Inderdaad, over de instelling van PSV valt dit seizoen absoluut niet te klagen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Suijk het volgende:
Feli. Had ik voor de wedstrijd nog enige hoop dat er ook bij jullie wel een onderdeel was, dat minder sterk was en dat daar misschien van te profiteren viel... mooi niet.
Er komt eigenlijk 1 woord bij mij boven als ik psv zie spelen en dat is jullie professionaliteit. Toch veel op het conto van Guus lijkt me.
En nog 8 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 20 maart 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Nog een topic? Van Bommel idd een seizoensrecord voor hemzelf al, met 11 goals.
Sportief dan meen ik!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Suijk het volgende:
Feli. Had ik voor de wedstrijd nog enige hoop dat er ook bij jullie wel een onderdeel was, dat minder sterk was en dat daar misschien van te profiteren viel... mooi niet.
Er komt eigenlijk 1 woord bij mij boven als ik psv zie spelen en dat is jullie professionaliteit. Toch veel op het conto van Guus lijkt me.
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Appelsientje, nog Coldplay geluisterd?
was idd een typische Dani actiequote:Op zondag 20 maart 2005 17:25 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd of Studio Sport de opzettelijke schop van Vd Vaart tegen het hoofd van Vogel nog laat zien...
Ik kom ook net thuis, was zeer relaxedquote:Op zondag 20 maart 2005 16:19 schreef DIJK het volgende:
Beetje jammer dat de arena nogal leegliep na de 0-3.
Ach ja,als ze de Bilde een kans gaven...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef Zapper het volgende:
Maar beste cultheld, na vandaag wil ik Vd Vaart helemaal niet meer bij PSV hebben, wat een naar en smerig ventje zeg
hahahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef Zapper het volgende:
Maar beste cultheld, na vandaag wil ik Vd Vaart helemaal niet meer bij PSV hebben, wat een naar en smerig ventje zeg
btw, ik las net dat de altijd objective Fok!ker twi de 0-4 maar geflatteerd vond, kan het nog grappiger?
Hiddink kan van VDV een nieuw mens makenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef Zapper het volgende:
btw, ik las net dat de altijd objective Fok!ker twi de 0-4 maar geflatteerd vond, kan het nog grappiger?
Ik ga helemaal mee met je... er zit echt veel in VDV.. de juiste moet het er alleen uithalen...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink kan van VDV een nieuw mens maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |