ploeg. Na een goede start in de CL begint het AD al over de cup met de grote oren
[..]
Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajax), maar hoe betrouwbaar dat is, weet ik niet.
Uit inderdaad een lastige ploeg, thuis moet het echt geen problemen opleveren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]Galatasary blijft gewoon een lastige ploeg. Na een goede start in de CL begint het AD al over de cup met de grote oren
[..]
Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajax), maar hoe betrouwbaar dat is, weet ik niet.
Kluivert mag misschien invallen, vooralsnog staat hij achteraan in de rijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert tegen Stam. Laten we het hopen.
om het allemaal in perspectief te zetten:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uit inderdaad een lastige ploeg, thuis moet het echt geen problemen opleveren.
Vorig jaar precies hetzelfde verhaal met Fenerbace, uit vernederd met 3-0 en thuis gewoon met 2-0 winnen.
Laatste keer tegen Galatasaray in Arnhem was ook een relatief makkelijke overwinning.
Heb in ieder geval niet het gevoel dat we gaan verliezen vanavond, en niet alleen omdat we er al "bijna" zijn.
Het elftal staat gewoon als een huis en iedereen is superscherp.
Ik verwacht Kluivert niet terug voor medio December, misschien ook maar beter ook want er is op dit moment toch geen plaats voor hem in het elftal.
quote:Vijf op vijf tegen Turkse tegenstanders
In het verleden kwam PSV in Europca-Cup verband vijf keer eerder tegen een Turkse tegenstander uit. Twee keer in Champions League verband en drie keer voor het Europa Cup I toernooi waarbij het opvallend genoeg altijd de 1e ronde betrof. PSV wist al haar thuiswedstrijden in winst om te zetten. Het scoorde 16 keer en kreeg slechts 3 doelpunten tegen.
Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.quote:
De halve selectie wegpesten, raar wisselbeleid, voetbal dat om te kotsen was, Van Gaal wegpesten, Blind met ongemotiveerde spelers opzadelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.
Wat heeft hij jullie eigenlijk alleen misdaan buiten die kwartfinale CL en 2 landstitels om?
Oh ja, en zijn fantastische transfers natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De halve selectie wegpesten, raar wisselbeleid, voetbal dat om te kotsen was, Van Gaal wegpesten, Blind met ongemotiveerde spelers opzadelen.
Maar de prijzen waren leuk ja.
Kan zeggen dat dat redelijk geruststellend isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan de transfers te zien heeft Koeman weinig inbreng ja. Hooguit bij Kluivert.
Lach jij maar. Benieuwd of je na 3 jaar Koeman nog zo hard lacht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.
Wat heeft hij jullie eigenlijk alleen misdaan buiten die kwartfinale CL en 2 landstitels om?
In Eindhoven wordt hij in toom gehouden waar hij in amsterdam de vrije hand kreeg, dat is het grote verschilquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lach jij maar. Benieuwd of je na 3 jaar Koeman nog zo hard lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |