quote:
Nou zal iedereen wel denken 'weer het zoveelste verhaalquote:Van der Vaart koopt huis Johann Vogel
Via een buurtbewoner is ons ter oren gekomen dat Rafael van der Vaart het huis van Johann Vogel heeft gekocht. Dat Johann Vogel PSV gaat verlaten werd door de PSV Zuipsite al eerder gemeld (2 feb. 2005: Johann Vogel verlaat PSV). Tot zover weinig nieuws, maar dat Van der Vaart het huis van Vogel overneemt is wel compleet nieuw. Daarmee zou een overgang van de middenvelder van 020 naar PSV wel heel dichtbij komen.
Al maanden wordt de naam van Van der Vaart in verband met PSV gebracht. De meeste PSV supporters staan vrij positief tegenover een eventuele komst van Rafael van der Vaart. Dit nieuws wordt zeker vervolgd.
Ik denk dat ze het heel leuk zullen vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Zapper het volgende:
Vind deze hele "soap" rond VDV erg leuk, benieuwd wat de ajaciedjes er van vinden als 'ie daadwerkelijk naar PSV komt
Dat zou prachtig zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:29 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het heel leuk zullen vindenVooral als VDV hier weer begint te voetballen en binnen een jaar doorstoomt naar een Europese topclub
Zoals..?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat we vreemde tafarelen gaan meemaken als Raffie daadwerkelijk besluit te gaan...
tafarelenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat we vreemde tafarelen gaan meemaken als Raffie daadwerkelijk besluit te gaan...
Och...quote:
Oei, een klinker verkeerd...quote:
Mja, zou best kunnen inderdaad.. daar zijn 'we' in Nederland wel gek genoeg voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och...
Ik denk dat bepaalde mensen het niet kunnen verkroppen alsie gaat...
Verwacht dat hij en Sylvie nog wel eens moeten gaan onderduiken ofzo... Da's tegenwoordig toch in in Nederland...
Maar hij gaat niet, als het aan jullie websites had gelegen had hij vd Vaart nu al 5 huizen gekocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Zapper het volgende:
Vind deze hele "soap" rond VDV erg leuk, benieuwd wat de ajaciedjes er van vinden als 'ie daadwerkelijk naar PSV komt
Maar dan geef je als VDV zijnde wel toe aan de eventuele bedreigers.. en dat moet je al helemaal niet doen, want dan zien ze in dat dreigen nog gaat helpen ook..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist...
Erg om het te moeten constateren, maar het lijkt me alleen daarom al niet verstandig dat ie gaat...
Ja, en jou ga ik nog het hardst uitlachen zodra de beste kerel getekend heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef F1Bas het volgende:
Maar hij gaat niet, als het aan jullie websites had gelegen had hij vd Vaart nu al 5 huizen gekocht.
Het huis van Kezman had ie ook al gekocht, zogenaamdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet, als het aan jullie websites had gelegen had hij vd Vaart nu al 5 huizen gekocht.
Bij de eerstvolgende ajax - PSV varkenskoppen op het veldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef Djekko het volgende:
Maar dan geef je als VDV zijnde wel toe aan de eventuele bedreigers.. en dat moet je al helemaal niet doen, want dan zien ze in dat dreigen nog gaat helpen ook..
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende ajax - PSV varkenskoppen op het veld
Dat zijn ze bij Ajax om de 2 weken toch al gewend?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende ajax - PSV varkenskoppen op het veld
Dat mag, ik weet toch 100% zeker dat het niet gebeurd. Al lig ik er natuurlijk niet wakker van als een boer me uitlacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja, en jou ga ik nog het hardst uitlachen zodra de beste kerel getekend heeft
Je weet het 100% zeker, of hoop je dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat mag, ik weet toch 100% zeker dat het niet gebeurd. Al lig ik er natuurlijk niet wakker van als een boer me uitlacht.
100 procent nog wel, jij moet vast de eigenaar van de woonwagen naast die van VDV zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef F1Bas het volgende:
Dat mag, ik weet toch 100% zeker dat het niet gebeurd. Al lig ik er natuurlijk niet wakker van als een boer me uitlacht.
Zo laat nog zo scherp Cultheld, ik vind het netjesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:48 schreef cultheld het volgende:
Dat zijn ze bij Ajax om de 2 weken toch al gewend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |