En AZ danquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Voor de Ajacieden; geen getroll en geflame in het PSV topic.
Daar is nu de stemming niet voorquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Messenga het volgende:
De laatst gespeelde wedstrijd en de volgende moeten nog worden Geupdate
De AZ-supporters zijn de goedheid zelfequote:
Apart zeg.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar is nu de stemming niet voor
Ik zie morgen al een lach van die nare man in je avaterquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
gecondoleerd Eindhoven.
Druk ff een stempel op heel de club, vanwege een paar grapjassen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
En nu nooit meer zeggen dat ze in Amsterdam arrogant zijn![]()
Ze hadden Aissati dan ook niet moeten verhuren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef okee6 het volgende:
Die moeten juist nu gaan opstaan, Cocu staat hen in de weg. Simons staat er ook al.
dat bedoel ik: wij moeten wel winnen morgen, anders staan jullie ons morgen keihard uit te lachenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enigste wat PSV nu nog kan hopen is dat dat Ajax niet met de druk om kan gaan
Ik denk niet dat de PSV'ers gaan lachen,quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoel ik: wij moeten wel winnen morgen, anders staan jullie ons morgen keihard uit te lachen
Als ... Als Van Egmond Olsson geel geeft, schopt Da Costa Beerens niet doormidden. Als PSV niet zo gehavend was, loopt het niet zo te stuntelen als vanavond na de treffer van Holman. Maar het mooie is dat Aissati al die ellende niet meemaakt en voetbalgevoel wint. Dat zal PSV nodig hebben als komende zomer clubs komen shoppen bij CL-ploeg PSV. Aissati is straks geen beginner.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze hadden Aissati dan ook niet moeten verhuren.
Het wegvallen van Alex wordt nu pijnelijk duidelijk
Ik denk ook dat ie nog wel belangrijk kan zijn , of eigenlijk nog wel is , maar ja jij ziet PSV meer.
Je moet Cocu er zeker bijhouden ( maar ja of die dat nog wil ???? )
Als. Aissati komt nog niet terug, dus richt je je eens op dit seizoen. Of is de titel nu al verloren?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ... Als Van Egmond Olsson geel geeft, schopt Da Costa Beerens niet doormidden. Als PSV niet zo gehavend was, loopt het niet zo te stuntelen als vanavond na de treffer van Holman. Maar het mooie is dat Aissati al die ellende niet meemaakt en voetbalgevoel wint. Dat zal PSV nodig hebben als komende zomer clubs komen shoppen bij CL-ploeg PSV. Aissati is straks geen beginner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |