Geen flauw idee.. heb er niks over gehoord, ook geen datum ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
Wordt die wedstrijd tegen Bayern München eigenlijk uitgezonden?
Tegen Werder Bremen gebeurde dat ook. Maar toen stond Menzo onder de lat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:59 schreef ASSpirine het volgende:
Laatste post, van mij :
kijkend naar de FP over een chip in een voetbal nav ManU - Tottenham
dacht ik terug aan Waterreus, welke wedstrijd was dat weer dat hij de bal achter de doellijn haalde en daardoor geen tegendoelpunt kreeg
Was dat tegen AEK?
Menzo... had die ook niet eens zo'n twijfelbal tegen Feyenoord of Ajax? Die was dus echt over de lijn maar Menzo schept hem eruit en de scheids gaf geen goalquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegen Werder Bremen gebeurde dat ook. Maar toen stond Menzo onder de lat.
de hemelquote:
de kampioensvlag die bij het afscheid van van Raaij cadeau is gedaan aan PSV, als k me niet vergis is t een blauwe vlag met in een hoek het clublogo en daarna allemaal sterren die allemaal voor een kampioenschap staanquote:
dit is m:quote:"Wij houden voor ogen de Rood-Witte vaan. Aan 't 'blauwdoek' meer sterren de club bovenaan." Zo luidt een couplet uit het clublied van PSV. Dit blauwdoek is echter in de jaren 80 van de vorige eeuw verdwenen. In het kader van het afscheid van PSV voorzitter Harry van Raaij herintroduceert de Supportersvereniging PSV ?t Blauwdoek met sterren.
De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een replica van ?t traditionele Blauwdoek met sterren dat stamt uit de jaren 50. In samenwerking met het Rijsenhoutse bedrijf Promovlag is de Supportersvereniging PSV, op basis van slechts een beperkt aantal zwart wit foto?s, er in geslaagd een zo?n goed mogelijke kopie van dit Blauwdoek te maken.
In het kader van het afscheid van PSV voorzitter Harry van Raaij zal dit "nieuwe" Blauwdoek op zaterdag 11 september 2004 symbolisch aan de scheidend voorzitter worden overhandigd, na afloop van de wedstrijd PSV-RKC Waalwijk.
Daarna zal de traditie van het Blauwdoek weer in ere hersteld worden en deze vlag elke wedstrijddag in top gehesen worden bij het stadion. Waarbij bij elk kampioenschap "meer sterren" aan het doek zullen worden toegevoegd.
ehm, wow?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
en opgezocht:
[..]
dit is m:
[afbeelding]
ik vind het idee ook mooier dan de uitvoering denk ikquote:
jaartallen lijkt me.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:01 schreef ASSpirine het volgende:
wat staat er in de sterren?
Soort nep-Amerikaanse vlag dus?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
en opgezocht:
[..]
dit is m:
[afbeelding]
ik woon denk ik dichter bij ehv dan de meesten van julliequote:Op donderdag 6 januari 2005 02:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jaartallen lijkt me.
ff een persoonlijk vraagje, hoe wordt iemand uit Belgie PSV-fan? (niks mis mee hoor)
ah, vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik woon denk ik dichter bij ehv dan de meesten van jullie
slechts 40 km verwijderd, ik ga elke zaterdag naar eindhoven, heb een boel vrienden in eindhoven, ben in Nederland geboren (Stomme Zepper valt me er altijd over lastig), vind Nederlands voetbal ook vele malen interssanter (jammer van de Mol dus...), kijk nooit Belgisch "voetbal"
wat moet ik anders kiezen, Ajax![]()
de traditie is het mooiste, opzich is het voorbeeld van schoonheid. MAar k vind t wel mooi dat oude tradities zo toch weer opgepakt wordenquote:
Hehe, nu je het zegtquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
heee daar zitten de oude Kraaij een een nog besnorde Hiddink en Ploegsma zie k ook zitten
Kaiserlautern in de CL in 1999 denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:59 schreef ASSpirine het volgende:
Laatste post, van mij :
kijkend naar de FP over een chip in een voetbal nav ManU - Tottenham
dacht ik terug aan Waterreus, welke wedstrijd was dat weer dat hij de bal achter de doellijn haalde en daardoor geen tegendoelpunt kreeg
Was dat tegen AEK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |