Inderdaad, over de instelling van PSV valt dit seizoen absoluut niet te klagen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Suijk het volgende:
Feli. Had ik voor de wedstrijd nog enige hoop dat er ook bij jullie wel een onderdeel was, dat minder sterk was en dat daar misschien van te profiteren viel... mooi niet.
Er komt eigenlijk 1 woord bij mij boven als ik psv zie spelen en dat is jullie professionaliteit. Toch veel op het conto van Guus lijkt me.
En nog 8 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 20 maart 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Nog een topic? Van Bommel idd een seizoensrecord voor hemzelf al, met 11 goals.
Sportief dan meen ik!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Suijk het volgende:
Feli. Had ik voor de wedstrijd nog enige hoop dat er ook bij jullie wel een onderdeel was, dat minder sterk was en dat daar misschien van te profiteren viel... mooi niet.
Er komt eigenlijk 1 woord bij mij boven als ik psv zie spelen en dat is jullie professionaliteit. Toch veel op het conto van Guus lijkt me.
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Appelsientje, nog Coldplay geluisterd?
was idd een typische Dani actiequote:Op zondag 20 maart 2005 17:25 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd of Studio Sport de opzettelijke schop van Vd Vaart tegen het hoofd van Vogel nog laat zien...
Ik kom ook net thuis, was zeer relaxedquote:Op zondag 20 maart 2005 16:19 schreef DIJK het volgende:
Beetje jammer dat de arena nogal leegliep na de 0-3.
Ach ja,als ze de Bilde een kans gaven...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef Zapper het volgende:
Maar beste cultheld, na vandaag wil ik Vd Vaart helemaal niet meer bij PSV hebben, wat een naar en smerig ventje zeg
hahahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef Zapper het volgende:
Maar beste cultheld, na vandaag wil ik Vd Vaart helemaal niet meer bij PSV hebben, wat een naar en smerig ventje zeg
btw, ik las net dat de altijd objective Fok!ker twi de 0-4 maar geflatteerd vond, kan het nog grappiger?
Hiddink kan van VDV een nieuw mens makenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef Zapper het volgende:
btw, ik las net dat de altijd objective Fok!ker twi de 0-4 maar geflatteerd vond, kan het nog grappiger?
Ik ga helemaal mee met je... er zit echt veel in VDV.. de juiste moet het er alleen uithalen...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink kan van VDV een nieuw mens maken
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:27 schreef Zapper het volgende:
Ooijer ook
Leuk interview met Oojier na afloop op Canal:
interviewer: "André, had je verwacht dat het zo makkelijk zo gaan vandaag?"
Ooijer: "Ja"
hahaha die vind ik goed...quote:Op zondag 20 maart 2005 18:27 schreef Zapper het volgende:
Ooijer ook
Leuk interview met Oojier na afloop op Canal+:
interviewer: "André, had je verwacht dat het zo makkelijk zo gaan vandaag?"
Ooijer: "Ja"
En zoals ik al had verwacht, heeft de NOS 'm niet laten zien...quote:
Trabelsiiiiiiiiii jaaaa!.... nee toch nietquote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Om van de bijna klaarkomende Frank Snoeks bij het schot van Trabelsi nog maar te zwijgen.
Eensch. Vooral die kreet van Frank Snoeks was om tequote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
En zoals ik al had verwacht, heeft de NOS 'm niet laten zien...
Het was sowieso alweer een schandalige samenvatting, ajax volop in de aanval en PSV deed niets, zo leek het. Om van de bijna klaarkomende Frank Snoeks bij het schot van Trabelsi nog maar te zwijgen.
Gelukkig ben ik voorzien van Canal+, kan ik mooi m'n eigen conclusies trekken. geen woordgrapjes aub
Die natrap van van der Vaart was inderdaad schandalig. Die zal er door Hugo Borst wel bij worden gehaald vanavond. Over dat beeld van de wedstrijd: beiden ploegen vielen niet overdreven veel aan, maar je moet wat laten zien in zo'n samenvatting, en Ajax had nu eenmaal een aantal aanvallen meer dan PSV - zeker in de 1e helft - dus wat dat betreft weinig echt opmerkelijks.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
En zoals ik al had verwacht, heeft de NOS 'm niet laten zien...
Het was sowieso alweer een schandalige samenvatting, ajax volop in de aanval en PSV deed niets, zo leek het. Om van de bijna klaarkomende Frank Snoeks bij het schot van Trabelsi nog maar te zwijgen.
Gelukkig ben ik voorzien van Canal+, kan ik mooi m'n eigen conclusies trekken. geen woordgrapjes aub
Dit vind ik trouwens gewoon zoeken hoor. Als Vennegoor z'n bal pal naast had gekopt, dan had 'ie ook zo'n kreet gegeven. Dit is calimero'en om het calimero'en zo lijkt het. Dit is namelijk gewoon de standaard manier van commentaar geven van Frank Snoeks.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Eensch. Vooral die kreet van Frank Snoeks was om te
Standaard manier? Bij de goals van PSV heb ik hem niet zo hartstochtig horen reageren.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens gewoon zoeken hoor. Als Vennegoor z'n bal pal naast had gekopt, dan had 'ie ook zo'n kreet gegeven. Dit is calimero'en om het calimero'en zo lijkt het. Dit is namelijk gewoon de standaard manier van commentaar geven van Frank Snoeks.
Canal+ was nog erger. Had 'ie het een zin niet over Oranje en de situatie met Ooijer en Van Bommel, dan had 'ie het wel over het zakelijke voetbal van PSV en dat het alles onder controle had (zelfs nadat Alex een paar keer paniekerig de bal weg moest rossen). Niet zozeer ergerlijk dat het PSV ophemelde (gebeurt vaak genoeg over Ajax, althans, niet de afgelopen anderhalf jaarquote:Op zondag 20 maart 2005 20:29 schreef manny het volgende:
Vond commentaar ook nog redelijk slecht. V Bommel springt tegen vd vaart op en laat zich vallen: geeft ie vd vaart de schuld. Babel schopt Cocu vol op z'n knie en dan zegt ie niets aan de hand
dan ben je toch in de war ? hij bereidt dat verslag toch voor en kan die band toch 10 keer bekijken...
Als er weinig te zien is de hele wedstrijd behoudens de goals, moet je zoeken naar de halve kansen die er wel waren. Ajax had meer van die halve kansen dan PSV, die efficient speelden en alle kansen die ze kregen genadeloos afmaakten (wat allemaal was te zien). Dus ik snap niet wat iedereen zit te zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:32 schreef Sloggi het volgende:
Als je de goals zelf had moeten bedenken bij de samenvatting, had ik gedacht dat Ajax met 3-0 zou winnen
Ja!quote:
Droevige reactie, het gaat mij, en vast velen met mij, er om dat de NOS een beeld schept door selectief een samenvatting te maken.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:41 schreef StarGazer het volgende:
Calimero's hier weer zeg. Win je met 4-0, gaan ze nog lopen janken dat ze bij SP niet genoeg de kont van Van Bommel in beeld brachten.
Proost ! ik pak er ook eentjequote:Op zondag 20 maart 2005 21:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Droevige reactie, het gaat mij, en vast velen met mij, er om dat de NOS een beeld schept door selectief een samenvatting te maken.
Goed voorbeeld was ajax - ADO Den Haag, waar ADO veel beter speelde en zoveel kansen kreeg, alleen bleek dat totaal niet uit de samenvatting.
Het bier smaakt me er echter niet minder om hoor![]()
bas! goede avond! alles goed ??quote:Op zondag 20 maart 2005 21:49 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd PSV'ers, 4 kansen, 4 goals, dat is effectief. Eigenlijk 3 want het was geen penalty
Wel respect voor jullie supporters, jullie maken wel wat meer geluid dan de Feyenoorders, die hoor je alleen na een doelpunt.
Nee, ik was in de ArenAquote:Op zondag 20 maart 2005 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bas! goede avond! alles goed ??lekker gewerkt vandaag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |