quote:De gemeente heeft het programma voor de huldiging van PSV van aanstaande zondag bekendgemaakt. De wedstrijd PSV - De Graafschap is vanaf 14.30 uur via grote schermen te bekijken op het Stadhuisplein, Catharinaplein, Stationsplein en de Markt. Aansluitend zijn daar ook beelden te zien van de festiviteiten in het stadion, na afloop van het duel.
Voorafgaand aan de huldiging op het bordes van het Stadhuis, treden op het Stadhuisplein vanaf 17.15 onder meer op Guus Meeuwis, Albert West, Arie Ribbens en de Gebroeders Ko. De huldiging wordt afgesloten met een groots vuurwerk.
Overleg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:47 schreef knep het volgende:
Damn it was net ook bezig een uitgebreid topic in elkaar te draaien![]()
Dank uquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waar zijn trouwens de Cubanen gebleven in de OP?
Nee kans zit erin dat het takkeweer wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zondag lekker op de markt onder het genot van bier die wedstrijd gucken, en daarna naar de huldiging... prima plan ^_^ ... nou alleen hopen dat het weer wat meewerkt, want volgens mij word het niet echt warm ofzo :/
een graad of 12 zegt weeronline.nl...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zondag lekker op de markt onder het genot van bier die wedstrijd gucken, en daarna naar de huldiging... prima plan ^_^ ... nou alleen hopen dat het weer wat meewerkt, want volgens mij word het niet echt warm ofzo :/
lijkt me nu ook zeker, anders was de CL finale woensdag voor de bekerfinale geweest en mochten we gewonnen hebben ben k bang dat de spelers dan nog dronken waren geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat door de uitschakeling PSV nu wel 100 % zeker de beker pakt.
Sorry daar heb ik overheen gelezen, zal het even aanpassen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k had trouwens in t vorige deel nog meer info over de huldiging van zondag, maar t verzoek omd at alles in de OP te zetten is blijkbaar niet overgekomen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:53 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Die foto had ik helemaal over het hoofd gezien, sorry
Inmiddels toegevoegd aan de OP
Zijn er nog kaarten voor die wedstrijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
ben er trouwens bij zondag in t stadion en daarna op t stadhuisplein. We zitten in GGbenieuwd hoe dat is.
en in de flits stond verder dat de "plattekar" tussen 17.30 en 18.00 van t stadion vertrekt en dat de huldiging op t stadhuisplein tussen 19.00 en 19.30 begint.quote:
5/5/2005 - Programma huldiging van PSV zondag; wedstrijd op schermen in de stad
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhoven.nl
De gemeente heeft het programma voor de huldiging van PSV van aanstaande zondag bekendgemaakt. De wedstrijd PSV - De Graafschap is vanaf 14.30 uur via grote schermen te bekijken op het Stadhuisplein, Catharinaplein, Stationsplein en de Markt. Aansluitend zijn daar ook beelden te zien van de festiviteiten in het stadion, na afloop van het duel.
PSV Netwerk
Voorafgaand aan de huldiging op het bordes van het Stadhuis, treden op het Stadhuisplein vanaf 17.15 onder meer op Guus Meeuwis, Albert West, Arie Ribbens en de Gebroeders Ko. De huldiging wordt afgesloten met een groots vuurwerk.
heb t al hier gepostquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry daar heb ik overheen gelezen, zal het even aanpassen.
Ben van plan om te gaan, maar het is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
wie gaan er eigenlijk allemaal naar eindhoven zondag?
Bepalende spelers ook nog...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel jammer dat er zondag een aantal spelers niet bij zijn...
OK,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
zo staat t er alsnog Bos
wie gaan er eigenlijk allemaal naar eindhoven zondag?
Zou mooi zijn, goede voetballerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:30 schreef Spideyman het volgende:
Ook schrijft hij: "En bij Heerenveen moeten ze er ernstig rekening mee houden dat Väyrynen toch echt naar PSV vertrekt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |