Wat bedoel je? Ik zie niks raarsquote:Op woensdag 3 november 2004 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er met Bouma aan de hand in die banner
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Sibon mag dat
Helemaal mee eens. Het is en blijft een speler van PSV. Zolang hij dingen doet die door de beugel kunnen heeft hij recht op steun van ons psv-supporters. In ieder geval is uitfluiten erg ongepast.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]je fluit of het hele team uit of niet. Alleen bij hoge uitzondering mag je één speler van je team uitfluiten (bijvoorbeeld als hij openlijk toegeeft graag naar ajax te willen). Maar ik zal nooit één enkele speler utifluiten!
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik fluit niemand uit maar zingen voor VonLanthen is 100% terecht
we kunnen het nog wel met elkaar eens zijn, ik vind het ook jammer dat hij er niet eerder kwam, want zodra hij mee speelde werd hij meteen gevaarlijk......quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik fluit niemand uit maar zingen voor VonLanthen is 100% terecht
quote:3/11/2004 - Marca: Van Bommel eerste belangrijke target voor Real voor volgend seizoen
(Van onze verslaggever RvW)
Na de Italiaanse media (Lazio) en de Duitse media (Borussia Dortmund, voor 1,8 miljoen in de winter) prijkt de naam van Mark van Bommel vandaag ook in de Spaanse media. De Spaanse sportkrant Marca meldt dat technisch directeur Butragueño van Real Madrid Mark van Bommel heeft aangemerkt als eerste belangrijke target voor het volgende seizoen. Om de dan transfervrije speler niet mis te lopen zou Butragueño de president van Real Madrid verzocht hebben niet te lang te wachten alvorens de onderhandelingen te beginnen.
Die vlag heb ik ook nog gezien, schuin onder mijquote:"Rubbereend groet de andere Fokkers in het stadion"
k stond in vak W vlakbij de trap tussen W en V vlak voor een Ierse PSVfan met een grote Iesre vlag. ongeveer op 3/4 van het van het vak(qua hoogte dan) en jij?
Heeft ie dat gister gezongen dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Djekko het volgende:
Arie Ribbens was trouwens echt stoer, met zijn vertolking van Brabantse Nachten
[..]
Die vlag heb ik ook nog gezien, schuin onder mij
Dat lijkt me ook niet nee, Djekko is een beetje in de warquote:Op woensdag 3 november 2004 17:21 schreef Bos81 het volgende:
en een vertolking? Dat zeg je toch als een artiest een nummer zingt dat niet van hem is?
Ik vond em ook geweldig!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Djekko het volgende:
Arie Ribbens was trouwens echt stoer, met zijn vertolking van Brabantse Nachten
Ja kan wel, je snapt wat ik bedoel in ieder gevalquote:Op woensdag 3 november 2004 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie dat gister gezongen dan?
en een vertolking? Dat zeg je toch als een artiest een nummer zingt dat niet van hem is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |