Hij brengt het leuk, maar in plaats van nu eens gewoon te zeggen: IK GA NIET NAAR PSV, of dat PSV het gerucht zelf eens ontkend...quote:
Die column lijkt mij anders toch een behoorlijke ontkenning... Ajax zegt zelf ook hem niet aan PSV te willen verkopen, logisch uiteraard...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij brengt het leuk, maar in plaats van nu eens gewoon te zeggen: IK GA NIET NAAR PSV, of dat PSV het gerucht zelf eens ontkend...
Die column zegt helemaal niets. Bovendien kan ie moeilijk die geruchten gaan bevestigen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:35 schreef WooZ het volgende:
Zijn er hiet nog meer mensen die naar de kuip gaan op 29 mei?
Ja! kaarten voor de autocombi zijn binnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:35 schreef WooZ het volgende:
Zijn er hiet nog meer mensen die naar de kuip gaan op 29 mei?
Ze worden dus voor de tweede x gehuldigdquote:
7 mei 2005 15:40
Na afloop van de wedstrijd PSV - De Graafschap zullen de spelers van PSV eerst op het veld nog gehuldigd worden. Na het laatste fluitsignaal gaan onze rood-witten
eerst even naar binnen, maar niet veel later komen ze weer naar buiten.
Blijf zitten
Een voor één zullen de spelers door presentatoren Guus Meeuwis en Albert West naar de middenstip worden geroepen. Als laatste zal aanvoerder Mark van Bommel het veld betreden met uiteraard de kampioensschaal in de lucht. Er is confetti, vuurwerk, feestmuziek en bloemen voor onze kampioenen en de huldiging eindigt met een ereronde langs het veld.
quote:
Sien, dat kan jij ze vast wel uitleggen, en zeg ff wanneer je em op Ebay zetquote:Het blijft PSV een raadsel hoe de dieven op het veld hebben kunnen komen nu dat rondom beveiligd is met grote hekken. De dieven hebben aangekondigd via internet de stip te zullen veilen.
Het zou de sig van Jack Spijkerman kunnen zijn. Gelieve in dat geval PSV te vervangen door John de Mol/Talpa/Tien.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:17 schreef twi het volgende:
Zal binnenkort wel iemand zijn die 't heeft, net als vorig jaar met dat filmpje van Ajax. Mooie sig heb ik he?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het zou de sig van Jack Spijkerman kunnen zijn. Gelieve in dat geval PSV te vervangen door John de Mol/Talpa/Tien.
quote:
moet je dat eens op het internet zettenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:38 schreef Djekko het volgende:
Net het filmpje gezien dat PSV zingtDat moet je echt zien. Iedereen zingt zó mooi
Sorry, ligt niet binnen mijn mogelijkhedenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
moet je dat eens op het internet zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |