moet je dat eens op het internet zettenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:38 schreef Djekko het volgende:
Net het filmpje gezien dat PSV zingtDat moet je echt zien. Iedereen zingt zó mooi
Sorry, ligt niet binnen mijn mogelijkhedenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
moet je dat eens op het internet zetten
Bij zijn linkerkaak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
ALs ik het niet beter wist zie ik een fluim of een kwakjeop Bommels' gezicht
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
ALs ik het niet beter wist zie ik een fluim of een kwakjeop Bommels' gezicht
Nou, ik ben blij dat je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:25 schreef ASSpirine het volgende:
Tjah, viel me gewoon op
en ik dacht, laat ik dit meedelen met mij mede PSV'ers
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:27 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat je het gedaan hebt
Dat verteld ie maandag dan wel bij Voetbal Insidequote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mss heeft Bommel nog een geheimpje voor ons![]()
Zijn nieuws van de weekquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat verteld ie maandag dan wel bij Voetbal Inside
Dat zou wel humor zijn jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
verdomd als het echt appelsientje zou zijn
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zijn nieuws van de week
Ik vermoed dat Vogel er ook iets mee te maken heeft
Dat zal Alex of Lucius zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vogel is ook niet de meest mannelijkste van de groep
Lucius?quote:
Lucius ziet er raar uit met zijn vuurrode lippenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lucius?Hoezo dat dan weer
Ik ga voor Alex
Lucius? Wel degene met het hoogste "pauper-gehalte" in de selectie. Als die niet in het voetbal terecht was gekomen was dat volgens mij echt gajes geworden.quote:
Theo de Gokkerquote:Op zondag 8 mei 2005 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lucius? Wel degene met het hoogste "pauper-gehalte" in de selectie. Als die niet in het voetbal terecht was gekomen was dat volgens mij echt gajes geworden.![]()
Nog wel ja, maar reken maar op een paar buitjesquote:
Ik vond het wel grappig, alleen het lied had wat vrolijker mogen zijn iddquote:Op zondag 8 mei 2005 13:46 schreef Zapper het volgende:
Net het filmpje gezien op C+, maar niet echt bijzonder helaas...
komt ook door het lied
Geen flauw idee hoe dat er op het veld uit gaat zien.. Cocu staat hier linksbackquote:Op de dag dat de achttiende landstitel gevierd wordt speelt de competitiewedstrijd tegen De Graafschap in een zwaar gewijzigde opstelling. Afellay, Robert, Bøgelund en Sibon zijn er vanaf de aftrap bij.
Opstelling PSV:
Gomes, Lucius, Alex, Bøgelund, Cocu, Van Bommel, Vogel, Afellay, Park, Robert en Sibon.
Wissels: Zoetebier, Bouma, Vennegoor of Hesselink, Van der Schaaf, Addo, De Jong en Aissati.
Opstelling PSV:
Van Fessem, Bot, Van der Kruis, Kalezic, Berck Beelenkamp, Van Leerdam, Valeev, Vandenbroeck, Van Beukering, Robbemond en De Graef.
Wisselks: Lenting, Roelofsen, Mocelin, Zongo, Loval en Ten Brinke.
2 keer PSVquote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe dat er op het veld uit gaat zien.. Cocu staat hier linksbackOf wordt hij gewoon centrale verdediger?
Wel Robert en Ibi in de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |