quote:De gemeente heeft het programma voor de huldiging van PSV van aanstaande zondag bekendgemaakt. De wedstrijd PSV - De Graafschap is vanaf 14.30 uur via grote schermen te bekijken op het Stadhuisplein, Catharinaplein, Stationsplein en de Markt. Aansluitend zijn daar ook beelden te zien van de festiviteiten in het stadion, na afloop van het duel.
Voorafgaand aan de huldiging op het bordes van het Stadhuis, treden op het Stadhuisplein vanaf 17.15 onder meer op Guus Meeuwis, Albert West, Arie Ribbens en de Gebroeders Ko. De huldiging wordt afgesloten met een groots vuurwerk.
Overleg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:47 schreef knep het volgende:
Damn it was net ook bezig een uitgebreid topic in elkaar te draaien![]()
Dank uquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waar zijn trouwens de Cubanen gebleven in de OP?
Nee kans zit erin dat het takkeweer wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zondag lekker op de markt onder het genot van bier die wedstrijd gucken, en daarna naar de huldiging... prima plan ^_^ ... nou alleen hopen dat het weer wat meewerkt, want volgens mij word het niet echt warm ofzo :/
een graad of 12 zegt weeronline.nl...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zondag lekker op de markt onder het genot van bier die wedstrijd gucken, en daarna naar de huldiging... prima plan ^_^ ... nou alleen hopen dat het weer wat meewerkt, want volgens mij word het niet echt warm ofzo :/
lijkt me nu ook zeker, anders was de CL finale woensdag voor de bekerfinale geweest en mochten we gewonnen hebben ben k bang dat de spelers dan nog dronken waren geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat door de uitschakeling PSV nu wel 100 % zeker de beker pakt.
Sorry daar heb ik overheen gelezen, zal het even aanpassen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k had trouwens in t vorige deel nog meer info over de huldiging van zondag, maar t verzoek omd at alles in de OP te zetten is blijkbaar niet overgekomen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:53 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Die foto had ik helemaal over het hoofd gezien, sorry
Inmiddels toegevoegd aan de OP
Zijn er nog kaarten voor die wedstrijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
ben er trouwens bij zondag in t stadion en daarna op t stadhuisplein. We zitten in GGbenieuwd hoe dat is.
en in de flits stond verder dat de "plattekar" tussen 17.30 en 18.00 van t stadion vertrekt en dat de huldiging op t stadhuisplein tussen 19.00 en 19.30 begint.quote:
5/5/2005 - Programma huldiging van PSV zondag; wedstrijd op schermen in de stad
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhoven.nl
De gemeente heeft het programma voor de huldiging van PSV van aanstaande zondag bekendgemaakt. De wedstrijd PSV - De Graafschap is vanaf 14.30 uur via grote schermen te bekijken op het Stadhuisplein, Catharinaplein, Stationsplein en de Markt. Aansluitend zijn daar ook beelden te zien van de festiviteiten in het stadion, na afloop van het duel.
PSV Netwerk
Voorafgaand aan de huldiging op het bordes van het Stadhuis, treden op het Stadhuisplein vanaf 17.15 onder meer op Guus Meeuwis, Albert West, Arie Ribbens en de Gebroeders Ko. De huldiging wordt afgesloten met een groots vuurwerk.
heb t al hier gepostquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry daar heb ik overheen gelezen, zal het even aanpassen.
Ben van plan om te gaan, maar het is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
wie gaan er eigenlijk allemaal naar eindhoven zondag?
Bepalende spelers ook nog...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel jammer dat er zondag een aantal spelers niet bij zijn...
OK,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
zo staat t er alsnog Bos
Zou mooi zijn, goede voetballerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:30 schreef Spideyman het volgende:
Ook schrijft hij: "En bij Heerenveen moeten ze er ernstig rekening mee houden dat Väyrynen toch echt naar PSV vertrekt."
quote:Het vertrek van Van Bommel betekent dat je op die positie al flink inlevert.
Sowieso. Daar breken we ons ook hard het hoofd over. Er zijn financieel lichte mogelijkheden, maar het wordt moeilijk een speler van hetzelfde kaliber binnen te halen. Je moet weer inventief zijn en kijken naar jongens die komende zijn, nog niet helemaal geschikt voor de absolute top van Europa. Met Mark wil ik de afspraak maken dat hij over drie of vier jaar terugkeert bij PSV. Zoals ook met Cocu is gebeurd. Dat houdt cultuur in de club. Wat Roy Keane is voor Manchester United, is Mark voor PSV. En dat kan hij over een paar jaar wéér zijn.
We hebben al voldoende terreinknechten hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, goede voetballer
Laat 'm Bruggink dan ook meteen meenemen![]()
Mooi interviewquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:58 schreef Spideyman het volgende:
Enorm interview met Hiddink, waar hij uitgebreid ingaat op het succes van PSV:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=68896/sc=628f03
Interessant stukje:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:59 schreef cultheld het volgende:
We hebben al voldoende terreinknechten hoor.
quote:
Ik zal er zijn, waarschijnlijk (hangt van weer af/kater van de avond ervoor) wedstrijd kijken op de Markt en daarna langzaam richting het stadhuisplein, ik hoop wel een beetje op redelijk weer overigensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
zo staat t er alsnog Bos
Gomez en Alexquote:PSV'ers zingen lied van The Lau
De spelers van PSV hebben vrijdag meegezongen met een lied van zanger Thé Lau. Het initiatief kwam van televisiezender Canal+, dat vorig seizoen met Ajax iets soortgelijks had opgezet.
Onder meer Mark van Bommel, Johann Vogel, Alex en Gomes zongen op De Herdgang het lied 'De Vriendschap' van Thé Lau, die er zelf ook bij was. Het item wordt dit weekeinde uitgezonden op Canal+.
Presentator Sierd de Vos met de tekst van het lied
Gomes en Alex moeten de tekst uit het hoofd leren.
Af en toe is er onenigheid over de uitspraak.
De opnames vonden plaats in de slaapzaal opDe Herdgang.
Ook Mark van Bommel en Johann Vogel zongen uit volle borst mee.
bron: PSV.nl
Alleen zie ik Alex niet zingen, die kop van hem altijdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:26 schreef Djekko het volgende:![]()
Ik verheug me er nu al op
Hopelijk krijgen we 'Galasek-taferelen'
Hij doet alsofquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:31 schreef gras het volgende:
Is Vogel een homoseksueel? Of doet 'ie maar alsof?
Wat een held.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:50 schreef Djekko het volgende:
[..]
Hij doet alsofHij heeft gewoon een vrouw en drie kinderen
quote:
Nou zal iedereen wel denken 'weer het zoveelste verhaalquote:Van der Vaart koopt huis Johann Vogel
Via een buurtbewoner is ons ter oren gekomen dat Rafael van der Vaart het huis van Johann Vogel heeft gekocht. Dat Johann Vogel PSV gaat verlaten werd door de PSV Zuipsite al eerder gemeld (2 feb. 2005: Johann Vogel verlaat PSV). Tot zover weinig nieuws, maar dat Van der Vaart het huis van Vogel overneemt is wel compleet nieuw. Daarmee zou een overgang van de middenvelder van 020 naar PSV wel heel dichtbij komen.
Al maanden wordt de naam van Van der Vaart in verband met PSV gebracht. De meeste PSV supporters staan vrij positief tegenover een eventuele komst van Rafael van der Vaart. Dit nieuws wordt zeker vervolgd.
Ik denk dat ze het heel leuk zullen vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Zapper het volgende:
Vind deze hele "soap" rond VDV erg leuk, benieuwd wat de ajaciedjes er van vinden als 'ie daadwerkelijk naar PSV komt
Dat zou prachtig zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:29 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het heel leuk zullen vindenVooral als VDV hier weer begint te voetballen en binnen een jaar doorstoomt naar een Europese topclub
Zoals..?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat we vreemde tafarelen gaan meemaken als Raffie daadwerkelijk besluit te gaan...
tafarelenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat we vreemde tafarelen gaan meemaken als Raffie daadwerkelijk besluit te gaan...
Och...quote:
Oei, een klinker verkeerd...quote:
Mja, zou best kunnen inderdaad.. daar zijn 'we' in Nederland wel gek genoeg voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och...
Ik denk dat bepaalde mensen het niet kunnen verkroppen alsie gaat...
Verwacht dat hij en Sylvie nog wel eens moeten gaan onderduiken ofzo... Da's tegenwoordig toch in in Nederland...
Maar hij gaat niet, als het aan jullie websites had gelegen had hij vd Vaart nu al 5 huizen gekocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Zapper het volgende:
Vind deze hele "soap" rond VDV erg leuk, benieuwd wat de ajaciedjes er van vinden als 'ie daadwerkelijk naar PSV komt
Maar dan geef je als VDV zijnde wel toe aan de eventuele bedreigers.. en dat moet je al helemaal niet doen, want dan zien ze in dat dreigen nog gaat helpen ook..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist...
Erg om het te moeten constateren, maar het lijkt me alleen daarom al niet verstandig dat ie gaat...
Ja, en jou ga ik nog het hardst uitlachen zodra de beste kerel getekend heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef F1Bas het volgende:
Maar hij gaat niet, als het aan jullie websites had gelegen had hij vd Vaart nu al 5 huizen gekocht.
Het huis van Kezman had ie ook al gekocht, zogenaamdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet, als het aan jullie websites had gelegen had hij vd Vaart nu al 5 huizen gekocht.
Bij de eerstvolgende ajax - PSV varkenskoppen op het veldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef Djekko het volgende:
Maar dan geef je als VDV zijnde wel toe aan de eventuele bedreigers.. en dat moet je al helemaal niet doen, want dan zien ze in dat dreigen nog gaat helpen ook..
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende ajax - PSV varkenskoppen op het veld
Dat zijn ze bij Ajax om de 2 weken toch al gewend?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende ajax - PSV varkenskoppen op het veld
Dat mag, ik weet toch 100% zeker dat het niet gebeurd. Al lig ik er natuurlijk niet wakker van als een boer me uitlacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja, en jou ga ik nog het hardst uitlachen zodra de beste kerel getekend heeft
Je weet het 100% zeker, of hoop je dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat mag, ik weet toch 100% zeker dat het niet gebeurd. Al lig ik er natuurlijk niet wakker van als een boer me uitlacht.
100 procent nog wel, jij moet vast de eigenaar van de woonwagen naast die van VDV zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef F1Bas het volgende:
Dat mag, ik weet toch 100% zeker dat het niet gebeurd. Al lig ik er natuurlijk niet wakker van als een boer me uitlacht.
Zo laat nog zo scherp Cultheld, ik vind het netjesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:48 schreef cultheld het volgende:
Dat zijn ze bij Ajax om de 2 weken toch al gewend?
Tsja, dat shirt staat iedereen oerlelijk dus Rafael is geen uitzondering op die regel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo laat nog zo scherp Cultheld, ik vind het netjes
[afbeelding]
nee, niet zelf zo slecht geshopt
Ik ben aan het werk.. dus kan het niet kijken.... zowiezo zou ik het niet kunnen kijken.... zit echt nog te diep gewoon..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:54 schreef WooZ het volgende:
Over een kleine 10 minuten de volledig wedstrijd tegen Milan op Eurosport.
Wordt voor het eerst dat ik beelden terug ga zien op TV
quote:Van der Vaart lacht om verhalen op internet
In zijn exclusieve column in De Telegraaf laat Rafael van der Vaart weten te lachen om de verhalen op internet. "Op internet verschenen de afgelopen weken de wildste verhalen. Ik zou al een huis hebben bekeken in Nuenen en een tandarts en huisarts hebben gezocht in Geldrop. Dat kon niets anders betekenen dan dat ik naar PSV zou gaan. Ik heb er hartelijk om gelachen. Hoewel het natuurlijk triest is dat iedereen zo maar iets kan schrijven."
Tip: kijk maar nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:54 schreef WooZ het volgende:
Over een kleine 10 minuten de volledig wedstrijd tegen Milan op Eurosport.
Wordt voor het eerst dat ik beelden terug ga zien op TV
Ik ga hier met PH mee in... je doet je zelf teveel pijn..quote:
Brann Bergenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga hier met PH mee in... je doet je zelf teveel pijn..
Ik denk dat als ik over 2 jaar kijken.. het nog steeds pijn doet (we noemen een wedstrijde Feyenoord - PSV .......)
wat doe jij jezelf aan.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb de hele wedstrijd inclusief voor en na-beschouwing van ESPN gedownload.
Het helpt niet nee
Ja ineens kom je die wedstrijd overal tegen he? Ik zag hem ook al als torrent op enkele bekende BitTorrent sites en dan niet eens Nederlandse.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb de hele wedstrijd inclusief voor en na-beschouwing van ESPN gedownload.
Het helpt niet nee
PSV heeft een naam gekregen in Europa... dat is dan ook wel weer mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja ineens kom je die wedstrijd overal tegen he? Ik zag hem ook al als torrent op enkele bekende BitTorrent sites en dan niet eens Nederlandse.
"Elk voordeel heb ze nadeel en vice versa omgekeerd"quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
PSV heeft een naam gekregen in Europa... dat is dan ook wel weer mooi
Je moet toch positief blijven....
Ik was woensdag bijna in staat op mijn bierfles door de TV te gooien..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
"Elk voordeel heb ze nadeel en vice versa omgekeerd"
Al een beetje zin in de huldiging? Of overheerst de kater?
Nee sorry... helaas niet... ik kan niet (ben een weekend weg, alweerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:35 schreef WooZ het volgende:
Heb 't toch aangekund om de wedstrijd nog een keer te zien.
Wat was Seedorf slecht
Zijn er hiet nog meer mensen die naar de kuip gaan op 29 mei?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:42 schreef appelsientje het volgende:
wel lachen trouwens ik was gisteren in Eindhoven... en natuurlijk zijn we ff naar 't stadion gelopen.... bleek dat er een hek openstond... dus wij naar binnen lopen... stond ik opeens midden in het stadion.. alles was open
Ik zal de foto's binnenkort wel posten
Appelsientje tochquote:Vannacht is de middenstip uit het Philips stadion gestolen, zo werd ons zojuist gemeld. De achtergronden en beweegredenen van deze actie zijn niet bekend. Duidelijk is wel dat het zeker niet gaat om De Graafschap supporters.
Jazekerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:35 schreef WooZ het volgende:
Jullie speelden idd met 12 tegen 10.quote:
Er zijn ook nog vernielingen aangericht, en de dieven willen de stip gaan veilenquote:
Hij brengt het leuk, maar in plaats van nu eens gewoon te zeggen: IK GA NIET NAAR PSV, of dat PSV het gerucht zelf eens ontkend...quote:
Die column lijkt mij anders toch een behoorlijke ontkenning... Ajax zegt zelf ook hem niet aan PSV te willen verkopen, logisch uiteraard...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij brengt het leuk, maar in plaats van nu eens gewoon te zeggen: IK GA NIET NAAR PSV, of dat PSV het gerucht zelf eens ontkend...
Die column zegt helemaal niets. Bovendien kan ie moeilijk die geruchten gaan bevestigen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:35 schreef WooZ het volgende:
Ja! kaarten voor de autocombi zijn binnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:35 schreef WooZ het volgende:
Ze worden dus voor de tweede x gehuldigdquote:
7 mei 2005 15:40
Na afloop van de wedstrijd PSV - De Graafschap zullen de spelers van PSV eerst op het veld nog gehuldigd worden. Na het laatste fluitsignaal gaan onze rood-witten
eerst even naar binnen, maar niet veel later komen ze weer naar buiten.
Blijf zitten
Een voor één zullen de spelers door presentatoren Guus Meeuwis en Albert West naar de middenstip worden geroepen. Als laatste zal aanvoerder Mark van Bommel het veld betreden met uiteraard de kampioensschaal in de lucht. Er is confetti, vuurwerk, feestmuziek en bloemen voor onze kampioenen en de huldiging eindigt met een ereronde langs het veld.
quote:
Sien, dat kan jij ze vast wel uitleggen, en zeg ff wanneer je em op Ebay zetquote:Het blijft PSV een raadsel hoe de dieven op het veld hebben kunnen komen nu dat rondom beveiligd is met grote hekken. De dieven hebben aangekondigd via internet de stip te zullen veilen.
Het zou de sig van Jack Spijkerman kunnen zijn. Gelieve in dat geval PSV te vervangen door John de Mol/Talpa/Tien.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:17 schreef twi het volgende:
Zal binnenkort wel iemand zijn die 't heeft, net als vorig jaar met dat filmpje van Ajax. Mooie sig heb ik he?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het zou de sig van Jack Spijkerman kunnen zijn. Gelieve in dat geval PSV te vervangen door John de Mol/Talpa/Tien.
quote:
moet je dat eens op het internet zettenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:38 schreef Djekko het volgende:
Net het filmpje gezien dat PSV zingtDat moet je echt zien. Iedereen zingt zó mooi
Sorry, ligt niet binnen mijn mogelijkhedenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
moet je dat eens op het internet zetten
Bij zijn linkerkaak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
ALs ik het niet beter wist zie ik een fluim of een kwakjeop Bommels' gezicht
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
ALs ik het niet beter wist zie ik een fluim of een kwakjeop Bommels' gezicht
Nou, ik ben blij dat je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:25 schreef ASSpirine het volgende:
Tjah, viel me gewoon op
en ik dacht, laat ik dit meedelen met mij mede PSV'ers
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:27 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat je het gedaan hebt
Dat verteld ie maandag dan wel bij Voetbal Insidequote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mss heeft Bommel nog een geheimpje voor ons![]()
Zijn nieuws van de weekquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat verteld ie maandag dan wel bij Voetbal Inside
Dat zou wel humor zijn jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
verdomd als het echt appelsientje zou zijn
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zijn nieuws van de week
Ik vermoed dat Vogel er ook iets mee te maken heeft
Dat zal Alex of Lucius zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vogel is ook niet de meest mannelijkste van de groep
Lucius?quote:
Lucius ziet er raar uit met zijn vuurrode lippenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lucius?Hoezo dat dan weer
Ik ga voor Alex
Lucius? Wel degene met het hoogste "pauper-gehalte" in de selectie. Als die niet in het voetbal terecht was gekomen was dat volgens mij echt gajes geworden.quote:
Theo de Gokkerquote:Op zondag 8 mei 2005 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lucius? Wel degene met het hoogste "pauper-gehalte" in de selectie. Als die niet in het voetbal terecht was gekomen was dat volgens mij echt gajes geworden.![]()
Nog wel ja, maar reken maar op een paar buitjesquote:
Ik vond het wel grappig, alleen het lied had wat vrolijker mogen zijn iddquote:Op zondag 8 mei 2005 13:46 schreef Zapper het volgende:
Net het filmpje gezien op C+, maar niet echt bijzonder helaas...
komt ook door het lied
Geen flauw idee hoe dat er op het veld uit gaat zien.. Cocu staat hier linksbackquote:Op de dag dat de achttiende landstitel gevierd wordt speelt de competitiewedstrijd tegen De Graafschap in een zwaar gewijzigde opstelling. Afellay, Robert, Bøgelund en Sibon zijn er vanaf de aftrap bij.
Opstelling PSV:
Gomes, Lucius, Alex, Bøgelund, Cocu, Van Bommel, Vogel, Afellay, Park, Robert en Sibon.
Wissels: Zoetebier, Bouma, Vennegoor of Hesselink, Van der Schaaf, Addo, De Jong en Aissati.
Opstelling PSV:
Van Fessem, Bot, Van der Kruis, Kalezic, Berck Beelenkamp, Van Leerdam, Valeev, Vandenbroeck, Van Beukering, Robbemond en De Graef.
Wisselks: Lenting, Roelofsen, Mocelin, Zongo, Loval en Ten Brinke.
2 keer PSVquote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe dat er op het veld uit gaat zien.. Cocu staat hier linksbackOf wordt hij gewoon centrale verdediger?
Wel Robert en Ibi in de basis
16-jarig talent uit de A1 van PSV. Middenvelder of aanvaller.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:10 schreef Suijk het volgende:
Wie is Aissati?
Begon inderdaad aan het begin van het seizoen in de B1, maar is doorgestroomd naar de A1 van Ricardo Moniz.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aissati is toch een speler uit de B?
De A1 van PSV is echt niet veel soeps. Geen enkele speler van dat elftal gaat het redden.
Vanavond 20.30 zoiets dacht ikquote:Op zondag 8 mei 2005 14:29 schreef michael1986 het volgende:
Wordt het nou gewoon op canal+ uitgezonden? Was toenstraks nex-feyenoord aan het kijken en toen zag ik dat ze milan-juv uit gingen zenden.
Kwart voor 10 zelfsquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:25 schreef pascalheister het volgende:
de vrachtwagen staat al klaar, net beelden op ned 2
Zal je zien dat PSV hem volgend seizoen toch erg zal missen. Ben benieuwd wie Hiddink daarvoor denkt in te kopenquote:Op zondag 8 mei 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Haha, Vogel heeft mijn column gelezen en trok het zich aan. Gelijk gescoord vandaag.
Ja, wat versterking kan die A1 van jullie wel gebruiken. Wat een kutelftal zeg. Konden ze echt geen betere spelers vinden in Eindhoven en omstreken?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:14 schreef Djekko het volgende:
[..]
Begon inderdaad aan het begin van het seizoen in de B1, maar is doorgestroomd naar de A1 van Ricardo Moniz.
Vast ingestudeerdquote:Op zondag 8 mei 2005 18:50 schreef cultheld het volgende:
Willy van de Kerkhof gebruikt "personificatie en apotheose"
Oh, Smirnoff danquote:
Donder gewoon op man.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Triest hoor, na 12 minuten met 3-0 voor tegen De Graafschap en dan is de eindstand 4-1.
Had er een stuk of 14 ingeschoten, had makkelijk gekund.
quote:
had er zelf tegen feyenoord 10 meer gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2005 19:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Triest hoor, na 12 minuten met 3-0 voor tegen De Graafschap en dan is de eindstand 4-1.
Had er een stuk of 14 ingeschoten, had makkelijk gekund.
14-1 tegen Feyenoord, het zou wat zijn. Dan schatten de bookies de kans dat PSV er 14 inschopt tegen De Graafschap hoger in.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had er zelf tegen feyenoord 10 meer gemaakt
Mijne nietquote:Op zondag 8 mei 2005 19:14 schreef cultheld het volgende:
Kut, m'n stream is naar de klote.
Doet me herinneren aan twee jaar geledenquote:
Inderdaad, hier ookquote:
Cocu 2quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Spideyman het volgende:
Prima stream hoor
Mark van Bommel komt dus 100% zeker weer terug naar PSV! De Held
Wil je dan niet naar De Kaasboerin ?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Djekko het volgende:
Flikkert eens op met die kutreclamesWat heb ik nou aan een gerenoveerde trap
Waarom zouden ze...het is AJAX nietquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Djekko het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor matig verslag op de NOS..Slechts af en toe beeld, en nog integraal ook
Neenquote:
Nu je het zegt..quote:
Ik ben niet naar de huldiging geweest, heb het al vaker meegemaakt en voelde me niet helemaal fit, dus ben maar naar huis gegaan na de wedstrijd.quote:
en ze lopen ook nog een kwartier achterquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Djekko het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor matig verslag op de NOS..Slechts af en toe beeld, en nog integraal ook
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:40 schreef Spideyman het volgende:
Ik vind die interviewer met dat bruine jasje en zwarte shirt maar niks. wat een baggervragen.
Gomes is trouwens ge-wel-dig Ole Ole Voor PSV staat ie te zingen
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA, ff lachenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:39 schreef Moreno het volgende:
HAHAHA een Boeruh zingende Hiddink en van Bommel ziet er echt niet uit
Vader Park is toch veel dunnerquote:
quote:
Nee, dat is een dikkerd. Die staat vooraan in z'n leren jasquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]daar kan niemand wat aan doen doen
Volgens mij was hij het niet, of ik moet een andere Koreaan hebben gezienquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]Rood en wit zijn onze voetbal kleuren
Hij is het wel; Tenzij hij een tweelingbroer heeft. Ik heb gisteren nog een kranten-artikel gelezen met daarin een levensgrote foto van hem. Hij is 't volgens mij wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij het niet.
Maar hij was vandaag ook in het stadion, Toen hij op de schermen te zien was iedereen hem meteen toejuichen. Hij wist niet wat hem overkwam
Harde woorden voor Amsterdamquote:
Mooi is datquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:49 schreef Suijk het volgende:
Nou hebben we wel genoeg van die handjes gezien.
we?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:49 schreef Suijk het volgende:
Nou hebben we wel genoeg van die handjes gezien.
Ja dat zou goed kunnen, ik zag net een andere Koreaan staan. Dus dacht ik dat jullie hem bedoelden. Hij is in iedergeval nog in Eindhoven, dus hij zou het toch goed geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is het wel; Tenzij hij een tweelingbroer heeft. Ik heb gisteren nog een kranten-artikel gelezen met daarin een levensgrote foto van hem. Hij is 't volgens mij wel.
hahaha mooi die heeft iets teveel opquote:
Mooi deze ff vol makenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:50 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman heeft het volgende topic klaarstaan
quote:
INderdaad, je ligt echt in een deuk om hemquote:
Gomes en Alex op Talpaquote:
Die vent mag wel wegblijvenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:54 schreef Zapper het volgende:
Die makker van OB vraagt 2 mensen die hélémáál vooraan staan, hoe lang ze er al staan.
Slimme vent
De enige die nuchter isquote:Op zondag 8 mei 2005 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Houdt Vennegoor niet van alcoholische dranken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |