Iedere wedstrijd die PSV wint wordt een lucky genoemd.. ik begin er haast aan te wennenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Phew. Opgelucht, maar weer een hoop mensen die overdrijven en de term 'lucky' te pas en te onpas gebruiken...
Maar het gaat om de drie punten, tijd genoeg om na een stroef begin te groeien in het seizoen
quote:Koeman: "Het gaat snel met Afellay"
Ibrahim Afellay was vanmiddag duidelijk de uitblinker bij PSV. De jonge middenvelder was, naast zijn uitstekende spel, ook constant bezig met het coachen van zijn medespelers. Dit tot grote tevredenheid van Ronald Koeman.
De coach liet na afloop weten zelf ook verrast te zijn door de stormachtige ontwikkeling van de 21-jarige international. "Het gaat inderdaad hard met hem. Het is zeldzaam dat een middenvelder een man uitspeelt en een versnelling heeft. je zag ook dat de tegenstander drie keer geel nodig had om hem te stoppen en misschien wel rood had moeten hebben. Afellay ontwikkelt zich fantastisch."
De middenvelder zelf bleef kalm onder alle lovende kritieken. "Dit is een hele stugge ploeg. We wisten van te voren dat het moeilijk zou worden. We kregen twee hele goede kansen in de eerste helft en ik vond dat we toen goed speelden. Als het doelpunt niet valt, gaan de minuten wegtikken. Dan wordt het steeds moeilijker. Ik ben blij voor het elftal dat de goal alsnog viel. Dat ik dan dat goaltje meepak, is meegenomen voor mij."
Ook Koeman sprak van een goede overwinning. "De overwinning was verdiend, al vielen de goals juist in de mindere tweede helft. Maar ik vond dat we in de eerste helft al hadden moeten scoren. Toen hadden we drie behoorlijk grote kansen. Je weet dat het moeilijk voetballen is tegen een ploeg die inzakt. Zeker op kunstgras dat bovendien nog erg droog was, waardoor de bal moeizaam loopt. In de tweede helft was het een ander beeld."
Ruud Brood, coach van Heracles, baalde van het late verlies. "Doodzonde. Ik had niet het idee dat er nog een doelpunt zou vallen, we hebben geen kans weggegeven. Ik dacht niet dat we nog zouden verliezen. Toch maak ik een compliment voor mijn spelers."
Tot die prutser aan zijn eigen team gaat bouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef pascalheister het volgende:
Zo zie je maar dat het met een prutser genoeg is om kampioen te worden, moet je nagaan wat er bij de rest v.d clubs zit
Winnen = Winnen,de rest er omheen is onzin..quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd die PSV wint wordt een lucky genoemd.. ik begin er haast aan te wennen
zo gaat dat toch elke keer als er een nieuwe trainer komt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tot die prutser aan zijn eigen team gaat bouwen
Dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar
Koeman heeft tot nu toe alleen bewezen dat hij resultaten kan halen door het werk van zijn voorganger, voor de rest stelt hij niks voor
Dat zeg ik nou ook altijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Winnen = Winnen,de rest er omheen is onzin..![]()
Zal hier ook nog wel even doorgaanquote:
Als er een slechte trainer komt wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo gaat dat toch elke keer als er een nieuwe trainer komt?
Sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zal hier ook nog wel even doorgaan
Oh, en misschien kan een mod nog "het officiele" vooraan in de TT zetten?
Heb je ook een eigen mening, dit heb ik nu al vaak genoeg gehoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tot die prutser aan zijn eigen team gaat bouwen
Dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar
Koeman heeft tot nu toe alleen bewezen dat hij resultaten kan halen door het werk van zijn voorganger, voor de rest stelt hij niks voor
Dankuquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:27 schreef dndiek het volgende:
De laatste tijd wordt vaker grote gebruikt dus dat heb ik er bij gezet... officiële kan ik er niet bij zetten door een bug met leestekens.
Volgende keer weer wat spitsen erbij
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef andre347 het volgende:
Jep, Farfan en Danko moeten Koné assisteren volgende week, tegen wie moeten we dan?
quote:za 25-8 19.30 PSV - NEC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |