Dat zou zomaar kunnen, valt er echter een balletje of 2 verkeerd is het zomaar 0-2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef MrSASO het volgende:
Wat word het vanavond?
Als ze goed spelen en aanvallend kan het zomaar 3-1 worden ofzo.
De supporters denken dat. Van mij mogen ze dat blijven denken, zolang de spelersgroep dat maar niet overneemt. Het kan natuurlijk gebeuren, maar ik denk dat de spelersgroep deze wedstrijd uiterst serieus neemt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, valt er echter een balletje of 2 verkeerd is het zomaar 0-2.
Dit soort wedstrijden laten zich moeilijk voorspellen vind ik. Normaal gesproken moet er minimaal een gelijkspel in zitten, ik gok op een krappe overwinning.
Ik moet wel zeggen dat ik me wat zorgen maak over de "we zijn er al!"-stemming die er rond PSV hangt op het moment.
We zijn namelijk nog helemaal nergens, eerst maar eens de resultaten halen, dan het feestje bouwen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik me wat zorgen maak over de "we zijn er al!"-stemming die er rond PSV hangt op het moment.
We zijn namelijk nog helemaal nergens, eerst maar eens de resultaten halen, dan het feestje bouwen.
Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajaxquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Can_I_kick_it het volgende:
Weet iemand hoe het staat met de fitheid van patrick kluivert? Laatste wat ik kan vinden is dat hij sinds 20-10 weer op het veld traint...
dat doet het AD niet; Koeman zegt zelf voor niemand bang te zijn en dat er veel mogelijk is dit seizoen. Het AD plaatst er zelfs nog wel een kanttekening bij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]Galatasary blijft gewoon een lastige ploeg. Na een goede start in de CL begint het AD al over de cup met de grote oren
[..]
Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajax), maar hoe betrouwbaar dat is, weet ik niet.
Uit inderdaad een lastige ploeg, thuis moet het echt geen problemen opleveren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]Galatasary blijft gewoon een lastige ploeg. Na een goede start in de CL begint het AD al over de cup met de grote oren
[..]
Ik last op PSV Netwerk dat hij over twee weken weer bij de selectie zou moeten zitten (tegen Ajax), maar hoe betrouwbaar dat is, weet ik niet.
Kluivert mag misschien invallen, vooralsnog staat hij achteraan in de rijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert tegen Stam. Laten we het hopen.
om het allemaal in perspectief te zetten:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uit inderdaad een lastige ploeg, thuis moet het echt geen problemen opleveren.
Vorig jaar precies hetzelfde verhaal met Fenerbace, uit vernederd met 3-0 en thuis gewoon met 2-0 winnen.
Laatste keer tegen Galatasaray in Arnhem was ook een relatief makkelijke overwinning.
Heb in ieder geval niet het gevoel dat we gaan verliezen vanavond, en niet alleen omdat we er al "bijna" zijn.
Het elftal staat gewoon als een huis en iedereen is superscherp.
Ik verwacht Kluivert niet terug voor medio December, misschien ook maar beter ook want er is op dit moment toch geen plaats voor hem in het elftal.
quote:Vijf op vijf tegen Turkse tegenstanders
In het verleden kwam PSV in Europca-Cup verband vijf keer eerder tegen een Turkse tegenstander uit. Twee keer in Champions League verband en drie keer voor het Europa Cup I toernooi waarbij het opvallend genoeg altijd de 1e ronde betrof. PSV wist al haar thuiswedstrijden in winst om te zetten. Het scoorde 16 keer en kreeg slechts 3 doelpunten tegen.
Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.quote:
De halve selectie wegpesten, raar wisselbeleid, voetbal dat om te kotsen was, Van Gaal wegpesten, Blind met ongemotiveerde spelers opzadelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.
Wat heeft hij jullie eigenlijk alleen misdaan buiten die kwartfinale CL en 2 landstitels om?
Oh ja, en zijn fantastische transfers natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De halve selectie wegpesten, raar wisselbeleid, voetbal dat om te kotsen was, Van Gaal wegpesten, Blind met ongemotiveerde spelers opzadelen.
Maar de prijzen waren leuk ja.
Kan zeggen dat dat redelijk geruststellend isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan de transfers te zien heeft Koeman weinig inbreng ja. Hooguit bij Kluivert.
Lach jij maar. Benieuwd of je na 3 jaar Koeman nog zo hard lacht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet af en toe wel lachen om al dat gejank en het voor de gek houden van al die ajacieden richting R. Koeman.
Wat heeft hij jullie eigenlijk alleen misdaan buiten die kwartfinale CL en 2 landstitels om?
In Eindhoven wordt hij in toom gehouden waar hij in amsterdam de vrije hand kreeg, dat is het grote verschilquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lach jij maar. Benieuwd of je na 3 jaar Koeman nog zo hard lacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |